Wel een slechtequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is een one-liner. Die horen steeds terug te komen.
HOI TROLLFACEquote:
Ik werd gewoon helemaal warm van binnenquote:
Stiekem was dat mijn vorige onelinerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd gewoon helemaal warm van binnen![]()
It's a keeper
Hai Paultjequote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
NeeDan heb je nog altijd een 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Vers gebakken broodjes met rucola, kipjes en een zelfgemaakt mosterdsausjequote:
quote:De politie heeft een einde gemaakt aan de liefdesdaad van twee honden in een speeltuintje in Dordrecht. De twee stamboomhondjes bedreven de liefde onder toeziend oog van een aantal kinderen.
Een omwonende zag hoe de hondeneigenaren de dieren met elkaar lieten paren in het bijzijn van de kinderen en waarschuwde de politie. Een agent nam poolshoogte en kwam al snel tot de ontdekking dat de hondeneigenaren de ouders van de aanwezige kinderen waren. Zij vonden het volstrekt normaal dat de honden in het openbaar en in gezelschap van de kinderen van bil gingen.
Klinkt lekker !quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vers gebakken broodjes met rucola, kipjes en een zelfgemaakt mosterdsausje
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef Paul het volgende:
Jongens, waarom komen er nou geen nieuwe mensen in de sc, ik zie weer het vast kliekje
Jij bent toch nieuwquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef Paul het volgende:
Jongens, waarom komen er nou geen nieuwe mensen in de sc, ik zie weer het vast kliekje
Ze zijn er gewoon even niet nu! Kunnen wij ook niets aan doen he?quote:
quote:
Esteeequote:
WC?quote:
Criminal minds?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef Paul het volgende:
ZEG NOU IK BEN NIEUWSGIERIGquote:
Visjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |