ja was tegen jou bedoelt jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je voortaan je bericht bewerken waarin staat "ik ga stemmen" Zo blijft het overzichtelijk
Wat lul je nou??? Volgens mij snap je mij niet?quote:
Ik snap jouw gelul wel maar vind je redenatie gewoon domquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat lul je nou??? Volgens mij snap je mij niet?
1 van de regels is:
Let op:
•Als je gaat stemmen, geeft dit even aan, en pas daarna je post aan met je uiteindelijke keuzes.
Damn lees de openingspost een keerEn stem anders gewoon niet, als je niet weet hoe dit spel werkt en wat de regels zijn
ik vind zoveel redenaties domquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik snap jouw gelul wel maar vind je redenatie gewoon dom
iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef UltraR het volgende:
Ik geef Kim minpunten omdat ze -veel- te hoog staat voor iemand die bij -lange- na niet de beste is/was.
Daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef UltraR het volgende:
Ik geef Kim minpunten omdat ze -veel- te hoog staat voor iemand die bij -lange- na niet de beste is/was.
Je moet minimaal 1x minpunten gevenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Angela Groothuizen +2 | Ervoor zorgen dat zowel Janna als Fierce met 1 karatetrap weg zijn, dan verdien je eigenlijk meer dan 2 punten.
Danielle +2 | Niet de beste vandaag, maar de X-Factor heeft ze wel.
Gordon +2 | Wat een meesterlijke actie tegen Fierce (dat met het ziekenhuis)
Oh, fuckskyquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet minimaal 1x minpunten geven
Je moet je lijst straks even aanpassenquote:
Haha kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, fuckskyik zal ff wat aan mijn stemmen veranderen dan
alleen bij Danielle moet je van de 20 -> 18 maken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil stemmen maar wacht nog even tot de stand goed is....
Heb jij de regels niet gelezen? Je moet een leuke exit schrijvenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
Kim - 42
Maaike - 42
Sumera - 40
Jaap - 38
Kelvin - 36
BadBoyz - 36
Angela Groothuizen - 30
Sarina - 30
Dony - 26
Satcha - 24
Mathijs - 22
Danielle - 18
Martijn Krabbe - 20
Carliene - 20
Eric van Tijn - 18
Robin - 16
Fierce - 14
Ivan - 14
4Granted - 14
Gordon - 12
Selwyn & Stefani - 12
Janice - 12
Marieke - 12
The Vogelsisters - 10
Wendy van Dijk - 10
Damez -10
Eva - 10
Valerie - 10
Femke - 10
Sisters - 8
3 Times A Lady - 4
Eyelar - 4
Marley & Marcia 0 !!!
Na een enerverende liveshow maar weer survivalen....
Kelvin -2: getver wat was ie slecht, onterecht door, dan maar hier bashen !!!
Jaap +2: hoort uiteraard VER boven Kelvin
Marley & Marcia -2: : werkelijk geen idee meer hoe ze zongen/eruit zagen, geen indruk gemaakt dus, bye bye, vlieg lekker!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |