Hoest?quote:
Hier is het droog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed en met jou?
baal je er ook zo van ,dat het weer regend..en de zon weg is?
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed en met jou?
baal je er ook zo van ,dat het weer regend..en de zon weg is?
leuk...feest? kinderfeestje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:30 schreef rece het volgende:
Dat het weer regent is naar, ik moet naar Pony Park Slagharen vanmiddag ook zo'n feest.
Met vriendin en kind en vriendinnetje van kind, maar ten tijde van boeken leek het me leuker.quote:
dat denk ik ook wel ...is altijd wel leuk zo'n pretpark kan men zich goed vermakenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef rece het volgende:
[..]
Met vriendin en kind en vriendinnetje van kind, maar ten tijde van boeken leek het me leuker.
Ach. wordt vast heel gezellig,
Er is gelukkig ook een zwembad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ...is altijd wel leuk zo'n pretpark kan men zich goed vermaken
Welkom. Ik moet me maar een halve dag vervelen hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Deceit het volgende:
Ik verveel me ook op t werk..
Is dit de nieuwe SC? :d
ga dan een echte baan zoeken hihihihi..als het een leuke baan is hoef je je niet te vervelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Deceit het volgende:
Ik verveel me ook op t werk..
Is dit de nieuwe SC? :d
hoe oud is je dochter?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef rece het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook een zwembad.
[..]
Welkom. Ik moet me maar een halve dag vervelen hier.
Recessie! Tis te rustig!! En andere baan? nehhh doe maar niet, hier verdien ik goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:37 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ga dan een echte baan zoeken hihihihi..als het een leuke baan is hoef je je niet te vervelen
oh je bedoelt in verhouding met wat je daar doet hihihihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Recessie! Tis te rustig!! En andere baan? nehhh doe maar niet, hier verdien ik goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |