Ik was vandaag in Zandvoort, toeschouwen bij de circuitrun. Maar dat kan toch niet tippen aan Alkmaar hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
Zo, vannacht in Amsterdam overnacht, maar dat kan toch niet tippen aan Alkmaar hoor.
Waneer ga je mee? (Het was vandaag anders helemaal niks! Bokkoud zekers met die wind!)quote:Op zondag 28 maart 2010 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan.
Wanneer ga je weer? Ik ben inderdaad nog fotoboekloos...quote:Op zondag 28 maart 2010 18:47 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waneer ga je mee? (Het was vandaag anders helemaal niks! Bokkoud zekers met die wind!)
Edit: geen fotoboek Douche?![]()
Het strand zelf? geen idee nog! Waneer heb je tijdquote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer? Ik ben inderdaad nog fotoboekloos...
Iedere avond, behalve de avond dat ik harples hebquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Het strand zelf? geen idee nog! Waneer heb je tijd![]()
Maak eens een fobo aan joh
We willen toch weten hoe de mensen uit Alkmaar er uitzien toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iedere avond, behalve de avond dat ik harples heb.
Ben je zo nieuwsgierig dat ik een fobo moet gaan maken?
Ok het lijkt me leuk om te doen inderdaad, zelf ben ik a-musicaal eigk.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
Mensen uit Alkmaar zien er toch altijd een beetje apart uit he. Ik zal eens kijken of ik het aandurf om een fobo aan te maken.
Heb les sinds September, echt supergaaf om te doen. Heb inmiddels ook mijn eigen harp.
Inmiddels wel, maar het is de vraag of je daar in durft. Douche-eendje zit nu in een semi-studentenhuis en gaat alleen badderen als ze eerst het bad grondig heeft schoongemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ok het lijkt me leuk om te doen inderdaad, zelf ben ik a-musicaal eigk.
Maarehm je hebt dus eigk geen bad?
Ik heb nog nooit een studentenhuis gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar het is de vraag of je daar in durft. Douche-eendje zit nu in een semi-studentenhuis en gaat alleen badderen als ze eerst het bad grondig heeft schoongemaakt.
Ik dacht altijd dat ik a-muzikaal was, maar ik bleek toch nog ergens een soort van muzikaal talent te hebben verstopt!
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
Kom maar eens een keer kijken hoor, het is hier geen ramp. Woont maar 1 student, 4 werkende mensen (starters) die allemaal nog geen huis konden kopen. Ik hoop wel dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar eens kan gaan verhuizen, vind het na 3 jaar wel mooi geweest. Het is wel een hele leuke ervaring geweest, veel verschillende mensen leren kennen.
goed antwoordquote:
Haha wat een goed planquote:Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
Goed idee, eerst maar even tomaat-daten.
Ik heb harples om 17:30quote:Op zondag 28 maart 2010 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha wat een goed plan![]()
Wie weet dinsdag tussen 17 en 18 uur
Het ligt er ook aan of ik er dan langs ga.quote:
Weet je niet wat tomaatdaten is?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef geppie het volgende:
Ben je wel een echte Alkmaarder als je niet weet wat Tomaat-daten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |