Even dacht ik dat je topic zou gaan over 't gebruik van "gloeiende gloeiende", maar een klacht over je rijgedrag en bovenstaande redenatie zou minstens zo gepast zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:05 schreef armacao het volgende:
Rij ik gehaast naar huis.... word ik aangehouden door twee aspirantjes.... en ja ze hebben gelijk ik had tijdens het wegrijden mijn gordel nog niet om, dat deed ik tijdens het rijden. NEGENTIG euro!! Ik kan er veel leukere dingen mee doen.... Grrrr en ik dacht nog wel dat ze niet zelfstandig mochten pennen... Maar dat was niet meer zo vertelde de blije dames....
ik aan ome henkquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Idd.. waarom dacht ik aan Bassie en Adriaan?
En nu denk ik aan jouw fotoboek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Metalfrost het volgende:
Sinds wanneer is aftandig hoerenvolk gemachtigd om RSI-veroorzakend werk uit te mogen voeren, zoals bonnetjes uitschrijven..
Ik dacht dat ze hun handen nodig hadden om hardwerkende mannen veelvuldig te bevredigen. Maar nee.
Wat heeft mijn dumpsite van persoonlijke afbeeldingen hiermee uit te staan?quote:
Ik nodig alle fokkers van harte uit er een blik op (of in) te werpen en dat voor zichzelf te bepalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat heeft mijn dumpsite van persoonlijke afbeeldingen hiermee uit te staan?
Ik eis een verklaring, gij loeder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik nodig alle fokkers van harte uit er een blik op (of in) te werpen en dat voor zichzelf te bepalen.
Ik ben zeer onder de indruk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik eis een verklaring, gij loeder.
Ik ben vrij slecht in het oplossen van raadsels. Vooral als er weinig tot geen aanwijzingen zijn gegeven om deze op te lossen. Ik houd dan wel weer van Zweedse puzzels, die met die hokjes met driehoekjes eraan, verwijzend naar een stel lege hokjes zodat je daar het antwoord in moet zetten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Absoluut, maar jij bent vast niet anders gewend.
En psychofarmaca; houd je daar ook van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik ben vrij slecht in het oplossen van raadsels. Vooral als er weinig tot geen aanwijzingen zijn gegeven om deze op te lossen. Ik houd dan wel weer van Zweedse puzzels, die met die hokjes met driehoekjes eraan, verwijzend dat je daar het antwoord in moet zetten.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
En psychofarmaca; houd je daar ook van?
Waarom zou ik.. wat is trouwens de achterliggende gedachte bij deze enquête?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien je huisarts eens naar vragen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |