Natuurlijk wordt de situatie moeilijker, het is niet alsof het voor haar gemakkelijk is?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef KlaasD het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste topic hier, dus zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Klaas Dijkstra en ik ben 19 jaar oud. Ik schrijf deze topic, omdat ik graag jullie meningen wil weten over mijn relatie met mijn vriendin.
Ik en mijn vriendin gaan nu vanaf juni 2009 met elkaar en het was altijd hartstikke leuk om bij haar te zijn. Alleen dit veranderde wel op ten duur. Mijn vriendin raakte in een depressie door haar dingen uit het verleden en het helpt ook niet echt mij dat haar moeder borderliner is! Vorige week viel ze 40x op een dag flauw en toen ging het echt niet meer! Ze is ondertussen opgenomen en krijgt nu professionele hulp.
Op dit moment ga ik nog met mijn vriendin, alleen voor mij wordt de situatie steeds ingewikkelder moeilijker.
Waarom? Omdat het even moeilijk is? Of omdat je niet meer van haar houdt?quote:Ik heb meerdere momenten gehad dat ik dacht ik moet het nu uitmaken
Slecht argument. Als jullie wat voor elkaar voelen, blijf dan bij haar om haar te helpen. Als je niks meer voor haar voelt heeft het weinig nut te blijven omdat je 'de enige bent waar ze wat aan heeft'.quote:, maar dat kan ik niet! Ik ben eigenlijk de enige in haar leven waar ze wat aan heeft!
Men dient helemaal niks. Maar ik vind het wel zo fatsoenlijk om nog even door te zetten als het even tegenzit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Socios het volgende:
Niet uitmaken. Dat is wel heel zwak. Men dient voor de partner te zorgen, ook in mindere tijden.
Er zijn anders flink veel mensen met zijn naam vertelde Google me, valt wel mee dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom je hele naam erbij trouwens?
Niet zo leuk voor haar als iemand je herkend hier.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom zou je je persoonlijke gegevens melden bij zo´n verhaal?
Serieus denken dat dat zijn echte naam is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom je hele naam erbij trouwens?
Omdat ik er niet vanuit ga dat iemand bij zo'n verhaal ook een achternaam gaat neerzetten dat nep blijkt te zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Serieus denken dat dat zijn echte naam is.
Serieus op dit verhaal in gaan. 1 post per dag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Serieus denken dat dat zijn echte naam is.
Als je er al zolang over twijfelt dan kun je er beter een punt achter zetten. Bij haar blijven omdat je 'de enige' bent lijkt me i.i.g. geen gezonde basis om de relatie in stand te houden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef KlaasD het volgende:
Het speelt al een tijdje, dus voor de mensen die zeggen je moet als vriendje bij haar blijven, want anders ben je een zwakkeling kunnen beter niet gaan reageren!
Dit dus , als je denkt dat je het niet trekt ermee kappen imo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb het zelf meegemaakt nav een postpartum depressie en ik moet zeggen dat ik het voor een 19 jarige wel een enorm zware opgaaf vind. Als je er niet 100% van overtuigd bent dat dit de ware voor je is en je bereid bent haar te helpen, jezelf even op een zijspoor te zetten, etc zou ik er nog eens hard over nadenken iig...
Waarom dan die introductie, Klaas.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef KlaasD het volgende:
Dit is niet mijn echte naam voor de duidelijkheid!
Ok,ik zal naar je wensen reageren:dump haar!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef KlaasD het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Dit is niet mijn echte naam voor de duidelijkheid! Het speelt al een tijdje, dus voor de mensen die zeggen je moet als vriendje bij haar blijven, want anders ben je een zwakkeling kunnen beter niet gaan reageren!
Alvast bedankt!
Als je alleen maar wil horen wat je zelf wil horen is het natuurlijk snel gedaan met zo'n topicquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef KlaasD het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Dit is niet mijn echte naam voor de duidelijkheid! Het speelt al een tijdje, dus voor de mensen die zeggen je moet als vriendje bij haar blijven, want anders ben je een zwakkeling kunnen beter niet gaan reageren!
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je alleen maar wil horen wat je zelf wil horen is het natuurlijk snel gedaan met zo'n topic
Het beste advies wat ik dit hele topic heb gelezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Adelante het volgende:
Als je niet met de pressie () om kan gaan, kun je er bter mee kappen. Is je vriendin ook niet bij gebaat als jij er aan onderdoor gaat.
"Klaas Dijkstra" uhuh.. Dat is van dezelfde categorie als "Jan de Vries" of "Kees Jansen"quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom zou je je persoonlijke gegevens melden bij zo´n verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |