Die staat toevallig nu opquote:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staat toevallig nu op
Janken, JANKEN altijd bij dat nr
Heel beschamend.
Niet het meest opbeurende nummer, maar wel heel mooiquote:
Houd je bek eens!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helder licht... Het gáát over de cranberries, iemand zegt "Zombie
" en jij dan heel snugger vragen of het over de cranberries gaat
!
Moet jij niet iets nuttigs gaan doen met je leven?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk gewoon over Vlarp
Ik wilde net zeggen, ik zit net naar heel wat anders te luisteren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Niet het meest opbeurende nummer, maar wel heel mooi
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik jank niet zo snel om liedjes... al heb ik bij Chasing Cars altijd mooie herinneringen aan een ex van me
En toen bleek Snow Patrol ook nog eens de favo band van mijn huidige vriend te zijn.... en toch denk ik dan bij Chasing Cars aan m'n ex
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan echt hevige emoties aan muziek koppelen. En die blijven er ook lang bij zitten.
Runquote:
Het was weer gezellig aan de barrrjjj??quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben wel een beetje grof gebekt![]()
![]()
Sorry daarvoor...
Ik zit met oud collega's op de chat en dat is gewoon elkaar afzeiken en afslachten
Nou vooruit dan maar.. het is je vergeven... vieze pisnichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Vlarp het volgende:
![]()
Sorry daarvoor...
Ik zit met oud collega's op de chat en dat is gewoon elkaar afzeiken en afslachten
Oh vandaar dat het nu oud collega's zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Vlarp het volgende:
![]()
Sorry daarvoor...
Best wel vaag ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was weer gezellig aan de barrrjjj??
Wat klinkt die opmerking trouwens als een ontzettend gezellige werkplek joh?Best wel vaag eigenlijk?
![]()
Ze zijn wel lief!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:00 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het nu oud collega's zijn
Goffer. Als ik toch eens iemand had die me belde als ie aan me dacht als ie een bepaald liedje langs hoort komen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]Herkenbaar. Maar dat vertaalt zich dan ook in het feit dat als ik bepaalde liedjes hoor, dat ik dan "
" even wil bellen en dan moppert hij.
![]()
Maar ik kan me ook wel ergens voorstellen dat dat irritant kan zijn.
Er komen steeds meer liedjes en dan zijn er dus ook steeds meer liedjes waarbij ik.... enfin...
Ja maar dat is ondertussen de hele playlist van Sky Radio geworden die ik dan voorbij hoor komen als ik aan het werk ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goffer. Als ik toch eens iemand had die me belde als ie aan me dacht als ie een bepaald liedje langs hoort komen...
Martha Wainwright!quote:
Ik ga naar Brussel op tweede pinksterdagquote:
Beetje raar dat Run nu de nieuwe single is.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga naar Brussel op tweede pinksterdag
Beter dat je handen naar chloor ruiken dan dat je chloor naar handen ruiktquote:
Dat snap ik ook niet helemaal.... er wordt nu een beetje geforceerd geprobeerd er een mainstreamhit van te maken geloof ik....quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje raar dat Run nu de nieuwe single is.
Dat nr is al van 2 albums terug of zo
Zal wel vanwege de Best of zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter dat je handen naar chloor ruiken dan dat je chloor naar handen ruikt [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter dat je handen naar chloor ruiken dan dat je chloor naar handen ruikt [ afbeelding ].
Ben ik je territorium binnengestaptquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef oinaru_isan het volgende:
Tha Erik, wat ben je in een extra azijnpisserige bui.
Wat een vreemde fotoquote:
Daar moet je wel wat meer voor doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben ik je territorium binnengestapt?
Pot!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef oinaru_isan het volgende:
Tha Erik, wat ben je in een extra azijnpisserige bui.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Daar moet je wel wat meer voor doen.
Over beter je best doen gesprokenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[tha_erik]
Nooit eerder een man in bed gezien?
[/tha_erik]
Oh daarvan was ik bijna zeker dat het jouw territorium wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ga je nou ook mannenfoto's posten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG YURI POST IETS ANDERS DAN ""!!! BEL DE PERS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |