PM je nummer, dan sms ik je wel als ik er benquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef lynda het volgende:
De appie MDMA
Nou ik heb je serieus niet gezien en ik heb nog gekeken naar je auto
Zoiets?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef douche-eendje het volgende:
Locatie van dé appie in het kaartje zetten.
YW!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
PrimaMooie OP heb je gemaakt!
Locatie van alle Alkmaardersquote:
Je wilt dat ik die toevoeg? Mehn Als iedereen dan even de wijk of ongeveer zn straat PM`t kan ik t morgen in kaart brengen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Je wilt dat ik die toevoeg? Mehn Als iedereen dan even de wijk of ongeveer zn straat PM`t kan ik t morgen in kaart brengen.
Stond ik er wel goed op btw?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef Bart het volgende:
Of, als jezelf toevoegen niet lukt omdat je een kutn00b bent, aan mij het adres doorgeven
Je had hem alleen als gif opgeslagen dus kutkwaliteit, maar ik fix het wel ffquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Stond ik er wel goed op btw?Niet dat ik niet weet waar ik woon natuurlijk
![]()
Hmm ok, mn pc ws wat van slag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Je had hem alleen als gif opgeslagen dus kutkwaliteit, maar ik fix het wel ff
En als ik je avatar nou in het midden van de straat pleur, dan weet nog geen hond waar je precies woont...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:35 schreef lynda het volgende:
Plaatsen waar ik zit vind ik weer net ff te ver gaan..![]()
Keer melden vind ik niet erg maar hoeft niet standaard in de OP te staan zeg maar.
Done. Mijn avatar neemt onderhand mijn hele wijk in beslagquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef MdMa98 het volgende:
Wil iedereen boven het plaatje even opslaan, zichtzelf toevoegen en naar Bart sturen?
Bvd!
Hahaha beetje resizen helpt, zolang je ava niet heel het HAL--gebied beslaat, gaat het nog goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Done. Mijn avatar neemt onderhand mijn hele wijk in beslag.
Ik kan momenteel het hele noordelijk deel wel overlappen met mijn ava, zoveel zijn er nog niet uit de mare/koedijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had hem al geresized, mijn wijkje is niet zo heel groot.
Awhquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik kan momenteel het hele noordelijk deel wel overlappen met mijn ava, zoveel zijn er nog niet uit de mare/koedijk
Post hem hier maar niet danquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Awh. Als ik die van mij normaal formaat zou doen dan zou het er helemaal gek uitzien.
Waar je maar wel, je kan hem naar me mailen of gewoon hier in het topic plaatsenquote:
Tomatenmeetingplacequote:
Haal dat AZ-plaatje er dan maar uit, boeit toch nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tomatenmeetingplace![]()
In de op verwerkt overigens. De op is momenteel wel langer dan het vorig topic totaal was
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Haal dat AZ-plaatje er dan maar uit, boeit toch niet
Ik zat al te wachten op een reactie van jequote:
Was nog in de buurt van je vanmiddag. Even langs bij de spar aan de overkant van de bergerweg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, snap je nu waarom ik naar de Hoef ga voor mijn boodschapjes tomaatjes?
Dat is knap! Ik zat vanmiddag in Nijmegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Was nog in de buurt van je vanmiddag. Even langs bij de spar aan de overkant van de bergerweg.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is knap! Ik zat vanmiddag in Nijmegen.
Ja is wel logisch, zit weinig dichterbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, snap je nu waarom ik naar de Hoef ga voor mijn boodschapjes tomaatjes?
Alleen een Super de Boer, maar die is baggerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja is wel logisch, zit weinig dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |