ehh juist alleen maar 1 kroeg!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Dus ik begrijp dat Den Bosch een echte gayscene heeft met alles d'r op en d'r an??
Nee, maar kwam er een tijd geleden wel regelmatig i.v.m. studie en dates.quote:
Nou volgens mij is het erg karig.... maar goed ik begeef me er ook niet actief in dus het zal me een worst zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Dus ik begrijp dat Den Bosch een echte gayscene heeft met alles d'r op en d'r an??
Yeah, Ijpelaar heeft t 'overgenomen'.. de chefkok van Chalet royalquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope die zijn gesneuveld... zoals eigenlijk veel is gesneuveld in dat pand... nu zit er restaurant Zoete Lief in en loopt het wél goed...
Weet Vlarp dat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, maar kwam er een tijd geleden wel regelmatig i.v.m. studie en dates.
Oh ja, die ben ik aan het ontdekken op Youtube n.a.v. wat je zei toen ik zo over Amon Tobin zeurde.quote:
Ik dacht de jongens van Roels er ook mee te maken hadden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yeah, Ijpelaar heeft t 'overgenomen'.. de chefkok van Chalet royal
Durf ik niet te zeggen! En geen zin hier na te vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht de jongens van Roels er ook mee te maken hadden?
die hebben liever plein 76 of kingsquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen! En geen zin hier na te vragen
Roomz was wel dol trouwens.. maar daar is denbosch nog niet klaar voor
carousel laat je horen nog altijd even fout zodat je nuchter altijd ontkend daar geweest te zijn ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
79 nog altijd heAlhoewel dat voor de alternatievelingen is..
En Kings is al 10 jaar dood
(zijstraatje voor de Kings staat me nieuwe appartement!!)
maar de B1 is er nog wel ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
Carousel? Ik kom daar nooit omdat het Stervensdruk daar is! Wel een leuke/ok/te doen tent..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
carousel laat je horen nog altijd even fout zodat je nuchter altijd ontkend daar geweest te zijn ?
carousel was in mijn tijd zelfs voor johnny en anita erg foutquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Carousel? Ik kom daar nooit omdat het Stervensdruk daar is! Wel een leuke/ok/te doen tent..
Maar Kings was failliet gegaan, toen Club 23, en wat die doet? VOlgens mij ook gesloten..
Plein 79quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
dat is ook geen kroeg. Google helpt je welquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
B1.. Never heard of it!!!
Nog 21 minuten en dan afgewerkt!!!
hehe, ja dat is dus de hoek van mijn straat bijnaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is ook geen kroeg. Google helpt je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |