je kan niet nog een keer afzeggen, geen madonna dit jaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt van het lopen?ja, ondanks dat het off-road was, had ik maandag geen spierpijn. Ik heb al die tijd op Nikes gelopen, maar moet toch eens aan de wandelschoenen.
![]()
Nog 117 dagen tot Nijmegen. Volgens mij denk ik er te licht over.
wat? speak of the devil? ik moet toch eens teruglezen..quote:
Nee, ik ga nu echt. Heb mijn startbewijs and shit. kan het nu niet weer maken om af te zeggen. They'll kill me.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan niet nog een keer afzeggen, geen madonna dit jaar
gewoon 2 post boven jou eerste postquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? speak of the devil? ik moet toch eens teruglezen..![]()
que pasa chico?
of heb je geen spaans meer?
hoe gaat het op school? wat doe je nog zo laat op? ben je morgen vrij? ja, ik blijf nog steeds een leraar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon 2 post boven jou eerste post![]()
spaanse lerares is ziek en we krijgen waarschijnlijk ene vervangster
moet morgen pas om half 1 beginnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe gaat het op school? wat doe je nog zo laat op? ben je morgen vrij? ja, ik blijf nog steeds een leraar.![]()
k doe toch niet aan BF'squote:en hoe staat het in the boyfriend department? al wat aan de haak geslagen?
lekkere tijden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]moet morgen pas om half 1 beginnen
o ja das waar, but don't end up like me..quote:k doe toch niet aan BF's
nee ik ben bij met al mn series dus kijk ik gewoon overdag. kijk lost. caprica, smallville, stargate universe, fringequote:Op donderdag 25 maart 2010 01:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekkere tijden!zit je nog steeds s nachts series te kijken? Wat is het deze keer? Cougar town, Jersey Shore, shark, House? O nee je bent meer van de SciFi.. ken je Torchwood?
[..]
quote:o ja das waar, but don't end up like me..je gaat nog wel steeds naar Amsterdam voor die hot bitch?
Leuke jongen, maar .... echt een belachelijke fotoquote:
Owquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over beter je best doen gesproken, maar mooi geprobeerd.. Bovendien ben ik het met Bartjebart eens, ik vind het ook een vreemde krampachtige foto.
Ik ben al 4 jr single schat, wat denk jequote:Op donderdag 25 maart 2010 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whehehe als men al zulke hoge eisen stelt aan foto's van mannen, dan wil ik niet weten hoe hoog ze zijn voor de mannen zelf.
Ik heb het nu meer over uiterlijkheden. Ik verwacht niet dat die gasten die op de foto staan iets van intelligentie hebben, aangezien je het dan wel in je hoofd zou halen om je zo op de foto te laten zetten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jr single schat, wat denk je
Nu heb ik weer vrolijke muziek hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij jankballen united™
Wie begint er?
Ik wacht nog ff.
Nou, als ik ene modellenfoto zie, dan wil ik niet alleen dat het model mooi is, maar ook de pose. Een hele knappe vent in een belachelijke pose maakt overschaduwt de knapheid n mijn ogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het nu meer over uiterlijkheden. Ik verwacht niet dat die gasten die op de foto staan iets van intelligentie hebben, aangezien je het dan wel in je hoofd zou halen om je zo op de foto te laten zetten.
True een mooie pose van 2 iets minder knappe mensen maakt de foto een stuk aantrekkelijker omdat ie dicht bij jezelf staat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik ene modellenfoto zie, dan wil ik niet alleen dat het model mooi is, maar ook de pose. Een hele knappe vent in een belachelijke pose maakt overschaduwt de knapheid n mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |