Ach met een goeie vette frikandel op zijn tijd is niks misquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, maar ja jij bent vannacht niet vergeleken met een frikandel.
Frikandel op zijn tijd kan best lekker zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ik proef een lichte wrevel ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Noem je SAJ nu vet?!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Ach met een goeie vette frikandel op zijn tijd is niks mis
Ik had het over zijn frikandelquote:
SAJ is niet de enige frikandel hierquote:
Feitelijk helemaal niks maar als we het over een frikandel hebben is ie toch meestal vetquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat weet jij over de frikadel van SAJ ?
Sterker nog, hoe kom je aan die kennis![]()
grappen over een kwak mayo zijn zeker te voor de hand liggend om te maken ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feitelijk helemaal niks maar als we het over een frikandel hebben is ie toch meestal vet
Ik dacht aan joepiesausquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grappen over een kwak mayo zijn zeker te voor de hand liggend om te maken ?
een frikadel is een lang slap zacht weibelig ding, terwijl een kroket iets compacter en steviger en krokanter isquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter een frikandel in je broek dan een kroket.
Op een frikandel kan je lekker zuigen, een kroket nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een frikadel is een lang slap zacht weibelig ding, terwijl een kroket iets compacter en steviger en krokanter is
Ik prefereer een braadworst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Het is een afweging... lengte of dikte... misschien kun je dan nog beter een gehaktstaaf nemen... da's van alles een beetje
Ik ruil gehaktstaaf in voor braadworst en zet twee jokers in. Stopquote:
* Pietverdriet kijkt TheVulture aan....quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ruil gehaktstaaf in voor braadworst en zet twee jokers in. Stop
Dat zal niet meevallen....quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet kijkt TheVulture aan....
Laat hem niet koud worden.
Staat de frituurpan al aan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je mond spoelen.
Dat heb ik juist gedaan met al die koffie vanochtend omdat er een netwerk storing asquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je mond spoelen.
Zombiequote:
Wat had je als ontbijt, frikandellen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Twee uur lang ontbijten met filosofische gesprekken met een heerlijke man is best uh... aangenaam
We hadden het nog wel even over erecties tijdens het ontbijt, maar nee, gewoon muesli en tijgerbolletjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat had je als ontbijt, frikandellen?
Ach, ik ben nu eenmaal fan van oraal en Rudy is om op te etenquote:
ow gelukkig ik dacht al dat je de man op had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hadden het nog wel even over erecties tijdens het ontbijt, maar nee, gewoon muesli en tijgerbolletjes
Wat heb jij opeens met frikandellen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat had je als ontbijt, frikandellen?
het is niet frikandel maar Frikadel !!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met frikandellen?
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet... het warme weer brengt vreemde gedachten naar bovenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met frikandellen?
Ook daar ben ik nog niet helemaal uitquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Genoeg gezeur...tijd voor een lekkere jongen.
[ afbeelding ]
Kom ik ook niet... maar ik ben nu aan het werk hequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:10 schreef Deceit het volgende:
Maar je hebt een vriend, dan kom je toch geen frikadel te kort![]()
goed lijfquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Jij valt ook niet op al te oude jongens/mannen heh?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
is het de bedoeling van al die plaatjes dat Nathan weer terug keert hier ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja boven de 21quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij valt ook niet op al te oude jongens/mannen heh?
veilige margequote:
Die combi heb ik ook wel eens gehad... mijn huidige vriend is dan weer niet gespierd maar ik ben er tevreden meequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat deed ik ook, het lichaam was een extraatje
Precies... bij die mooiboys zonder inhoud is de lol er snel vanafquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uiteindelijk gaat het om het karakter.
mag ik dat zelf uitmakenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is 45 en een 20 kilo te zwaar, dus niets voor jullie.
Oppervlakkige hoer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind karakter net wat belangrijker dan looks... al is daar wel altijd waar ik mijn eerste selectie op maak
Daarom ben ik ook vrijgezel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... bij die mooiboys zonder inhoud is de lol er snel vanaf
Fotoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:22 schreef Deceit het volgende:
Hmmja het gaat alleen maar om het karakter!
Heb liever iemand die niet afgetraind is.. voel ik me weer beter bij
Tja ik heb ook maar 24 uur in een dag he... dan moet je keuzes makenquote:
Begin je nou al weer?quote:
Ow, ja maar ik heb geen recente body afbeeldingen, omdat ik die dus nooit maakquote:
Vooruit dan maarquote:
vind je die foto zelf niet wat gedateerd, heb je maar 1 goeie foto van jezelf en dat is deze uit 1926quote:
Jij bent toch helemaal niet dik ofzo!?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ow, ja maar ik heb geen recente body afbeeldingen, omdat ik die dus nooit maak
Dat bedoelde ik met meer op gemak voelen, als ik naast een gespierde jongen zit zou ik me juist weer een walvis voelen! Aja enige foto van 2005staat op me Gay.nl
Neeeh maar niet af-afgetraind !quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet dik ofzo!?
Jankbal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je die foto zelf niet wat gedateerd, heb je maar 1 goeie foto van jezelf en dat is deze uit 1926
nou nou...quote:
Weer vrijgezel is een betere uitdrukking.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
Stuart nog vrijgezel?
Jij komt uit Den Bosch?quote:
Ik ookquote:
Heb ik nietquote:
Je schrok?quote:
Aw ok en waar in denbosch woon je, hoe heet je, hoe oud ben je, wil weten of ik je ken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ik ben allergisch voor profielen enzo
Nah!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aw ok en waar in denbosch woon je, hoe heet je, hoe oud ben je, wil weten of ik je ken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |