Maar hoe doe je dat nu dan ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hoort em zowat niet, en hij staat onder de tv in een kastje. Ik had daar eerst een andere laptop, maar die maakte best een kabaal na een tijdje, die heb ik nu in de auto
Bijnaquote:
Alleen je koffer zin al vol ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RenRen- het volgende:
Suus, de primark hier is veel tofferder.
Nee, ik doe gewoon remote desktop naar die server laptop en dan zet ik vanaf daar muziek aan, zodat het over die surround boxjes van mn tv gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat nu dan ?
De laptop streamt vanaf een andere pc ? Je zei nml een poosje geleden dat je met samba aan het kloten was
Zozo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag en deze avond patatfrites gegeten
Ja, dat geloof ik achter elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef RenRen- het volgende:
Suus, de primark hier is veel tofferder.
Ik heb hier ook eentje liggen, mochten wij voor die tijd afspreken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bijnaik ga binnenkort even de multimeter van mn oom lenen, want ik heb wat kabels gevonden onder de peukenaansteker. Dus dat scheelt veel gekut met kabels, ook heb ik dat gleufje weggewerkt
Communicatie tussen mn oom en ik gaat een beetje stug. omdat mn neef te lui is om naar beneden te lopen, dus hij smst emquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hier ook eentje liggen, mochten wij voor die tijd afspreken.
Neequote:
Heb niet gezocht, maar zag ze zo 123 nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik achter elkaar.Hebben ze die schoentjes?
Hmm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Communicatie tussen mn oom en ik gaat een beetje stug. omdat mn neef te lui is om naar beneden te lopen, dus hij smst em, maar mn oom smst niet terug
18"quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Rauw. het volgende:
Iemand velgen nodig voor zijn Beagle?
[ afbeelding ]
Shit wat een dikke bandenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Rauw. het volgende:
Iemand velgen nodig voor zijn Beagle?
[ afbeelding ]
Pfoe, ik zoek heel Nederland af joh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb niet gezocht, maar zag ze zo 123 niet
Ja jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |