Prima!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
De volgende keer krijg ik een tomaat van je
quote:
Nee, ik wil een rode.quote:
Nee woensdag ben ik er niet, zit ik bij mijn ouders...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
Komt in orde. Woensdag bij de Appie?
Sorryquote:
De Mare!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
Nou janjan.. Bedenk jij eens een winkelcentrum die alle winkels heeft die je nodig hebt en die allemaal van uitstekende kwaliteit zijn
Kom je ook naar de appiemeet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De Mare!
Ohnee toch niet, zelfs de patat is er niet altijd lekker
![]()
Leuke date-postst gelezen hierboven
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepenquote:
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm die ken ik dan (nog) niet.
Hij geeft toch geen licht hoop ik?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Bart het volgende:
[..]
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepen
[..]
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.
Ik kom nooit op de nucleairequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Bart het volgende:
[..]
D'r stonden trouwens wel een paar mensen me raar aan te kijken die net de flat in liepen
[..]
Ik kwam er net achter dat ie niet op radiologie zit, maar in de kelder op nucleaire geneeskunde.
ja en nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat alles goed maakt.... Cameraland![]()
![]()
Jeroen de Vries, die is pas vies!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef maffemaniak het volgende:
Sorry, maar hij kan niet tippen aan die van Jeroen de Vries...
De ware fijnproever slacht zijn eigen koeienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef JanJanJan het volgende:
Jeroen de Vries is een goede slagerij, maar de ware fijnproever gaat naar Eeken op de Oudegracht
Om 5 uur stond ik op de squashbaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef lynda het volgende:
Waar was jij gister om 5 uur meneer ik sta bij de tomaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |