De LIJSTquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer een uur bezig geweest! Heel opvallend dat de minpunten van romy en sumera opeens pluspunten worden in de volgende post of die daarna,
Ik heb even niet op de namen gelet, maar sommigen zijn echt aan het kloten!
Hahahaquote:
Ik ben em voor je aan het nakijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste post!
[..]
De LIJST
Als iemand zin heeft om de boel te controleren, ga je gang! Het is een kutkarwei![]()
thxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben em voor je aan het nakijken
Ik kom op een paar verschillen;quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thxMisschien dat ik wel wat foutjes heb gemaakt, het is al laat en ben moe
Het is handiger als je gewoon net als iedereen onderaan de lijst aangeeft wie er + of - punten krijgt en de redenatie.quote:
laat maarquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef mercu het volgende:
je hebt gelijk, gelukkig heb ik deze keer geen fouten gemaakt
Misschien kun je gewoon bij voorbaat al niet meer meedoen. Het is blijkbaar heel moeilijk om te kijken hoe anderen het doen en geen fouten te maken...quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef mercu het volgende:
je hebt gelijk, gelukkig heb ik deze keer geen fouten gemaakt
K*T ik wist dat er iets mis ging!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Bartjebart je maakt een fout bij thesinghs
4-2 = 2
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
K*T ik wist dat er iets mis ging!
Thnx!
naast het knopje van de quote functiequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Marlalala het volgende:
Ok suffe vraag..ik zou dus eigenlijk de quotefunctie moeten gebruiken?
Ik doe nu een beetje omslachtig idd door de voorgaande lijst te copy pasten van het scherm![]()
Ik let wel echt goed op of ik alles goed heb ingevuld en aangepast![]()
*niet slaan ik ben nieuw*
Er staat 'schrijf een leuke exit' en dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
UltraR 1 van de regels is een leuk exitverhaaltje schrijven.
Ik ga stemmen trouwens
Hijg hijg hijg Chy hijg hijg hijg Ky hijg hijg hijg ri hijg hijg hijg a hijg hijg hijg EXIT! Is gen leuke exit, als je de andere verhaaltjes vergelijkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er staat 'schrijf een leuke exit' en dat heb ik gedaan.
Anyway, voeg nog wel ff een verhaaltje toe.
Hartstikke subjectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hijg hijg hijg Chy hijg hijg hijg Ky hijg hijg hijg ri hijg hijg hijg a hijg hijg hijg EXIT! Is gen leuke exit, als je de andere verhaaltjes vergelijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Benny op 26-03-2010 22:19:33 ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Romy +2 || Had door gemoetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Van mij hoeven ze beiden niet te winnen, maar ik ga ZO HARD lachen als dit wel gebeurd.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:17 schreef UltraR het volgende:
-2 Danielle en Maaike: Beiden niets al te bijzonders. Gaan niet blijven hangen bij de kijker, en zullen het beiden niet lang volhouden. Stacey wil liever niet winnen blijkbaar.
Wat mij betreft is het niet het blowen op zich, who cares....Het gaat mij meer om haar showtje er om heen. Ze kwam niet echt over alsof ze het erg vond dat ze 'betrapt' was, meer alsof ze het wel interessant vond staan. En zo interessant is het dan weer niet...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:45 schreef ranja het volgende:
Toch raar dat er hier zo'n taboe ligt op blowen. Of is het omdat het bij haar in beeld was? Kan me prima voorstellen dat bv. een Marieke of Dean ook wel eens een groen sigaretje opsteekt.
dat was precies wat ik wilde reagerenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef UltraR het volgende:
Uhm... Tamara staat in de jury-visit.
Als je niet weet wie dat is heb je dus niet opgelet.
Ze is te onopvallend en haar stem vind ik niet prettigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef UltraR het volgende:
Uhm... Tamara staat in de jury-visit.
Als je niet weet wie dat is heb je dus niet opgelet.
Oh, ik vind haar ook helemaal niets hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is te onopvallend en haar stem vind ik niet prettig
doe ik ook wel hoor, had alleen zin om even sarcastisch te doenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso geen goede motivaties;
regel: Geef een motivatie bij je keuzes!
Wel een exitverhaaltje schrijven he! Dat is 1 van de regels!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:42 schreef chansadres het volgende:
------------------
Tamara - 0
Tamara -2: Wie? Opruiming!
Sergio -2: Wie? Zakken!
BadBoyz +2: Waren erg goed in de juryvisits
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja gut, er is een half uur niet gestemd en ineens stemt er wel weer iemand (ik had de post van verleiding niet meer gezien, was al druk bezig). Gewoon een erg slechte timing.Excuses.
Goed idee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Deadline van max een kwartier instellen? Als men zegt 'ik ga stemmen' en je na een kwartier nog niet gestemd hebt mag een ander gaan stemmen.
Ja sorry was op t werk en moest accuut ff van me plaats af :Squote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heeft ie er niet veel zin in...
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Deadline van max een kwartier instellen? Als men zegt 'ik ga stemmen' en je na een kwartier nog niet gestemd hebt mag een ander gaan stemmen.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef UltraR het volgende:
-2 Maaike: ze is niet -zo- goed!
-2 Madeleine: nog zo iemand waar ik allang van ben vergeten wie dat is. Wegwezen uit dit lijstje met die figuren.
+2 Romy: zoals gezegd, staan nog een heleboel kandidaten in de lijst die -veel- slechter zijn (allemaal eigenlijk), die mogen eerst weggewerkt worden.
Die staat extreem hoog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegenJe geeft namelijk wel minpunten aan Maaike, terwijl er slechtere zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:35 schreef Carmen1969 het volgende:
Maaike - 42 (+2)
Kim - 40
Sarina - 36
Kelvin – 36
Sumera - 34 (-2)
Jaap – 34
BadBoyz - 30
Satcha - 30
Angela Groothuizen – 26
Dony – 28 (+2)
Robin – 22
Ivan - 20
Martijn Krabbe - 20
Romy - 20
Danielle – 20
Janice - 16
Eric van Tijn – 18
Carliene – 18
Mathijs - 18
Fierce – 16
Femke – 16
Eyelar – 16
The Vogelsisters - 16
Eva - 16
Marieke - 16
4Granted - 16
3 Times A Lady – 14
Damez -14
Sisters - 14
Valerie - 14
Intence - 12
Marley & Marcia - 12
Wendy van Dijk - 12
Dean – 12
Dwayne – 10
Selwyn & Stefani - 12
Saskia – 12
Gordon - 12
Catali – 10
Madeleine - 6
Thirza - 4
Fernando - 2
Maaike +2: Kan gewoon heel goed zingen, welke stijl dan ook.
Dony +2: Hele mooie stem.
Sumera -2: Vind haar niet zo goed als ik helemaal in het begin dacht.
excuses voor mijn verkeerd woordkeuze UnltraRomyquote:Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef UltraR het volgende:
Omdat jij Romy minpunten geeft is ze dus blijkbaar niet zo goed? Die redenatie volg ik niet helemaal.
Nou dat vind ik van niet, wordt er een beetje moe van dat mensen mijn naam in het spel betrekken. Dat is niet echt de bedoeling van deze survivalgamequote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Uhh Charmed, je reactie kan ook wel onder het kopje 12-jarige...
Haha ik had 'm min of meer of alfabetische volgorde gezet maar pff dat gaat toch weer door elkaar straksquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:26 schreef Brons_Juweel het volgende:
Aangepast. Is het ook oké in deze volgorde? Of moet ik hem in jou volgorde doen?
Je mag toch geen spelers terug halen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:14 schreef ranja het volgende:
Janna - 2
Damez -2 nooit van gehoord
Janna +2 onderschat
Doni -2 overschat
Vind je haar echt zoveel slechter dan:quote:Op zondag 4 april 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
Romy -2 Overrated!
Volgens mij gaat het niet zozeer over zangkunst maar over populariteit....quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Vind je haar echt zoveel slechter dan:
Carliene 18
Eyelar - 16
Fierce - 16
The Vogelsisters - 16
Eva - 16
Marieke - 16
Je hebt de punten bij Kim en Maaike er niet afgehaaldquote:
ik heb het ff snel veranderdquote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de punten bij Kim en Maaike er niet afgehaald
quote:Op maandag 5 april 2010 12:04 schreef Bartjebart het volgende:
-2 Romy;
De cijfers laten zien dat zij de kandidaat is aan wie al de meeste plus- en minpunten zijn toegekend, en dat geeft wat mij betreft eens te meer aan wat een geweldige keuze Stacey heeft gemaakt. De echt groten trekken namelijk de meeste aandacht. Middenmoters zullen nooit de finale bereiken. Ze staat dan wel het meest in de picture van alle kandidaten, maar stemmen zou ze niet voldoende binnenhalen. Wellicht omdat ze toch te grijs is? (sorry voor het lange verhaal)
Wil je voortaan je bericht van "ik ga stemmen" bewerken, en daar de lijst in plakken. Zo blijft het overzichtelijk!quote:
Wil je voortaan je bericht van "stemmen gaat" bewerken, en daar de lijst in plakken. Zo blijft het overzichtelijk!quote:
leuk is dat he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:40 schreef iBenny het volgende:
Mijn punt..? Je kan mij niet vertellen dat Romy de slechtste van de meiden was..Dat je dr niet leuk/goed vind, daar kan ik me best in vinden. Maar de slechtste? No way
! Ik heb best respect voor de meningen van anderen, maar er zitten ook redenenen tussen waarvan ik denk 'dit doe je alleen maar om andere te gaan "plagen" '.
Romy is degene in de lijst die het vaakst plus-/minpunten heeft gekregen. En ik denk dat als Romy nu uit het lijstje gaat, het spelletje ook 'echt' gaat beginnen. En hoop dan ook dat het niet meer om 1 persoon draait.
Het is dan ook helemaal niet dramatisch bedoeld, want ik zie het (gelukkig) nog wel als een spelletje en ik ben het bijvoorbeeld best eens met de top10.Ik begrijp je punt heel goed! Maar het gaat om een populariteitswedstrijd, geen kwaliteitswedstrijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Dat is dus het punt.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is dus het punt.
Ze is niet populair. Ze staat namelijk onder het begin aantal van 20 punten. Maar ze is niet genoeg opgevallen zodat ze vrijwel nooit in de puntentelling wordt betrokken, waardoor ze nu opeens hoog staat. (Hoewel Carliene niet het beste voorbeeld is, want zij was behoorlijk goed, maar pluspunten krijgt ze ook nauwelijks, dus het geldt ook voor haar.)
Zelfde verhaal voor Eyelar, Ivan, Janice, Marieke, Femke, Selwyn & Stefanie, Damez, Eva, Sisters, Valerie, 3 times a lady, Marley & marcia, Catali, Saskia en Dwayne.
Behoorlijk lijstje... en staan er allemaal alleen nog maar in omdat ze niet genoeg zijn opgevallen en dus nooit plus of minpunten krijgen.
Mensen denken Romy moet eruit! Janna moet eruit! Dion moet eruit!
Waardoor je uiteindelijk een paar liveshow kandidaten + een wagonlading grijze muizen overhoudt.
Ik vond Carliene echt wel heel erg goed, leuk ook!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef ranja het volgende:
Er doen gewoon te weinig mensen mee, als er dan een paar mensen een persoonlijke hetze tegen 1 kandidaat aan het voeren zijn is het niet leuk meer voor de rest. Dat valt niet meer te neutraliseren.
En goh, dat Carliene zo populair is.
Jaa.. veel te veel nietszeggende mensen zitten erin, die ga ik eerst allemaal minpunten geven..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus![]()
PatriQue89 die begreep het ookDie speelt ff voor schoonmaakwagen
Zo ben ik niet, het moet wel leuk blijven. Ik hou sowieso niet van nare exitverhaaltjes, ik probeer er altijd wat moois van te maken, kijk maar naar Merelquote:Op woensdag 7 april 2010 10:11 schreef UltraR het volgende:
*droomt lekker verder...
Kudo's voor je exit hoor charmed_angel.
Ik wilde haar er eigenlijk zelf uit kicken zodat ze niet 1 of ander kansloos beledigend exit verhaaltje zou krijgen. Maar hij is leuk.
(Al ben ik voor een wereldwijde max. 2 kind politiek, maar dat geheel terzijde.)
Wil je voortaan je bericht bewerken waarin staat "ik ga stemmen" Zo blijft het overzichtelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Deceit het volgende:
Ik snap niet dat mensen -2 geven aan kim omdat ze er 'allang' uit is.. de 1e liveshow is nog niet eens geweest!
ps ik ga stemmen
ja was tegen jou bedoelt jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je voortaan je bericht bewerken waarin staat "ik ga stemmen" Zo blijft het overzichtelijk
Wat lul je nou??? Volgens mij snap je mij niet?quote:
Ik snap jouw gelul wel maar vind je redenatie gewoon domquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat lul je nou??? Volgens mij snap je mij niet?
1 van de regels is:
Let op:
•Als je gaat stemmen, geeft dit even aan, en pas daarna je post aan met je uiteindelijke keuzes.
Damn lees de openingspost een keerEn stem anders gewoon niet, als je niet weet hoe dit spel werkt en wat de regels zijn
ik vind zoveel redenaties domquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik snap jouw gelul wel maar vind je redenatie gewoon dom
iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef UltraR het volgende:
Ik geef Kim minpunten omdat ze -veel- te hoog staat voor iemand die bij -lange- na niet de beste is/was.
Daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef UltraR het volgende:
Ik geef Kim minpunten omdat ze -veel- te hoog staat voor iemand die bij -lange- na niet de beste is/was.
Je moet minimaal 1x minpunten gevenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Angela Groothuizen +2 | Ervoor zorgen dat zowel Janna als Fierce met 1 karatetrap weg zijn, dan verdien je eigenlijk meer dan 2 punten.
Danielle +2 | Niet de beste vandaag, maar de X-Factor heeft ze wel.
Gordon +2 | Wat een meesterlijke actie tegen Fierce (dat met het ziekenhuis)
Oh, fuckskyquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet minimaal 1x minpunten geven
Je moet je lijst straks even aanpassenquote:
Haha kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, fuckskyik zal ff wat aan mijn stemmen veranderen dan
alleen bij Danielle moet je van de 20 -> 18 maken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil stemmen maar wacht nog even tot de stand goed is....
Heb jij de regels niet gelezen? Je moet een leuke exit schrijvenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Kim - 42
Maaike - 42
Sumera - 40
Jaap - 38
Kelvin - 36
BadBoyz - 36
Angela Groothuizen - 30
Sarina - 30
Dony - 26
Satcha - 24
Mathijs - 22
Danielle - 18
Martijn Krabbe - 20
Carliene - 20
Eric van Tijn - 18
Robin - 16
Fierce - 14
Ivan - 14
4Granted - 14
Gordon - 12
Selwyn & Stefani - 12
Janice - 12
Marieke - 12
The Vogelsisters - 10
Wendy van Dijk - 10
Damez -10
Eva - 10
Valerie - 10
Femke - 10
Sisters - 8
3 Times A Lady - 4
Eyelar - 4
Marley & Marcia 0 !!!
Na een enerverende liveshow maar weer survivalen....
Kelvin -2: getver wat was ie slecht, onterecht door, dan maar hier bashen !!!
Jaap +2: hoort uiteraard VER boven Kelvin
Marley & Marcia -2: : werkelijk geen idee meer hoe ze zongen/eruit zagen, geen indruk gemaakt dus, bye bye, vlieg lekker!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |