abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79559577
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste topic hier, dus zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Klaas Dijkstra en ik ben 19 jaar oud. Ik schrijf deze topic, omdat ik graag jullie meningen wil weten over mijn relatie met mijn vriendin.

Ik en mijn vriendin gaan nu vanaf juni 2009 met elkaar en het was altijd hartstikke leuk om bij haar te zijn. Alleen dit veranderde wel op ten duur. Mijn vriendin raakte in een depressie door haar dingen uit het verleden en het helpt ook niet echt mij dat haar moeder borderliner is! Vorige week viel ze 40x op een dag flauw en toen ging het echt niet meer! Ze is ondertussen opgenomen en krijgt nu professionele hulp.

Op dit moment ga ik nog met mijn vriendin, alleen voor mij wordt de situatie steeds ingewikkelder moeilijker. Ik heb meerdere momenten gehad dat ik dacht ik moet het nu uitmaken, maar dat kan ik niet! Ik ben eigenlijk de enige in haar leven waar ze wat aan heeft!

Groetjes,

Klaas!
pi_79559715
Als je het zelf niet trekt moet je er mee kappen.

Leven met een persoon met een depressie is zwaar en vechten voor je relatie als je dat niet kan , kan je beter nu stoppen nu ze nog hulp heeft dan wachten en uitmaken en haar weer of nog dieper de depressie intrappen.

Succes.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79559770
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef KlaasD het volgende:
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste topic hier, dus zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Klaas Dijkstra en ik ben 19 jaar oud. Ik schrijf deze topic, omdat ik graag jullie meningen wil weten over mijn relatie met mijn vriendin.

Ik en mijn vriendin gaan nu vanaf juni 2009 met elkaar en het was altijd hartstikke leuk om bij haar te zijn. Alleen dit veranderde wel op ten duur. Mijn vriendin raakte in een depressie door haar dingen uit het verleden en het helpt ook niet echt mij dat haar moeder borderliner is! Vorige week viel ze 40x op een dag flauw en toen ging het echt niet meer! Ze is ondertussen opgenomen en krijgt nu professionele hulp.

Op dit moment ga ik nog met mijn vriendin, alleen voor mij wordt de situatie steeds ingewikkelder moeilijker.
Natuurlijk wordt de situatie moeilijker, het is niet alsof het voor haar gemakkelijk is?
quote:
Ik heb meerdere momenten gehad dat ik dacht ik moet het nu uitmaken
Waarom? Omdat het even moeilijk is? Of omdat je niet meer van haar houdt?
quote:
, maar dat kan ik niet! Ik ben eigenlijk de enige in haar leven waar ze wat aan heeft!
Slecht argument. Als jullie wat voor elkaar voelen, blijf dan bij haar om haar te helpen. Als je niks meer voor haar voelt heeft het weinig nut te blijven omdat je 'de enige bent waar ze wat aan heeft'.
pi_79559813
Niet uitmaken. Dat is wel heel zwak. Men dient voor de partner te zorgen, ook in mindere tijden.
pi_79559886
Waarom zou je je persoonlijke gegevens melden bij zo´n verhaal?
It's you my love, you who are the stranger
pi_79559907
Waarom je hele naam erbij trouwens?
Niet zo leuk voor haar als iemand je herkend hier.
pi_79559914
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Socios het volgende:
Niet uitmaken. Dat is wel heel zwak. Men dient voor de partner te zorgen, ook in mindere tijden.
Men dient helemaal niks. Maar ik vind het wel zo fatsoenlijk om nog even door te zetten als het even tegenzit.
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Niet zo leuk voor haar als iemand je herkend hier.
Er zijn anders flink veel mensen met zijn naam vertelde Google me, valt wel mee dus
pi_79559955
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Inverted_World het volgende:
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Serieus denken dat dat zijn echte naam is.
pi_79559964
Dus inplaats van er voor haar te zijn in moelijke/slechte tijden wil jij voor de makkelijk weg kiezen en haar de rug toekeren.Wat zal ze blij zijn met zo een vriendje!
Jij bent haar vriend en zoals je zelf zei de enige in haar leven,dus stel je eens voor wat ze mischien zal doen als ze jouw ook zou verliezen.ik vind dat je er voor haar moet zijn tenminste totdat het weer de goede kant met haar gaat en dan kan je een andere weg zoeken.maar je kan haar nu niet in deze situatie in de steek laten,dat zal haar alleen maar nog slechter doen voelen.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79559997
ik ben van mening dat als je als partner het niet trekt om je "zieke"vriendin te helpen bij deze , je er beter mee kan kappen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79559998
Ik denk dat het belangrijk is, als je verder wil met deze meid, dat je grenzen stelt. Je kunt niet 24/7 meegaan in haar depressie, daar ga je aan onderdoor. Laat de professionele hulpverlening het heftige stuk oppakken, jij kunt haar steunen om eruit te komen. En probeer ook gewoon leuke dingen te blijven doen, dus niet bij elke keer dat je bij haar zit diep in haar problemen graven maar ook lekker naar de bios of wat je anders met haar zou doen.
pi_79560085
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Socios het volgende:

[..]

[..]

Omdat ik er niet vanuit ga dat iemand bij zo'n verhaal ook een achternaam gaat neerzetten dat nep blijkt te zijn?
Whats the point immers... maar goed whatever hoor.
pi_79560088
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Socios het volgende:

[..]

[..]

Serieus op dit verhaal in gaan. 1 post per dag.
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:57:23 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_79560108
Ze krijgt nu professionele hulp zeg je. Misschien een idee om aan de hulpverleners te vragen hoe je er mee om moet gaan? En praat eens met haar erover.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_79560879
Bedankt voor jullie reacties! Dit is niet mijn echte naam voor de duidelijkheid! Het speelt al een tijdje, dus voor de mensen die zeggen je moet als vriendje bij haar blijven, want anders ben je een zwakkeling kunnen beter niet gaan reageren!

Alvast bedankt!
pi_79561180
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef KlaasD het volgende:
Het speelt al een tijdje, dus voor de mensen die zeggen je moet als vriendje bij haar blijven, want anders ben je een zwakkeling kunnen beter niet gaan reageren!
Als je er al zolang over twijfelt dan kun je er beter een punt achter zetten. Bij haar blijven omdat je 'de enige' bent lijkt me i.i.g. geen gezonde basis om de relatie in stand te houden.
pi_79561233
Depresse, is dat net zoiets als een expresse?
pi_79561245
Ik heb het zelf meegemaakt nav een postpartum depressie en ik moet zeggen dat ik het voor een 19 jarige wel een enorm zware opgaaf vind. Als je er niet 100% van overtuigd bent dat dit de ware voor je is en je bereid bent haar te helpen, jezelf even op een zijspoor te zetten, etc zou ik er nog eens hard over nadenken iig...
pi_79561274
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb het zelf meegemaakt nav een postpartum depressie en ik moet zeggen dat ik het voor een 19 jarige wel een enorm zware opgaaf vind. Als je er niet 100% van overtuigd bent dat dit de ware voor je is en je bereid bent haar te helpen, jezelf even op een zijspoor te zetten, etc zou ik er nog eens hard over nadenken iig...
Dit dus , als je denkt dat je het niet trekt ermee kappen imo.
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 maart 2010 @ 10:31:39 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_79561329
quote:
Dit is niet mijn echte naam voor de duidelijkheid!
Waarom dan die introductie, Klaas. .
pi_79561415
quote:
Bedankt voor jullie reacties! Dit is niet mijn echte naam voor de duidelijkheid! Het speelt al een tijdje, dus voor de mensen die zeggen je moet als vriendje bij haar blijven, want anders ben je een zwakkeling kunnen beter niet gaan reageren!

Alvast bedankt!
Ok,ik zal naar je wensen reageren:dump haar!
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79561497
quote:

Alvast bedankt!
Als je alleen maar wil horen wat je zelf wil horen is het natuurlijk snel gedaan met zo'n topic
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:02:12 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_79562469
Als je niet met de pressie ( ) om kan gaan, kun je er bter mee kappen. Is je vriendin ook niet bij gebaat als jij er aan onderdoor gaat.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79562481
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef picodealion het volgende:

[..]

Als je alleen maar wil horen wat je zelf wil horen is het natuurlijk snel gedaan met zo'n topic
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Adelante het volgende:
Als je niet met de pressie ( ) om kan gaan, kun je er bter mee kappen. Is je vriendin ook niet bij gebaat als jij er aan onderdoor gaat.
Het beste advies wat ik dit hele topic heb gelezen .
Redacted
pi_79563669
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Inverted_World het volgende:
"Klaas Dijkstra" uhuh.. Dat is van dezelfde categorie als "Jan de Vries" of "Kees Jansen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')