Wat is er mis met een bruin kadetje, of een volkorenbol ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef Deceit het volgende:
Goede morgen,
Ben al een frikadelbroodje aan t etenvoel me vatsig gehe
In de bus on my way to werk
Vult, kijk hier eens: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/quote:
Shit, dan kan ik niet.... heb ik een voorstelling van Alex Agnew...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef creno het volgende:
[..]
Vult, kijk hier eens: http://www.eurovisioninconcert.web-log.nl/
Jij moet gewoon met je eidolons spelen jijquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shit, dan kan ik niet.... heb ik een voorstelling van Alex Agnew...
Ik hoop tegen die tijd toch wel klaar te zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met je eidolons spelen jij
Ik heb er nu 3. Nou ja, 4 als je de zusjes als 2 teltquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd toch wel klaar te zijn
Ja ik merk ook dat ik moeilijk kan stoppen inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Nou ja, 4 als je de zusjes als 2 telt
IFF XIII
Al is het begin wel wat saai en rechtlijnig (knopje X, knopje X, knopje X) .... de rest maakt dat wel goed
Ik vind het verhaal echt 1 van de mooiste van de FF's die ik gespeeld heb
Je moet eidolons niet verslaan, je moet ze impressen en dan geven ze zich aan je.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik merk ook dat ik moeilijk kan stoppen inderdaad
Maar ik snapte er eigenlijk geen fluit van dat je bij die zusjes eigenlijk gewoon niks moest doen.. ik had al 5 keer staan klappen en toen snapte ik de tutorial pas
Ik was hier net de zeurende collega.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
AAAARRGGGHHH... soms he kan ik zo slecht tegen zeurende collega's.... vooral als dat al voor 10 EUR begint... stelletje stresskippen
Da's inderdaad echt te goedkoop voor gezeurquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
AAAARRGGGHHH... soms he kan ik zo slecht tegen zeurende collega's.... vooral als dat al voor 10 EUR begint... stelletje stresskippen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's inderdaad echt te goedkoop voor gezeur.
Ja ik weet niet hoeveel stukken hij moet tekenen per dag... aan de andere kant, hij krijgt er ook gewoon een salaris voor dus hij moet niet zeuren inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hier net de zeurende collega.
Inkoop kwam aan met een stempel van de handtekening van de manager.
Dan hoeft ie niet zo veel te tekenen, dan kan ie stempelen.
Oh bok op zeg!
Sowieso: risico is best wel groot nu. Iemand anders hoeft die stempel maar te pakken en hij kan alle orders authoriseren. Plus: Ik zie al dat die stempel naar de secretaresse gaat ipv nara hem zelf: Hier, doe jij 't maar.
Of ben ik nu gewoon een zeikerd en is dat best wel normaal?
Ik vind niet dat je zeikt, ik zou dat ook doen, maar ja dat brengt het werk ook met zich mee dat je daar op let.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bok op zeg!
Sowieso: risico is best wel groot nu. Iemand anders hoeft die stempel maar te pakken en hij kan alle orders authoriseren. Plus: Ik zie al dat die stempel naar de secretaresse gaat ipv nara hem zelf: Hier, doe jij 't maar.
Beter dan gisteren inderdaad... zonquote:
Het eerste.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bok op zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |