Al gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Omdat je het beter op internet kan zoeken?
Niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dat wil je wel of niet voorkomen?
Jij bent niet 1.90.quote:[..]
Ik ben 1.90. Ik zal bij jou in bed moeten denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat heb jij ineens met Freggels?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom kost dit 16 fucking euro.
Hebben
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met Freggels?
Ik zag het 's ochtends na een hele nacht durende filmnacht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met Freggels?
quote:
quote:Jij bent niet 1.90.Dat komt mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik heb laatst met een vriendin Platvoet en zijn vriendjes gekeken. We konden neit wegzappen gewoon, het was zo leukquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag het 's ochtends na een hele nacht durende filmnacht.
Het heeft toen een hele diepe indruk gemaakt.
welke, welke?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een vriendin Platvoet en zijn vriendjes gekeken. We konden neit wegzappen gewoon, het was zo leuk
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb laatst met een vriendin Platvoet en zijn vriendjes gekeken. We konden neit wegzappen gewoon, het was zo leuk
Platvoet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen in mijn bedquote:
Dat wordt lekker knus danquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen in mijn beddie ook niet zo groot is
Geen ideequote:
Doe downloadenquote:
Dat wordt mijn lattenbodem nog erger naar de tyfus helpenquote:
Zo zwaar ben ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt mijn lattenbodem nog erger naar de tyfus helpen
Lattenbodem is al doorgezakt door mij en m;n ex, kan niet zoveel meer hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |