PM je nummer, dan sms ik je wel als ik er benquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
De appie MDMA
Nou ik heb je serieus niet gezien en ik heb nog gekeken naar je auto
Zoiets?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef douche-eendje het volgende:
Locatie van dé appie in het kaartje zetten.
YW!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
PrimaMooie OP heb je gemaakt!
Locatie van alle Alkmaardersquote:
Je wilt dat ik die toevoeg? Mehn Als iedereen dan even de wijk of ongeveer zn straat PM`t kan ik t morgen in kaart brengen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Je wilt dat ik die toevoeg? Mehn Als iedereen dan even de wijk of ongeveer zn straat PM`t kan ik t morgen in kaart brengen.
Stond ik er wel goed op btw?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef Bart het volgende:
Of, als jezelf toevoegen niet lukt omdat je een kutn00b bent, aan mij het adres doorgeven
Je had hem alleen als gif opgeslagen dus kutkwaliteit, maar ik fix het wel ffquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Stond ik er wel goed op btw?Niet dat ik niet weet waar ik woon natuurlijk
![]()
Hmm ok, mn pc ws wat van slag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Je had hem alleen als gif opgeslagen dus kutkwaliteit, maar ik fix het wel ff
En als ik je avatar nou in het midden van de straat pleur, dan weet nog geen hond waar je precies woont...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:35 schreef lynda het volgende:
Plaatsen waar ik zit vind ik weer net ff te ver gaan..![]()
Keer melden vind ik niet erg maar hoeft niet standaard in de OP te staan zeg maar.
Done. Mijn avatar neemt onderhand mijn hele wijk in beslagquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef MdMa98 het volgende:
Wil iedereen boven het plaatje even opslaan, zichtzelf toevoegen en naar Bart sturen?
Bvd!
Hahaha beetje resizen helpt, zolang je ava niet heel het HAL--gebied beslaat, gaat het nog goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Done. Mijn avatar neemt onderhand mijn hele wijk in beslag.
Ik kan momenteel het hele noordelijk deel wel overlappen met mijn ava, zoveel zijn er nog niet uit de mare/koedijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had hem al geresized, mijn wijkje is niet zo heel groot.
Awhquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik kan momenteel het hele noordelijk deel wel overlappen met mijn ava, zoveel zijn er nog niet uit de mare/koedijk
Post hem hier maar niet danquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Awh. Als ik die van mij normaal formaat zou doen dan zou het er helemaal gek uitzien.
Waar je maar wel, je kan hem naar me mailen of gewoon hier in het topic plaatsenquote:
Tomatenmeetingplacequote:
Haal dat AZ-plaatje er dan maar uit, boeit toch nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tomatenmeetingplace![]()
In de op verwerkt overigens. De op is momenteel wel langer dan het vorig topic totaal was
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Haal dat AZ-plaatje er dan maar uit, boeit toch niet
Ik zat al te wachten op een reactie van jequote:
Was nog in de buurt van je vanmiddag. Even langs bij de spar aan de overkant van de bergerweg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, snap je nu waarom ik naar de Hoef ga voor mijn boodschapjes tomaatjes?
Dat is knap! Ik zat vanmiddag in Nijmegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Was nog in de buurt van je vanmiddag. Even langs bij de spar aan de overkant van de bergerweg.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is knap! Ik zat vanmiddag in Nijmegen.
Ja is wel logisch, zit weinig dichterbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, snap je nu waarom ik naar de Hoef ga voor mijn boodschapjes tomaatjes?
Alleen een Super de Boer, maar die is baggerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja is wel logisch, zit weinig dichterbij
Ik was vandaag in Zandvoort, toeschouwen bij de circuitrun. Maar dat kan toch niet tippen aan Alkmaar hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
Zo, vannacht in Amsterdam overnacht, maar dat kan toch niet tippen aan Alkmaar hoor.
Waneer ga je mee? (Het was vandaag anders helemaal niks! Bokkoud zekers met die wind!)quote:Op zondag 28 maart 2010 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan.
Wanneer ga je weer? Ik ben inderdaad nog fotoboekloos...quote:Op zondag 28 maart 2010 18:47 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waneer ga je mee? (Het was vandaag anders helemaal niks! Bokkoud zekers met die wind!)
Edit: geen fotoboek Douche?![]()
Het strand zelf? geen idee nog! Waneer heb je tijdquote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer? Ik ben inderdaad nog fotoboekloos...
Iedere avond, behalve de avond dat ik harples hebquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Het strand zelf? geen idee nog! Waneer heb je tijd![]()
Maak eens een fobo aan joh
We willen toch weten hoe de mensen uit Alkmaar er uitzien toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iedere avond, behalve de avond dat ik harples heb.
Ben je zo nieuwsgierig dat ik een fobo moet gaan maken?
Ok het lijkt me leuk om te doen inderdaad, zelf ben ik a-musicaal eigk.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
Mensen uit Alkmaar zien er toch altijd een beetje apart uit he. Ik zal eens kijken of ik het aandurf om een fobo aan te maken.
Heb les sinds September, echt supergaaf om te doen. Heb inmiddels ook mijn eigen harp.
Inmiddels wel, maar het is de vraag of je daar in durft. Douche-eendje zit nu in een semi-studentenhuis en gaat alleen badderen als ze eerst het bad grondig heeft schoongemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ok het lijkt me leuk om te doen inderdaad, zelf ben ik a-musicaal eigk.
Maarehm je hebt dus eigk geen bad?
Ik heb nog nooit een studentenhuis gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar het is de vraag of je daar in durft. Douche-eendje zit nu in een semi-studentenhuis en gaat alleen badderen als ze eerst het bad grondig heeft schoongemaakt.
Ik dacht altijd dat ik a-muzikaal was, maar ik bleek toch nog ergens een soort van muzikaal talent te hebben verstopt!
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
Kom maar eens een keer kijken hoor, het is hier geen ramp. Woont maar 1 student, 4 werkende mensen (starters) die allemaal nog geen huis konden kopen. Ik hoop wel dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar eens kan gaan verhuizen, vind het na 3 jaar wel mooi geweest. Het is wel een hele leuke ervaring geweest, veel verschillende mensen leren kennen.
goed antwoordquote:
Haha wat een goed planquote:Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
Goed idee, eerst maar even tomaat-daten.
Ik heb harples om 17:30quote:Op zondag 28 maart 2010 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha wat een goed plan![]()
Wie weet dinsdag tussen 17 en 18 uur
Het ligt er ook aan of ik er dan langs ga.quote:
Weet je niet wat tomaatdaten is?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef geppie het volgende:
Ben je wel een echte Alkmaarder als je niet weet wat Tomaat-daten is?
Dat kan natuurlijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef geppie het volgende:
Aha...daten bij de AH in de Hoef bij de tomaten!En dan...vraag je aan degene die bij de tomaten staat of ie van fok! is?
Hij is gewéldig, maar ik las over het tomaat gebeuren heen. Ging eigenlijk af op TTquote:Op zondag 28 maart 2010 23:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja mijn mooie OP! *volgende keer kortere OP maakt*
Dat is tomaat-daten!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef geppie het volgende:
Aha...daten bij de AH in de Hoef bij de tomaten!En dan...vraag je aan degene die bij de tomaten staat of ie van fok! is?
Begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Hij is gewéldig, maar ik las over het tomaat gebeuren heen. Ging eigenlijk af op TT
Het is ook nog nooit voorgekomen en pas sinds kort actief.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef geppie het volgende:
Hmm...klinkt interessantKwam er vier jaar lang bijna dagelijks maar nooit een live tomatendate gespot hoor daar
Ja, die dingen hebben ook nog van dat vershoudfolie er omheenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen komkommerdaten is
Dat vind ik wel een beetje eng
Heb je liever zonder?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, die dingen hebben ook nog van dat vershoudfolie er omheen![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Heb je liever zonder?![]()
Sorry ik ga maar naar bed, ben even ergens anders met mn gedachten
Slaap lekker!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, leven zou maar saai zijn zonder geintjes. Welterusten!
Waar dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
Je heb een fobo![]()
Ik heb jou al eerder gezien
Wat heeft ze een lief gezichtjequote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
Je heb een fobo![]()
Ik heb jou al eerder gezien
Nou da's goed dan wacht ik ook nog evenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ja maar nu kan ik nog nietMoet nog even wachten tot de wasmachine klaar is, die is nog 10 minuutjes bezig.
Douche-eendje is nu nog stofzuigerzakken kopen bij de Blokker, dus als je snel bent...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:21 schreef lynda het volgende:
helaas zie ik het te laat anders was ik er ook nog heen gefietst
Nouja zeg! Mij een beetje zwart lopen maken op fok, tsss. *gooit een eitje*quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
Wel een bitch trouwens! Staan we bij de chocolade-eitjes, zegt ze: "Ik ben een vrouw dus ik mag chocola"! En ik dan? Discriminatie
Oh ze leest mee
Ik liet het om 13.07 al weten, jij moet gewoon wat vaker kijken!quote:
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het niet hoor Bart.. vind je vrouw het wel goed dat je praktisch elke dag loopt te daten?![]()
Dat zeg ik, donderdag 17.00quote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef lynda het volgende:
mn kerel lacht er ook om![]()
En hallo ik kijk niet elke 5 minuten op fok.. Ik ging gewoon uit van uurtje of 5 niet 2
Haha, just checkingquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachen
En ik noem het ook geen tomatendate, maar een tomatenmeet
Mijn heldinquote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef lynda het volgende:
AH 50% kortingsbonnen
Dan moet deze er natuurlijk ook bij
Je lijkt mijn vrouw welquote:
Zeg Bart.... tijd voor een prive-meetquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vrouw wel
En moeder
En schoonmoeder
Goed plan! Wie met wie?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg Bart.... tijd voor een prive-meet. Alles is suggestief hoor!
Ja verdorie ik las hetquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik een suggestie doen?
Hoi MdMa98! Je hebt de eerste geslaagde tomatenmeet gemist!
Jij begon erover...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had vandaag mijn roostervrije maandag, 1x in de 2 weken lang weekend. Wanneer mag ik kom je tomaat-meeten/daten/jou uitnodigen voor een hapje in de mare* bij de appie?
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Ahwel, eerst moet ik mij maar eens melden bij de tomaten, bij de appie natuurlijk!quote:
Ik verwijs u door naar mijn pbboxquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verwijs u door naar mijn pbbox. De tomaten liggen allemaal bij elkaar bij de appie, dus dat is niet zo lastig.
Romaatjesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ahwel, eerst moet ik mij maar eens melden bij de tomaten, bij de appie natuurlijk!
Trouwens?
Trostomaten?
Vleestomaten?
Tomaten?
San Mazzo?
Vitalientjes?
Of de snacktomaten?
Straks staan we nog verkeerd
1. 29-3-2010 douche-eendje en Bartquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Lijstje van tomatenmeetings/dates?Ow, en iets over 8 oktober natuurlijk!
Ah, die datum ken ik niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dan heb ik ieder jaar vrij.... uhm... Alkmaars ontzet
Ik nooit, ik werk niet in Alkmaar. (Ja ok alleen toen ik nog op school zat. maar ach is het nu zo`n belangrijke dag?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dan heb ik ieder jaar vrij.... uhm... Alkmaars ontzet
Wel als je die dag vrij bent, haha. Ik ben zo'n muts die dat dan vergeet en dan gewoon om half 9 stipt op werk is.... zonder collega'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik nooit, ik werk niet in Alkmaar. (Ja ok alleen toen ik nog op school zat. maar ach is het nu zo`n belangrijke dag?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel als je die dag vrij bent, haha. Ik ben zo'n muts die dat dan vergeet en dan gewoon om half 9 stipt op werk is.... zonder collega's
Ken er nog eentje, want volgens mij heb ik dat ook vaak genoeg gehad. Op het werk aankomen terwijl je niet hoeft te werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ben soms echt een druif.
Poesjes zijn al gevoerd, die kruipen er zo lekker bijquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed eens opzoeken, eerst de konijntjes nog even eten geven
Sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Watje?Het is gewoon vervelend! Als ik een jetlag wil ga ik wel naar een ver land vliegen.
Haha dat valt gerust wel meequote:
Ok dus je hebt nog wat werk aan de winkel. Laat ik maar niet over mijn ritmegevoel beginnen. Dat stelt niet veel voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Valt wel mee? Nou....![]()
Harples was fijn, ondanks dat er momenteel niet extreem veel vooruitgang in lijkt te zitten gaat het toch wel stukken beter. Moet binnenkort maar eens gaan oefenen met een metronoom, want mijn ritmegevoel laat mij zo nu en dan even in de steek.
Vlieland? Wat heb je daar uitgespookt?
Haal jezelf niet zo naar beneden, cytologisch analist mag heel wat klinken maar ik heb momenteel ook "maar" een mbo-diploma. Dat ik nu hard aan het leren ben voor mijn post-hbo certificaat laat ik maar achterwege, eerst maar eens dat examen halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk het niet, ben veuls te simpel voor zo`n slimme meid![]()
EnJanJanJan
Het was ook maar een garpjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haal jezelf niet zo naar beneden, cytologisch analist mag heel wat klinken maar ik heb momenteel ook "maar" een mbo-diploma. Dat ik nu hard aan het leren ben voor mijn post-hbo certificaat laat ik maar achterwege, eerst maar eens dat examen halen.
haha vast net zo lui als ik vandaag. Ik eet makkelijk vandaag. Hollandse garnalen met wat saus, Deen maaltijd en een brussels wafeldessertquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoor, lekker gewerkt. Eten, owja... moet zo nog gaan koken, geen zin in. Ga zo eerst even lekker een uurtje harp spelen.
Ahw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, makkelijk moet ook kunnen toch?.
Nieuwe nummer wat ik moet leren is echt heel erg leuk om te spelen. Alleen denken de spieren in mijn 3e vinger daar nu anders over.
Leren en vakantie naar Ierland boeken (als reismaatje nog van plan is om naar Alkmaar te komen)quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Eigenlijk was die best wel slecht![]()
Wat doe je van het weekend? Naast tomaten kopen dan
Ook al zo`n rustig weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leren en vakantie naar Ierland boeken (als reismaatje nog van plan is om naar Alkmaar te komen). Voor de rest geen spannende plannen.
Met of zonder tomaten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha.. euh..![]()
Ga je nog voor mij koken eigk?
Wanneer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waarom verwachte ik dat antwoord![]()
Je mag wel bij mij komen eten
NEEEEEEE! ze zijn mijn alles dit momentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer?
Ga ik gelijk de poezels stelen![]()
Zullen we samen haren gaan tellen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ben wel wat gewend, ik zit momenteel onder de konijnenharen
Ik heb instappersquote:Op donderdag 1 april 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
Jullie veters zitten los!
Je hebt maar 1 paar schoenen?quote:
Niets met veters?quote:
quote:
Ik heb hem nog steeds niet, mijn vrouw strikt altijd mijn veters.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Vet he, dat koste mij wel zeker 4x oefenen
Dat soort dingen moet je natuurlijk niet zeggen!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ghehehe, ik heb laarzen aan.
*knoopt de veters van Bart snel aan elkaar vast*
Hoi. Kom je ook wel eens bij de appie in de hoef?quote:
Niet? Maakt ook niet uit, ik kom er net vandaanquote:
Uhm nee, woon daar nietquote:Op donderdag 1 april 2010 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoi. Kom je ook wel eens bij de appie in de hoef?
Ja! Maar ik woon ook niet in de appie.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:09 schreef sc00p het volgende:
[..]
Uhm nee, woon daar nietdat is de fok meeting place ofzo?
Ja hoi!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk het niet, ben veuls te simpel voor zo`n slimme meid![]()
EnJanJanJan
Welke wijk scOOp?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:09 schreef sc00p het volgende:
[..]
Uhm nee, woon daar nietdat is de fok meeting place ofzo?
ja prima hoor, nog effe op fok lezen en dan lekker slapen.quote:
Ik mag uitslapen tot 8 uurquote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
ja prima hoor, nog effe op fok lezen en dan lekker slapen.
morgen gezond weer op.
Ik ben heul geen ambtenaarquote:
OK, dan ben je goedquote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen ambtenaar![]()
Maar heb de afgelopen weken genoeg lang gewerkt en dat mag nu wel gecompenseerd
schiet opquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:13 schreef douche-eendje het volgende:
HoiMoet maar eens opschieten, moet over 20 minuten op mn werk zijn.
Hoor jij niet in het Harenkarspel-topic?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik woon in Warmenhuizen, bijna hetzelfde
Nou misschien kom ik dan nog even!quote:
Heb je mij nog gespot? Ik heb geloof ik 4 van die krijsende smurfen bijna omver gereden.... Wist niet dat de appie nu een speelplaats was.quote:
Werkdag?quote:
Yup maar hoef dan niet te werken, want dan is Deen Anna Paulowna gewoon openquote:
Was altijd afdelingchef, dat heet nu ploegleiderquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:42 schreef Bart het volgende:
Wat doe je dan bij de Deen?
Is dat een van je onderliggende mensen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:56 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha neuh vers/vlees
of is het nou versvlees?
[ afbeelding ]
was dat maar waarquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Is dat een van je onderliggende mensen?
En douche-eendje dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
maar dan mag ze wel bovenop
Maar hebben jullie nou al gedated?quote:
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker....quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker..... Mag hopen dat hij een beetje goed kan koken, want hij heeft nu wel wat goed te maken.
Je vergeet er bij te melden dat je nog een kaartje van een voorstelling had:) Dus had het sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker..... Mag hopen dat hij een beetje goed kan koken, want hij heeft nu wel wat goed te maken.
Ja, daar kwam ik vanochtend pas achter toen ik een herinnering via de mail kreegquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat je nog een kaartje van een voorstelling had:) Dus had het sowieso niet gelukt
Dude! Wat is je steam-id!quote:
Left 4 Deadquote:Op zondag 4 april 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Hehe ik ken het alleen via vriend![]()
Die gebruikt het![]()
Welke games zit jij..?
quote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier mdma98, aan het drinken met Douche Eendje, gyl
Voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 5 april 2010 02:16 schreef douche-eendje het volgende:
MdMa98 is weer naar huis. Was gezellig.
quote:Op maandag 5 april 2010 02:31 schreef MdMa98 het volgende:
mogh mensen! en weer thuis!
pfff dat zadel ! dat voel ik nu echt wel!
Was hartstikke gezellig! En voor herhaling vatbaar? Jawel hoor de bacardi is nog niet opquote:
Maar het doet wel zeerquote:Op maandag 5 april 2010 11:17 schreef Bart het volgende:
Zover is het toch niet
5km volgens google maps
Dan had je je zadel eraf moeten halen.quote:
Lekker hoor, beetje de prostaat kietelen.quote:
Mij te ingewikkeld allemaalquote:Op maandag 5 april 2010 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
Hahahaha, MdMa98 weet nu wat voor cellen er dan vrijkomen. Corpera amylacea en vesicula seminaliscellen
Toch niet voor mijn gevalletjequote:Op maandag 5 april 2010 15:18 schreef douche-eendje het volgende:
*pakt haar microscoop erbij*
Ik voel me gekleineerdquote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Even checken of alles goed functioneert....
Haha, ach het zadel zat er wel op, maar toch van voooooor naar achter van achter naar voooooooorquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil alleen maar even checken of dat zadel geen schade heeft veroorzaakt....
Wat kan je er aan doen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 18:21 schreef douche-eendje het volgende:
Dat zal vast niet goed zijn geweest.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |