quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SUZANNE B, volgt je op twitter
ojaquote:
ik las breathtakin naakt op bed met blonde vriendin .rarquote:
hyvesquote:
Hyves is geniaal. En daarom kan ik jullie altijd zo goed op jullie wenken bedienen als jullie zeuren.quote:
je hebt mij nog nooit bediendquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hyves is geniaal. En daarom kan ik jullie altijd zo goed op jullie wenken bedienen als jullie zeuren.
Ja, jij zegt nooit wat je sexy vindt, dus dan kan ik niet veel met je.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt mij nog nooit bediend
jij bent sexyquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, jij zegt nooit wat je sexy vindt, dus dan kan ik niet veel met je.
EN WEL IN HET USERFOTO'S TOPIC HEquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga geen foto's van mezelf posten hier.
Een baksteen zei je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een laptop gekocht van een klasgenoot voor 2 ijsjes
Dan kun je daar toch kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN WEL IN HET USERFOTO'S TOPIC HE
diskriminininatie!
Ren.quote:
Wa'een kuddag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan kun je daar toch kijken.
[..]
Ren.
Ik ga zaterdag terrassen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
Het is zulke tyfuslekker weer hèIk zou bijna nog ff buiten gaan zitten
Ik leren.quote:
Neenee, een laptop met een 1,5ghz single core processor, en 512mb RAMquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een laptop gekocht van een klasgenoot voor 2 ijsjes
Het ruikt zo lekker buitenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef Bravebart het volgende:
Het is zulke tyfuslekker weer hèIk zou bijna nog ff buiten gaan zitten
Nog best wel aardig besteedde ijsjes dan. Al kun je er niet veel meer mee dan servertje laten spelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neenee, een laptop met een 1,5ghz single core processor, en 512mb RAM
en een 40 gb harddisk, maar daar hang ik nog 1,5TB bij aan.
quote:
Het is dan ook de bedoeling dat ie muziek gaat afspelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nog best wel aardig besteedde ijsjes dan. Al kun je er niet veel meer mee dan servertje laten spelen
Patat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Heroinjunk het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/toevoegen.php?naar=Helmonds
Kijk jongens, zo praten ze bij mij!
Dat viel toentertijkd bij mij in Berlijn wel meequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehoor, maar ik kan niet meer lopen
Gewoon doorklikkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Er is een fout opgetreden met de code 0.
Oke. Fijn dat je dat deelt joh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat viel toentertijkd bij mij in Berlijn wel mee
Is ie een beetje stil dan ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat ie muziek gaat afspelen
Je hoort em zowat nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is ie een beetje stil dan ?
Of heb je een straaljager
Maar hoe doe je dat nu dan ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hoort em zowat niet, en hij staat onder de tv in een kastje. Ik had daar eerst een andere laptop, maar die maakte best een kabaal na een tijdje, die heb ik nu in de auto
Bijnaquote:
Alleen je koffer zin al vol ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RenRen- het volgende:
Suus, de primark hier is veel tofferder.
Nee, ik doe gewoon remote desktop naar die server laptop en dan zet ik vanaf daar muziek aan, zodat het over die surround boxjes van mn tv gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat nu dan ?
De laptop streamt vanaf een andere pc ? Je zei nml een poosje geleden dat je met samba aan het kloten was
Zozo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag en deze avond patatfrites gegeten
Ja, dat geloof ik achter elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RenRen- het volgende:
Suus, de primark hier is veel tofferder.
Ik heb hier ook eentje liggen, mochten wij voor die tijd afspreken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bijnaik ga binnenkort even de multimeter van mn oom lenen, want ik heb wat kabels gevonden onder de peukenaansteker. Dus dat scheelt veel gekut met kabels, ook heb ik dat gleufje weggewerkt
Communicatie tussen mn oom en ik gaat een beetje stug. omdat mn neef te lui is om naar beneden te lopen, dus hij smst emquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hier ook eentje liggen, mochten wij voor die tijd afspreken.
Neequote:
Heb niet gezocht, maar zag ze zo 123 nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik achter elkaar.Hebben ze die schoentjes?
Hmm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Communicatie tussen mn oom en ik gaat een beetje stug. omdat mn neef te lui is om naar beneden te lopen, dus hij smst em, maar mn oom smst niet terug
18"quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Rauw. het volgende:
Iemand velgen nodig voor zijn Beagle?
[ afbeelding ]
Shit wat een dikke bandenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Rauw. het volgende:
Iemand velgen nodig voor zijn Beagle?
[ afbeelding ]
Pfoe, ik zoek heel Nederland af joh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb niet gezocht, maar zag ze zo 123 niet
Ja jijquote:
Nah, heeel veeeel kusjes hoor. Kriebeldekriebel ghihiiquote:
Tsja, ik had even andere dingen aan mijn hoofdquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pfoe, ik zoek heel Nederland af joh.
zijn ze zo speciaal dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pfoe, ik zoek heel Nederland af joh.
Nee ja, is niet erg heur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, ik had even andere dingen aan mijn hoofd
Nee, fijn. Maar ik ga geen 60 euro voor schoentjes betalen die voor 10 euro bij de H&M liggen en voor 4 euro bij de Primark.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zijn ze zo speciaal dan?
Ik heb het ooit wel gehad jaquote:
haal ze dan bij de h en mquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, fijn. Maar ik ga geen 60 euro voor schoentjes betalen die voor 10 euro bij de H&M liggen en voor 4 euro bij de Primark.
Nou google even en vertel hoe je het aantal perioden in de y- en de x-richting bepaald alsjeblieft?!quote:
Ja, daar zijn ze dus iedere keer in mijn maat uitverkocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
haal ze dan bij de h en m
Uuuh, welke formule heb je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou google even en vertel hoe je het aantal perioden in de y- en de x-richting bepaald alsjeblieft?!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef mstr het volgende:
Omdat ik jou niet missen kan
Zonder jou ben ik geen man
't is te mooi om te vergeten
wat ons overkwam
Uit het niets kwam jij bij mij
Het voelde heerlijk toen jij zei
Al mijn dromen uitgekomen
ik kom terug
Staat hij in de vorm:quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eh, alle. Ik snap het gewoon niet.
Die plaat is emmermeer approved. dus ja, het moest.quote:
Nee in de vormquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat hij in de vorm:
x(t)= a + b sin c(t-d)
y(t)= p + q sin r(t-s)
?
Ik las het ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
3-jarige beroofd van PSP in Den Haag
Wat ben je dan voor triest figuur zeg.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:27 schreef Rauw. het volgende:
" Laat mij maar met een nymphomane burgertrut trouwen "
N&T.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Welke profiel doe je eigenlijk noortje
Ik heb dat nml nog nooit gehad. (gelukkig) Of ik ben het dwangmatig vergeten
Het getal voor de t is normaal de periodequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee in de vorm
x = sin(at)
y = sin(bt)
En dan moeten we a en b bepalen door periodes te tellen ofzo.
Ziequote:
quote:
Ja. En ik tel nu punten maar volgens mij klopt dat niet helemaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het getal voor de t is normaal de periode2π/periode staat er dan voor de t, zover ik weet
Moet je uit een figuur die periode bepalen dus?
inderdaad, mensen die hun kind van 3 een psp gevenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Er leven nog veels te veel trieste figuren.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
3-jarige beroofd van PSP in Den Haag
Wat ben je dan voor triest figuur zeg.
Ja, maar dan nog. Het speelgoed van een 3-jarige jatten, wtf ben je dan voor mongool?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
inderdaad, mensen die hun kind van 3 een psp geven
Ik denk dat ze het over de dief had, niet over het kind.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Terwijl de driejarige knul aan de hand van zijn moeder meeliep, hield het in de andere hand zijn playstation portable vast.
I don't care.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij hebben wij geen Lissajous gehad voor eindexamen
Je was me voor +1.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
inderdaad, mensen die hun kind van 3 een psp geven
Technieeeeekkkkkkk chicksssquote:
ik had examens alsquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ook Grieks, dat hebben jullie vast ook niet gehad.
't Was meer omdat ik alles kan en zo de meeste keus heb.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Technieeeeekkkkkkk chicksss
Snap ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over de dief had, niet over het kind.
Volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. En ik tel nu punten maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Nouja, dan ben je geld nodig denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Het speelgoed van een 3-jarige jatten, wtf ben je dan voor mongool?
ja snap ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
't Was meer omdat ik alles kan en zo de meeste keus heb.
Jajaja zie PI.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar 3 jaar en een psp echt
Zit je nou te fappen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja snap ik
maar je gaat wel bouwkunde doen![]()
![]()
![]()
quote:
misschien een beetjequote:
geen taco!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmmmmm taco ... bouwkunde... fapfapnomnomnom... rrrrrrawrrrrr
quote:
Noortje?quote:
Ik leerde mezelf ook wassen. Jij niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had examens als
grasmaaien
ramenlappen
stoepkrijten
boterhamsmeren
DIE LUCHT!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik leerde mezelf ook wassen. Jij niet?
tijdens het fappen of uberhaupt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan mij denkt. Dat is vies.
Ja, sommigen deden het met uitwerpselen. Een meisje naast mij zei 'Is buitenlanderquote:
Überhaupt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tijdens het fappen of uberhaupt?
Zie PI.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, sommigen deden het met uitwerpselen. Een meisje naast mij zei 'Is buitenlander![]()
![]()
'
Ze kon niet goed haar nagels knippen, dus is helaas niet toegelaten op het VMBO
quote:
Niet denken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat we iets hadden!
jij en ik
ik en jij
![]()
![]()
Ik heb denk ik best wel een kutdag... Nergens zin in.quote:
Ik heb plantjes geplant en nu heb ik een burgerlijk stekje als ik mijn raam uitkijk en nu ben ik kapot.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb denk ik best wel een kutdag... Nergens zin in.
Werken vanaf 7 uur, colleges, 4 tussenuren, weer college tot 17:00.m Moe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb plantjes geplant en nu heb ik een burgerlijk stekje als ik mijn raam uitkijk en nu ben ik kapot.
oja kutquote:
Mwah, dat is niks.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werken vanaf 7 uur, colleges, 4 tussenuren, weer college tot 17:00.m Moe.
Jezus als jij het al niet snapt. Thanks anyway.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap er ook niks meer van NoorIk dacht dat ik het (weer) door had, maar nu weer niet
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oja kut
daar ging het dus mis
Beetje brakke dag gewoon, an sich. Soms ben je opeens een beetje downquote:
Ik snap de periodes wel, in seconde, maar soms draaien de assen dan weer om, buhquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jezus als jij het al niet snapt. Thanks anyway.
Ik krijg er morgen uitleg van trouwens maar ik wilde het hoofdstuk bijna af hebben vandaag.
Walgelijkquote:
Huh wtfquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap de periodes wel, in seconde, maar soms draaien de assen dan weer om, buhGelukkig hoef ik er geen eindexamen meer in te doen
dan bel ik dana welquote:
ze neemt niet opquote:
Jaaaa, let op!quote:
was het maar kut!quote:
Tja. Makkelijk doelwit. Dusja als dief zijnde kan ik het heel goed begrijpen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Het speelgoed van een 3-jarige jatten, wtf ben je dan voor mongool?
Waarom zes?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, let op!
[ afbeelding ]
Ik dacht 6 punten op de x-as, dus de periode is 3 seconde. Dat klopt, maar het is 3t in de y-formule
Uuh, hij kruist hem toch 6 keer?quote:
JA maar dat vind ik dus zo raar. Want da's dan dus de y formule. Maar dat probleem had jij ook.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA maar dat vind ik dus zo raar. Want da's dan dus de y formule. Maar dat probleem had jij ook.
ben jij een dief?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tja. Makkelijk doelwit. Dusja als dief zijnde kan ik het heel goed begrijpen.
BAM!quote:
Ik jat je postrechten nuquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef Desunoto het volgende:
Burnaboy is een dief!!
Pak hem, jongens.
Nee gekkiequote:
van de trap gevallen zekerquote:
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van de trap gevallen zeker
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zie het al, je moet kijken naar de toppen
x = cos at
y = sin bt
[ afbeelding ]
Maar of het van de x of y-as is, hangt ook weer af van het feit of het cos of sin is, kan ik me herinneren van de middelbareEn van wiskunde in eerste jaar uni
Ik plotte het altijd maar, ter controle en anders draaide ik de cos en sin om
Ha dat was om je af te leiden. Ga maar eens zoeken wat je kwijt bentquote:
Hopelijk heb je dr wat aanquote:
Yeah zekerrzzzzzzquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hopelijk heb je dr wat aan
Ik ga huiswerken![]()
quote:
Hoi Heimoquote:
quote:
Lekker joh.quote:
Ik ook geen speculoos. Maar speculaas op brood is dan weer koningquote:
Stom ook, als je een dief was geweest dan had je natuurlijk Marijkes hele huis leeggejat toen je er wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee gekkie(behalve lollies vroeger
)
Vanuit dat oogpunt.
Dat lust ik ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ook geen speculoos. Maar speculaas op brood is dan weer koning
Ik ben weer met mijn quest bezigquote:
Dat mag omdat Susan Coffeyquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Even een gigantische wallpaper
Andere questquote:
That is correct!quote:
D'r lichaam is overbelicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het resizen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
"zij kan nooit genoeg in de spotlights staan" is misschien wat te letterlijk genomen inderdaad.quote:
Met zulkse kleine tieten had die wallpaper ook wel kleiner gekunt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik nu nooit. Niet met plaatjes op internet iig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mooiste meid ooitik krijg het warm als ik haar zie
Dat is echt de perfecte grootte man!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met zulkse kleine tieten had die wallpaper ook wel kleiner gekunt.
Waar was dat ook alweer van?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Rauw. het volgende:
But that's the way I like it baby, I don't want to live forever
Mijn rugzak zat al volquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stom ook, als je een dief was geweest dan had je natuurlijk Marijkes hele huis leeggejat toen je er was
Motörhead.quote:
Klein maar fijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met zulkse kleine tieten had die wallpaper ook wel kleiner gekunt.
Voor haar lichaam zijn ze wel goed, maar tikkie groter was lekkerder geweest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is echt de perfecte grootte man!
Rauw is van DD +quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is echt de perfecte grootte man!
Niks mis met wat vlees iigquote:
Vooral niet als het met een week weg isquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gaat janken om chlamydia.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Rauw. het volgende:
Dacht dat het onderhand wel bekend was dat ik van vlezige vrouwen hou.
quote:Lack of Twilight Game Has Cost Industry Millions
A financial analyst said that videogame publishers are missing out on a potential windfall from Twilight fans.
We get it. People dig vampires, especially the cute emo ones found in Twilight. The books have been out since 2005 and the first movie was a box office success. And now with four books and two films under the franchise's belt, with another to drop this holiday season, Games Investor Consulting analyst Nick Gibson has reason to wonder why the videogame industry has dropped the ball. He thinks that a Twilight game would make at least seven figures, especially if it focused on the 20-30 year old female demographic.
Nee, daarom.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral niet als het met een week weg is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef BurnaBoy het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)st-Industry-Millions
[..]
![]()
![]()
Als ze Edwards hoofd gebruiken, wordt het zeker een hit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, dat wel, maar beter dat je het te horen krijgt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar toch is het wel kut als je het te horen krijgt dat je vriendin er mee rond loopt.
Dat zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beter dat je het te horen krijgt.
Quote van het forum daarquote:
quote:="Caliostro" post="7.181969.5387114"]
Press X to cut wrist.
Press Start to twinkle.
... Press both shoulder buttons to hold the gun to your head and Y to put an end to your misery.
Ja inderdaad, Toen ik dat las dacht ik al dat ze toch makkelijk een geldklopper van zouden kunnen maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ze Edwards hoofd gebruiken, wordt het zeker een hit.
quote:
Ik vind vlezig een vies woord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef Rauw. het volgende:
Dacht dat het onderhand wel bekend was dat ik van vlezige vrouwen hou.
Opzich wel een aardig idee, maar imo wordt hier de plank misgeslagen met "especially if it focused on the 20-30 year old female demographic." Succes daarmee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Best welquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooi meisje trouwens, uit dat topic
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooi meisje trouwens, uit dat topic
Ja okee. maar bedenk eens een type spel wat je met twilight kunt maken ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Opzich wel een aardig idee, maar imo wordt hier de plank misgeslagen met "especially if it focused on the 20-30 year old female demographic." Succes daarmee.
Werkt gewoon.quote:
quote:
Net wel, nu niet meer.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar jij bent lief![]()
En toch niet zo uit verhouding als dat andere mens, of wel?
Het werkt hier echt goed dus ligt aan jouquote:
Ja en nu staat er:quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
http://downforeveryoneorjustme.com/wikipedia.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |