Lul niet. Dan kan je me mailen, bellen of smsen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Lul niet. Dan kan je me mailen, bellen of smsen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb Houzer gemailed, gebeld en gesmst. Maar ik krijg geen antwoord.
Whehehe, skater.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo JK.
Ik moet jullie weer verlaten, mooi weer dus skateboarden.
Zou hij ook zo een hippe wave-boad hebben?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! b-d is zo een stinkende skater.
Bek jong! Al waren er net op de skatebaan wel zo'n 10 nieuwe Nederlanders op zo'n waveboard. Fś-cking irritant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik denk zo'n longboard, H.
Alle paupers hebben tegenwoordig een waveboard of gewoon skateboard.
Met een longboard ben je hip.
Je hebt niet met je board hun tanden eruit gerost?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bek jong! Al waren er net op de skatebaan wel zo'n 10 nieuwe Nederlanders op zo'n waveboard. Fś-cking irritant.
Nee, deze keer heb ik Mahmoul, Mehmet en Abdoul Ahkmani Jussef Tamir met rust gelaten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je hebt niet met je board hun tanden eruit gerost?
Ah, die hebben vorige keer ook al hun tandjes mogen behouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, deze keer heb ik Mahmoul, Mehmet en Abdoul Ahkmani Jussef Tamir met rust gelaten.
Neejohgek. Deze zijn gewoon van de super. Het is maar een doordeweekse woensdag hoor. Van de zomer gaan we weer zelf aan de knutsel. Maar deze zagen er wel prima uit dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:55 schreef Joene het volgende:
Je hebt ze toch wel al even zelf in de marinade geflikkerd op zn minst dus he toch ?
Klopt. Zoek nog een wondermiddel om de ketel goed schoon te krijgen (aan de binnenkant) en moet nog een nieuw roostertje (gevalletje achterstallig onderhoud).quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Webert moet ook weer lenteklaar gemaakt worden, inderdaad.
Ach een nieuw roostertje kost me 2 tientjes dus die wil ik er wel inknallen. En kijken of ik er wat zuiniger op kan zijn deze keer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is ook zo. Meestal borstel ik de binnenkant uit met een zachte veger en maak ik het rooster schoon met lauw water. En dan weer de fik erin..
Maar om dan gelijk je bruine ster in de lucht te steken om keihard anaal genomen te worden door de spullenverkoopmafia, vind ik ook weer zo wat, b-d.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
McGuyver maakt van een BBQ-rooster, een biefstuk en een Grolsch lentebok biertje een Leopard 1 tank. Dat is niet eerlijk JK.
Hm die vond ik juist erg tegenvallen. Binnenkant ketel werd er niet echt veel schoner door. Buitenkant ging wel weer mooi glimmen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:43 schreef Joene het volgende:
webert bbq cleaner is overigens wel goed spul, ik denk ik zeg het toch ff.
Oh ik was er wel happy meequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm die vond ik juist erg tegenvallen. Binnenkant ketel werd er niet echt veel schoner door. Buitenkant ging wel weer mooi glimmen.
Mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Joene het volgende:
Oh ik was er wel happy mee
GVD nu heb ik ook gewoon zin om te BBQen he nu we het er zo over hebben dus.
Oh en die week vrij in mei dus, gaan we misschien naar het meer van Annecy
Morgen nog mooi, daarna dagelijks 70 į 80% kans op regen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordt het na vandaag weer kut weer?
Ik kom zo vaak, hard en veel mogelijk JK!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof jij een gelegenheid om te komen afslaat, T.
Een BBQ-Gangbang.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat wordt me de BBQ wel, dan, T.
*bukt* Nou. Hop hop!quote:
Ik ga morgen gewoon voor kwart over drie. Dan zitten alle waveboarders lekker in hun basisschool bankjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pas je wel op voor waveboarders, b-d?
*batst*quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef Tally het volgende:
*bukt* Nou. Hop hop!
quote:
Haha, je zei n00b terwijl het toch echt newb is.quote:
Veel teveel werk, dat photoshoppen. Gebruik je fantasie maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Joene het volgende:
Daar moet wel Joene staan natuurlijk chowi ! Kon je dat niet ff photoshoppen ?
op zn minst zodat ik het idee had dat je het voor mij deed dus ?
maar okay! goeie tieten heb je dus.
Sow.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
Deze benne ook van haar
[ afbeelding ]
Volgens haar fotoboek ! , volgens mij niet dus he
Staat toch nergens in mijn fotoboek dat het mijn tieten zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
Deze benne ook van haar
[ afbeelding ]
Volgens haar fotoboek ! , volgens mij niet dus he
quote:
Alweer ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Chowi het volgende:
Hooo, drie posts van mij in een topic en er wordt alweer geėjaculeerd.
Sorry.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Chowi het volgende:
Hooo, drie posts van mij in een topic en er wordt alweer geėjaculeerd.
Ja, het begint zo langzamerhand te wennen.quote:
Ja, voor één keer is het ook wel vleiend. En voor drie keer ook nog wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Joene het volgende:
Ahja ... het zou mijn ego strelen dus , denk ik .![]()
Maja ik heb dus niet van die briljante jesters om de hele dag mee te pronken.
Daar heb je een punt. Maar de lijn tussen pronken met je assets en overkomen als een goedkope sloerie is heel dun. Dus dat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
Mooie tieten moet je gewoon laten zien. Punt.
Yeah, gaat goed. Ben momenteel druk bezig met mijn toelating voor de kunstacademie, die morgen is. Ben best wel nerveus, dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Joene het volgende:
Maar zo vaak pots je niet in dit topic dus.
Maar zoals ik eerder al vroeg , hoe is het met je ?
Hallo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef Chowi het volgende:
Ja, het begint zo langzamerhand te wennen.
It's always the same old song: CHOWI! fapfapfap *squirt*
Hmm, makkelijk is relatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, kunstacademie. Je bent ook nog vrij van geest en makkelijk in bed te krijgen dus.
Het ligt eraan. Wat is het nummer van je keuze?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
Moet dat perse een gitaar zijn of kan ik ook gewoon even de iPhone wat laten spelen in je portiek?
Prince - Pussy control ? Ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Wat is het nummer van je keuze?
De kwaliteit van telefoonmuziek is immers onovertroffen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
Moet dat perse een gitaar zijn of kan ik ook gewoon even de iPhone wat laten spelen in je portiek?
Hmm, that won't do it.quote:
Jaaa, snoeiharde metal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rammstein - Bück dich?
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef Houzer het volgende:
Kunstacademie
Welke richting? Spiritueel dansen met invloeden uit de 3de wereld opgekropt met automutilatie moves?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:36 schreef Chowi het volgende:
Ik doe ook veel nakende vrouwen fotograferen enzo.
Zelf ontslag nemen in deze barre tijden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef Joene het volgende:
Oh ! 2 collega's hebben vandaag ontslag ingediend, leuk zo een laatste periode dag
Mits andere baan gevonden, geen probleem uiteraad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelf ontslag nemen in deze barre tijden?
Dan ben je of heel dom of heb je enorme ballen.
Of beiden.
Allebei zelf ontslag genomen 1 andere baan, ander had geen zin meerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelf ontslag nemen in deze barre tijden?
Dan ben je of heel dom of heb je enorme ballen.
Of beiden.
Zulke tieten zijn ook prima te exploiteren natuurlijk zodat loondienst niet echt meer essentieel is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, mocht zijn vrouw/vriendin/levenspartner tett'n zoals Chowi hebben, dan is "geen zin meer in werk" uitermate valide, inderdaad.
Twee punten voor je post: (.)(.)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Zulke tieten zijn ook prima te exploiteren natuurlijk zodat loondienst niet echt meer essentieel is.
Wmb prima plan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef Houzer het volgende:
Ik stel voor dat we van het weekend binnen blijven om lekker moeder de vrouw vol te blaffen met zaad.
ik sla ff overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef Houzer het volgende:
Ik stel voor dat we van het weekend binnen blijven om lekker moeder de vrouw vol te blaffen met zaad.
Regen is natquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
Mwoch. Nu.nl heeft het over een graad of 10 en wat regen. Lekker renweer toch? (Regen = meer zuurstof in de lucht ofzo!)
Ik ga al uit spelenquote:
Nou echt nietquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OoeoeeoOOeoee, Tally and Hijs, sittin' in a tree, F, U, C, K, I, N, G.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef Houzer het volgende:
Ik ga even een lunch naar binnen schuiven, daarna even de secrateresse in het kopieerhok nemen, dan even roken om vervolgens weer eens achter de notebook te kruipen om wat te werken.
Mijn sec, moet ik even apart nemen in het kopieerhok, vanwege het feit zij nogal wat documenten moet kopieren, jij d8 gelijk aan sex he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan zeiken als ik met Hijs gaat spelen
Waarop had je gehoopt dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat zo?
Dat valt tegen, op de één of andere manier.
Ja, Jesus tittyfucking Christ, dat weet ik toch ook niet, jung.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Houzer het volgende:
Waarop had je gehoopt dan?
Maar jij zou moeite hebben om haar angela te noemen, als je haar schede vult met jouw mannelijkheid?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, Jesus tittyfucking Christ, dat weet ik toch ook niet, jung.
30 seconde wel te verstaan. Veel langer zou het niet lukken met zoeen godin om je pik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat denk ik wel H. Maar dat zou meer komen omdat ik dat geen enkel woord uit kan brengen van hemelsch genot.
Af? Of uit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef Houzer het volgende:
Ik denk dat op het moment als zij haar BH af doet, ik keihard aan brocolli aan het denken ben.
Ik denk altijd aan brocolli, omdat ik dat onwijs ranzig vindquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik val dan flauw, denk ik, H.
Overigens zou ik heur borsten niet direct met broccoli willen associėren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |