doe ik ook wel hoor, had alleen zin om even sarcastisch te doenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso geen goede motivaties;
regel: Geef een motivatie bij je keuzes!
Wel een exitverhaaltje schrijven he! Dat is 1 van de regels!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:42 schreef chansadres het volgende:
------------------
Tamara - 0
Tamara -2: Wie? Opruiming!
Sergio -2: Wie? Zakken!
BadBoyz +2: Waren erg goed in de juryvisits
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja gut, er is een half uur niet gestemd en ineens stemt er wel weer iemand (ik had de post van verleiding niet meer gezien, was al druk bezig). Gewoon een erg slechte timing.Excuses.
Goed idee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Deadline van max een kwartier instellen? Als men zegt 'ik ga stemmen' en je na een kwartier nog niet gestemd hebt mag een ander gaan stemmen.
Ja sorry was op t werk en moest accuut ff van me plaats af :Squote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heeft ie er niet veel zin in...
Helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
Deadline van max een kwartier instellen? Als men zegt 'ik ga stemmen' en je na een kwartier nog niet gestemd hebt mag een ander gaan stemmen.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef UltraR het volgende:
-2 Maaike: ze is niet -zo- goed!
-2 Madeleine: nog zo iemand waar ik allang van ben vergeten wie dat is. Wegwezen uit dit lijstje met die figuren.
+2 Romy: zoals gezegd, staan nog een heleboel kandidaten in de lijst die -veel- slechter zijn (allemaal eigenlijk), die mogen eerst weggewerkt worden.
Die staat extreem hoog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegenJe geeft namelijk wel minpunten aan Maaike, terwijl er slechtere zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |