Ik woon er nog niet eens 3 jaar.. en ben er ook niet uitgeworpen. Dus op de schaal van tof sta jij hoger!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zelfs ik, woon er pas drie jaar, maar ben wel hier in het ziekenhuis uitgeworpen![]()
veeehtquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet eens 3 jaar.. en ben er ook niet uitgeworpen. Dus op de schaal van tof sta jij hoger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2010 17:55:57 ]
Ben ik geboren! Kromdel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:52 schreef Eenskijken het volgende:
Koedijk, of eigenlijk woon ik gewoon in Alkmaar
Inderdaad, dan zitten er nog van die ouwe taarten achter de kassa, de meiskes komen om 17.00 uurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:57 schreef lynda het volgende:
note voor mezelf.. Niet meer om kwart voor vier boodschappen doen
Werkt Trudy er nog?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zitten er nog van die ouwe taarten achter de kassa, de meiskes komen om 17.00 uur![]()
Trudy ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Werkt Trudy er nog?
Dat was de beste. Al stond daar de langste rij, je was het snelste buiten
Appie in de Hoef. Waarom we namen kennen? Omdat Tineke isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Over welke supermarkt gaat het?![]()
en waarom kennen jullie namen van kassameisjes
AH in de Hoef.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Over welke supermarkt gaat het?![]()
en waarom kennen jullie namen van kassameisjes
Je gaat zelf maar langsquote:
Tja, geen idee, kan ik niet over oordelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Waar jullie al niet op letten bij de appie. Mja, er zitten nou ook nooit leuke mannen achter de kassa...
Nee, ik woon nu op een paar honderd meter van de XL, dus daar ga ik wel heen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar langs
Tineke werkt in ieder geval op dinsdag en zaterdag, Marijn op vrijdag
Daar werken echt alleen maar domme troela'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu op een paar honderd meter van de XL, dus daar ga ik wel heen.
Dat klopt helemaal, je hoeft bij solliciteren vast geen foto mee te sturenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar werken echt alleen maar domme troela's
4x zoveel kassamiepen, maar ook 4x zo lelijk
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Waar jullie al niet op letten bij de appie. Mja, er zitten nou ook nooit leuke mannen achter de kassa...
Vroeger, toen zaten er tenminste nog wel leuke jongens mannen achter de kassa! Toen ik 16 t/m 18 was bijvoorbeeldquote:
Gelukkig ben jij er nog, iemand die mij snaptquote:
Deen Anna Paulownaquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog, iemand die mij snapt. Is er ergens nog een winkel met veel leuke mannen?
Lekker in de buurtquote:
Nee, dat is inderdaad niet realistischquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik zit ook wel achter de kassa, maar om mijzelf nou zo op te hemelen als megaknapperd
Soepie met stokbroodje en beetje konijnenvoer denk ik.quote:
Nou, ik zie je wel lopen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef lynda het volgende:
ik ga gewoon om 5 uur rondjes in de winkel lopen en kijken wat jullie kopen
Al een keuken vol onderhand?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Bart het volgende:
Ik stond om 16.57 tomaten te wegen, waar was je nou?
Nee, we eten ook wel eens tomatenquote:
Vast niet elke dagquote:
Om tien over stond mijn auto er nog! En die van een collega ook, die twee keer zo groot is, dus je had ze niet kunnen missenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:46 schreef lynda het volgende:
Ik was er om tien over!
Zag je auto ook al niet
Ostadelaan toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
De appie MDMA
Nou ik heb je serieus niet gezien en ik heb nog gekeken naar je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |