Ach gut, je bent wel heel oud nu heh?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
@Deceit
woon in Den Bosch vlakbij het station maar ik ken jou niet op basis van je foto op je profiel... zit ook een generatie tussen... ik ben al 30
Misschien ben ik wel altijd 'omgeven' door 30-ers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
@Deceit
woon in Den Bosch vlakbij het station maar ik ken jou niet op basis van je foto op je profiel... zit ook een generatie tussen... ik ben al 30
De vorige TT sprak me meer aan...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Die onzin moet maar eens afgelopen zijn!
Dikke vette pech!quote:
alsof wij alleen foto's van lelijke mannen hebben, alsof er in het vorige topic foto's van zichzelf gepost zijn, maar goed jij wil lelijke mannen dan zul je ze krijgen ookquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alsof wij alleen foto's van lelijke mannen hebben, alsof er in het vorige topic foto's van zichzelf gepost zijn, maar goed jij wil lelijke mannen dan zul je ze krijgen ook
ja dat oppervlakkigheid jou niet vreemd is was ons al bekendquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Wat een lelijke gedrochten hierik heb liever de mannen van het vorige topic
en is Spanje is de maan gemaakt van kaasquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie heeft het over mannen? De titel is duidelijk iets anders.
[ afbeelding ]
Maar wat staat er dan als TT ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he leuk, complimenten vroeg in de morgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat oppervlakkigheid jou niet vreemd is was ons al bekend
en je werk is in Tilburg, of ook in de stad van de Draak ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
nog 3,5 uur werken :/
Geen fucking zin meer
Ik ben al klaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
nog 3,5 uur werken :/
Geen fucking zin meer
Het is VIP kaart koopavond voor Vroom en Dreesmans prijzencircusquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Deceit het volgende:
Ah beter.. En gaan de homo'tjes hier nog wat doen vanavond?
The usual. Wat gaan eten en dan nog wat drinken, denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Deceit het volgende:
Ik ga even met wat bekenden in de kroeg hangen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Deceit het volgende:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach gut, je bent wel heel oud nu heh?
Yup.... ik woon er nu een maand of 5 op mezelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel altijd 'omgeven' door 30-ers?
Maar bij hetb station? in de nieuwe woningen?
Voetbal kijken en gamenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Deceit het volgende:
Ohh vet! Huur of koop? En kom je ook uit Den Bosch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup.... ik woon er nu een maand of 5 op mezelf
Hmmja, gewoon naar huis en dan vast wel wijntjes drinken, komen wat 'vrienden' langs!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga even met wat bekenden in de kroeg hangen.
En dan gewoon netjes op tijd naar bed.
Ga jij na je werk nog iets doen?
Koopappartement, 3 kamers... ja ik ben er ook echt heel blij mee... superlocatiequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohh vet! Huur of koop? En kom je ook uit Den Bosch?
Heb er nog niet naar gekeken.. Ik ga vanaf April weer verhuizen naar de binnenstad.. appartement in de binnenstad. thank god!
Zit nu in 1 zo'n kutflat op de kruiskamp sinds januari.. In december verhuist.. woonde eerst 2 jaar in een app. in de Hinthamerstraat..
Maar die woningen achter het station zijn mooi geworden joh!
XBox 360quote:
Da's geschiedenis die vooral bij de echte Vughtenaren bekend isquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Deceit het volgende:
Landgoed Zionsburg? heb t ffkes gegoogled maar ken t geeneens
In die gebogen metalen dingen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koopappartement, 3 kamers... ja ik ben er ook echt heel blij mee... superlocatie
Ik zwaai netjes elke keer als ik per trein passeerquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koopappartement, 3 kamers... ja ik ben er ook echt heel blij mee... superlocatie
Nee daar tegenover... en die metalen dingen kosten zo'n 350.000 tot 400.000 EUR trouwensquote:
Hmmja, ja zoiets zoek ik ook, maar dan midden in t centrumquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zwaai terugquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zwaai netjes elke keer als ik per trein passeer
De oude binnenstad is ook mooi.... zeker daar want je zit daar toch redelijk rustig... op die kroeg na danquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, ja zoiets zoek ik ook, maar dan midden in t centrum
ik wil gewoon 5 x vallen en dan thuiskomen van de kroeg..
ik ga in appartement boven de oude cafe joost wonen lol
Ja er zitten ook wat huurappartementen tussen in sommige complexen... maar daar betaal je dan wel flink voor...dan kun je beter gaan kopen als het enigszins mogelijk isquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:20 schreef Deceit het volgende:
Maar ik moest laatst een jongen afzetten daar.. En die vertelde dat het ook huurapp. waren, een gedeelte ervan, weet je daar meer vanaf?
Hmmja het is nu een borrelcafé, geen feest café en heb er al paar keer gezeten als de muziek aanstaat, en je hoort niks.. ennn de slaapkamer is op de 2e verdieping, dus helemaal ideaal!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De oude binnenstad is ook mooi.... zeker daar want je zit daar toch redelijk rustig... op die kroeg na dan
tja zo ben ik he nooit te beroerd voor een complimentjequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he leuk, complimenten vroeg in de morgen
Oh da's prima... die kroeg heet nu toch Mijnheer van Aalst of niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja het is nu een borrelcafé, geen feest café en heb er al paar keer gezeten als de muziek aanstaat, en je hoort niks.. ennn de slaapkamer is op de 2e verdieping, dus helemaal ideaal!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's prima... die kroeg heet nu toch Mijnheer van Aalst of niet?
Jij moet anylist wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Als je alleen al deze pagina zo nuchter terugleest, isn he allemaal eigenlijk best wel grappig!Zo'n mopperende Tha_Erik die dan her en der wat commentaartjes krijgt en een Deceit die met geen mogelijkheid chagrijnig te krijgen is en dan komt daar opeens Oinaru_isan (ik kan maar niet wennen aan de nieuwe naam, dus dan denk ik aan nasi-uranio en dan weet ik het weer
) die dan net klaar is met luisteren naar Bach en alles en dan denkt, kom, ik ga tóch weer eens naar Fok en dan ook nog een altijd misterieus blijvende, ja, laat ik zijn naam gewoon noemen, TheVulture waarvan we beetje bij beetje kruimeltjes te weten komen dan alleen het feit dat hij TheVulture heet en uit Den Bosch komt.
*ahum*
Dus.![]()
Ja die ken ik alleen van naam en gezicht omdat ie in de Silva werkte... dat was tot een paar jaar geleden zo'n beetje mijn stamkroeg maar daar voel ik me nu toch echt oud tussen de 16-jarigenquote:
hehe joh!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die ken ik alleen van naam en gezicht omdat ie in de Silva werkte... dat was tot een paar jaar geleden zo'n beetje mijn stamkroeg maar daar voel ik me nu toch echt oud tussen de 16-jarigen
Scherpquote:
Dat moeten we maar eens een keer doen jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe joh!
Daarom zal deze kroeg perfect voor je zijnBorrelcafe à la Tic-Tac voor de 26+ers Kom je bij me langs als ik er woon..
Als ik durfquote:
Da's wel ineens heel wat anders jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:34 schreef Deceit het volgende:
Oja en nog ff te updaten ben niet meer vrijgezel.. Ehmm het was een gruwelijk groot misverstand en was dramaqueenerig aan t doen.. Aja..
i.p.v. vrijgezel ga ik samenwonen
Dat zal toch niet waar zijn he, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef Waxxer het volgende:
......en Theatermama ligt het aan mij of ben jij rustiger en behoudener aan het worden?![]()
![]()
Ja misschien van de Hugo Boss reclames waar ik in gezeten hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
Ik vind Deceit een bekend hoofd hebben.
Zo, ik ben bijgelezen.
quote:
Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef Deceit het volgende:
Hmmja en ik zit op jouw FoBo te kijken.. foto is veeeeul te donker!
Ik heb geen foto's op mijn laptop staan... zal binnenkort wel eens kijken.... maar nee ik heb geen enkel profiel behalve op Fok!.... ik ben van mening dat hoe minder er over je te vinden is op het net des te beter het is....quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Geeneens hyves?
Anders PM me foto maar
Zat je in de schaduw van Vlarp?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:26 schreef Waxxer het volgende:
die dan net klaar is met luisteren naar Bach
Groot gelijk! Ik ben zakelijk wel te vinden op allerlei sites. Dat vind ik al erg genoeg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's op mijn laptop staan... zal binnenkort wel eens kijken.... maar nee ik heb geen enkel profiel behalve op Fok!.... ik ben van mening dat hoe minder er over je te vinden is op het net des te beter het is....
is de kabberdoes nog hot en happening in den bosch ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens een keer doen ja
Geen idee.. ik ga eigenlijk nooit gay stappenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de kabberdoes nog hot en happening in den bosch ?
Daar ben ik ooit geweest.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:23 schreef Stroekie het volgende:
is roomz in de korte putstraat nog wel open of was dat concept toch te hip voor den bosch )quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ga eigenlijk nooit gay stappen
Oh wat scherp!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Is dat een samentrekking van Robbedoes en Kwabbernoot?
Jaaaaa is erg gezellig! Leuker dan vroeger..!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh. Een bordeelachtige gelegenheid dus. En niets anders!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Steve het volgende:
kabberdoes
kab - ber` does («Frans) de -woord (vrouwelijk) kabberdoezen , kab - ber` does - ke het -woord kabberdoeskes Zuid-Nederlands kroeg, café, bordeelachtige gelegenheid: een slecht befaamd kabberdoeske
gevonden op http://www.woorden.org/woord/kabberdoes
kabberdoes
café, kroeg
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kabberdoes
Het staat ook gewoon in de Dikke Van Dale.
Ja, maar jij bent dan ook een halve Limburger.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Steve het volgende:
kabberdoes
kab - ber` does («Frans) de -woord (vrouwelijk) kabberdoezen , kab - ber` does - ke het -woord kabberdoeskes Zuid-Nederlands kroeg, café, bordeelachtige gelegenheid: een slecht befaamd kabberdoeske
kabberdoes
café, kroeg
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kabberdoes
ahhh nooit geweten!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Steve het volgende:
kabberdoes
kabberdoes
café, kroeg
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kabberd
Nope die zijn gesneuveld... zoals eigenlijk veel is gesneuveld in dat pand... nu zit er restaurant Zoete Lief in en loopt het wél goed...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is roomz in de korte putstraat nog wel open of was dat concept toch te hip voor den bosch )
Ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef Deceit het volgende:
ahhh nooit geweten!
Werd eerst/vroegaaaaa 'krab m'n poes' genoemd doordat er zoveel lesbiennes kwamen..
Géén idee.quote:Maar waar ken je m'n hoofd dan van?
ehh juist alleen maar 1 kroeg!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Dus ik begrijp dat Den Bosch een echte gayscene heeft met alles d'r op en d'r an??
Nee, maar kwam er een tijd geleden wel regelmatig i.v.m. studie en dates.quote:
Nou volgens mij is het erg karig.... maar goed ik begeef me er ook niet actief in dus het zal me een worst zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Dus ik begrijp dat Den Bosch een echte gayscene heeft met alles d'r op en d'r an??
Yeah, Ijpelaar heeft t 'overgenomen'.. de chefkok van Chalet royalquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope die zijn gesneuveld... zoals eigenlijk veel is gesneuveld in dat pand... nu zit er restaurant Zoete Lief in en loopt het wél goed...
Weet Vlarp dat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, maar kwam er een tijd geleden wel regelmatig i.v.m. studie en dates.
Oh ja, die ben ik aan het ontdekken op Youtube n.a.v. wat je zei toen ik zo over Amon Tobin zeurde.quote:
Ik dacht de jongens van Roels er ook mee te maken hadden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yeah, Ijpelaar heeft t 'overgenomen'.. de chefkok van Chalet royal
Durf ik niet te zeggen! En geen zin hier na te vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht de jongens van Roels er ook mee te maken hadden?
die hebben liever plein 76 of kingsquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen! En geen zin hier na te vragen
Roomz was wel dol trouwens.. maar daar is denbosch nog niet klaar voor
carousel laat je horen nog altijd even fout zodat je nuchter altijd ontkend daar geweest te zijn ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
79 nog altijd heAlhoewel dat voor de alternatievelingen is..
En Kings is al 10 jaar dood
(zijstraatje voor de Kings staat me nieuwe appartement!!)
maar de B1 is er nog wel ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
Carousel? Ik kom daar nooit omdat het Stervensdruk daar is! Wel een leuke/ok/te doen tent..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
carousel laat je horen nog altijd even fout zodat je nuchter altijd ontkend daar geweest te zijn ?
carousel was in mijn tijd zelfs voor johnny en anita erg foutquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Carousel? Ik kom daar nooit omdat het Stervensdruk daar is! Wel een leuke/ok/te doen tent..
Maar Kings was failliet gegaan, toen Club 23, en wat die doet? VOlgens mij ook gesloten..
Plein 79quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
dat is ook geen kroeg. Google helpt je welquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
B1.. Never heard of it!!!
Nog 21 minuten en dan afgewerkt!!!
hehe, ja dat is dus de hoek van mijn straat bijnaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is ook geen kroeg. Google helpt je wel
bij de stofzuigers ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe, ja dat is dus de hoek van mijn straat bijna
*Zoekt dekkingquote:
wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef Deceit het volgende:
Stofzuigers? Heuh?
Ha mensen ik ben er nu ffkes weg van..
Bijna afgewerkt dus zo naar huus toe!
Nee je bentquote:
Waarom zoek je dan dekking?quote:
The Cranberriesquote:
Ik ken eigenlijk alleen maar "Zombie" van hunquote:
Ik plaagde je maar een beetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan dekking?
Of ik het een andere soort dekking![]()
.
Je moet de cd GOLD maar eens zoeken, da's de best of.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar "Zombie" van hunMaar ze hebben aan je reactie te merken veul meer goed muziek.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, gewoon naar huis en dan vast wel wijntjes drinken, komen wat 'vrienden' langs!
Helder lichtquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Helder licht... Het gáát over de cranberries, iemand zegt "Zombie
" en jij dan heel snugger vragen of het over de cranberries gaat
!
Ik had het eigenlijk gewoon over Vlarpquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso, over welke andere Zombie zou iemand het hebben met een![]()
?
Die staat toevallig nu opquote:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staat toevallig nu op
Janken, JANKEN altijd bij dat nr
Heel beschamend.
Niet het meest opbeurende nummer, maar wel heel mooiquote:
Houd je bek eens!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helder licht... Het gáát over de cranberries, iemand zegt "Zombie
" en jij dan heel snugger vragen of het over de cranberries gaat
!
Moet jij niet iets nuttigs gaan doen met je leven?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk gewoon over Vlarp
Ik wilde net zeggen, ik zit net naar heel wat anders te luisteren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Niet het meest opbeurende nummer, maar wel heel mooi
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik jank niet zo snel om liedjes... al heb ik bij Chasing Cars altijd mooie herinneringen aan een ex van me
En toen bleek Snow Patrol ook nog eens de favo band van mijn huidige vriend te zijn.... en toch denk ik dan bij Chasing Cars aan m'n ex
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan echt hevige emoties aan muziek koppelen. En die blijven er ook lang bij zitten.
Runquote:
Het was weer gezellig aan de barrrjjj??quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben wel een beetje grof gebekt![]()
![]()
Sorry daarvoor...
Ik zit met oud collega's op de chat en dat is gewoon elkaar afzeiken en afslachten
Nou vooruit dan maar.. het is je vergeven... vieze pisnichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Vlarp het volgende:
![]()
Sorry daarvoor...
Ik zit met oud collega's op de chat en dat is gewoon elkaar afzeiken en afslachten
Oh vandaar dat het nu oud collega's zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Vlarp het volgende:
![]()
Sorry daarvoor...
Best wel vaag ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was weer gezellig aan de barrrjjj??
Wat klinkt die opmerking trouwens als een ontzettend gezellige werkplek joh?Best wel vaag eigenlijk?
![]()
Ze zijn wel lief!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het nu oud collega's zijn
Goffer. Als ik toch eens iemand had die me belde als ie aan me dacht als ie een bepaald liedje langs hoort komen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]Herkenbaar. Maar dat vertaalt zich dan ook in het feit dat als ik bepaalde liedjes hoor, dat ik dan "
" even wil bellen en dan moppert hij.
![]()
Maar ik kan me ook wel ergens voorstellen dat dat irritant kan zijn.
Er komen steeds meer liedjes en dan zijn er dus ook steeds meer liedjes waarbij ik.... enfin...
Ja maar dat is ondertussen de hele playlist van Sky Radio geworden die ik dan voorbij hoor komen als ik aan het werk ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goffer. Als ik toch eens iemand had die me belde als ie aan me dacht als ie een bepaald liedje langs hoort komen...
Martha Wainwright!quote:
Ik ga naar Brussel op tweede pinksterdagquote:
Beetje raar dat Run nu de nieuwe single is.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga naar Brussel op tweede pinksterdag
Beter dat je handen naar chloor ruiken dan dat je chloor naar handen ruiktquote:
Dat snap ik ook niet helemaal.... er wordt nu een beetje geforceerd geprobeerd er een mainstreamhit van te maken geloof ik....quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje raar dat Run nu de nieuwe single is.
Dat nr is al van 2 albums terug of zo
Zal wel vanwege de Best of zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter dat je handen naar chloor ruiken dan dat je chloor naar handen ruikt [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter dat je handen naar chloor ruiken dan dat je chloor naar handen ruikt [ afbeelding ].
Ben ik je territorium binnengestaptquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef oinaru_isan het volgende:
Tha Erik, wat ben je in een extra azijnpisserige bui.
Wat een vreemde fotoquote:
Daar moet je wel wat meer voor doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben ik je territorium binnengestapt?
Pot!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef oinaru_isan het volgende:
Tha Erik, wat ben je in een extra azijnpisserige bui.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Daar moet je wel wat meer voor doen.
Over beter je best doen gesprokenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[tha_erik]
Nooit eerder een man in bed gezien?
[/tha_erik]
Oh daarvan was ik bijna zeker dat het jouw territorium wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ga je nou ook mannenfoto's posten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG YURI POST IETS ANDERS DAN ""!!! BEL DE PERS!
hij doet gewoon net als mike face down ass upquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over beter je best doen gesproken, maar mooi geprobeerd.. Bovendien ben ik het met Bartjebart eens, ik vind het ook een vreemde krampachtige foto.
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij elk moment een flink stuk vlees in zijn kont verwacht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij doet gewoon net als mike face down ass up
Ik las (serieus) eerst vis in plaats van vleesquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij elk moment een flink stuk vlees in zijn kont verwacht.
Kennelijk iets wat Bartjebart en Tha_Erik niet herkennen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij elk moment een flink stuk vlees in zijn kont verwacht.
pervquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las (serieus) eerst vis in plaats van vlees!
laat jij die van jou zien, laat ik die van mij zienquote:
Nja hij kijkt ook een beetje bang voor wat komen gaat...quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over beter je best doen gesproken, maar mooi geprobeerd.. Bovendien ben ik het met Bartjebart eens, ik vind het ook een vreemde krampachtige foto.
Om daarna een liedje op z'n gitaar te kunnen gaan spelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
dat bijt ie maar op het kussenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hij kijkt ook een beetje bang voor wat komen gaat...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat bijt ie maar op het kussen
aaah, die lijkt op mijn vorige kat, maar die is op een avond doodgeredenquote:
Trusten.... ik duik er ook inquote:
oh die moet je veel kammen of niet, ik heb er 3 een moeder en 2 dochters van die moeder uit een nestje van 9quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat bijt ie maar op het kussen
Niet veel, wel regelmatig ja. Het zijn maar halve perzen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh die moet je veel kammen of niet, ik heb er 3 een moeder en 2 dochters van die moeder uit een nestje van 9
die van mij zijn Europees kortharig, very low maintenancequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef creno het volgende:
[..]
Niet veel, wel regelmatig ja. Het zijn maar halve perzen.
Lola en Stitch zijn broer en zus.
Oh, is er iemand jarig? Bij Qebbel kun je lekkere taartjes krijgenquote:
Da's opzettelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
Typo in de TT trouwens(ik heb niet teruggelezen so sue me
).
Maar manen zijn altijd mooi ...quote:
nieuwe maan nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar manen zijn altijd mooi ...
Trouwens. Een Belgisch toetsenbord voor de mac heeft geen {} en [] toetsen.
wel. Hoe zwarter hoe beterquote:
Is het niet een beetje overdreven om daarvoor speciaal een taart te bakken?quote:
Bart! Ik doe hem vrijdag op de post, ik heb geen postzegels meer... Is dat okee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overdreven om daarvoor speciaal een taart te bakken?
Ja joh! Doe maar rustig aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bart! Ik doe hem vrijdag op de post, ik heb geen postzegels meer... Is dat okee?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Okee
Ga ik nu slapen, drukke dag.
Toedels.
nope die wandelt nu dronken bij maarn en dieren door het bos met maudquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
zit die mike nog steeds in thailand met zn mangirls
que? Nee, ik kom net van een feestje af, die dinsdagmiddag begon.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope die wandelt nu dronken bij maarn en dieren door het bos met maud
is ie weer lazarus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[vlarp mode]
Hips
[/vlarp mode]
maar de spierpijn was toch nog vers ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? Nee, ik kom net van een feestje af, die dinsdagmiddag begon.een soort welcome party.. ben nu wel uitgefeest. if u know what i mean...
btw het lopen was tig dagen geleden...
je bedoelt van het lopen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de spierpijn was toch nog vers ?
speak of the devilquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag popjes!![]()
![]()
how's it hanging?
je kan niet nog een keer afzeggen, geen madonna dit jaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt van het lopen?ja, ondanks dat het off-road was, had ik maandag geen spierpijn. Ik heb al die tijd op Nikes gelopen, maar moet toch eens aan de wandelschoenen.
![]()
Nog 117 dagen tot Nijmegen. Volgens mij denk ik er te licht over.
wat? speak of the devil? ik moet toch eens teruglezen..quote:
Nee, ik ga nu echt. Heb mijn startbewijs and shit. kan het nu niet weer maken om af te zeggen. They'll kill me.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan niet nog een keer afzeggen, geen madonna dit jaar
gewoon 2 post boven jou eerste postquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? speak of the devil? ik moet toch eens teruglezen..![]()
que pasa chico?
of heb je geen spaans meer?
hoe gaat het op school? wat doe je nog zo laat op? ben je morgen vrij? ja, ik blijf nog steeds een leraar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon 2 post boven jou eerste post![]()
spaanse lerares is ziek en we krijgen waarschijnlijk ene vervangster
moet morgen pas om half 1 beginnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe gaat het op school? wat doe je nog zo laat op? ben je morgen vrij? ja, ik blijf nog steeds een leraar.![]()
k doe toch niet aan BF'squote:en hoe staat het in the boyfriend department? al wat aan de haak geslagen?
lekkere tijden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]moet morgen pas om half 1 beginnen
o ja das waar, but don't end up like me..quote:k doe toch niet aan BF's
nee ik ben bij met al mn series dus kijk ik gewoon overdag. kijk lost. caprica, smallville, stargate universe, fringequote:Op donderdag 25 maart 2010 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekkere tijden!zit je nog steeds s nachts series te kijken? Wat is het deze keer? Cougar town, Jersey Shore, shark, House? O nee je bent meer van de SciFi.. ken je Torchwood?
[..]
quote:o ja das waar, but don't end up like me..je gaat nog wel steeds naar Amsterdam voor die hot bitch?
Leuke jongen, maar .... echt een belachelijke fotoquote:
Owquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jr single schat, wat denk jequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whehehe als men al zulke hoge eisen stelt aan foto's van mannen, dan wil ik niet weten hoe hoog ze zijn voor de mannen zelf.
Ik heb het nu meer over uiterlijkheden. Ik verwacht niet dat die gasten die op de foto staan iets van intelligentie hebben, aangezien je het dan wel in je hoofd zou halen om je zo op de foto te laten zetten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jr single schat, wat denk je
Nu heb ik weer vrolijke muziek hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij jankballen united™
Wie begint er?
Ik wacht nog ff.
Nou, als ik ene modellenfoto zie, dan wil ik niet alleen dat het model mooi is, maar ook de pose. Een hele knappe vent in een belachelijke pose maakt overschaduwt de knapheid n mijn ogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het nu meer over uiterlijkheden. Ik verwacht niet dat die gasten die op de foto staan iets van intelligentie hebben, aangezien je het dan wel in je hoofd zou halen om je zo op de foto te laten zetten.
True een mooie pose van 2 iets minder knappe mensen maakt de foto een stuk aantrekkelijker omdat ie dicht bij jezelf staat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik ene modellenfoto zie, dan wil ik niet alleen dat het model mooi is, maar ook de pose. Een hele knappe vent in een belachelijke pose maakt overschaduwt de knapheid n mijn ogen
Wat is er mis met een bruin kadetje, of een volkorenbol ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef Deceit het volgende:
Goede morgen,
Ben al een frikadelbroodje aan t etenvoel me vatsig gehe
In de bus on my way to werk
Vult, kijk hier eens: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/quote:
Shit, dan kan ik niet.... heb ik een voorstelling van Alex Agnew...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef creno het volgende:
[..]
Vult, kijk hier eens: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/
Jij moet gewoon met je eidolons spelen jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shit, dan kan ik niet.... heb ik een voorstelling van Alex Agnew...
Ik hoop tegen die tijd toch wel klaar te zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met je eidolons spelen jij
Ik heb er nu 3. Nou ja, 4 als je de zusjes als 2 teltquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd toch wel klaar te zijn
Ja ik merk ook dat ik moeilijk kan stoppen inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Nou ja, 4 als je de zusjes als 2 telt
IFF XIII
Al is het begin wel wat saai en rechtlijnig (knopje X, knopje X, knopje X) .... de rest maakt dat wel goed
Ik vind het verhaal echt 1 van de mooiste van de FF's die ik gespeeld heb
Je moet eidolons niet verslaan, je moet ze impressen en dan geven ze zich aan je.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik merk ook dat ik moeilijk kan stoppen inderdaad
Maar ik snapte er eigenlijk geen fluit van dat je bij die zusjes eigenlijk gewoon niks moest doen.. ik had al 5 keer staan klappen en toen snapte ik de tutorial pas
Ik was hier net de zeurende collega.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
AAAARRGGGHHH... soms he kan ik zo slecht tegen zeurende collega's.... vooral als dat al voor 10 EUR begint... stelletje stresskippen
Da's inderdaad echt te goedkoop voor gezeurquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
AAAARRGGGHHH... soms he kan ik zo slecht tegen zeurende collega's.... vooral als dat al voor 10 EUR begint... stelletje stresskippen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's inderdaad echt te goedkoop voor gezeur.
Ja ik weet niet hoeveel stukken hij moet tekenen per dag... aan de andere kant, hij krijgt er ook gewoon een salaris voor dus hij moet niet zeuren inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hier net de zeurende collega.
Inkoop kwam aan met een stempel van de handtekening van de manager.
Dan hoeft ie niet zo veel te tekenen, dan kan ie stempelen.
Oh bok op zeg!
Sowieso: risico is best wel groot nu. Iemand anders hoeft die stempel maar te pakken en hij kan alle orders authoriseren. Plus: Ik zie al dat die stempel naar de secretaresse gaat ipv nara hem zelf: Hier, doe jij 't maar.
Of ben ik nu gewoon een zeikerd en is dat best wel normaal?
Ik vind niet dat je zeikt, ik zou dat ook doen, maar ja dat brengt het werk ook met zich mee dat je daar op let.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bok op zeg!
Sowieso: risico is best wel groot nu. Iemand anders hoeft die stempel maar te pakken en hij kan alle orders authoriseren. Plus: Ik zie al dat die stempel naar de secretaresse gaat ipv nara hem zelf: Hier, doe jij 't maar.
Beter dan gisteren inderdaad... zonquote:
Het eerste.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bok op zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |