Zelf ontslag nemen in deze barre tijden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef Joene het volgende:
Oh ! 2 collega's hebben vandaag ontslag ingediend, leuk zo een laatste periode dag
Mits andere baan gevonden, geen probleem uiteraad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelf ontslag nemen in deze barre tijden?
Dan ben je of heel dom of heb je enorme ballen.
Of beiden.
Allebei zelf ontslag genomen 1 andere baan, ander had geen zin meerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelf ontslag nemen in deze barre tijden?
Dan ben je of heel dom of heb je enorme ballen.
Of beiden.
Zulke tieten zijn ook prima te exploiteren natuurlijk zodat loondienst niet echt meer essentieel is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, mocht zijn vrouw/vriendin/levenspartner tett'n zoals Chowi hebben, dan is "geen zin meer in werk" uitermate valide, inderdaad.
Twee punten voor je post: (.)(.)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Zulke tieten zijn ook prima te exploiteren natuurlijk zodat loondienst niet echt meer essentieel is.
Wmb prima plan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef Houzer het volgende:
Ik stel voor dat we van het weekend binnen blijven om lekker moeder de vrouw vol te blaffen met zaad.
ik sla ff overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef Houzer het volgende:
Ik stel voor dat we van het weekend binnen blijven om lekker moeder de vrouw vol te blaffen met zaad.
Regen is natquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
Mwoch. Nu.nl heeft het over een graad of 10 en wat regen. Lekker renweer toch? (Regen = meer zuurstof in de lucht ofzo!)
Ik ga al uit spelenquote:
Nou echt nietquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OoeoeeoOOeoee, Tally and Hijs, sittin' in a tree, F, U, C, K, I, N, G.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef Houzer het volgende:
Ik ga even een lunch naar binnen schuiven, daarna even de secrateresse in het kopieerhok nemen, dan even roken om vervolgens weer eens achter de notebook te kruipen om wat te werken.
Mijn sec, moet ik even apart nemen in het kopieerhok, vanwege het feit zij nogal wat documenten moet kopieren, jij d8 gelijk aan sex he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan zeiken als ik met Hijs gaat spelen
Waarop had je gehoopt dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat zo?
Dat valt tegen, op de één of andere manier.
Ja, Jesus tittyfucking Christ, dat weet ik toch ook niet, jung.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Houzer het volgende:
Waarop had je gehoopt dan?
Maar jij zou moeite hebben om haar angela te noemen, als je haar schede vult met jouw mannelijkheid?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, Jesus tittyfucking Christ, dat weet ik toch ook niet, jung.
30 seconde wel te verstaan. Veel langer zou het niet lukken met zoeen godin om je pik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat denk ik wel H. Maar dat zou meer komen omdat ik dat geen enkel woord uit kan brengen van hemelsch genot.
Af? Of uit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef Houzer het volgende:
Ik denk dat op het moment als zij haar BH af doet, ik keihard aan brocolli aan het denken ben.
Ik denk altijd aan brocolli, omdat ik dat onwijs ranzig vindquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik val dan flauw, denk ik, H.
Overigens zou ik heur borsten niet direct met broccoli willen associëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |