Dat kan natuurlijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef geppie het volgende:
Aha...daten bij de AH in de Hoef bij de tomaten!En dan...vraag je aan degene die bij de tomaten staat of ie van fok! is?
Hij is gewéldig, maar ik las over het tomaat gebeuren heen. Ging eigenlijk af op TTquote:Op zondag 28 maart 2010 23:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja mijn mooie OP! *volgende keer kortere OP maakt*
Dat is tomaat-daten!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef geppie het volgende:
Aha...daten bij de AH in de Hoef bij de tomaten!En dan...vraag je aan degene die bij de tomaten staat of ie van fok! is?
Begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Hij is gewéldig, maar ik las over het tomaat gebeuren heen. Ging eigenlijk af op TT
Het is ook nog nooit voorgekomen en pas sinds kort actief.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef geppie het volgende:
Hmm...klinkt interessantKwam er vier jaar lang bijna dagelijks maar nooit een live tomatendate gespot hoor daar
Ja, die dingen hebben ook nog van dat vershoudfolie er omheenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen komkommerdaten is
Dat vind ik wel een beetje eng
Heb je liever zonder?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, die dingen hebben ook nog van dat vershoudfolie er omheen![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Heb je liever zonder?![]()
Sorry ik ga maar naar bed, ben even ergens anders met mn gedachten
Slaap lekker!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, leven zou maar saai zijn zonder geintjes. Welterusten!
Waar dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
Je heb een fobo![]()
Ik heb jou al eerder gezien
Wat heeft ze een lief gezichtjequote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
Je heb een fobo![]()
Ik heb jou al eerder gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |