naast het knopje van de quote functiequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Marlalala het volgende:
Ok suffe vraag..ik zou dus eigenlijk de quotefunctie moeten gebruiken?
Ik doe nu een beetje omslachtig idd door de voorgaande lijst te copy pasten van het scherm![]()
Ik let wel echt goed op of ik alles goed heb ingevuld en aangepast![]()
*niet slaan ik ben nieuw*
Er staat 'schrijf een leuke exit' en dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
UltraR 1 van de regels is een leuk exitverhaaltje schrijven.
Ik ga stemmen trouwens
Hijg hijg hijg Chy hijg hijg hijg Ky hijg hijg hijg ri hijg hijg hijg a hijg hijg hijg EXIT! Is gen leuke exit, als je de andere verhaaltjes vergelijkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er staat 'schrijf een leuke exit' en dat heb ik gedaan.
Anyway, voeg nog wel ff een verhaaltje toe.
Hartstikke subjectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hijg hijg hijg Chy hijg hijg hijg Ky hijg hijg hijg ri hijg hijg hijg a hijg hijg hijg EXIT! Is gen leuke exit, als je de andere verhaaltjes vergelijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Benny op 26-03-2010 22:19:33 ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Romy +2 || Had door gemoetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Van mij hoeven ze beiden niet te winnen, maar ik ga ZO HARD lachen als dit wel gebeurd.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:17 schreef UltraR het volgende:
-2 Danielle en Maaike: Beiden niets al te bijzonders. Gaan niet blijven hangen bij de kijker, en zullen het beiden niet lang volhouden. Stacey wil liever niet winnen blijkbaar.
Wat mij betreft is het niet het blowen op zich, who cares....Het gaat mij meer om haar showtje er om heen. Ze kwam niet echt over alsof ze het erg vond dat ze 'betrapt' was, meer alsof ze het wel interessant vond staan. En zo interessant is het dan weer niet...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:45 schreef ranja het volgende:
Toch raar dat er hier zo'n taboe ligt op blowen. Of is het omdat het bij haar in beeld was? Kan me prima voorstellen dat bv. een Marieke of Dean ook wel eens een groen sigaretje opsteekt.
dat was precies wat ik wilde reagerenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef UltraR het volgende:
Uhm... Tamara staat in de jury-visit.
Als je niet weet wie dat is heb je dus niet opgelet.
Ze is te onopvallend en haar stem vind ik niet prettigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef UltraR het volgende:
Uhm... Tamara staat in de jury-visit.
Als je niet weet wie dat is heb je dus niet opgelet.
Oh, ik vind haar ook helemaal niets hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is te onopvallend en haar stem vind ik niet prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |