tijdens het fappen of uberhaupt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan mij denkt. Dat is vies.
Ja, sommigen deden het met uitwerpselen. Een meisje naast mij zei 'Is buitenlanderquote:
Überhaupt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tijdens het fappen of uberhaupt?
Zie PI.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, sommigen deden het met uitwerpselen. Een meisje naast mij zei 'Is buitenlander![]()
![]()
'
Ze kon niet goed haar nagels knippen, dus is helaas niet toegelaten op het VMBO
quote:
Niet denken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik dacht dat we iets hadden!
jij en ik
ik en jij
![]()
![]()
Ik heb denk ik best wel een kutdag... Nergens zin in.quote:
Ik heb plantjes geplant en nu heb ik een burgerlijk stekje als ik mijn raam uitkijk en nu ben ik kapot.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb denk ik best wel een kutdag... Nergens zin in.
Werken vanaf 7 uur, colleges, 4 tussenuren, weer college tot 17:00.m Moe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb plantjes geplant en nu heb ik een burgerlijk stekje als ik mijn raam uitkijk en nu ben ik kapot.
oja kutquote:
Mwah, dat is niks.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werken vanaf 7 uur, colleges, 4 tussenuren, weer college tot 17:00.m Moe.
Jezus als jij het al niet snapt. Thanks anyway.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap er ook niks meer van NoorIk dacht dat ik het (weer) door had, maar nu weer niet
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oja kut
daar ging het dus mis
Beetje brakke dag gewoon, an sich. Soms ben je opeens een beetje downquote:
Ik snap de periodes wel, in seconde, maar soms draaien de assen dan weer om, buhquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jezus als jij het al niet snapt. Thanks anyway.
Ik krijg er morgen uitleg van trouwens maar ik wilde het hoofdstuk bijna af hebben vandaag.
Walgelijkquote:
Huh wtfquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap de periodes wel, in seconde, maar soms draaien de assen dan weer om, buhGelukkig hoef ik er geen eindexamen meer in te doen
dan bel ik dana welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |