Nou ja boven de 21quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij valt ook niet op al te oude jongens/mannen heh?
veilige margequote:
Die combi heb ik ook wel eens gehad... mijn huidige vriend is dan weer niet gespierd maar ik ben er tevreden meequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat deed ik ook, het lichaam was een extraatje
Precies... bij die mooiboys zonder inhoud is de lol er snel vanafquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uiteindelijk gaat het om het karakter.
mag ik dat zelf uitmakenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is 45 en een 20 kilo te zwaar, dus niets voor jullie.
Oppervlakkige hoer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik vind karakter net wat belangrijker dan looks... al is daar wel altijd waar ik mijn eerste selectie op maak
Daarom ben ik ook vrijgezel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... bij die mooiboys zonder inhoud is de lol er snel vanaf
Fotoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:22 schreef Deceit het volgende:
Hmmja het gaat alleen maar om het karakter!
Heb liever iemand die niet afgetraind is.. voel ik me weer beter bij
Tja ik heb ook maar 24 uur in een dag he... dan moet je keuzes makenquote:
Begin je nou al weer?quote:
Ow, ja maar ik heb geen recente body afbeeldingen, omdat ik die dus nooit maakquote:
Vooruit dan maarquote:
vind je die foto zelf niet wat gedateerd, heb je maar 1 goeie foto van jezelf en dat is deze uit 1926quote:
Jij bent toch helemaal niet dik ofzo!?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ow, ja maar ik heb geen recente body afbeeldingen, omdat ik die dus nooit maak
Dat bedoelde ik met meer op gemak voelen, als ik naast een gespierde jongen zit zou ik me juist weer een walvis voelen! Aja enige foto van 2005staat op me Gay.nl
Neeeh maar niet af-afgetraind !quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet dik ofzo!?
Jankbal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je die foto zelf niet wat gedateerd, heb je maar 1 goeie foto van jezelf en dat is deze uit 1926
nou nou...quote:
Weer vrijgezel is een betere uitdrukking.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
Stuart nog vrijgezel?
Jij komt uit Den Bosch?quote:
Ik ookquote:
Heb ik nietquote:
Je schrok?quote:
Aw ok en waar in denbosch woon je, hoe heet je, hoe oud ben je, wil weten of ik je ken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ik ben allergisch voor profielen enzo
Nah!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Aw ok en waar in denbosch woon je, hoe heet je, hoe oud ben je, wil weten of ik je ken!
Wat een enge overdreven spieren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Genoeg gezeur...tijd voor een lekkere jongen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |