Sorry, ik heb je niet herkendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:33 schreef douche-eendje het volgende:
Nee joh, jij herkent mij toch wel aan mijn tomaatjes?
Nooit van gehoord dat de Vomar op zondag open is... Appie XL is inderdaad vanaf 1600 open, en als je eerder op zondag boodschappen wil doen, dan kun je naar Egmond en Bergen, daar zitten zondagsupers (allebei Appie).quote:
AH de Mare en C1000 Daalmeer inderdaad ook open van 16 tot 20. Atlijd wel handig zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat de Vomar op zondag open is... Appie XL is inderdaad vanaf 1600 open, en als je eerder op zondag boodschappen wil doen, dan kun je naar Egmond en Bergen, daar zitten zondagsupers (allebei Appie).
AH de Mare en C1000 Daalmeer inderdaad ook open van 16 tot 20. Atlijd wel handig zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat de Vomar op zondag open is... Appie XL is inderdaad vanaf 1600 open, en als je eerder op zondag boodschappen wil doen, dan kun je naar Egmond en Bergen, daar zitten zondagsupers (allebei Appie).
Nou laat ff weten of ie open is, altijd handigquote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef lynda het volgende:
Er staat mij iets bij van een bord die ik van de week bijna omver heb gereden op de fiets bij de Vomar met openingstijden voor de zondag..
De mare ed weet ikTe ver...
Relaxedquote:
Ja maar bij de Appie zitten Tineke en Marijn achter de kassaquote:Op zondag 21 maart 2010 17:17 schreef lynda het volgende:
Mja maar als je standaard dingen nodig hebt maakt het weinig uit welke supermarkt er open is
Melk, yoghurt en patat hebben ze overal wel
* lynda checkt foto op fobo..quote:Op zondag 21 maart 2010 17:38 schreef MdMa98 het volgende:
Maarreh ik loop elke dag bij de tomaten, waarom zie ik jullie nou nooit?
Ik doe altijd boodschappen op mijn werk of hier in de marequote:Op zondag 21 maart 2010 18:43 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda checkt foto op fobo..
Omdat ik jou ook nog nooit heb gezien!
Om 1700 ook al nietquote:
Ik stond er om 1700 en om 1705 (toen kwam ik bij het afrekenen erachter dat whiskas in de bonus is, dus boodschappen in de auto gepleurd en gelijk 4 dozen gehaaldquote:
Waar koop jij tomaten?quote:
Ohquote:
Oh dan is het goedquote:
Dus ik ben niet tof?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
Woont je moeder in de Hoef? Dan hoor je namelijk bij alle toffe mensen in dit topic
Woon jij niet in de Hoef dan? Waarom doe je er dan wel boodschappenquote:
Tuurlijk wel! Iedereen die gymnasium doet of heeft gedaan is tofquote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Ayca het volgende:
Nee, helaas niet.![]()
Ben ik nu niet meer cool?
Maar iedereen die in het ziekenhuis werkt is ook tof hoor!quote:
awesomequote:Op maandag 22 maart 2010 18:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Woon jij niet in de Hoef dan? Waarom doe je er dan wel boodschappen![]()
[..]
Tuurlijk wel! Iedereen die gymnasium doet of heeft gedaan is tof
Je bent pas echt tof als je de Hoef ontgroeid bentquote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
Woont je moeder in de Hoef? Dan hoor je namelijk bij alle toffe mensen in dit topic
Yes, dan ben ik ubertof.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:25 schreef Bart het volgende:
Tuurlijk wel! Iedereen die gymnasium doet of heeft gedaan is tof
Alleen als je dan niet meer in Alkmaar woontquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je bent pas echt tof als je de Hoef ontgroeid bent
Ik woon op 2 minuten lopen van het Murmellius. Tof he!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Ayca het volgende:
Dan ben ik uberubertof want ik zit nog steeds op het Murmellius.
Awh! Zal ik dan op ziekenbezoek komen met een tomaat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar iedereen die in het ziekenhuis werkt is ook tof hoor!![]()
Misschien kom ik er morgen wel te liggen
Jawelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen als je dan niet meer in Alkmaar woont
Maar dan woon je bijna in Heiloo... kom op zegquote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Jawel
Burgemeesterskwartier rules big time!
En bijna in het centrumquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan woon je bijna in Heiloo... kom op zeg
Behalve als je drie keer je naam achter elkaar zetquote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
Alle Alkmaarders zijn gewoon tof, laten we het daar op houden
Zelfs ik, woon er pas drie jaar, maar ben wel hier in het ziekenhuis uitgeworpenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
Nee hoor, stiekum zijn alle Alkmaarders tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |