Nou da's goed dan wacht ik ook nog evenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ja maar nu kan ik nog nietMoet nog even wachten tot de wasmachine klaar is, die is nog 10 minuutjes bezig.
Douche-eendje is nu nog stofzuigerzakken kopen bij de Blokker, dus als je snel bent...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:21 schreef lynda het volgende:
helaas zie ik het te laat anders was ik er ook nog heen gefietst
Nouja zeg! Mij een beetje zwart lopen maken op fok, tsss. *gooit een eitje*quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
Wel een bitch trouwens! Staan we bij de chocolade-eitjes, zegt ze: "Ik ben een vrouw dus ik mag chocola"! En ik dan? Discriminatie
Oh ze leest mee
Ik liet het om 13.07 al weten, jij moet gewoon wat vaker kijken!quote:
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het niet hoor Bart.. vind je vrouw het wel goed dat je praktisch elke dag loopt te daten?![]()
Dat zeg ik, donderdag 17.00quote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef lynda het volgende:
mn kerel lacht er ook om![]()
En hallo ik kijk niet elke 5 minuten op fok.. Ik ging gewoon uit van uurtje of 5 niet 2
Haha, just checkingquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachen
En ik noem het ook geen tomatendate, maar een tomatenmeet
Mijn heldinquote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef lynda het volgende:
AH 50% kortingsbonnen
Dan moet deze er natuurlijk ook bij
Je lijkt mijn vrouw welquote:
Zeg Bart.... tijd voor een prive-meetquote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vrouw wel
En moeder
En schoonmoeder
Goed plan! Wie met wie?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg Bart.... tijd voor een prive-meet. Alles is suggestief hoor!
Ja verdorie ik las hetquote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet ik een suggestie doen?
Hoi MdMa98! Je hebt de eerste geslaagde tomatenmeet gemist!
Jij begon erover...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had vandaag mijn roostervrije maandag, 1x in de 2 weken lang weekend. Wanneer mag ik kom je tomaat-meeten/daten/jou uitnodigen voor een hapje in de mare* bij de appie?
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Ahwel, eerst moet ik mij maar eens melden bij de tomaten, bij de appie natuurlijk!quote:
Ik verwijs u door naar mijn pbboxquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verwijs u door naar mijn pbbox. De tomaten liggen allemaal bij elkaar bij de appie, dus dat is niet zo lastig.
Romaatjesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ahwel, eerst moet ik mij maar eens melden bij de tomaten, bij de appie natuurlijk!
Trouwens?
Trostomaten?
Vleestomaten?
Tomaten?
San Mazzo?
Vitalientjes?
Of de snacktomaten?
Straks staan we nog verkeerd
1. 29-3-2010 douche-eendje en Bartquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
Lijstje van tomatenmeetings/dates?Ow, en iets over 8 oktober natuurlijk!
Ah, die datum ken ik niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dan heb ik ieder jaar vrij.... uhm... Alkmaars ontzet
Ik nooit, ik werk niet in Alkmaar. (Ja ok alleen toen ik nog op school zat. maar ach is het nu zo`n belangrijke dag?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dan heb ik ieder jaar vrij.... uhm... Alkmaars ontzet
Wel als je die dag vrij bent, haha. Ik ben zo'n muts die dat dan vergeet en dan gewoon om half 9 stipt op werk is.... zonder collega'squote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik nooit, ik werk niet in Alkmaar. (Ja ok alleen toen ik nog op school zat. maar ach is het nu zo`n belangrijke dag?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel als je die dag vrij bent, haha. Ik ben zo'n muts die dat dan vergeet en dan gewoon om half 9 stipt op werk is.... zonder collega's
Ken er nog eentje, want volgens mij heb ik dat ook vaak genoeg gehad. Op het werk aankomen terwijl je niet hoeft te werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ben soms echt een druif.
Poesjes zijn al gevoerd, die kruipen er zo lekker bijquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed eens opzoeken, eerst de konijntjes nog even eten geven
Sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Watje?Het is gewoon vervelend! Als ik een jetlag wil ga ik wel naar een ver land vliegen.
Haha dat valt gerust wel meequote:
Ok dus je hebt nog wat werk aan de winkel. Laat ik maar niet over mijn ritmegevoel beginnen. Dat stelt niet veel voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Valt wel mee? Nou....![]()
Harples was fijn, ondanks dat er momenteel niet extreem veel vooruitgang in lijkt te zitten gaat het toch wel stukken beter. Moet binnenkort maar eens gaan oefenen met een metronoom, want mijn ritmegevoel laat mij zo nu en dan even in de steek.
Vlieland? Wat heb je daar uitgespookt?
Haal jezelf niet zo naar beneden, cytologisch analist mag heel wat klinken maar ik heb momenteel ook "maar" een mbo-diploma. Dat ik nu hard aan het leren ben voor mijn post-hbo certificaat laat ik maar achterwege, eerst maar eens dat examen halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk het niet, ben veuls te simpel voor zo`n slimme meid![]()
EnJanJanJan
Het was ook maar een garpjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haal jezelf niet zo naar beneden, cytologisch analist mag heel wat klinken maar ik heb momenteel ook "maar" een mbo-diploma. Dat ik nu hard aan het leren ben voor mijn post-hbo certificaat laat ik maar achterwege, eerst maar eens dat examen halen.
haha vast net zo lui als ik vandaag. Ik eet makkelijk vandaag. Hollandse garnalen met wat saus, Deen maaltijd en een brussels wafeldessertquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoor, lekker gewerkt. Eten, owja... moet zo nog gaan koken, geen zin in. Ga zo eerst even lekker een uurtje harp spelen.
Ahw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, makkelijk moet ook kunnen toch?.
Nieuwe nummer wat ik moet leren is echt heel erg leuk om te spelen. Alleen denken de spieren in mijn 3e vinger daar nu anders over.
Leren en vakantie naar Ierland boeken (als reismaatje nog van plan is om naar Alkmaar te komen)quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Eigenlijk was die best wel slecht![]()
Wat doe je van het weekend? Naast tomaten kopen dan
Ook al zo`n rustig weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leren en vakantie naar Ierland boeken (als reismaatje nog van plan is om naar Alkmaar te komen). Voor de rest geen spannende plannen.
Met of zonder tomaten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha.. euh..![]()
Ga je nog voor mij koken eigk?
Wanneer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Waarom verwachte ik dat antwoord![]()
Je mag wel bij mij komen eten
NEEEEEEE! ze zijn mijn alles dit momentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wanneer?
Ga ik gelijk de poezels stelen![]()
Zullen we samen haren gaan tellen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ben wel wat gewend, ik zit momenteel onder de konijnenharen
Ik heb instappersquote:Op donderdag 1 april 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
Jullie veters zitten los!
Je hebt maar 1 paar schoenen?quote:
Niets met veters?quote:
quote:
Ik heb hem nog steeds niet, mijn vrouw strikt altijd mijn veters.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Vet he, dat koste mij wel zeker 4x oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |