hij doet gewoon net als mike face down ass upquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over beter je best doen gesproken, maar mooi geprobeerd.. Bovendien ben ik het met Bartjebart eens, ik vind het ook een vreemde krampachtige foto.
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij elk moment een flink stuk vlees in zijn kont verwacht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij doet gewoon net als mike face down ass up
Ik las (serieus) eerst vis in plaats van vleesquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij elk moment een flink stuk vlees in zijn kont verwacht.
Kennelijk iets wat Bartjebart en Tha_Erik niet herkennen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit alsof hij elk moment een flink stuk vlees in zijn kont verwacht.
pervquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik las (serieus) eerst vis in plaats van vlees!
laat jij die van jou zien, laat ik die van mij zienquote:
Nja hij kijkt ook een beetje bang voor wat komen gaat...quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over beter je best doen gesproken, maar mooi geprobeerd.. Bovendien ben ik het met Bartjebart eens, ik vind het ook een vreemde krampachtige foto.
Om daarna een liedje op z'n gitaar te kunnen gaan spelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
dat bijt ie maar op het kussenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hij kijkt ook een beetje bang voor wat komen gaat...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat bijt ie maar op het kussen
aaah, die lijkt op mijn vorige kat, maar die is op een avond doodgeredenquote:
Trusten.... ik duik er ook inquote:
oh die moet je veel kammen of niet, ik heb er 3 een moeder en 2 dochters van die moeder uit een nestje van 9quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat bijt ie maar op het kussen
Niet veel, wel regelmatig ja. Het zijn maar halve perzen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh die moet je veel kammen of niet, ik heb er 3 een moeder en 2 dochters van die moeder uit een nestje van 9
die van mij zijn Europees kortharig, very low maintenancequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef creno het volgende:
[..]
Niet veel, wel regelmatig ja. Het zijn maar halve perzen.
Lola en Stitch zijn broer en zus.
Oh, is er iemand jarig? Bij Qebbel kun je lekkere taartjes krijgenquote:
Da's opzettelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
Typo in de TT trouwens(ik heb niet teruggelezen so sue me
).
Maar manen zijn altijd mooi ...quote:
nieuwe maan nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar manen zijn altijd mooi ...
Trouwens. Een Belgisch toetsenbord voor de mac heeft geen {} en [] toetsen.
wel. Hoe zwarter hoe beterquote:
Is het niet een beetje overdreven om daarvoor speciaal een taart te bakken?quote:
Bart! Ik doe hem vrijdag op de post, ik heb geen postzegels meer... Is dat okee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overdreven om daarvoor speciaal een taart te bakken?
Ja joh! Doe maar rustig aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bart! Ik doe hem vrijdag op de post, ik heb geen postzegels meer... Is dat okee?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Okee
Ga ik nu slapen, drukke dag.
Toedels.
nope die wandelt nu dronken bij maarn en dieren door het bos met maudquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
zit die mike nog steeds in thailand met zn mangirls
que? Nee, ik kom net van een feestje af, die dinsdagmiddag begon.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope die wandelt nu dronken bij maarn en dieren door het bos met maud
is ie weer lazarus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[vlarp mode]
Hips
[/vlarp mode]
maar de spierpijn was toch nog vers ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? Nee, ik kom net van een feestje af, die dinsdagmiddag begon.een soort welcome party.. ben nu wel uitgefeest. if u know what i mean...
btw het lopen was tig dagen geleden...
je bedoelt van het lopen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de spierpijn was toch nog vers ?
speak of the devilquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag popjes!![]()
![]()
how's it hanging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |