Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Paul het volgende:
Wie zit er trouwens aan onze postjes?
Jij bent toch voor Utrecht ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef Paul het volgende:
Mijn feyeeenoooorddddddd
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef Neelix het volgende:
Paultje, ben je nou je eigen posts aan het weghalen?
François?quote:
Hihi dat doet me denken aan de conversatie die ik vanochtend met mijn broer had in de badkamerquote:
Hoeveel post heb je al ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Paul het volgende:
Ik ga vandaag voor de nummer 1 plek qua posten
Rare dingen bespreek jij met je broerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi dat doet me denken aan de conversatie die ik vanochtend met mijn broer had in de badkamerHij kreeg 1 lens niet in, en toen zei hij zo 'nwraaaah, kutoog!' en toen ging ;t al snel over skullfucken.
Wie?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou moet ik weer denken aan die François Boulanger van Lingo.
Fijn. Bedankt.
zag laatst ergens een filmpje van een stel kansloze studenten die met 6 letter lingo aan het falen waren.quote:
Ja, m;n moeder kijkt ;t elke dagquote:
Heeeee...trollface zou zijn Franse gedicht nog voorlezenquote:
Dan ga je toch uit huisquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, m;n moeder kijkt ;t elke dag
Niet leuk zo te zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, m;n moeder kijkt ;t elke dag
Dat klopt. Ik vond dat hij zichzelf in zijn oog moet neuken. Daarvoor ben i kerachter gekomen dat hij een seksleven heeft/had. Hij had geen shirt aan en ik stond achter hem, en hij heeft littekens op zijn rug.quote:
Mag ik bij jou komen wonen?quote:
Beetje te enthousiast geweest met je zweepje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vond dat hij zichzelf in zijn oog moet neuken. Daarvoor ben i kerachter gekomen dat hij een seksleven heeft/had. Hij had geen shirt aan en ik stond achter hem, en hij heeft littekens op zijn rug.
Ik ook, door een niet nader te noemen persoonquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vond dat hij zichzelf in zijn oog moet neuken. Daarvoor ben i kerachter gekomen dat hij een seksleven heeft/had. Hij had geen shirt aan en ik stond achter hem, en hij heeft littekens op zijn rug.
93? Toen was ik 2 jaar oud manquote:
HET IS MN BROERquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Beetje te enthousiast geweest met je zweepje?
Jij hebt geen littekens toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, door een niet nader te noemen persoon
En nee, niet alleen mijn ex
Beetje te enthousiast geweest met je zweepje?quote:
HET IS HAAR BROERquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook broertjes, en die heb ik ook heus wel eens geslagen.quote:
Met een stunnerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb ook broertjes, en die heb ik ook heus wel eens geslagen.
Nee, niet met een zweepje, maar ik heet ook geen DevilsWhore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |