Kijk, een fipo van hoog niveau!quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Blackf1re het volgende:
Ik woon 5 meter van Alkmaar, in Heiloo.
Hoe vinden jullie die coffeeshop bij het station
Dat is in het oude stadscentrum. (Google, kun je het binnen 2 seconden vinden).quote:Op zondag 24 januari 2010 17:03 schreef CRONALDO7 het volgende:
Hey,
Wie weet in welk centrum van Alkmaar de Zara gevestigd is ?
Dit zijn alle centra:
De Hoef
De Mare
Overdie
D'Oude Stad
Noorder Arcade
De straat van Zara is Langestraat.
Bij voorbaat dank.
Dat is wel moeilijk te vinden inderdaad! Wel eens gehoord van Google Maps?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:03 schreef CRONALDO7 het volgende:
Hey,
Wie weet in welk centrum van Alkmaar de Zara gevestigd is ?
Dit zijn alle centra:
De Hoef
De Mare
Overdie
D'Oude Stad
Noorder Arcade
De straat van Zara is Langestraat.
Bij voorbaat dank.
Hey Bartquote:Op zondag 24 januari 2010 18:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk te vinden inderdaad! Wel eens gehoord van Google Maps?
Mede-Alkmaarderquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef XDo het volgende:
Ik heb op zoek naar een woning in Alkmaar. Is het verdronkenoord een beetje riante plek om te wonen? Wel lekker dicht bij het centrum.
Wat ik me direct afvraag is waarom er zoveel woningen te koop staan in die straat? Toch een slechte buurt oid?
Nadelen zijn: drukte, overlast van uitgaansleven, geen parkeerplek, duur, oude woningen die onderhoud nodig hebben en slecht geïsoleerd zijn. Voordelen zijn: dichtbij centrum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef XDo het volgende:
Ik heb op zoek naar een woning in Alkmaar. Is het verdronkenoord een beetje riante plek om te wonen? Wel lekker dicht bij het centrum.
Wat ik me direct afvraag is waarom er zoveel woningen te koop staan in die straat? Toch een slechte buurt oid?
De buitenwijken van Alkmaar zijn tha bomb Bartquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nadelen zijn: drukte, overlast van uitgaansleven, geen parkeerplek, duur, oude woningen die onderhoud nodig hebben en slecht geïsoleerd zijn. Voordelen zijn: dichtbij centrum.
Trek je conclusies
Hoefplan? Is dat 'de Hoef'? Ik zie daar enkel flatwoningen te koop staan. Die vallen af voor mij. Budget is ongeveer 160 kk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef lynda het volgende:
bepaalde delen van het hoefplan zijn ook goed te doen. Dichtbij station en stad.
Hoefplan is de hoef. Meeste wat niet flat is, is huur. Locatie daarentegen is uitermate gunstig ten opzicht van zo ongeveer alles. Snel op station, snel in centrum, snel op snelweg richting Amsterdam, snel bij strand, genoeg winkels in de buurt, sportmogelijkheden alom, en goed te betalen. Enige nadeel is dat sommige gebieden van de hoef nogal verallochtoond zijn. Maar niet overal, aan de flat waarin ik woon is geen schotel te vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:38 schreef XDo het volgende:
[..]
Hoefplan? Is dat 'de Hoef'? Ik zie daar enkel flatwoningen te koop staan. Die vallen af voor mij. Budget is ongeveer 160 kk.
Hier richting de mare (brouwerij, achter het dalton college, staat nog een bovenappartement te koop Op de Ziederij staan er meerdere in de verkoop Allemaal rond de 45m2. Voor 160k kun je zulks prima kopen en hou je geld over om het mooi in te richten...quote:
Zeg Bart, woon jij nu boven het winkelcentrum tegenover de molen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoefplan is de hoef. Meeste wat niet flat is, is huur. Locatie daarentegen is uitermate gunstig ten opzicht van zo ongeveer alles. Snel op station, snel in centrum, snel op snelweg richting Amsterdam, snel bij strand, genoeg winkels in de buurt, sportmogelijkheden alom, en goed te betalen. Enige nadeel is dat sommige gebieden van de hoef nogal verallochtoond zijn. Maar niet overal, aan de flat waarin ik woon is geen schotel te vinden.
Nee daar tegenover, Honthorstlaan. Daar koop je voor 140k een appartement van 70m² en dan heb je gewoon een goede flat zonder turken medelanders enzo. Flat wordt gewoon goed onderhouden door schoonmaakster, zit ook een goede huismeester die van alles regelt, zoals bijvoorbeeld jaarlijks een schilder om de verf goed bij te houden, zodat de flat ook gewoon goed eruit blijft zien en niet zo scharrig wordt als de flat boven het winkelcentrum (Judith Lijsterstraat), dat is een identieke flat, alleen drie verdiepingen hoger. Maar wat een verschil in onderhoud, niet normaal, die flat ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zeg Bart, woon jij nu boven het winkelcentrum tegenover de molen?
Daar had ik ook eens gekeken, maar net ff to much geld voor mij.
Ik had ook al eens gekeken voor winkelwaard, maar jeetje dat was echt niets
Doe maar een voorstelquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef MdMa98 het volgende:
Hee wanneer is er eens een koffiemeet?
Die lage flat boven de winkels staat behoorlijk in de verpakking zag ik,reed er net nog langs.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee daar tegenover, Honthorstlaan. Daar koop je voor 140k een appartement van 70m² en dan heb je gewoon een goede flat zonder turken medelanders enzo. Flat wordt gewoon goed onderhouden door schoonmaakster, zit ook een goede huismeester die van alles regelt, zoals bijvoorbeeld jaarlijks een schilder om de verf goed bij te houden, zodat de flat ook gewoon goed eruit blijft zien en niet zo scharrig wordt als de flat boven het winkelcentrum (Judith Lijsterstraat), dat is een identieke flat, alleen drie verdiepingen hoger. Maar wat een verschil in onderhoud, niet normaal, die flat ziet er echt niet uit.
Voor mij is het puur onderhoud, de rest betaal ik zelf, dus zal evenredig zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:26 schreef lynda het volgende:
Servicekosten in die omgeving zijn vaak al met minimaal stookkosten..
Hier namelijk ook redelijk hoge servicekosten, tot je bekijkt wat er allemaal in zit
waar is hier?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:26 schreef lynda het volgende:
Servicekosten in die omgeving zijn vaak al met minimaal stookkosten..
Hier namelijk ook redelijk hoge servicekosten, tot je bekijkt wat er allemaal in zit
225 euro per maand inclusief onderhoud, liften, schilderwerk, verwarmingskosten, schoonmaakster, water, huismeester. Behoorlijk schappelijk imhoquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Die lage flat boven de winkels staat behoorlijk in de verpakking zag ik,reed er net nog langs.
De koffie maar eens plannen dan, voorlopig nogal veel aan mijn hoofd.
Hee waren de servicekosten niet heel hoog daar? Alhoewel ik wel zie wa.t je er voor terugkriijgt dan..
Zelf betaal ik 79 euro zonder lift
Dat klint inderdaad wel zo, en of je het nou grotendeels via servicekosten betaald (energie) of dat je steeds elke maand een rekening krijgt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef Bart het volgende:
[..]
225 euro per maand inclusief onderhoud, liften, schilderwerk, verwarmingskosten, schoonmaakster, water, huismeester. Behoorlijk schappelijk imho
Mijn vrouw heeft nog wat langer haar baan, tot 1 april hebben we een leasebak. We gaan het tot 21 mei zonder auto doen, dan hebben we ons vakantiegeld binnen en dan gaan we een auto kopen. Tot die tijd rustig rondkijken naar opties en als het uitkomt een proefritje maken, maar daarna dus pas serieus naar aangeboden auto's kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat klint inderdaad wel zo, en of je het nou grotendeels via servicekosten betaald (energie) of dat je steeds elke maand een rekening krijgt.
Maarreh Bart is het nu al eens wat geworden met je eventuele auto?
Had je in V&A die audi 100 nog gezien? (ok oud beestje maar in nieuwstaat).
Oh ja even volhouden tot vakantiegeldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog wat langer haar baan, tot 1 april hebben we een leasebak. We gaan het tot 21 mei zonder auto doen, dan hebben we ons vakantiegeld binnen en dan gaan we een auto kopen. Tot die tijd rustig rondkijken naar opties en als het uitkomt een proefritje maken, maar daarna dus pas serieus naar aangeboden auto's kijken
Nou ja, we vieren wel vakantie, we gaan alleen dan bepalen hoeveel geld we van het gespaarde totaal gaan uitgeven aan vakantie, en hoeveel aan een auto...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:25 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Oh ja even volhouden tot vakantiegeld![]()
Geen vakantie viert dit jaar
Toch stom dat ze die kerk van de eerste foto gesloopt hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:37 schreef MdMa98 het volgende:
Ik kwam deze plaatjes van Alkmaar ergens tegen op internet, ouwe meuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het had toch wel iets he?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch stom dat ze die kerk van de eerste foto gesloopt hebben.
Had je al een datum MdMa?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef MdMa98 het volgende:
Hee wanneer is er eens een koffiemeet?
Daar is toch niets boeiends vanavondquote:
WTF vragen ze 160.000 voor zo'n bovenwoninkje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hier richting de mare (brouwerij, achter het dalton college, staat nog een bovenappartement te koop Op de Ziederij staan er meerdere in de verkoop Allemaal rond de 45m2. Voor 160k kun je zulks prima kopen en hou je geld over om het mooi in te richten...
Nee, 160 was een aangegeven totaalbudget. Ik heb zelf hier een appartement gekocht voor 126k incl. kk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
WTF vragen ze 160.000 voor zo'n bovenwoninkje?
Heb ik nog gewoond toen het huur was. 1 kamer, maar een bed gebouwd in de gang boven de trap.
Leuk voor studenten maar 160 is echt bizar veel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar is toch niets boeiends vanavond
Voor de echte lol moet je op de Honthorstlaan zijnquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor de echte lol moet je op de Honthorstlaan zijn
Te laat! Je hebt heel wat gemist hier!quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Te laat! Je hebt heel wat gemist hier!
Lynda kwam langs en toen gingen weduidelijkSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met jou?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor de echte lol moet je op de Honthorstlaan zijn
Niet te serieusquote:
Met wie andersquote:
Jaaaa daar heb ik gewoond.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hier is het dus echt feesten.
Brouwerij jeweetz![]()
[ afbeelding ]
Welk nummer ?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Jaaaa daar heb ik gewoond.
Nooit thuis gevoeld, wat een uithoek. Niets voor mij
25 dacht ik, weet het niet meer zeker. Bovenin (met zo'n gezamenlijk balkon) en dan achterin.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Welk nummer ?
Altijd leuk om te weten natuurlijk (hoe lang terug)
Ik woon hier trouwens wel redelijk rustig, alle irri mensen zijn de wijk uit gezet. Bijna alle appartementen zijn verkocht, stuk minder lastpakken dus!
Zweep eroverquote:
Dat is al event erug inderdaad, Bovenin is het minst ideaal.. Zeker achterin. (veel schaduw). Nummer 25 staat volgens mij weer te koop. Zelf woon ik op nr 12, het eerste torentje. Eigen balkon, en de zon vóór op en achter naar beneej. Maar inderdaad om te zeggen: hier ga ik altijd blijven wonen? Neuh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:54 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
25 dacht ik, weet het niet meer zeker. Bovenin (met zo'n gezamenlijk balkon) en dan achterin.
Jaartje of 12 geleden.
Welnee, ik weet gewoon wat een vrouw lekker vindt.quote:
Ik wil het niet weten, ieder heeft zo z`n eigen geheimen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, ik weet gewoon wat een vrouw lekker vindt.
Duidelijk.. jouw vrouw moet meer de touwtjes in handen krijgen thuisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, ik weet gewoon wat een vrouw lekker vindt.
Wij hebben een gelijkwaardige relatie...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Duidelijk.. jouw vrouw moet meer de touwtjes in handen krijgen thuis
voor starters is het prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat is al event erug inderdaad, Bovenin is het minst ideaal.. Zeker achterin. (veel schaduw). Nummer 25 staat volgens mij weer te koop. Zelf woon ik op nr 12, het eerste torentje. Eigen balkon, en de zon vóór op en achter naar beneej. Maar inderdaad om te zeggen: hier ga ik altijd blijven wonen? Neuh.
Nu gebeurd er nauwelijks iets. Er wonen veel gezinnen en jonge stellen.De criminaliteit is nihil. Wel is mijn bovenbuurman nog de enige huurder. Ik ben zo langzaam bezig hem weg te krijgen. Hij is een psychiatrisch persoon. Leeft `s nachts en dat geeft zo nu en dan veel geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
voor starters is het prima.
Als je thuis bent is het ook goed te doen. Maar de buurt was toen i.i.g. K.U.T.
(2 keer mijn auto opengebroken, 3 keer fiets gejat, waarvan 1 keer uit de schuur) Hopelijk is het nu beter.
Ik heb alleen een grens tot waar ik in Alkmaar wil wonen. Alles boven het NH kanaal is mij te noordelijk
Woont Ed er niet meer? Die woonde in zo'n benedenwoning met een tuin.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:28 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nu gebeurd er nauwelijks iets. Er wonen veel gezinnen en jonge stellen.De criminaliteit is nihil. Wel is mijn bovenbuurman nog de enige huurder. Ik ben zo langzaam bezig hem weg te krijgen. Hij is een psychiatrisch persoon. Leeft `s nachts en dat geeft zo nu en dan veel geluidsoverlast.
Hoe ziet die er uit? Woont wel een kale hier beneden, ik noem hem eigenlijk altijd 3 steps ahead, daar lijkt ie wel een beetje op. Een man met importbruid (milf), man met rollator, zijn vrouw zit in het vve bestuur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:30 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Woont Ed er niet meer? Die woonde in zo'n benedenwoning met een tuin.
Had altijd van die kleden aan en lange oorbellen....
Had altijd ruzie met zijn vriendin/vrouw
Heel mooi, we konden nog wel een cytologisch analist gebruiken in Alkmaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef douche-eendje het volgende:
Alkmaartopic. 3 jaar geleden naar Alkmaar verhuisd vanuit Amersfoort, geen seconde spijt van gehad.
Cytologisch analistquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef douche-eendje het volgende:
Alkmaartopic. 3 jaar geleden naar Alkmaar verhuisd vanuit Amersfoort, geen seconde spijt van gehad.
Weet je dat niet eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Cytologisch analist
Waar is dat een mooi woord voor?
Neuhquote:
Hij is weg, ik zag hem laatst hier in de buurt zo'n tehuis binnen gaan. Weet niet exact wat voor tehuis het is, maar het lijkt op iets met psychiatrie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hoe ziet die er uit? Woont wel een kale hier beneden, ik noem hem eigenlijk altijd 3 steps ahead, daar lijkt ie wel een beetje op. Een man met importbruid (milf), man met rollator, zijn vrouw zit in het vve bestuur.
Ik werk inderdaad in het MCA, op de pathologie. Hetgene wat ik het meeste doe is het screenen op kenmerken van (pre-)maligniteit, in normaal Nederlands kankerdiagnostiekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Neuh
Maar na wat googlen+wikipedia is het iets van analyse van biologische cellen
Werk je dan in het MCA ofzo?
Kijk aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad in het MCA, op de pathologie. Hetgene wat ik het meeste doe is het screenen op kenmerken van (pre-)maligniteit, in normaal Nederlands kankerdiagnostiek,
Kan je je niet verslapen als je dichtbij school bent?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef lynda het volgende:
Wel jammer als ik bij vriend ben kan ik het excuus ik heb me verslapen niet meer gebruiken..
Tunneltje onderdoor en ik ben op school
Grote kans dat ik jouw buurman dan ken, zit iedere dinsdagmiddag op de radiologie bij het punctieprogramma. Woon momenteel in de Zocherbuurt, maar wil eind dit jaar/begin volgend jaar gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk aan
Buurman van me werkt ook in het MCA, doet iets op de afdeling radiologie geloof ik...
Woon je ook in de Hoef?
Je kent het vijf minuten voor je officieel moet beginnen wakker schrikken moment niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan je je niet verslapen als je dichtbij school bent?
Hij heet Arjen, heeft donker haar. Ik ga vanavond een biertje bij hem doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Grote kans dat ik jouw buurman dan ken, zit iedere dinsdagmiddag op de radiologie bij het punctieprogramma. Woon momenteel in de Zocherbuurt, maar wil eind dit jaar/begin volgend jaar gaan verhuizen.
Nee, bij mij is het altijd vijf minuten nádat ik moet beginnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Je kent het vijf minuten voor je officieel moet beginnen wakker schrikken moment niet?
Ja dan kan je het mooi timen voor de volgende lesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, bij mij is het altijd vijf minuten nádat ik moet beginnen
Hmm die ken ik dan (nog) niet. Is de Hoef leuk om te wonen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij heet Arjen, heeft donker haar. Ik ga vanavond een biertje bij hem doen
Tja, ik heb geen klachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm die ken ik dan (nog) niet. Is de Hoef leuk om te wonen?
Dat weet je niet, Appie of Vomarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef lynda het volgende:
Nou dat wat Bart dus zegt die een paar honderd meter verder op woont maar in dezelfde supermarkt boodschappen doet
Links heb je de Appie, rechts heb je de Vomar (achter de apotheek).quote:
Dus we hebben wel eens samen tomaten staan afwegen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef lynda het volgende:
Dat de AH de AH is weet ik! Bij de Vomar ook binnen geweest.. dacht alleen dat het een Deka was.. 1 pot nat allemaal
Ook goed, scheelt me weer boodschappen doen! Adres?quote:
En dan, moet ik verder maar ruiken waar het is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef lynda het volgende:
Tien minuten naar de andere kant van Alkmaar! Richting friese brug
Ik moet om 5 uur wel een boodschappie doen, aangezien lynda niet gaat vertellen waar we vanavond kunnen dinerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef douche-eendje het volgende:
Dus om 5 uur bij de weegschaal van de appie met tomaten zit er niet in vandaag?
Is goedquote:
Ik moet ook nog die kant op. Moet voer+bodembedekking voor de konijnen halen, kan daar mooi de discus met de appie combinerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur wel een boodschappie doen, aangezien lynda niet gaat vertellen waar we vanavond kunnen dineren
Bij ons? Dat kan niet.. niemand mag voor 12 uur het huis in! Uitslapenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Is goed![]()
Maar niet in de ochtend, dan ben ik aan het klussen
Winkelcentrum is echt briljant, je hebt gewoon echt precies wat je nodig hebt, zelfs een dierenwinkelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog die kant op. Moet voer+bodembedekking voor de konijnen halen, kan daar mooi de discus met de appie combineren.
Uitslapen? Wat is datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij ons? Dat kan niet.. niemand mag voor 12 uur het huis in! Uitslapen
Klussen aan de motorquote:
Je bent gauw tevreden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Winkelcentrum is echt briljant, je hebt gewoon echt precies wat je nodig hebt, zelfs een dierenwinkel
Dat is lastig dat klopt. Ik fiets me ook een slag in de rondte om iedere week de beste spullen te kopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
Nou janjan.. Bedenk jij eens een winkelcentrum die alle winkels heeft die je nodig hebt en die allemaal van uitstekende kwaliteit zijn
Ik ben tevreden omdat ik het in ieder geval in de buurt hebquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je bent gauw tevreden.![]()
AH = matig
Vomar = slecht
bakker = matig
slager = redelijk
kaaswinkel = matig
poelier = afzetter
snackbar = OK (als je de tijd hebt, anders naar snackbar Danny)
wijnwinkel / slijterij = top, verstand van wijn, waar zie je dat nog? Bij Kraakman in ieder geval wel.
Heb ook in De Hoef gewoond maar ik vond het een verzameling ouwe wijven.
Goed punt van die poelierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben tevreden omdat ik het in ieder geval in de buurt heb
Appie is aan de kleine kant, voor grote boodschap ga ik dan ook naar de XL. Slager is gewoon goed, bakker, tja, gaat wel, niet echt bijzonder. Kaaswinkel kom ik zelden tot nooit. Poelier, komt daar überhaupt ooit iemand
Maar als je een keer wat nodig hebt, dan is het er wel, daar gaat het mij om
Ik heb daar serieus laatst een keer een klant binnen gezien. In de 4 jaar dat ik er woon!quote:
Nou en ik fiets wel makkelijk naar dat winkelcentrum, haal de belangrijkste dingen en de rest 5 minuten verder op in de stadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat is lastig dat klopt. Ik fiets me ook een slag in de rondte om iedere week de beste spullen te kopen
De belangrijkste dingen haal ik altijd bij Buona Seraquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou en ik fiets wel makkelijk naar dat winkelcentrum, haal de belangrijkste dingen en de rest 5 minuten verder op in de stad
Ook 1 keer gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus laatst een keer een klant binnen gezien. In de 4 jaar dat ik er woon!
Hij roept ook regelmatig mensen naar binnen, echt waar, om dingen te proeven, die geeft ie dan ook gewoon gratis kip mee![]()
Hij zal er wel vanaf moeten ofzo
Ik loop dan ook altijd terloops langs die toko, terwijl ik zogenaamd bij de slager naar binnen kijk, ik heb geen zin om door die mafketel geroepen te worden
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
De belangrijkste dingen haal ik altijd bij Buona Sera
Ja, die laat ik ook nog wel eens bezorgenquote:
Daar durf ik niet naar binnenquote:
Kleffe patatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:43 schreef lynda het volgende:
De snackbar hebben we wel uitgetest.. Zijn patat is klef
Nou, dan kom je maar de patat bij mij halen. Ik bak altijd krokant. Ik wil altijd klef, maar het lukt me nooitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef lynda het volgende:
Hehe voor mij is het iets meer dan 100 meter..Heerlijk lui!
Kleffe patat is niet lekker..
Is goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef lynda het volgende:
Zal je de volgende keer een PM sturen dat we patat komen halen bij je
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameralandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je bent gauw tevreden.![]()
AH = matig
Vomar = slecht
bakker = matig
slager = redelijk
kaaswinkel = matig
poelier = afzetter
snackbar = OK (als je de tijd hebt, anders naar snackbar Danny)
wijnwinkel / slijterij = top, verstand van wijn, waar zie je dat nog? Bij Kraakman in ieder geval wel.
Heb ook in De Hoef gewoond maar ik vond het een verzameling ouwe wijven.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameraland![]()
![]()
Niet bij de witlofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was om vijf uur bij de witlof, waar was jij nou?
Ik me speciaal haasten om van lynda op tijd bij de appie te zijn, was het voor nietsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet bij de witlofBedacht me ineens dat ik de komende 2 dagen niet thuis eet en dus ook geen boodschappen nodig had.
Awh....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik me speciaal haasten om van lynda op tijd bij de appie te zijn, was het voor niets
De volgende keer krijg ik een tomaat van jequote:
Prima!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
De volgende keer krijg ik een tomaat van je
quote:
Nee, ik wil een rode.quote:
Nee woensdag ben ik er niet, zit ik bij mijn ouders...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
Komt in orde. Woensdag bij de Appie?
Sorryquote:
De Mare!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
Nou janjan.. Bedenk jij eens een winkelcentrum die alle winkels heeft die je nodig hebt en die allemaal van uitstekende kwaliteit zijn
Kom je ook naar de appiemeet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De Mare!
Ohnee toch niet, zelfs de patat is er niet altijd lekker
![]()
Leuke date-postst gelezen hierboven
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepenquote:
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm die ken ik dan (nog) niet.
Hij geeft toch geen licht hoop ik?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Bart het volgende:
[..]
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepen
[..]
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.
Ik kom nooit op de nucleairequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Bart het volgende:
[..]
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepen
[..]
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.
ja en nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameraland![]()
![]()
Jeroen de Vries, die is pas vies!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef maffemaniak het volgende:
Sorry, maar hij kan niet tippen aan die van Jeroen de Vries...
De ware fijnproever slacht zijn eigen koeienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef JanJanJan het volgende:
Jeroen de Vries is een goede slagerij, maar de ware fijnproever gaat naar Eeken op de Oudegracht
Om 5 uur stond ik op de squashbaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef lynda het volgende:
Waar was jij gister om 5 uur meneer ik sta bij de tomaten!
Het is een schande!quote:
Je gaat dit weekend weer om 1700 bij de tomaten staan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:47 schreef lynda het volgende:
Heel erg! Hopelijk komt er dit weekend verandering in.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ik denk dat ik eerder bij de thee, honing en tissues te vinden ben.
Oh, vervelendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja. Ik weet niet wat voor andere dingen ik dan met thee, tissues en honing zou moeten doen. Zo creatief ben ik nou ook weer niet.
Je stijgt in mijn achtingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bier is voor mietjes. Dan giet ik liever gelijk whisky naar binnen. Veel effectiever.
Goeie vriendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, goed kan natuurlijk altijd nog subjectief zijn he. Goede vriend van mij heeft een uitgebreide collectie, die heeft het mij leren drinken. Is tot nu toe ook de enige plek waar ik het drink.
Dan kom ik incognito langsquote:Ben morgen ook op de open dag (als ik het de hele dag volhoud). Rondleidingen doen op mijn eigen afdeling.
Oh, maar jij weet mijn naam niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef douche-eendje het volgende:
Gaat je niet lukken, je moet je inschrijven voor een rondleiding met voor en achternaam. Ga ik zo even tomaten halen....
Oh, lijken onderzoeken! Dat zijn toch pathaloog-anatomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ken geen douche-eendje! Pathologie, de afdeling waar je altijd al een kijkje had willen nemen.
Maar ga je dan tegen iedere Bart fluisteren: "pssst, ik ben douche-eendje"?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
Kijk, dat vooroordeel ga ik morgen eens eventjes wegwerken. Het zijn gewoon pathologen en ze doen meer dan alleen maar lijken snijden. Ja, ik ga gewoon wachten tot een Bart zich inschrijft....
Sorry, ik heb je niet herkendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:33 schreef douche-eendje het volgende:
Nee joh, jij herkent mij toch wel aan mijn tomaatjes?
Nooit van gehoord dat de Vomar op zondag open is... Appie XL is inderdaad vanaf 1600 open, en als je eerder op zondag boodschappen wil doen, dan kun je naar Egmond en Bergen, daar zitten zondagsupers (allebei Appie).quote:
AH de Mare en C1000 Daalmeer inderdaad ook open van 16 tot 20. Atlijd wel handig zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat de Vomar op zondag open is... Appie XL is inderdaad vanaf 1600 open, en als je eerder op zondag boodschappen wil doen, dan kun je naar Egmond en Bergen, daar zitten zondagsupers (allebei Appie).
AH de Mare en C1000 Daalmeer inderdaad ook open van 16 tot 20. Atlijd wel handig zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat de Vomar op zondag open is... Appie XL is inderdaad vanaf 1600 open, en als je eerder op zondag boodschappen wil doen, dan kun je naar Egmond en Bergen, daar zitten zondagsupers (allebei Appie).
Nou laat ff weten of ie open is, altijd handigquote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef lynda het volgende:
Er staat mij iets bij van een bord die ik van de week bijna omver heb gereden op de fiets bij de Vomar met openingstijden voor de zondag..
De mare ed weet ikTe ver...
Relaxedquote:
Ja maar bij de Appie zitten Tineke en Marijn achter de kassaquote:Op zondag 21 maart 2010 17:17 schreef lynda het volgende:
Mja maar als je standaard dingen nodig hebt maakt het weinig uit welke supermarkt er open is
Melk, yoghurt en patat hebben ze overal wel
* lynda checkt foto op fobo..quote:Op zondag 21 maart 2010 17:38 schreef MdMa98 het volgende:
Maarreh ik loop elke dag bij de tomaten, waarom zie ik jullie nou nooit?
Ik doe altijd boodschappen op mijn werk of hier in de marequote:Op zondag 21 maart 2010 18:43 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda checkt foto op fobo..
Omdat ik jou ook nog nooit heb gezien!
Om 1700 ook al nietquote:
Ik stond er om 1700 en om 1705 (toen kwam ik bij het afrekenen erachter dat whiskas in de bonus is, dus boodschappen in de auto gepleurd en gelijk 4 dozen gehaaldquote:
Waar koop jij tomaten?quote:
Ohquote:
Oh dan is het goedquote:
Dus ik ben niet tof?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
Woont je moeder in de Hoef? Dan hoor je namelijk bij alle toffe mensen in dit topic
Woon jij niet in de Hoef dan? Waarom doe je er dan wel boodschappenquote:
Tuurlijk wel! Iedereen die gymnasium doet of heeft gedaan is tofquote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Ayca het volgende:
Nee, helaas niet.![]()
Ben ik nu niet meer cool?
Maar iedereen die in het ziekenhuis werkt is ook tof hoor!quote:
awesomequote:Op maandag 22 maart 2010 18:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Woon jij niet in de Hoef dan? Waarom doe je er dan wel boodschappen![]()
[..]
Tuurlijk wel! Iedereen die gymnasium doet of heeft gedaan is tof
Je bent pas echt tof als je de Hoef ontgroeid bentquote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
Woont je moeder in de Hoef? Dan hoor je namelijk bij alle toffe mensen in dit topic
Yes, dan ben ik ubertof.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:25 schreef Bart het volgende:
Tuurlijk wel! Iedereen die gymnasium doet of heeft gedaan is tof
Alleen als je dan niet meer in Alkmaar woontquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je bent pas echt tof als je de Hoef ontgroeid bent
Ik woon op 2 minuten lopen van het Murmellius. Tof he!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Ayca het volgende:
Dan ben ik uberubertof want ik zit nog steeds op het Murmellius.
Awh! Zal ik dan op ziekenbezoek komen met een tomaat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar iedereen die in het ziekenhuis werkt is ook tof hoor!![]()
Misschien kom ik er morgen wel te liggen
Jawelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen als je dan niet meer in Alkmaar woont
Maar dan woon je bijna in Heiloo... kom op zegquote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Jawel
Burgemeesterskwartier rules big time!
En bijna in het centrumquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan woon je bijna in Heiloo... kom op zeg
Behalve als je drie keer je naam achter elkaar zetquote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
Alle Alkmaarders zijn gewoon tof, laten we het daar op houden
Zelfs ik, woon er pas drie jaar, maar ben wel hier in het ziekenhuis uitgeworpenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
Nee hoor, stiekum zijn alle Alkmaarders tof
Ik woon er nog niet eens 3 jaar.. en ben er ook niet uitgeworpen. Dus op de schaal van tof sta jij hoger!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zelfs ik, woon er pas drie jaar, maar ben wel hier in het ziekenhuis uitgeworpen![]()
veeehtquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet eens 3 jaar.. en ben er ook niet uitgeworpen. Dus op de schaal van tof sta jij hoger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2010 17:55:57 ]
Ben ik geboren! Kromdel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:52 schreef Eenskijken het volgende:
Koedijk, of eigenlijk woon ik gewoon in Alkmaar
Inderdaad, dan zitten er nog van die ouwe taarten achter de kassa, de meiskes komen om 17.00 uurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef lynda het volgende:
note voor mezelf.. Niet meer om kwart voor vier boodschappen doen
Werkt Trudy er nog?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zitten er nog van die ouwe taarten achter de kassa, de meiskes komen om 17.00 uur![]()
Trudy ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Werkt Trudy er nog?
Dat was de beste. Al stond daar de langste rij, je was het snelste buiten
Appie in de Hoef. Waarom we namen kennen? Omdat Tineke isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Over welke supermarkt gaat het?![]()
en waarom kennen jullie namen van kassameisjes
AH in de Hoef.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Over welke supermarkt gaat het?![]()
en waarom kennen jullie namen van kassameisjes
Je gaat zelf maar langsquote:
Tja, geen idee, kan ik niet over oordelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Waar jullie al niet op letten bij de appie. Mja, er zitten nou ook nooit leuke mannen achter de kassa...
Nee, ik woon nu op een paar honderd meter van de XL, dus daar ga ik wel heen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar langs
Tineke werkt in ieder geval op dinsdag en zaterdag, Marijn op vrijdag
Daar werken echt alleen maar domme troela'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu op een paar honderd meter van de XL, dus daar ga ik wel heen.
Dat klopt helemaal, je hoeft bij solliciteren vast geen foto mee te sturenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar werken echt alleen maar domme troela's
4x zoveel kassamiepen, maar ook 4x zo lelijk
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Waar jullie al niet op letten bij de appie. Mja, er zitten nou ook nooit leuke mannen achter de kassa...
Vroeger, toen zaten er tenminste nog wel leuke jongens mannen achter de kassa! Toen ik 16 t/m 18 was bijvoorbeeldquote:
Gelukkig ben jij er nog, iemand die mij snaptquote:
Deen Anna Paulownaquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog, iemand die mij snapt. Is er ergens nog een winkel met veel leuke mannen?
Lekker in de buurtquote:
Nee, dat is inderdaad niet realistischquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik zit ook wel achter de kassa, maar om mijzelf nou zo op te hemelen als megaknapperd
Soepie met stokbroodje en beetje konijnenvoer denk ik.quote:
Nou, ik zie je wel lopen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef lynda het volgende:
ik ga gewoon om 5 uur rondjes in de winkel lopen en kijken wat jullie kopen
Al een keuken vol onderhand?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Bart het volgende:
Ik stond om 16.57 tomaten te wegen, waar was je nou?
Nee, we eten ook wel eens tomatenquote:
Vast niet elke dagquote:
Om tien over stond mijn auto er nog! En die van een collega ook, die twee keer zo groot is, dus je had ze niet kunnen missenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:46 schreef lynda het volgende:
Ik was er om tien over!
Zag je auto ook al niet
Ostadelaan toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
De appie MDMA
Nou ik heb je serieus niet gezien en ik heb nog gekeken naar je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |