Pixie roept gewoon regelmatig iets met kusjes op kontjes. Dat valt op. Dan adoreer ik haar nog niet meteen he.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:09 schreef timmmmm het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die pixie?
Ik vind het zo'n irritant wijf.
ik had het niet specifiek over jou, en ik zeg niet dat je haar adoreertquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pixie roept gewoon regelmatig iets met kusjes op kontjes. Dat valt op. Dan adoreer ik haar nog niet meteen he.
Weet ik en weet ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik had het niet specifiek over jou, en ik zeg niet dat je haar adoreert
Zijn nebs nu ook welkom?quote:
Oke, hoiquote:
Iedereen was altijd al welkomquote:
Ik heb haar via de cam gezien. Ze is echt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Kloon of niet, in ieder geval dat hij/zij zich op FOK! heel anders voordoet.
Eten en gamenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest jongeman !
Doei Trev!quote:
CS1.6, Jedi Knight II (bazenspelquote:
Jedi Knight 2 heb ik ook op de Xbox 1 !quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Doei Trev!![]()
[..]
CS1.6, Jedi Knight II (bazenspel) en Guitar Hero 3.
Wat koken ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
koken, patat halen...koken, patat halen...
damn...
Ik speel alleen multiplayer, is de Xbox-versie multiplayer gelinkt met die van de PC-versie?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jedi Knight 2 heb ik ook op de Xbox 1 !
Vet spel !
Guitar hero is ook leuk
Dunno, maar ik speel helemaal geen Xbox 1 meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:35 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik speel alleen multiplayer, is de Xbox-versie multiplayer gelinkt met die van de PC-versie?
Ah, okquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dunno, maar ik speel helemaal geen Xbox 1 meer
Dat ding staat ergens op zolder
ja op de ps3 !quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ah, okspeel je ook Guitar Hero?
Hehe, same here. Ik speel op expert, heb alles gehaald behalve Take This Life en Through The Fire And Flames op bonus, en The Devil Went Down to Georgia op downloads.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja op de ps3 !
Heb de delen 4,5 Hits en Rockband 1 en 2
Alleen het is nu wel aan een tijdje geleden.
En me gitaartje is gaar
Neh. En trek.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je geen zin om te koken ?
Tssk. Mietje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hehe, same here. Ik speel op expert, heb alles gehaald behalve Take This Life en Through The Fire And The Flames op bonus, en The Devil Went Down to Georgia op downloads.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tssk. Mietje.
Lach je me uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik ben net op expert begonnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hehe, same here. Ik speel op expert, heb alles gehaald behalve Take This Life en Through The Fire And Flames op bonus, en The Devil Went Down to Georgia op downloads.
Nee schat, ik lachte omdat ik jou een mietje noemde terwijl ik daar waarschijnlijk echt geen fuck van kanquote:
Ik weet het al.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je niet wilt koken dan moet je wat makkelijks halen
Wat ga je maken ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het al.
Ik ga toch half koken
Half? Je vraagt aan de frietchinees of je zelf mag bakken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het al.
Ik ga toch half koken
Nicequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben net op expert begonnen
OP hard kan ik nu bijna alles
Dan ist goed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee schat, ik lachte omdat ik jou een mietje noemde terwijl ik daar waarschijnlijk echt geen fuck van kan
Inderdaad die 5de knop erbij !quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nicevan medium naar hard is het moeilijkst.
Het laatste liedje dat ik gehaald heb is Operation Ground and Pound van Dragonforce, zoek maar op op YouTube.
[..]
Dan ist goed.
Kom eens met iets nieuwsquote:
Het is een one-liner. Die horen steeds terug te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |