Nah, heeel veeeel kusjes hoor. Kriebeldekriebel ghihiiquote:
Tsja, ik had even andere dingen aan mijn hoofdquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pfoe, ik zoek heel Nederland af joh.
zijn ze zo speciaal dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pfoe, ik zoek heel Nederland af joh.
Nee ja, is niet erg heur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, ik had even andere dingen aan mijn hoofd
Nee, fijn. Maar ik ga geen 60 euro voor schoentjes betalen die voor 10 euro bij de H&M liggen en voor 4 euro bij de Primark.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zijn ze zo speciaal dan?
Ik heb het ooit wel gehad jaquote:
haal ze dan bij de h en mquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, fijn. Maar ik ga geen 60 euro voor schoentjes betalen die voor 10 euro bij de H&M liggen en voor 4 euro bij de Primark.
Nou google even en vertel hoe je het aantal perioden in de y- en de x-richting bepaald alsjeblieft?!quote:
Ja, daar zijn ze dus iedere keer in mijn maat uitverkocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
haal ze dan bij de h en m
Uuuh, welke formule heb je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou google even en vertel hoe je het aantal perioden in de y- en de x-richting bepaald alsjeblieft?!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef mstr het volgende:
Omdat ik jou niet missen kan
Zonder jou ben ik geen man
't is te mooi om te vergeten
wat ons overkwam
Uit het niets kwam jij bij mij
Het voelde heerlijk toen jij zei
Al mijn dromen uitgekomen
ik kom terug
Staat hij in de vorm:quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eh, alle. Ik snap het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |