Lul niet. Dan kan je me mailen, bellen of smsen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Lul niet. Dan kan je me mailen, bellen of smsen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb Houzer gemailed, gebeld en gesmst. Maar ik krijg geen antwoord.
Whehehe, skater.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hallo JK.
Ik moet jullie weer verlaten, mooi weer dus skateboarden.
Zou hij ook zo een hippe wave-boad hebben?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! b-d is zo een stinkende skater.
Bek jong! Al waren er net op de skatebaan wel zo'n 10 nieuwe Nederlanders op zo'n waveboard. Fú-cking irritant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik denk zo'n longboard, H.
Alle paupers hebben tegenwoordig een waveboard of gewoon skateboard.
Met een longboard ben je hip.
Je hebt niet met je board hun tanden eruit gerost?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bek jong! Al waren er net op de skatebaan wel zo'n 10 nieuwe Nederlanders op zo'n waveboard. Fú-cking irritant.
Nee, deze keer heb ik Mahmoul, Mehmet en Abdoul Ahkmani Jussef Tamir met rust gelaten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je hebt niet met je board hun tanden eruit gerost?
Ah, die hebben vorige keer ook al hun tandjes mogen behouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, deze keer heb ik Mahmoul, Mehmet en Abdoul Ahkmani Jussef Tamir met rust gelaten.
Neejohgek. Deze zijn gewoon van de super. Het is maar een doordeweekse woensdag hoor. Van de zomer gaan we weer zelf aan de knutsel. Maar deze zagen er wel prima uit dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:55 schreef Joene het volgende:
Je hebt ze toch wel al even zelf in de marinade geflikkerd op zn minst dus he toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |