abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79482235

• Algemeen:
    Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linux-kernel en het Java-programmeerplatform.

Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen.

Hoewel Android op vele apparaten te vinden is (telefoons, muziekspelers, netbooks, e-readers), zal dit topic zich vooral richten op de telefoons. Dit betekent echter niet dat het verboden is om over de andere apparaten te praten! Die zijn juist ook heel interessant.

• Aanpassingen van de fabrikant:
    Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google Experience ('With Google'). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar de telefoon is dan geen Google Experience telefoon meer. HTC is de eerste die dit gedaan heeft, bij de HTC Hero. Zij ontwikkelde de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten. Motorola heeft de MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android en Sony Ericsson heeft ook een aangepaste versie van Android, genaamd Rachael.

• Android updates:
    Android is een besturingssysteem dat in staat is om te updaten. Dit kan automatisch gebeuren via het netwerk van een provider (OTA, Over The Air), of handmatig met behulp van een USB kabel.

De eerste methode is van toepassing op Google Experience telefoons. Google maakt de updates voor deze telefoon klaar en verspreid deze ook. Mensen zonder Google Experience telefoon zijn afhankelijk van de fabrikant van de telefoon. Zij zullen met behulp van een USB kabel moeten updaten.

Android heeft al diverse updates gehad, waaronder Cupcake (1.5), Donut (1.6) en Eclair (2.0) en Eclair (2.1). Google vernoemt de updates naar zoetigheid, op alfabetische volgorde. De volgende update zal Froyo (Frozen Yoghurt) zijn. Het versienummer hiervan is nog onbekend.

Er is soms wat verwarring over versienummers en namen van updates. Het zit zo: Google heeft een grote verzameling verbeteringen e.d. Deze verzameling heet bijvoorbeeld Donut, of Eclair. Vervolgens pakt Google daar een aantal verbeteringen uit en beslist dat dat de volgende Android update wordt. Daarna wordt er een versienummer opgeplakt. Hierdoor is het dus mogelijk dat 2.0 en 2.1 beiden tot Eclair behoren.

• Android mods:
    Doordat Android Open Source is, zijn veel mensen aan de slag gegaan met de broncode. Zij brengen hun eigen, aangepaste versie van Android uit. Deze versies bevatten vaak verbeteringen op het gebied van snelheid en er zijn waardevolle functies toegevoegd. Een voorbeeld van zo'n mod is CyanogenMod. In deze versie zijn veel snelheidsverbeteringen doorgevoerd, ook kan je bijvoorbeeld op je laptop internetten via het netwerk van je telefoon en bestanden versturen via Bluetooth.

Deze aangepaste versies van Android kun je zelf op je telefoon zetten. Handleidingen hiervoor zijn overal te vinden. Een plek waar vrijwel alle Android modders samen komen is het XDA-Developers forum: http://forum.xda-developers.com/index.php

• Beschikbare apparaten:
    Android is beschikbaar op diverse soorten apparaten. Het is voornamelijk te vinden op telefoons, maar bijvoorbeeld ook op muziekspelers, e-readers en netbooks. Eens in de zoveel dagen wordt er wel een nieuw apparaat met Android aangekondigd, daarom staan ze niet in de OP. De beschikbare apparaten en het nieuws daarover zijn te vinden bij de onderstaande sites.

Mocht je niet de sites willen afzoeken, dan kan je altijd in het topic even vragen wat op dit moment de meest interessante apparaten zijn.

• Handige sites:
    http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site
    http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site
    http://www.phandroid.com/ - Phandroid - Engelse Android site
    http://www.androidandme.com/ - Android And Me - Engelse Android site
    http://www.androidguys.com/ - Android Guys - Engelse Android site
    http://www.androidspin.com/ - AndroidSPIN - Engelse Android site, voornamelijk gericht op custom ROMs
    http://www.yourandroid.info/ - Your Android Info - Overzicht van vrijwel al het Androidnieuws

• Twitter:
    http://twitter.com/cyanogen - Android modder
    http://twitter.com/maxisma - Android modder
    http://twitter.com/Official_Drizzy - Android modder
    http://twitter.com/dwang5 - Android modder
    http://twitter.com/stericson - Android modder

Vorig topic: Android Topic #9: Nog vol van Google's Nexus One!
    De OP vind je hier
    OUDE OP:

Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op het Linux-besturingssysteem en het Java-programmeerplatform.

Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen.

Het open source platform zal beschikbaar zijn onder de Apache-licentie.

De eerste fabrikanten van mobiele telefoons die gebaseerd zijn op Android zijn Motorola, HTC, Samsung en LG.

Momenteel is Android 1.6 in gebruik. Deze versie bevat diverse verbeteringen zoals o.a. universal search, een nieuwe Android Market, monitoren van accugebruik per applicatie en een verbeterde camera-app.

Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google experience (with Google). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar telefoons mogen dan niet meer 'with Google' dragen. HTC is de eerste die dit gedaan heeft voor de HTC Hero, met de aangepaste versie genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash ondersteunt. Het nadeel is dat men niet draadloos Android kan updaten. Motorola heeft een MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android, en als het goed is komt Sony Ericsson ook met een aangepaste versie van Android.

Telefoons die al uit zijn:

• T-Mobile G1
  • HTC Magic
  • HTC Hero
  • Samsung Galaxy/i7500
  • HTC Tattoo
  • HTC Legend

Telefoons die nog uit komen:

• T-mobile Pulse/Huawei 8220
  • Motorola DEXT
  • Sony Ericsson Rachael/X3
  • Motorola Sholes
  • HTC Desire
    [*}Samsung Galaxy S

• HTC zal haar Sense UI ook verspreiden onder haar andere Android toestellen, behalve de toestellen met de Google Experience.
  • Er komen dit jaar nog zo'n 10 Android toestellen uit.
  • De updates die na Donut volgen zijn Eclair en Flan. Eclair en Flan moeten meer sociale mogelijkheden met zich meebrengen. Er komen ook nieuwe methoden voor developers om geld te vragen voor apps.

• Pandora komt ook naar Android
  • Aloqa is uit (helaas alleen nog maar voor de VS en Duitsland)
  • Mobypicture werkt aan een Android app
  • Met de Tweakers Pricewatch scanner kan je makkelijk prijzen vergelijken
  • De Hyves Android applicatie is in Beta te downloaden
  • Met Flits Alert ben je altijd op de hoogte van het flitsgevaar
  • Met Android World Reader blijf je op de hoogte van de laatste Android nieuwjes

Leuke programma's:
  • Het Weer (zowel buienradar, huidige weer en verwachtingen)
  • NewsRob (RSS-reader die gebruik maakt van Google Reader)
  • Taskiller ('taakbeheer')
  • Notepad
  • eBuddy (MSN enz)
  • Barcode scanner (probeer maar)
  • Pricewatch scanner (barcode scannen en hij zoekt in pricewatch van tweakers.. barcode scanner voor nodig)
  • Ringdroid (eigen muziek files bewerken en instellen als een beltoon, alarm, etc.)
  • Astro (file manager)
  • Quick Settings
  • Shazam (muziek laten beluisteren en hij zoekt op welk nummer t is.
  • PicSay (photo-editor)
  • Missed Call (app waarmee je kan instellen wat ie moet doen bij ongelezen bericht of gemiste oproep: welke kleur led, na hoeveel minuten een waarschuwing, wat doen etc.)
  • imeem Mobile (een 'lastfm' app)
  • Convertdroid (wissel kledingmaten, afstandmetingen, temperatuur en van alles om naar andere standaarden)
  • Car mode (als je dit aandoet en gebeld wordt gaat de telefoon bij opnemen onmiddellijk naar speaker, voor in de auto)'
  • Backgrounds (wallpaper app)
  • Where did we park
  • RMaps Maps met kompas die steeds zich rechtzet.
  • Ultimate Stopwatch & Timer (stopwatch en timer dus)
  • 9292 (OV-info)
  • Dizzler (streaming online music)
  • Gmote (pc bedienen met foon)
  • Movie Finder (kijken welke films in de buurt draaien)
  • PinPoint (huidige locatie versturen)
  • NOS Teletekst
  • TuneWiki (streaming radio)
  • Treintijden Lite (zoekt dmv gps dichtsbijzijnde station plus routeplanner)
  • Soccer Live Scores (gratis abonneren op wedstrijd, smsje wanneer er gescoord is)
  • Layar (Zeer aan te raden! Combinatie van het vinden van informatie over objecten in de buurt. Dichtsbijzijnde pinautomaat, huizen die te koop staan, wiki-info enz.)
  • Attach e-mail (Bijlages aan Gmail, E-mail en MMS toevoegen.)
  • Sleeptimer (Langzaam je muziek laten uitgaan bij het slapen.)
  • Beltegoed (Je My Vodafone (of andere provider-account) invoegen en kijken hoeveel minuten enzo je nog hebt)
  • Gdocs (Documenten van Google Docs binnen halen en bekijken.)

• RoboDefense (free versie verveelt wel na een tijdje)
  • Tiltmazes (game)
  • Labyrinth Lite (game)
  • OpenSudoku (game)
  • Space War (game)
  • Solitaire (game)
  • FunTowers (zo verslavend)
  • Iconic memory (game)

Vorig topic: Android #11 Waar de update voor de Hero op zich laat wachten
    De OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Rene op 23-03-2010 21:09:10 ]
  • Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      dinsdag 23 maart 2010 @ 10:51:09 #2
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_79482255
    +1 voor TT
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 10:52:01 #3
    273430 HalvinCarris
    Weet iemand waar HalvinCarris?
    pi_79482293
    I am Desire
    Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
    Username: HalvinCarris
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
    pi_79482301
    *grin* @ TT
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 10:32 schreef DutchErrorist het volgende:

Flash is sowieso !
    Je klinkt als een Apple-fanboy !
    pi_79482387
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef DennisMoore het volgende:
    *grin* @ TT
    [..]

Je klinkt als een Apple-fanboy !
    2 Macbooks
    2 iPods
    1 Powerbook 170
    1 Macintosh Plus
    1 Apple Newton

Hoe zou het toch komen
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    pi_79482493
    Maar serieus, flash is ook irritant op een telefoon. De hele telefoon begint te laggen/buggen zodra je dan een flash banner tegenkomt. En de meeste gevallen zijn dat reclame banners ook nog!
    Immer.
    pi_79482686
    HTC TVP
    "A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
    Whiskyplankje
    pi_79482983
    'k Wil wel FF met flashblock op m'n Android-foon natuurlijk .
    pi_79483078
    Fennek in dat geval..
    Immer.
    pi_79484254
    Robo Defense is verslavend.. Mên..
    pi_79484290
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 11:44 schreef Roolio het volgende:
    Robo Defense is verslavend.. Mên..
    Wies die chick nou?
    pi_79484338
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wies die chick nou?
    Susan Coffey. Lekker wijf.
    pi_79485048
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef Roolio het volgende:

[..]

Susan Coffey. Lekker wijf.
    Ziet er gezond uit
    "A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
    Whiskyplankje
      dinsdag 23 maart 2010 @ 12:24:23 #15
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79485638
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 07:10 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En bevalt 'ie?
    Jazeker .

Leuk die Flash-discussie, alleen de HTC Legend heeft wél Flash . Hoe wil je anders verklaren dat ik gewoon Dumpert kan kjken vanaf mijn telefoon? Tevens kan je gewoon uitzetten dat Flash automatisch laadt.
    2000 light years from home
    pi_79487199
    Mijn Milestone heeft kennelijk ook geen flash. Heb het net even getest op Dumpert, maar kan de filmpjes niet zien. Op Youtube opent 'ie de externe applicatie, waarmee het uiteraard wel werkt.
    pi_79487578
    tvp
    pi_79490336
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef HalvinCarris het volgende:
    I am Desire
    Precies
      dinsdag 23 maart 2010 @ 14:59:29 #20
    141024 Moron
    .... Oh Crap
    pi_79491522
    I picture your face.. In the back of my eyes
    pi_79492217
    quote:
    Ik gelijk zoeken in de Market, is het nog niet uit.
    pi_79492455
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 16:04:59 #23
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79494559
    I desire a legend with magic!
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_79495494
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 10:48 schreef DutchErrorist het volgende:
    BAM VOL!
    zet dan effe deze topiclink in je lapo in het vervolg bitte
    pi_79495531
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zet dan effe deze topiclink in je lapo in het vervolg bitte
    Ik ga er van uit dat mensen die zelf wel kunnen vinden
    pi_79495588
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat mensen die zelf wel kunnen vinden
    kan wel maar ben te lui
      dinsdag 23 maart 2010 @ 17:30:04 #27
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_79498321
    Lege virente, virent cuncta
    pi_79498959
    Nou ben ik het zat... Ik ga morgen een nieuwe SD-card kopen. Dit is nou de zoveelste keer dat mijn lief Herootje zegt dat de kaart beschadigd is. Maar hij weigert nu dus ook om hem te formatteren.
    Dus óf de SD is inderdaad beschadigd (en dan ga ik klagen bij Belcompany want die kaart heb ik bij de telefoon bijgeleverd gekregen) of de contacten in de telefoon zijn niet goed, maar daar kan ik verder niet bij zonder foon te slopen, wat mij qua garantie nou nét weer niet handig lijkt (en dan ga ik klagen bij Belcompany want dan is de telefoon die ik van hun geleverd heb gekregen niet goed) of de software van de telefoon is niet goed, en ik heb er verder niets illegaals of raar App-achtigs of rooten of zo mee gedaan (en dan ga ik klagen bij Belcompany omdat ze me iets leveren wat niet goed werkt)
    Hm volgens mij moet ik morgen hoe dan ook naar de Belcompany... Zucht.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      dinsdag 23 maart 2010 @ 18:37:22 #29
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_79500824
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef HalvinCarris het volgende:
    I am Desire
    I have a Dream....
    quote:
    Over 9 dagen zeker?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_79500861
    android
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      dinsdag 23 maart 2010 @ 19:01:11 #31
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79501794
    Ik heb een klein beetje een dubbel gevoel. HTC Desire is super vet enzo maar 450 is echt best veel geld eigenlijk.
    [b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 19:01:11 #32
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_79501795
    Morgen Android experience!!! meer mensen die gaan?
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 19:12:53 #33
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79502298
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
    Ik heb een klein beetje een dubbel gevoel. HTC Desire is super vet enzo maar 450 is echt best veel geld eigenlijk.
    Bij een abonnement voel je er niet veel van
      dinsdag 23 maart 2010 @ 19:16:41 #34
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_79502456
    @DutchErrorist : OP> Desire komt ook nog uit he
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
      dinsdag 23 maart 2010 @ 19:18:09 #35
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79502521
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Bij een abonnement voel je er niet veel van
    Het probleem is, ik betaal wel een tientje per maand voor internet. Dan moet je dat wel een beetje fatsoenlijk kunnen doen anders gooi je 120 EU in een jaar weg omdat je op een toestel wilt bezuinigen waarbij het rete sloom is of niet te doen is. Al had ik nou geen internet had ik gewoon een toestel van 250 genomen.
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_79504004
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
    Ah, de twijfels slaan bij jou ook al toe. Zit zelf ook steeds meer te denken of het het wel waard is . Nu ik ipv Hi denk ik voor vodafone ga (25 -> 30 euro pm) begint het toch wel redelijk wat te worden.Maar het staat vast dat mocht ik een nieuwe gsm kopen, het de Desire wordt.

Marreuhm, jij had 'm al besteld toch?
      dinsdag 23 maart 2010 @ 19:55:58 #37
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79504271
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef svefn het volgende:

[..]

Ah, de twijfels slaan bij jou ook al toe. Zit zelf ook steeds meer te denken of het het wel waard is . Nu ik ipv Hi denk ik voor vodafone ga (25 -> 30 euro pm) begint het toch wel redelijk wat te worden.Maar het staat vast dat mocht ik een nieuwe gsm kopen, het de Desire wordt.

Mja, ik kan het geld wel missen.. maar 450 EU is gewoon ontzettend veel eigenlijk.. daar kan je hartstikke veel mee doen.
    Nog even goed nachtje over slapen.

Heb inderdaad al besteld ja.
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 19:56:02 #38
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79504273
    Beetje jammer dat ik tentamens heb in die periode !
    pi_79504804
    Mag ik hier zometeen ook komen geilen als ik DE's oude telefoon heb?
    pi_79504916
    tvp
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 20:16:34 #41
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79505150
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Smijn. het volgende:
    Mag ik hier zometeen ook komen geilen als ik DE's oude telefoon heb?
    Sure, this is where the magic happens!
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:18:57 #42
    87334 lekzzz
    pi_79505262
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef svefn het volgende:

[..]

quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mja, ik kan het geld wel missen.. maar 450 EU is gewoon ontzettend veel eigenlijk.. daar kan je hartstikke veel mee doen.

Dat ¤ 450,- veel geld is klopt helemaal. Bedenk wel dat als je gewoon een aantal jaar geleden een N95 kocht je nog meer kwijt was he, kostte toentertijd (2 jaar geleden) ook ¤ 549,-

Ik denk overigens dat je dan nu meer Blij zal zijn met een Desire.

Persoonlijk heb ik de Legend al geprobeerd en ik hoop dat de Desire net even iets beter is gezien de hardware e.d.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:19:50 #43
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79505311
    Als iemand twijfelt over de Desire zou ik gewoon alsnog naar de Legend kijken. AMOLED-scherm, aluminium unibody, een sloot aan geheugen, flitser, iets snellere processor en op alle gebieden beter dan de Hero. In combinatie met een abonnement scheelt het toch wel behoorlijk in vergelijking met de Desire. De processor van de Desire is idd beter, maar daar tegenover staat dat de Desire ook 2,5x zoveel pixels heeft om te onderhouden. Over het algemeen merk je denk ik weinig verschil in performance tussen de Desire en Legend bij dagelijks gebruik.
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 20:25:08 #44
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79505576
    Alleen het scherm is voor mij een doorslaggevende factor wat dat betreft
    pi_79505645
    Uhh de resolutie gaat echt geen verschil maken wat betreft snelheid in opstarten van applicaties. Daar heeft de cpu niks mee te maken. Sowieso beschikken beide gewoon over een gpu die dat afhandelt. Kortom de Desire zal gewoon een bak sneller zijn. Of je dat bij normaal gebruik ook merkt is een tweede.

Ik had nog een vraagje. Weet iemand of Vodafone de Legend branded gaat verkopen? Want dat haaaat ik. En zo ja, kan je android gewoon standaard flashen met bv een normale HTC rom?
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:27:44 #46
    87334 lekzzz
    pi_79505709
    Ben nog steeds blij dat ik 9 april de Desire mag verwachten. Niet dat ik de Legend een slechte keuze zou vinden hoor. Meer omdat ik m'n zinnen daar op had gezet

Iemand überhaupt al eens gekeken of een cash-back zou schelen? Kan soms ook uitmaken he.
    pi_79505756
    http://www.androidplanet.(...)ic-vandaag-verwacht/

supersonic FTW. Touch HD maar dan met Android
    Immer.
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 20:32:43 #48
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79505941
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef Firenzo het volgende:
    http://www.androidplanet.(...)ic-vandaag-verwacht/

supersonic FTW. Touch HD maar dan met Android
    Supersonic is lelijk
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:36:21 #49
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79506098
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef Kill_em_all het volgende:
    Uhh de resolutie gaat echt geen verschil maken wat betreft snelheid in opstarten van applicaties. Daar heeft de cpu niks mee te maken. Sowieso beschikken beide gewoon over een gpu die dat afhandelt. Kortom de Desire zal gewoon een bak sneller zijn. Of je dat bij normaal gebruik ook merkt is een tweede.

Ik had nog een vraagje. Weet iemand of Vodafone de Legend branded gaat verkopen? Want dat haaaat ik. En zo ja, kan je android gewoon standaard flashen met bv een normale HTC rom?
    Het lijkt me logisch dat de resolutie geen verschil maakt qua snelheid van het opstarten van applicaties, maar de processor ook niet echt, dat wordt meer bepaald door de snelheid van het geheugen. Hoewel beide toestellen een GPU hebben is dat in dit geval irrelevant omdat Android (nog) geen hardware-acceleratie van de GUI ondersteunt waardoor alles softwarematig gerenderd moet worden. En dan telt de verhouding tussen het aantal pixels en de snelheid van de CPU wél mee.

Wat ik wil zeggen is dat je je niet moet blindstaren op de CPU, bij normaal gebruik merk je er bijna niks van omdat dat bij de Legend ook al soepel en vlot gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Merkie op 23-03-2010 20:42:42 ]
    pi_79506105
    * Pandora73 wacht nog steeds op aanbiedingen van Desire icm T-Mobile...
    Op de grote shops nog niks en die minder bekende durf ik dan weer niet aan (*watje is*)
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_79506528
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef Kill_em_all het volgende:

Voor zover ik weet is de android gewoon stock android 2.1 met HTC sense. Geen branding afaik.
    Immer.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:54:20 #52
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79506934
    pi_79507068
    Morgen heb ik mijn Legened
      dinsdag 23 maart 2010 @ 20:59:00 #54
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79507167
    Voor mij is het een Legend of Desire of gewoon iets wat veel goedkoper is. Die Sense UI is gewoon botergeil. Ik vind dat Samsung UI niet zo spectaculair.
    pi_79507323
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:16 schreef lekzzz het volgende:
    @DutchErrorist : OP> Desire komt ook nog uit he
    I couldn't care less. De Desire is lelijk En ik wil een mooie, goede, niet te grote telefoon Oh en de Legend was gratis icm hi 15 1 jaar
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 21:06:21 #56
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79507516
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

I couldn't care less. De Desire is lelijk En ik wil een mooie, goede, niet te grote telefoon Oh en de Legend was gratis icm hi 15 1 jaar
    Dan updaterde ik de OP wel
    pi_79507710
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 21:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dan updaterde ik de OP wel
    Oh wacht ik begreep hem verkeerd Ik dacht dat hij doelde op mijn verkeerde keuze... Maar goed ga je gang renesite
      dinsdag 23 maart 2010 @ 21:11:16 #58
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_79507752
    Hopelijk komt er snel een 2.0 (of 2.1) update voor de Pulse
    The line is a dot to you!
    pi_79507944
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Precies, ik kan het ook wel missen maar voor dat geld kun je ook met wat vrienden op (een weliswaar goedkope ) vakantie. Of nog een gitaar kopen
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Merkie het volgende:
    Als iemand twijfelt over de Desire zou ik gewoon alsnog naar de Legend kijken. AMOLED-scherm, aluminium unibody, een sloot aan geheugen, flitser, iets snellere processor en op alle gebieden beter dan de Hero. In combinatie met een abonnement scheelt het toch wel behoorlijk in vergelijking met de Desire. De processor van de Desire is idd beter, maar daar tegenover staat dat de Desire ook 2,5x zoveel pixels heeft om te onderhouden. Over het algemeen merk je denk ik weinig verschil in performance tussen de Desire en Legend bij dagelijks gebruik.
    Nouja, juist omdat het om zo veel geld gaat doe ik het liever gelijk goed. In totaal 600 euro voor de legend of 700 voor de desire maakt relatief weinig uit, dus dan kies ik liever het meest future-proof toestel
      dinsdag 23 maart 2010 @ 21:15:25 #60
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79507954
    De OP is sowieso verouderd en te groot.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 21:16:41 #61
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79508017
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef svefn het volgende:

[..]

Precies, ik kan het ook wel missen maar voor dat geld kun je ook met wat vrienden op (een weliswaar goedkope ) vakantie. Of nog een gitaar kopen
    [..]

Nouja, juist omdat het om zo veel geld gaat doe ik het liever gelijk goed. In totaal 600 euro voor de legend of 700 voor de desire maakt relatief weinig uit, dus dan kies ik liever het meest future-proof toestel
    Sja, zo kan je het ook zien natuurlijk . Het ligt er trouwens wel aan of je een 1-jarig of 2-jarig abonnement neemt. Ik heb mijn abonnement met 1 jaar verlengd, dan hoeft het toestel van mij niet future-proof te zijn en gaat het er meer om dat ik er meteen tevreden mee ben. Als ik een 2-jarig abonnement had afgesloten had ik bijna zeker geen Legend genomen (en wellicht ook geen Desire, maar eerder een Nexus One).
    pi_79508545
    Ligt er maar net aan hoe je het ziet inderdaad. Om dezelfde reden ('t is toch veel geld) ga ik juist weer voor een 2-jarig abbo, aangezien dat uiteindelijk toch wat goedkoper is en ik nog wel even vooruit kan met de Desire.

Hoe dan ook, beide zeer mooie telefoons!
    pi_79509295
    En het is nog steeds wachten op de update voor de Hero... Snif. Zou het nu echt in april komen??
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      dinsdag 23 maart 2010 @ 22:42:30 #64
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_79512514
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Pandora73 het volgende:
    En het is nog steeds wachten op de update voor de Hero... Snif. Zou het nu echt in april komen??
    dat roepen we al sinds december. helaas kunnen we niks anders doen dan wachten! of ze april halen? tjah we riepen dat als hij in maart niet zou komen dat we htc niet serieus meer zouden nemen. Maarja dankzij de geile nieuwe toestelletjes is het gemor niet echt hoorbaar.
    pi_79512577
    doe mij toch maar echt de desire, heeft alles wat de legend ook heeft alleen beter of meer
    --- ҉ ---
    pi_79513060
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef Wells.p het volgende:
    doe mij toch maar echt de desire, heeft alles wat de legend ook heeft alleen beter of meer
    Unibody. Design.
    pi_79514495
    Ben wel errug benieuwd wat de accutijd zal zijn... Van mij mogen ze de toestellen wat dikker maken, met meer accu.
    pi_79514750
    Liever niet. Tenzij je het echt een stuk dikker maakt (en dat wil bijna niemand) krijg je vast iets als ipv 1 dag 1.2 dag. Daar schiet je nog vrij weinig mee op. Dan heb ik liever een dun toestel.
    pi_79515225
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:

Liever niet. Tenzij je het echt een stuk dikker maakt (en dat wil bijna niemand) krijg je vast iets als ipv 1 dag 1.2 dag. Daar schiet je nog vrij weinig mee op. Dan heb ik liever een dun toestel.
    Zoiets: http://www.androidplanet.(...)en-google-nexus-one/
    Zorgt met 2800mA toch voor een verdubbeling van de accutijd (zou je denken), en dat ten koste van een paar mm dikte.
    pi_79515447
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 23:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zoiets: http://www.androidplanet.(...)en-google-nexus-one/
    Zorgt met 2800mA toch voor een verdubbeling van de accutijd (zou je denken), en dat ten koste van een paar mm dikte.
    [ afbeelding ]
    Die dingen maken je toestel meestal wel lelijk.
    pi_79516973
    Oooooooh ik wil mijn hotmail instellen op mijn mailprogramma.. heb echt 100000 fora's gelezen en de tips geprobeerd maar het werkt niet!!!
    pi_79516989
    En ik krijg ook geen melding van google als ik een mailtje heb @ gmail
      woensdag 24 maart 2010 @ 07:11:25 #73
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_79518186
    Yay! lekker naar android expericence! Laterr
    pi_79518706
    Woah vandaag dan mijn Legend?

"Full circle. A new terror born in death, a new superstition entering the unassailable fortress of forever. I am legend."
    -Richard Matheson

Omdat het zo'n goed boek is, veel beter dan de film.
    pi_79518799
      woensdag 24 maart 2010 @ 08:36:46 #76
    39474 FF
    .o0O(ik typo dus ik ...)
    pi_79519067
    Iemand de Motorola Milestone al irl gezien?
      woensdag 24 maart 2010 @ 08:53:33 #77
    273430 HalvinCarris
    pi_79519430
    Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:20:08 #78
    87334 lekzzz
    pi_79524366
    Desire = verlangen
    nou ik verlang inderdaad dat hij snel afgeleverd gaat worden
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:28:51 #79
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79524732
    Dat ding is echt retesnel he
    pi_79524989
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 08:36 schreef FF het volgende:
    Ik heb 'm. Echt een hele fijne telefoon!
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:48:55 #81
    87334 lekzzz
    pi_79525511
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 08:36 schreef FF het volgende:
    Misschien vind je dit leuk om even te kijken
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:51:34 #82
    39474 FF
    .o0O(ik typo dus ik ...)
    pi_79525621
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef Roolio het volgende:

[..]

Ik heb 'm. Echt een hele fijne telefoon!
    Hij wel.
    Welke versie? EU?
    Waar heb je hem gekocht?
    En heb je hem al geupdate?

Ennuhm..pics in gebruik?
    pi_79526362
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoe en waar krijg je dat voor me elkaar? Ik moet zelf dik bij betalen voor zowel 1 jaar (+- 264eu + inet bundel) als 2 jaar (+- 115eu + inet bundel)

bron: studentenmobiel
    Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
    Vincent:Who taught you?
    Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
    pi_79527409
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef AversusZ het volgende:

[..]

Hoe en waar krijg je dat voor me elkaar? Ik moet zelf dik bij betalen voor zowel 1 jaar (+- 264eu + inet bundel) als 2 jaar (+- 115eu + inet bundel)

bron: studentenmobiel
    Weet ik veel Was ingelogd op hi.nl en ging kijken of ik kon verlengen, en dat lukte Wel grappig

Ik betaal 23*12=276,- euro voor een telefoon van 370 euro, bellen, smsen en eindeloos online
      woensdag 24 maart 2010 @ 12:57:33 #85
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79527552
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Weet ik veel Was ingelogd op hi.nl en ging kijken of ik kon verlengen, en dat lukte Wel grappig

Ik betaal 23*12=276,- euro voor een telefoon van 370 euro, bellen, smsen en eindeloos online
    Dat is niet veel.
    pi_79527910
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Pfftt ...zeker een goed aanbod! Ik kreeg zelf een 'persoonlijke aanbieding' ( ) van KPN. Als ik echter een nieuw abonnement afsluit ben ik 100 euro goedkoper (so much for customer loyalty). Dus nu naar Hi met een Legend
    Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
    Vincent:Who taught you?
    Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
    pi_79527950
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:51 schreef FF het volgende:

[..]

Hij wel.
    Welke versie? EU?
    Waar heb je hem gekocht?
    En heb je hem al geupdate?

Ennuhm..pics in gebruik?
    Ja EU versie denk ik, Italiaanse. Met multi-touch en QWERTY (geen QWERTZ), maar zonder voice search.
    Ik heb hem besteld via http://www.gsmwijzer.nl/ , ging allemaal soepel, helemaal tevreden.
    En heb alleen de OS geüpdate van 2.0.0 naar 2.0.1, gewoon via de update in de telefoon zelf. Versie 2.1 ga ik er misschien vandaag op zetten. Moet ik nog even m'n smsjes enzo backuppen, niet zo veel zin in, maar van de andere kant, hoe langer ik wacht hoe meer ik verlies / moet backuppen.

En pics van de telefoon kan ik nu niet maken, aangezien ik geen digitale camera heb, maar die zijn vast ook wel op internet te vinden toch? Hij is in ieder geval behoorlijk dun, heeft een degelijk gewicht, een zeer helder scherm met een goede resolutie, voelt degelijk aan (geen speling in slider en goede materialen). Ben eigenlijk gewoon helemaal tevreden.

Edit: Het fysieke toetsenbord wordt wel eens als minpuntje genoemd in reviews. Ik ben echter zeer tevreden over het toetsenbord. Ik had al ervaring met zulke toetsenborden met de HTC S710 en S740 Het is de eerste week altijd even wennen, maar daarna is het echt heel fijn. Super snel typen en ik kan het onderhand blind. De knoppen hebben dus wel genoeg bolling dat je ze goed kan voelen.
    pi_79527956
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Misschien vind je dit leuk om even te kijken

Die gast zit "this is a test" in te typen bij het vakje waar je de naam van de persoon of telefoon typt, en gaat dan zeggen dat hij niet goed autocorrect !
      woensdag 24 maart 2010 @ 14:04:37 #89
    87334 lekzzz
    pi_79530118
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Die gast zit "this is a test" in te typen bij het vakje waar je de naam van de persoon of telefoon typt, en gaat dan zeggen dat hij niet goed autocorrect !
    ja ik zag het na je post, te erg
    pi_79532403
    Legend is binnen
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 16:53:01 #91
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79536686
    Happy playing
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 16:58:40 #92
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79536923
    http://www.databyte.nl/SDC4%2F8GB

Ies niet doer voor 8gb !
      woensdag 24 maart 2010 @ 17:20:40 #93
    87334 lekzzz
    pi_79537773
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
    Legend is binnen
    enjoy the fun
      woensdag 24 maart 2010 @ 17:27:40 #94
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_79538020
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 16:58 schreef Renesite het volgende:
    http://www.databyte.nl/SDC4%2F8GB

Ies niet doer voor 8gb !
    Het kaartje zelf niet nee, maar de verzendkosten wel. 7 euro voor een kaartje op postzegelformaat!
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_79538317
    In de winkel is zo'n kaartje niet veel duurder...toch?
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 18:30:45 #96
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79539954
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 17:36 schreef BasNijmegen het volgende:
    In de winkel is zo'n kaartje niet veel duurder...toch?
    Wat ik begreep wel ! 8gb = 35 euro bij memoryshop.
      woensdag 24 maart 2010 @ 18:40:17 #97
    87334 lekzzz
    pi_79540279
    hmm wilde eigenlijk 16 Gb maar moet je dan die prijzen eens zien
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 18:40:47 #98
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79540299
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef lekzzz het volgende:
    55 euro of zo.. Ik ben best een beetje gek... maar niet mongool.
      woensdag 24 maart 2010 @ 18:45:30 #99
    87334 lekzzz
    pi_79540477
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

55 euro of zo.. Ik ben best een beetje gek... maar niet mongool.
    Ja precies, niet normaal he!
    pi_79540787
    Hm ik heb net 4G voor een tientje gekocht, 8G was geloof ik 17 20 euro...
    Gewoon hier in de stad bij Paradigit
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 19:00:15 #101
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79540958
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:01:08 #102
    87334 lekzzz
    pi_79540992
    maakt het nog uit wat voor type kaartje? Of is het allemaal hetzelfde. Ik heb weleens gehoord dat de ene sneller schrijft dan de ander, maar welke?
    pi_79541094
    Ja daar zit wel verschil in, maar ik geloof dat dat pas verschil gaat maken als je series foto's van groot formaat en hoge kwaliteit snel achter elkaar schiet... Dus op een dure digitale spiegelreflex op burst-stand zeg maar.
    Voor een telefoon (tenzij je er mee gaat filmen) maakt het (voor zover ik dus begrepen heb) niet heel veel uit.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:23:56 #104
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_79541777
    In de winkel waar ik werk, is zo'n kaartje 3 euro duurder dan in die webshop (17-18 euro).
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:27:38 #105
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79541939
    Ik heb liever een 16GB-geheugenkaart. Iemand een goedkoop adresje?
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:28:20 #106
    87334 lekzzz
    pi_79541965
    Ik denk dat ik ook voor 8Gb ga, scheelt te veel in prijs en denk dat het goed genoeg is. Heb nu 8Gb op m'n N95 en die is ook nog niet vol.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Merkie het volgende:
    Ik heb liever een 16GB-geheugenkaart. Iemand een goedkoop adresje?
    Tenzij iemand hier iets op weet natuurlijk
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:39:48 #107
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79542485
    Zit er niet eens een kaartje bij de Desire?
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 19:42:15 #108
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79542602
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Dionysiou het volgende:
    Zit er niet eens een kaartje bij de Desire?
    Daar zijn de meesten nog niet over uit. 512 standaard, maar de een zegt 2gig erbij (voorlopig best voor mij) en anderen zeggen géén
    pi_79542641
    Kan ook zijn dat de aanbieder waar je hem koopt er eentje bij doet misschien?
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:47:25 #110
    87334 lekzzz
    pi_79542829
    Bij de pdashop heb ik het er niet bijgekregen, althans ik zie niets vermeld staan
    pi_79542988
    Ik mis mijn Cyanogenmod
    pi_79543093
    Deze topics gaan hard nu
      woensdag 24 maart 2010 @ 19:57:20 #113
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79543290
    Momenteel vind ik deze topic het leukst om te volgen.

Maar als er 2 gig bij zit koop ik er niks bij maar als er 512 bij zit koop ik wel een 4 gig kaartje erbij.
      woensdag 24 maart 2010 @ 20:01:04 #114
    87334 lekzzz
    pi_79543439
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Dionysiou het volgende:

Ja verslavend
    pi_79543732
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Dionysiou het volgende:

Maar als er 2 gig bij zit koop ik er niks bij maar als er 512 bij zit koop ik wel een 4 gig kaartje erbij.
    Same here
    pi_79543931
    Bij mijn legend van Hi zat een 2Gb kaartje.
      Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 20:18:19 #117
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79544334
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
    Bij mijn legend van Hi zat een 2Gb kaartje.
    Ben benieuwd.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:07 schreef svefn het volgende:

[..]

Same here
    Second!
    pi_79553116
    Snel slapen, dan ben ik weer dagje dichter bij de Desire!
    pi_79553176
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef BasNijmegen het volgende:
    Snel slapen, dan ben ik weer dagje dichter bij de Desire!
    Ok dat gaat wel erg ver is verder natuurlijk wel waar
      woensdag 24 maart 2010 @ 23:21:13 #120
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_79553353
    Legend van Typhone.nl (Vodafone abbo verlengd maar niet branded) zat er ook 2gb bij.
    en daarbij een erg creatieve 2-in-1 UK/EU lader en oortjes.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_79555783
    Ik kreeg 8 gig bij m'n Milestone.
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:19:24 #122
    87334 lekzzz
    pi_79557748
    Heb maar een 8Gb besteld @mycom, denk niet dat ik er echt een kaartje bij zal krijgen. Is dat wel zo dan kan ik hem nog wel voor wat anders gebruiken.

En voor wie nog een actie voor de Desire zoekt i.c.m Vodafone kijk dan even hier
    pi_79558004
    quote:
    Hier is de 8Gb 18.99. En de 16Gb is 41.90. En beide prijzen zijn inclusief verzendkosten.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    pi_79560173
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 08:19 schreef lekzzz het volgende:
    Heb maar een 8Gb besteld @mycom, denk niet dat ik er echt een kaartje bij zal krijgen. Is dat wel zo dan kan ik hem nog wel voor wat anders gebruiken.

En voor wie nog een actie voor de Desire zoekt i.c.m Vodafone kijk dan even hier
    wow dat is de eerste die bij een Vodafone 150 voor 2 jaar, de Desire gratis aanbied!
    Maar bij gsmweb kun je niet verlengen van abbo...
    pi_79560425
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef Roolio het volgende:

[..]

Edit: Het fysieke toetsenbord wordt wel eens als minpuntje genoemd in reviews. Ik ben echter zeer tevreden over het toetsenbord. Ik had al ervaring met zulke toetsenborden met de HTC S710 en S740 Het is de eerste week altijd even wennen, maar daarna is het echt heel fijn. Super snel typen en ik kan het onderhand blind. De knoppen hebben dus wel genoeg bolling dat je ze goed kan voelen.
    Ik heb idd ook geen problemen met het fysieke toetsenbord, werkt imo veel beter dan het touch toetsenbord

Zelf heb ik het toestel via Studentmobiel gekocht en ben er nog erg tevreden over. Ik heb er inmiddels wel een Nederlandstalige Android 2.1 op staan
    pi_79561739
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 10:06 schreef Sodeju het volgende:

[..]

Ik heb idd ook geen problemen met het fysieke toetsenbord, werkt imo veel beter dan het touch toetsenbord

Zelf heb ik het toestel via Studentmobiel gekocht en ben er nog erg tevreden over. Ik heb er inmiddels wel een Nederlandstalige Android 2.1 op staan
    Hoe bevalt 2.1? Ik zit nog te twijfelen na alle reacties te lezen die op die site staan die hier eerder was genoemd. Zijn er apps die niet meer werken ofzo?
    pi_79562745
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 08:19 schreef lekzzz het volgende:

Whow damn! Dat gaat hem zeker worden (tenzij er nog een betere aanbieding komt, lijkt me sterk). 300 smsjes is voor mij precies genoeg, en dan ook nog eens 25 euro p/m ipv de 30 waar ik op rekende bij vodafone.

Oh en Dionysiou, kun je nog cancellen?

[ Bericht 3% gewijzigd door svefn op 25-03-2010 11:17:45 ]
    pi_79563255
    Leverdatum is btw 1 april, ik reken er niet echt op eigenlijk maar zou natuurlijk zeer nice zijn
    pi_79563659
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 10:42 schreef Roolio het volgende:

[..]

Hoe bevalt 2.1? Ik zit nog te twijfelen na alle reacties te lezen die op die site staan die hier eerder was genoemd. Zijn er apps die niet meer werken ofzo?
    Het is iets sneller geworden en layout van bepaalde programma's (camera, music player etc.) is iets mooier geworden. Voor de rest zijn er nou niet schrikbarende veranderingen die ik ben tegen gekomen. Alle programma's die ik gebruik werken nog steeds. Wat wel opviel is Doodle Jump die nu nog trager loopt dan op 2.0.1

Live wallpapers vind ik wel een erg leuke toevoeging moet ik zeggen
    pi_79565897
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef svefn het volgende:
    Leverdatum is btw 1 april, ik reken er niet echt op eigenlijk maar zou natuurlijk zeer nice zijn
    grapje zeker
    pi_79566259
    hahaha ik kwam een grap tegen op een andere site. Wil ik jullie niet onthouden (of zegt het meer iets over mijn humor.....).

Humberto Tandriod
    pi_79567619
    Ja d'r was toch zo'n Android beurs in Nederland een paar dagen geleden? Is daar nog iets leuks uitgekomen?
    pi_79568472
    Ik heb geen live wallpapers op mijn Legend
    pi_79568707

Damn, ik zie nu pas goed het verschil tussen scherm van de Hero en van de Legend.
    Wat is AMOLED een verbetering in (zon)licht !
      donderdag 25 maart 2010 @ 14:01:02 #135
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79569208
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 13:44 schreef DutchErrorist het volgende:
    Ik heb geen live wallpapers op mijn Legend
    Dat is wel jammer idd . Hopelijk komt het ooit nog.
    pi_79569444
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 14:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is wel jammer idd . Hopelijk komt het ooit nog.
    Agh ja, het is ook maar een klein onderdeel ervan dus ik overleef ook wel zonder
    pi_79572833
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef DennisMoore het volgende:

Damn, ik zie nu pas goed het verschil tussen scherm van de Hero en van de Legend.
    Wat is AMOLED een verbetering in (zon)licht !
    heeft de galaxy spica nu wel of niet amoled want ik zag nog steeds niets in de zon
    pi_79573035
    Woah Swype is best gaaf, alleen ik moet nog oefenen en het is er nog niet in het nederlands :p
      donderdag 25 maart 2010 @ 15:52:47 #139
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79573064
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef P.F het volgende:

[..]

heeft de galaxy spica nu wel of niet amoled want ik zag nog steeds niets in de zon
    Wel volgens mij. Als je het zeker wilt weten, ga naar het menu en kijk of zwart echt zwart is.
    pi_79573082
    Heeft iemand hier een Samsung Omnia 2?
    pi_79573252
    Question

Ik heb een Magic met 1.6, ik zie hier dat er al 2 nieuwe updates zijn, echter als ik software versie check, zegt hij dat ik up to date ben...

How come?
    pi_79574019
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
    Heeft iemand hier een Samsung Omnia 2?
    Oh nee natuurlijk niet, dat ding draait windows mobile (Waarom ik dit vraag, omdat swipe hier op staat met nederlandse dictionary )
      donderdag 25 maart 2010 @ 17:06:03 #143
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79576182
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef svefn het volgende:

[..]

Whow damn! Dat gaat hem zeker worden (tenzij er nog een betere aanbieding komt, lijkt me sterk). 300 smsjes is voor mij precies genoeg, en dan ook nog eens 25 euro p/m ipv de 30 waar ik op rekende bij vodafone.

Oh en Dionysiou, kun je nog cancellen?
    Ik kan hem cancellen, maar ik doe het niet

Dit is best interessant!
      FOK!fotograaf donderdag 25 maart 2010 @ 19:37:42 #144
    145146 Andyy
    pi_79581804
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dit is best interessant!
    Wat een baggerinterviewer
      Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 19:39:13 #145
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79581881
    Ach so fucking what dat-ie achteraf wel duur blijkt te zijn die telefoon ! Zodra ik hem heb ben ik allang blij
    pi_79583030
    Achteraf? What happened?
      donderdag 25 maart 2010 @ 20:07:41 #147
    87334 lekzzz
    pi_79583110
    dito
      donderdag 25 maart 2010 @ 20:10:17 #148
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79583241
    Nou, achteraf vind ik 450 eurie toch veel. Maar spijt hebben? No way!
    Tis een super toestel!
      donderdag 25 maart 2010 @ 20:15:53 #149
    87334 lekzzz
    pi_79583494
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
    Nou, achteraf vind ik 450 eurie toch veel. Maar spijt hebben? No way!
    Tis een super toestel!
    Tja, achteraf ja. Wist stiekem toch wel dat het allemaal wat duur was maar ja. Ik ben nog steeds blij als hij er is
      Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 20:18:04 #150
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79583596
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
    Achteraf? What happened?
    Heb een relatief duur abonnement, als ik het zo bekijk.
    pi_79583790
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wel volgens mij. Als je het zeker wilt weten, ga naar het menu en kijk of zwart echt zwart is.
    Uhm, ja ik vind het wel vrij zwart, maar ik vind het bij alle telefoons wel zwart.
      donderdag 25 maart 2010 @ 20:25:33 #152
    87334 lekzzz
    pi_79583963
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik heb hem zonder abo, dus zal de prijs denk ik niet heel snel naar beneden gaan voor een los toestel. M'n abo kan ik altijd nog een sim-only voor nemen als de tijd daar is. Scheelt vaak veel als er een leuke aanbieding voorbij komt.
    pi_79584307
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ahzo, misschien idd wat zuur dan. Maar het zal er niet minder om worden als je 'm hebt
    pi_79584560
    Ik denk trouwens dat ik morgen maar eens een abbo ga afsluiten zoals al eerder gepost wordt het deze http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/mrt3.htm en dan Vodafone BSW 150 2-jarig. Kost me om precies te zijn 25,81 per maand en verder niets

Lijkt me stug dat het ergens nog goedkoper wordt, of ze moeten wel de maandelijke kosten nog verder kunnen verlagen, maar dat lijkt me sterk.
      Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 20:53:29 #155
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79585293
    quote:
    De Motorola Milestone gaat in Nederland verkocht worden voor een adviesprijs van ¤ 549,- . Dit is relatief hoog vergeleken met bijvoorbeeld de HTC Desire of de Sony Xperia X10. De Motorola Milestone geleverd worden met Android 2.1 out of the box. Wellicht dat Motorola wat aan de late kant is, maar wie weet is dit goed nieuws voor de toekomstige toestellen van deze fabrikant.
    Tering! Duur!
    pi_79585733
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Andyy het volgende:

Wat een baggerinterviewer
    Vincent Everts .

Je houdt ervan, of je houdt er niet van.
    pi_79587628
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef svefn het volgende:
    Ik denk trouwens dat ik morgen maar eens een abbo ga afsluiten zoals al eerder gepost wordt het deze http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/mrt3.htm en dan Vodafone BSW 150 2-jarig. Kost me om precies te zijn 25,81 per maand en verder niets

Lijkt me stug dat het ergens nog goedkoper wordt, of ze moeten wel de maandelijke kosten nog verder kunnen verlagen, maar dat lijkt me sterk.
    Weet iemand of je bij gsmweb ook een abo kan verlengen?
      donderdag 25 maart 2010 @ 22:16:43 #158
    87334 lekzzz
    pi_79589270
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Weet iemand of je bij gsmweb ook een abo kan verlengen?
    Ja kan ook gewoon, staat op een pagina. Abo verlengen of abo+toestel. Beiden per provider.
    pi_79590970
    Vanmiddag mijn legend gekocht

Wat een apparaat, zit al vanaf 3 uur non-stop ermee te klooien
    pi_79591540
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ja kan ook gewoon, staat op een pagina. Abo verlengen of abo+toestel. Beiden per provider.
    Heb 'm aangevraagd
    Werkt dat een beetje goed bij GSMweb?
      vrijdag 26 maart 2010 @ 01:03:34 #161
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_79594480
    quote:
    eBay is je vriend

30euro voor 16gb

http://cgi.ebay.nl/16GB-G(...)241fb#ht_2891wt_1032
      vrijdag 26 maart 2010 @ 07:01:25 #162
    87334 lekzzz
    pi_79596218
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:11 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Heb 'm aangevraagd
    Werkt dat een beetje goed bij GSMweb?
    Persoonlijk heb ik altijd zeer goede ervaring met gsmweb. M'n zwager laatst een legend besteld, was de volgende dag in huis.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 07:46:06 #163
    87334 lekzzz
    pi_79596498
    M'n geheugenkaartje is onderweg, staat er bij gewicht 545gr
      vrijdag 26 maart 2010 @ 08:28:00 #164
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_79597092
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 07:46 schreef lekzzz het volgende:
    M'n geheugenkaartje is onderweg, staat er bij gewicht 545gr
    't Kan in de meeste gevallen in zo'n bubbeltjes enveloppe verstuurd worden . Sommige winkels doen dat helaas ook niet, dus dan gewoon 6-7 euro verz. kosten
      vrijdag 26 maart 2010 @ 08:38:45 #165
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79597299
    Terecht. Je wilt niet weten hoeveel mensen er sjoemelen met ''mijn pakje is niet ontvangen'' als ze het met briefpost verzenden.

De goede moeten helaas onder de slechten lijden..
      vrijdag 26 maart 2010 @ 08:49:58 #166
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_79597474
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dit is best interessant!
    daar was ik ook bij!
    pi_79597482
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
    Question

Ik heb een Magic met 1.6, ik zie hier dat er al 2 nieuwe updates zijn, echter als ik software versie check, zegt hij dat ik up to date ben...

How come?
    *kuch*
      Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 09:33:13 #168
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79598436
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Pandora73 het volgende:
    Ik vind die voorwaarden van Unigarant toch niet echt heel geweldig hoor...
    Bij een dagwaarde van minder dan 50% van de nieuwwaarde gaan ze bij totaalverlies al over op dagwaarde. Als herstel mogelijk is wordt in het geval de herstelkosten hoger zijn dan 50% van de vastgestelde waarde (lees: dagwaarde) al uitgegaan van totaalverlies. Maar er staat nergens hoe ze de dagwaarde van je telefoon berekenen. (Welke verwachte levensduur houden ze dan aan?)
    Bovendien kun je de verzekering wel schorsen als je de telefoon verkoopt of als hij gestolen wordt, maar dan blijft je premie van hun; en als je niet binnen 3 jaar een nieuwe telefoon ter verzekering aanbiedt ben je die premie kwijt. En oke, het is maar 21 euro op jaarbasis... Maar toch...
    De dekking is overigens wel weer zeer redelijk.
    Maar goed, ik heb me nooit zo in telefoonverzekeringen verdiept, dus misschien is dit wel heel gebruikelijk allemaal.
    Maar mijn grootste probleem als de foon gestolen zou worden, is mijn adressenbestand (hoewel dat nu natuurlijk wel gekoppeld is aan mijn gmail dus eenvoudiger te herstellen dan met WM-foons), en vooral de toegang tot mijn mailboxen. Daar zou ik veel meer van balen! En natuurlijk ineens een keihoge rekening vanwege vage telefoongesprekken met nog vagere telefoonnummers.
    (Hoewel ze dan wel weer mijn toegangscode moeten kraken, maar ik vermoed dat echte pro's daar ook wel weg mee weten)
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 21:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mailtje gestuurd ^^.
    Erg redelijk

Sowieso binnen 1 jaar is de nieuwwaarde nog hanteerbaar ! 1 jaar en 3/4e geloof ik zelfs.
    Heb even gebeld, mail reageren ze wat minder snel op... Desalniettemin erg redelijk en zeker het overwegen waard !
      vrijdag 26 maart 2010 @ 09:34:12 #169
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79598458
    Oke, nja ik heb het voor 1 jaartje gedaan.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 10:38:47 #170
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79600565
    Ben benieuwd naar de advies prijs van de Samsung i9000 die heeft een 4 inch touchscreen met Super Amoled screen.
    pi_79604101
    Ik heb volgens mij een manier gevonden waardoor ik Apps gratis uit de appstore kan halen
    pi_79604321
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
    Ik heb volgens mij een manier gevonden waardoor ik Apps gratis uit de appstore kan halen
    Nou, vertel!
      vrijdag 26 maart 2010 @ 12:13:52 #173
    273430 HalvinCarris
    pi_79604343
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
    Vertel. Lijkt me sterk dat je de eerste bent die slimmer is dan Google.
    pi_79604370
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Dionysiou het volgende:

..de Samsung i9000 die heeft een 4 inch touchscreen met Super Amoled screen.
    Ja, met 80% minder reflectie oid?
      vrijdag 26 maart 2010 @ 12:18:39 #175
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79604543
    Kan best.

Heb net trouwens mijn verzeker overeenkomst gehad van Unigarant. Even doorlezen
    pi_79605110
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nou, vertel!
    Bij nader inzien zoek zelf maar op, ik wil geen problemen krijgen

[ Bericht 16% gewijzigd door DutchErrorist op 26-03-2010 12:37:52 (mag niet) ]
    pi_79605164
    Ik heb trouwens nog een vraagje, naja, eigenlijk 2.

- Is het mogelijk met Android je contacten, afspraken, taken etc te synchroniseren met Outlook?

- Is het mogelijk om een Last FM applicatie te draaien, die scrobbled wat je luisterd? Of bijvoorbeeld een plugin voor een speler?
    pi_79605174
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Vertel. Lijkt me sterk dat je de eerste bent die slimmer is dan Google.
    Tuurlijk is het al vet lang bekend
    pi_79605373
    Gisteravond bestelling gedaan mij GSMWeb, maar vandaag nog niets in de bus of mailbox..... aargh wachten!
    pi_79607722
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
    - Is het mogelijk met Android je contacten, afspraken, taken etc te synchroniseren met Outlook?
    In ieder geval indirect: Android synct met Gmail, en je kan zelf je Outlook ook laten syncen met Gmail. Dus met de "tussenstop" van Gmail kan het sowieso. Of het ook rechtstreeks kan? Volgens mij wel, maar heb het nog niet nodig gehad dus niet uitgezocht.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_79608548
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

In ieder geval indirect: Android synct met Gmail, en je kan zelf je Outlook ook laten syncen met Gmail. Dus met de "tussenstop" van Gmail kan het sowieso. Of het ook rechtstreeks kan? Volgens mij wel, maar heb het nog niet nodig gehad dus niet uitgezocht.
    In principe is dat geen probleem. Het liefst wel direct, dat als ik m'n telefoon aan m'n laptop hang dat hij gelijk synct.
    Dus als iemand nog suggesties heeft.. Niet dat ik al Android heb, maar ik ben er bijna van overtuigt dat ik de X10 ga halen.
    pi_79609741
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:41 schreef BasNijmegen het volgende:
    Gisteravond bestelling gedaan mij GSMWeb, maar vandaag nog niets in de bus of mailbox..... aargh wachten!
    Oeh binnen. Invullen en opsturen!
      Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 16:24:18 #183
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79613862
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, met 80% minder reflectie oid?
    helaas heb ik mijn vertrouwen in samsung al heeeeeel lang geleden kwijt geraakt.
    pi_79614796
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

In principe is dat geen probleem. Het liefst wel direct, dat als ik m'n telefoon aan m'n laptop hang dat hij gelijk synct.
    Dus als iemand nog suggesties heeft.. Niet dat ik al Android heb, maar ik ben er bijna van overtuigt dat ik de X10 ga halen.
    Je kan sowieso ook syncen met Exchange servers.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 18:15:53 #185
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_79617891
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

Tering! Duur!
    Dan haal ik er wel een voor $375 op Ebay
      vrijdag 26 maart 2010 @ 18:17:57 #186
    87334 lekzzz
    pi_79617974
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

't Kan in de meeste gevallen in zo'n bubbeltjes enveloppe verstuurd worden . Sommige winkels doen dat helaas ook niet, dus dan gewoon 6-7 euro verz. kosten
    haha heb er gratis een grote bus met screenwipes bijgekregen, dat verklaard het
      vrijdag 26 maart 2010 @ 18:23:14 #187
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_79618173
    Trouwens nog een idee voor de devvers hier, een Fok! Pm notifier.
    pi_79618350
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef Erasmo het volgende:
    Trouwens nog een idee voor de devvers hier, een Fok! Pm notifier.
    Lijkt me wat omslachtig om te maken, tenzij FOK! hier een API voor aanbiedt.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 18:28:46 #189
    87334 lekzzz
    pi_79618358
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik gebruik nu al Syncmate, werkt wel lekker en je kan allerlei syncjes toevoegen
      vrijdag 26 maart 2010 @ 18:49:02 #190
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79619092
    Kijk is een..
    http://coolblue.nl/

Bazen
    pi_79623451
    Ik probeerde net app te kopen uit de app store, maar na het invoeren van mijn creditcardgegevens kreeg ik een melding dat mijn gegevens incorrect waren.. Alles 10x gechecked maar de melding bleef.. Iemand een oplossing? Google leverde niets op.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 21:49:05 #192
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79627301
    9 APRIL NU 9 APRIL SCHIET OP
    pi_79631778
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef Hagelkaas het volgende:
    Ik probeerde net app te kopen uit de app store, maar na het invoeren van mijn creditcardgegevens kreeg ik een melding dat mijn gegevens incorrect waren.. Alles 10x gechecked maar de melding bleef.. Iemand een oplossing? Google leverde niets op.
    Welke app kocht je dan?
      zaterdag 27 maart 2010 @ 17:53:21 #194
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_79648399
    tvp
    Ik ben van pindavlees
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:30:56 #196
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79651180
    Ik vind Sygic beter.
    pi_79651410
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 21:49 schreef Dionysiou het volgende:

9 APRIL NU 9 APRIL SCHIET OP
    Er is alwéér een dag voorbij!
      Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 19:56:52 #198
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79652008
    Ha, N82 verkocht !!! Per ingang van ontvangen van mijn desire
    pi_79652231
    Ik heb al een tijdje een HTC Hero met MoDaCo 3.2 ROM erop, en moet zeggen dat ik super tevreden ben.
    Toestel is dan niet zo snel als de nieuwere modellen met de Snapdragon CPU, maar voor mij is dit meer dan voldoende.

Ik gebruik voornamelijk de TuneWiki app voor het beluisteren van internet radio, werkt super!
    pi_79653079
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Welke app kocht je dan?
    DoodleJump
    pi_79653351
    Weet iemand wanneer eind maart is bij vodafone? Is al de 27e en de Legend staat nogsteeds op coming soon in eind maart. Ik wil mijn legend
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:10:25 #202
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_79654255
    Sinds kort draai ik Sense op mijn magic,
    maar nu heb ik bij mijn contacten altijd ook alle SIM contacten er tussen staan, kan ik dit ook weghalen? alles staat er dubbel in!
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:13:15 #203
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79654346
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:10 schreef makkie88 het volgende:
    Sinds kort draai ik Sense op mijn magic,
    maar nu heb ik bij mijn contacten altijd ook alle SIM contacten er tussen staan, kan ik dit ook weghalen? alles staat er dubbel in!
    Menu > View, sla je slag.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:18:00 #204
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_79654478
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Menu > View, sla je slag.
    daar staat de optie sim niet tussen
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:29:29 #205
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_79654765
    Heb vandaag de HTC Legend gehaald, icm KPN abo. Erg tevreden mee tot nu toe, nog wel beetje puzzelen
    pi_79663780
    Wat ik nog steeds mis op android is callrecording. Als je dit ook mist kun je een vinkje zetten op

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117

Hoe meer vinkjes hoe eerder ze het gaan oppakken is het idee
      Moderator zondag 28 maart 2010 @ 10:17:44 #207
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79663795
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
    Heb vandaag de HTC Legend gehaald, icm KPN abo. Erg tevreden mee tot nu toe, nog wel beetje puzzelen
    Daarom stel ik het er mee puzzelen zeker uit tot na mijn tentamens
      zondag 28 maart 2010 @ 10:26:26 #208
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_79663899
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
    Wat ik nog steeds mis op android is callrecording. Als je dit ook mist kun je een vinkje zetten op

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117

Hoe meer vinkjes hoe eerder ze het gaan oppakken is het idee
    Volgens mij zijn daar problemen met de wetgeving... Je mag namelijk niet zomaar een telefoongesprek opnemen (zonder dat je het eerst vermeld) heb ik ooit begrepen
    pi_79663920
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:26 schreef kepler het volgende:

[..]

Volgens mij zijn daar problemen met de wetgeving... Je mag namelijk niet zomaar een telefoongesprek opnemen (zonder dat je het eerst vermeld) heb ik ooit begrepen
    Nopes dat is niet het issue (google voice ondersteunt bv ook het opnemen van gesprekken). Daarbij is het op zeer veel plekken toegestaan ook zonder dat van te voren dit kenbaar wordt gemaakt aan de tweede partij.

Is het enige dat ik echt mis (en op elke basistelefoon die ik gehad heb ondersteund werd )

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117 dus
    pi_79663941
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

Wat ik nog steeds mis op android is callrecording.
    Verhip, da's waar. Was me nog helemaal niet opgevallen . Lijkt me idd wel een nuttige functionaliteit in sommige situaties .

Is 't er niet als losse app?

(Net als voice dialing trouwens...)
    pi_79663972
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:30 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Verhip, da's waar. Was me nog helemaal niet opgevallen . Lijkt me idd wel een nuttige functionaliteit in sommige situaties .

Is 't er niet als losse app?
    427 people starred this issue.

Het loopt niet hard op dus neem ik voor het gemak even aan dat elke extra star van hier komt. Sterren androiders sterren

En nee is er helaas niet als losse app (behalve dan losse apps die via de speaker het telefoongesprek kunnen opnemen maar dat is niet wat ik zoek )
      zondag 28 maart 2010 @ 10:37:01 #212
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_79664030
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Nopes dat is niet het issue (google voice ondersteunt bv ook het opnemen van gesprekken). Daarbij is het op zeer veel plekken toegestaan ook zonder dat van te voren dit kenbaar wordt gemaakt aan de tweede partij.

Is het enige dat ik echt mis (en op elke basistelefoon die ik gehad heb ondersteund werd )

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117 dus
    ah ok, ik had het laatst ook nodig en kon geen app vinden Toen kwam ik die regelgeving tegen, dus dacht dat het daaraan lag
      Moderator zondag 28 maart 2010 @ 10:38:13 #213
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79664049
    Maakt niet uit dat je het opneemt, maar juridisch gezien kan je het niet tegen iemand gebruiken.
    pi_79664060
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:37 schreef kepler het volgende:

[..]

ah ok, ik had het laatst ook nodig en kon geen app vinden Toen kwam ik die regelgeving tegen, dus dacht dat het daaraan lag
    Er is nog geen officiele reactie geweest van google, wel gissingen. Juridische argumenten zijn niet zo waarschijnlijk, wellicht dat het technisch onmogelijk is (gescheiden pda/telefoonfunctie met te beperkte interface)

Whoei al 1 omhoog
    Issue 2117: Enhancement: Call Recorder
    428 people starred this issue.
      zondag 28 maart 2010 @ 10:41:31 #215
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_79664090
    Dat was ik
    pi_79664108
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:41 schreef kepler het volgende:
    Dat was ik
    Top. Hopelijk pakken ze hem binnenkort officieel een keer op of komt er een android toestel uit die het wel kan (hoop stiekem op de NEXUS II )
    pi_79664648
    Ook maar even gestemd, alhoewel ik niet denk dat ik het ooit zou gebruiken. Maar een extra functionaliteit is natuurlijk nooit weg
    pi_79664799
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef svefn het volgende:
    Ook maar even gestemd, alhoewel ik niet denk dat ik het ooit zou gebruiken. Maar een extra functionaliteit is natuurlijk nooit weg
    Thx

429 people starred this issue.

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117 nog 6 en het item is weer een plaatsje omhoog in de ranking
      Moderator zondag 28 maart 2010 @ 11:56:04 #219
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79665326
    9 april stays 9 april vooralsnog?

Ik kan hem pas 12 april ophalen, maar ga het daadwerkelijk pas 13april doen, denk ik Ja, of zaterdag de 10e, maar da's niet goed voor mij !!!
      zondag 28 maart 2010 @ 12:03:27 #220
    87334 lekzzz
    pi_79665514
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 11:56 schreef Renesite het volgende:
    9 april stays 9 april vooralsnog?

Ik kan hem pas 12 april ophalen, maar ga het daadwerkelijk pas 13april doen, denk ik Ja, of zaterdag de 10e, maar da's niet goed voor mij !!!
    Wat denk je zelf, ik denk dat het gewoon 9 april blijft hoor. Al die geruchten maken het alleen maar lastig.
      Moderator zondag 28 maart 2010 @ 12:05:13 #221
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_79665557
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 12:03 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, ik denk dat het gewoon 9 april blijft hoor. Al die geruchten maken het alleen maar lastig.
    Ik hoop eigenlijk later, stiekem, ik heb gewoonweg geen tijd om hele dagen ermee te spelen terwijl ik 5 tentamens heb
    pi_79665580
    "RFE: Support install of apps on SD cards "

Waarom is dit eigenlijk nog niet mogelijk?
      zondag 28 maart 2010 @ 14:09:47 #223
    87334 lekzzz
    pi_79668934
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 12:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk later, stiekem, ik heb gewoonweg geen tijd om hele dagen ermee te spelen terwijl ik 5 tentamens heb
    hahaha ik ken het, 6 april laatste tentamen dus ik heb hopelijk geluk
    pi_79669206
    Scheize ik heb tentamens van de 12de tot de 16de maak me in principe niet zo druk om die levertijden maar in dit geval zou het wel handig zijn als-ie écht ruim van tevoren (2 april oid) werd geleverd of pas na de 16de
    pi_79670979
    Mijn Hero begint wat kuren te vertonen. Als ik gebeld word, gaat de telefoon twee keer over en dan hangt hij op. Ik moet dus razendsnel zijn met opnemen, anders kan ik zelf terugbellen Vodafone snapt er niets van, dus ik geef m'n foon maar de schuld.
    Daarnaast werken de on-screen knoppen onder in beeld matig. Soms werkt het, soms niet. Kan zijn dat er iets met het touchscreen is, maar ik heb vertrouwen dat een softwareupdate voor een oplossing zorgt.
    Daarnaast is het toestel sloom geworden. Soms duurt het twee sec voordat het toestel reageert als ik ergens op druk.

Geen zin gehad om de afgelopen weken de zooi er opnieuw op te zetten aangezien de 2.1 update toch binnenkort komt. Dan doen we het gelijk goed
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      zondag 28 maart 2010 @ 15:29:00 #226
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_79671241
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 10:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Daarom stel ik het er mee puzzelen zeker uit tot na mijn tentamens
    Verstandig . Ben er wel erg blij mee, vandaar hardgelopen met de Legend icm app Cardiorunner, ging perfect! Hield netjes bij waar ik had gelopen, hoe hard gemiddeld, hoe lang en hoe ver
      zondag 28 maart 2010 @ 19:57:40 #227
    87334 lekzzz
    pi_79679479
    Vandaag even wat apps bekeken, kon helaas geen msn vinden die aan mijn verwachtingen voldeed. Gebruik geen msn/live account dus kon geen live-messenger gebruiken, hierdoor zie je namelijk de mensen die online zijn niet. Ik ga straks deze zeker gebruiken, beter en sneller dan fring, ebuddy e.d.
    pi_79689531
    eBuddy werkt perfect op mijn legend hoor, ook super handig dat je je facebook chat er aan kunt koppelen
    pi_79689904
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef lekzzz het volgende:
    Vandaag even wat apps bekeken, kon helaas geen msn vinden die aan mijn verwachtingen voldeed. Gebruik geen msn/live account dus kon geen live-messenger gebruiken, hierdoor zie je namelijk de mensen die online zijn niet. Ik ga straks deze zeker gebruiken, beter en sneller dan fring, ebuddy e.d.
    Vind hem er een beetje goedkoop uit zien imho. Al heb ik nog uberhaupt geen messenger achtige meuk geprobeert op mn telefoon. Kheb net ebuddy van de market getrokken, online ziet die er prima uit, ging er van uit dat die als app dan zelfs beter zijn werk moet doen.
    pi_79689961
    Google Talk bitches
    pi_79690044
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
    Google Talk bitches
    Ondersteunt zulks ook MSN dan?
    pi_79690061
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
    Google Talk bitches
    Ja, prima programma verder maar ken letterlijk 3 en een half mensen die daar op te vinden zijn.
    pi_79690126
    Als nou straks effe 25% van de mensen een Android heeft, zou dan eindelijk GTalk aanslaan?

Vreemd wel.. want je zou denken dat bijna iedereen wel ergens een Gmail of een Youtube account heeft...
    pi_79690196
    Is het overigens enigsinds logisch dat ik in de market het programma layar kan vinden? (HTC Hero van t-mob)
    pi_79690227
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
    Als nou straks effe 25% van de mensen een Android heeft, zou dan eindelijk GTalk aanslaan?

Vreemd wel.. want je zou denken dat bijna iedereen wel ergens een Gmail of een Youtube account heeft...
    Zo'n iets moet aanslaan en hard ook spontaan. Tis een prima IM protocol maar het kan niet echt de concurrentie aangaan met MSN.
    Dat gezegd hebbende doet google er ook niet zo heel erg veel aan het aan de man te brengen heb ik het idee.
      zondag 28 maart 2010 @ 22:52:13 #236
    87334 lekzzz
    pi_79690493
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef McKillem het volgende:

[..]

Vind hem er een beetje goedkoop uit zien imho. Al heb ik nog uberhaupt geen messenger achtige meuk geprobeert op mn telefoon. Kheb net ebuddy van de market getrokken, online ziet die er prima uit, ging er van uit dat die als app dan zelfs beter zijn werk moet doen.
    Ja ziet er wel wat goedkoop uit maar ik kan er wel alles mee. Ik moet zeggen heb hem vandaag een tijdje op de Legend kunnen proberen, als straks m'n Desire binnen is ga ik eens verder kijken.

Ik denk trouwens dat GoogleTalk lang gaat duren voordat het aanslaat, gaat sowieso msn niet vervangen.
      FOK!fotograaf zondag 28 maart 2010 @ 22:54:57 #237
    145146 Andyy
    pi_79690631
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Hagelkaas het volgende:
    eBuddy werkt perfect op mijn legend hoor, ook super handig dat je je facebook chat er aan kunt koppelen
    Niet op mijn Hero, ik had altijd disconnects om de 30 seconden waardoor ik niks kon versturen en vrijwel niks ontving, daarnaast ergerden mensen zich dood omdat ik toen zo vaak online kwam. En het lag echt niet aan mij netwerk, zelfs met Wifi deed die het.
    pi_79691306
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja, prima programma verder maar ken letterlijk 3 en een half mensen die daar op te vinden zijn.
    Mijn vriendin heeft ook android dus dat is heerlijk
    pi_79691395
    Dood aan sms'jes.
    pi_79691540
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
    Dood aan sms'jes.
    Eensch.
    pi_79695254
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef McKillem het volgende:
    Is het overigens enigsinds logisch dat ik in de market het programma layar kan vinden? (HTC Hero van t-mob)
    Niet? Layar heeft inderdaad problemen met de Market, zoals je hier kan zien.

Misschien dat je vanaf de Layar site zelf het .apk bestandje kan downloaden ofzo, moet je even zoeken.
    Mits je het dus inderdaad het niet kan vinden.
    pi_79697195
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 02:09 schreef Roolio het volgende:

[..]

Niet? Layar heeft inderdaad problemen met de Market, zoals je hier kan zien.

Misschien dat je vanaf de Layar site zelf het .apk bestandje kan downloaden ofzo, moet je even zoeken.
    Mits je het dus inderdaad het niet kan vinden.
    Dit ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door McKillem op 29-03-2010 11:04:55 ]
    pi_79697278
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft ook android dus dat is heerlijk
    Google talk Mijn mama heeft ook gewoon gmail dus ik kan ook met haar googletalken enzo.
    pi_79704493
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Pandora73 het volgende:
    * Pandora73 wacht nog steeds op aanbiedingen van Desire icm T-Mobile...
    Op de grote shops nog niks en die minder bekende durf ik dan weer niet aan (*watje is*)
    ik ook mag zeer binnenkort gaan verlengen dus ik wacht nog even op de Desire
      maandag 29 maart 2010 @ 13:45:10 #245
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_79704636
    Ik vind de Desire wel groot van formaat....jammer
    Ik ben van pindavlees
    pi_79704696
    Hierzo is het mailtje van GSMWeb inmiddels binnen, heb wel de brief nog niet ontvangen maar desnoods print ik het pdfje uit. Even afwachten

[ Bericht 0% gewijzigd door svefn op 29-03-2010 14:06:13 ]
    pi_79704728
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Flappekz het volgende:
    Ik vind de Desire wel groot van formaat....jammer
    Ach, als meisje heb je daar misschien problemen mee, maar als jongen toch niet? Ik gooi iig altijd vanalles in m'n broekzak
    pi_79704757
    Heb wel het idee dat eBuddy stroom vreet zoals een Amerikaan vet voer naar binnen werkt.
      maandag 29 maart 2010 @ 13:49:23 #249
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_79704778
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef svefn het volgende:

[..]

Ach, als meisje heb je daar misschien problemen mee, maar als jongen toch niet? Ik gooi iig altijd vanalles in m'n broekzak
    Ik ook, maar ben niet gewend aan grote telefoons. Heb ze eigenlijk altijd zo klein mogelijk gehad.

Zal gewoon een kwestie van wennen zijn
    Ik ben van pindavlees
    pi_79705021
    Denk het ook idd, bovendien is-ie niet echt dik
      maandag 29 maart 2010 @ 13:59:07 #251
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_79705155
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef svefn het volgende:
    Denk het ook idd, bovendien is-ie niet echt dik
    Das ook wel weer zo
    Toch moet ik m eerst ff echt in mn handen hebben voor ik besluit om m te halen. Mn vriendin heeft sinds zaterdag de Legend, en dat vind ik wel een mooi maatje eigenlijk. En een heerlijke telefoon
    Ik ben van pindavlees
    pi_79705288
    brief voor gsmweb is op de bus
    pi_79705513
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 13:59 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Das ook wel weer zo
    Toch moet ik m eerst ff echt in mn handen hebben voor ik besluit om m te halen. Mn vriendin heeft sinds zaterdag de Legend, en dat vind ik wel een mooi maatje eigenlijk. En een heerlijke telefoon
    Kan ik dan ook weer inkomen, heb zelf alleen het geduld er niet voor aangezien ik me na de positieve reviews niet kan voorstellen dat ik 'm niet fijn vind.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef BasNijmegen het volgende:
    brief voor gsmweb is op de bus
    Netjes, wanneer heb je de brief aangevraagd/ontvangen?
    pi_79706474
    Donderdag avond/nacht
    pi_79708548
    En vandaag pas binnengekregen? Anyways, ik wacht gewoon nog even af. Ze hebben me inmiddels wel al 5 mailtjes gestuurd met spam en dubbele contracten
    pi_79711958
    Mailtje zes is inmiddels binnen, weer dezelfde PDF als de vorige twee keren; ik krijg bijna het idee dat iemand van gsmweb hier mee zit te lezen en me nu uitlacht
    pi_79712163
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef svefn het volgende:
    Mailtje zes is inmiddels binnen, weer dezelfde PDF als de vorige twee keren; ik krijg bijna het idee dat iemand van gsmweb hier mee zit te lezen en me nu uitlacht
    pi_79712221
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Stuur nog eentje dan

Edit: ok ik heb net mailtje nummer 7 gekregen

[ Bericht 9% gewijzigd door svefn op 29-03-2010 17:06:23 ]
      maandag 29 maart 2010 @ 17:09:24 #259
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_79712842
    Note to self: Nooit bij GSMWeb bestellen.
    pi_79714103
    Wat raar! Ik heb zelf meerdere telefoons via GSMWeb gehad en dat ging altijd perfect
    pi_79714114
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Devolution het volgende:
    Note to self: Nooit bij GSMWeb bestellen.
    Of alles waar in de afzender "extra aanbieding" staat direct naar de prullenbak laten knallen.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      maandag 29 maart 2010 @ 19:20:27 #262
    87334 lekzzz
    pi_79717599
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef elfzesendertig het volgende:
    Wat raar! Ik heb zelf meerdere telefoons via GSMWeb gehad en dat ging altijd perfect
    ik ook geen problemen, eerste keer dat ik ergens anders bestel.
    pi_79717912
    Ach ik vind het zelf ook helemaal geen probleem, maar wel opvallend. En dan heb ik het vooral over de pdf die inmiddels 4 keer is verstuurd
    pi_79729009

Clucking bell... .

http://www.engadget.com/2(...)-web-space-but-andr/

Gaat wel om advertenties... maar toch.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 00:02:01 #265
    141024 Moron
    .... Oh Crap
    pi_79731839
    WinMo
    Android!!

Iemand die ook de game Cestos heeft?
    En de app Appbrain is ook handig
    I picture your face.. In the back of my eyes
      dinsdag 30 maart 2010 @ 07:03:22 #266
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79734828
    Mijn favoriete video reviewer van CoolBlue heeft de HTC Desire ge reviewed
    Maar wel een Dummy

[ Bericht 10% gewijzigd door Dionysiou op 30-03-2010 07:14:57 ]
      dinsdag 30 maart 2010 @ 08:09:32 #267
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_79735265
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
    [ afbeelding ]

Clucking bell... [ afbeelding ].

http://www.engadget.com/2(...)-web-space-but-andr/

Gaat wel om advertenties... maar toch.
    Echt wel dat Apple er langzamerhand van begint te balen. Daarom hebben ze laatst ook die rechtszaak tegen HTC aangespannen lijkt me.
    Life is what you make it.
    pi_79735698
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 08:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Echt wel dat Apple er langzamerhand van begint te balen. Daarom hebben ze laatst ook die rechtszaak tegen HTC aangespannen lijkt me.
    Inderdaad mja, eigen schuld dikke bult
    pi_79742500
    Er is iets mis gegaan bij gsmweb. Invulformulier van GSMweb moet ik simkaart nummer invullen. Er zijn 15 invoervelden, maar mijn simkaart heeft 26 cijfers (ofzoiets)..... iemand idee hoe ik dit moet verwerken?
    pi_79745682
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef BasNijmegen het volgende:
    Er is iets mis gegaan bij gsmweb. Invulformulier van GSMweb moet ik simkaart nummer invullen. Er zijn 15 invoervelden, maar mijn simkaart heeft 26 cijfers (ofzoiets)..... iemand idee hoe ik dit moet verwerken?
    Kijk eens op deze site. Daar staat dat die simkaartnummers een soort voorvoegsel hebben, misschien dat je die moet weglaten? Ik zou gewoon even bellen of mailen met gsmweb, dan weet je het zeker.
    pi_79750692
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Roolio het volgende:

[..]

Kijk eens op deze site. Daar staat dat die simkaartnummers een soort voorvoegsel hebben, misschien dat je die moet weglaten? Ik zou gewoon even bellen of mailen met gsmweb, dan weet je het zeker.
    dank u
    pi_79751747
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 07:03 schreef Dionysiou het volgende:

Mijn favoriete video reviewer van CoolBlue heeft de HTC Desire ge reviewed
    Maar wel een Dummy
    Whaha! Moet je de Closed Captions eens aanzetten .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 16:58:23 #273
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79752108
    Haha ja! Geniaal! Lijkt net Prison Break
    pi_79752409
    Zo, weer eens drie pdf'jes van gsmweb later (volgens mij zit ik nu op 11) heb ik dan ook het fysieke formulier ontvangen dalijk maar eens invullen en opsturen. En dan maar hopen dat ze per ongeluk ook meerdere Desire's á ¤0,00 opsturen natuurlijk.

Oh, heeft niemand trouwens al screenprotectors gekocht? Is imo iig veel belangrijker en praktischer dan cases. Ik heb in ieder geval deze besteld.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 17:14:34 #275
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_79752738
    Ik ga die van Zagg kopen, full body protection als ze die hebben.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 18:52:25 #276
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_79756484
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 17:05 schreef svefn het volgende:
    Zo, weer eens drie pdf'jes van gsmweb later (volgens mij zit ik nu op 11) heb ik dan ook het fysieke formulier ontvangen dalijk maar eens invullen en opsturen. En dan maar hopen dat ze per ongeluk ook meerdere Desire's á ¤0,00 opsturen natuurlijk.

Oh, heeft niemand trouwens al screenprotectors gekocht? Is imo iig veel belangrijker en praktischer dan cases. Ik heb in ieder geval deze besteld.
    Ik heb voor m'n Legend net 1 besteld, hier dus.

Maar heb ook vandaag een mooi wit hoesje gekregen Wil dat prachtige scherm niet vernielen!
    pi_79757005
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
    Ik ga die van Zagg kopen, full body protection als ze die hebben.
    Heb eens wat gegoogled, ziet er goed uit idd! Is wel nergens te vinden voor de HTC Desire dus (nu iig) nog geen optie voor mij.
    pi_79757054
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef svefn het volgende:

[..]

Heb eens wat gegoogled, ziet er goed uit idd! Is wel nergens te vinden voor de HTC Desire dus (nu iig) nog geen optie voor mij.
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb voor m'n Legend net 1 besteld, hier dus.

Maar heb ook vandaag een mooi wit hoesje gekregen Wil dat prachtige scherm niet vernielen!
    Nice Alhoewel dat hoesje natuurlijk niet perse nodig is om het scherm tegen krassen etc te beschermen, daar is een screenprotector voor.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 19:08:02 #279
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_79757124
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef svefn het volgende:

[..]

[..]

Nice Alhoewel dat hoesje natuurlijk niet perse nodig is om het scherm tegen krassen etc te beschermen, daar is een screenprotector voor.
    Nee idd, maar gewoon voor de zekerheid. Doe m'n mobiel over het algemeen altijd in m'n tas, en je weet maar nooit wat er dan kan gebeuren
    pi_79757205
    Klopt inderdaad, dan zou ik het misschien ook doen. Maar heb 'm altijd in m'n zak dus vind een hoesje dan niet zo praktisch en sowieso niet mooi. Heb sowieso nooit hoesjes om m'n spullen eigenlijk
      dinsdag 30 maart 2010 @ 19:13:42 #281
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_79757358
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef svefn het volgende:
    Klopt inderdaad, dan zou ik het misschien ook doen. Maar heb 'm altijd in m'n zak dus vind een hoesje dan niet zo praktisch en sowieso niet mooi. Heb sowieso nooit hoesjes om m'n spullen eigenlijk
    Normaal gesproken gooide ik ook altijd hoesjes in een hoek, maar vond het dit keer wel handig Heb deze gekocht..
    pi_79757406
    Ach, hij hoeft maar een jaar mee ofzo .

M'n Hero heb ik nog minder dan een jaar. En m'n Nokia 5800 daarvoor slechts een paar maanden... .
    pi_79773726
    Ik heb ook geen screenprotector of hoesje ofzo, en m'n scherm is nog 100% krasvrij. Een screenprotector gaat toch altijd hoe dan ook ten koste van het scherm. En volgens mij is het scherm best goed bestand tegen krassen van zichzelf:

FOK!fotograaf woensdag 31 maart 2010 @ 01:33:13 #284
    145146 Andyy
    pi_79774241
    Ja, meeste glazen schermen zijn vrij krasbestendig, alleen ze kunnen niet zo goed tegen zandkorreltjes die je soms in je broekzak hebt
    pi_79776352
    quote:
    I am having a hard time believing this, but SlashGear is reporting that the Xperia X10 will never support multitouch. We already expected the device to ship with Android 1.6, but Sony Ericsson is planning to update the firmware to Android 2.1 (which includes the multitouch APIs). ‘

Unfortunately, even Android 2.1 will not add multitouch functionality to the X10. It appears the X10 suffers from a hardware limitation and will only allow input from a single finger.

Bron: http://androidandme.com/2(...)ger-2-not-supported/
    Wel raar dat de X10 dit niet kan..
    pi_79776643
    vanaf vandaag mag ik verlengen bij T-mobile

helaas staat de Desire nog niet in het lijstje
    pi_79778572
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef Salatrel het volgende:
    vanaf vandaag mag ik verlengen bij T-mobile

helaas staat de Desire nog niet in het lijstje
    Je kan wel via andere sites verlengen, en dan kan je vast ook wel de desire nemen.
    pi_79784884
    hoe zit dat eigelijk met die android toestellen? mijn huidige abo heeft geen databundel maar nog wel een hoop tegoed. kan daar dus gewoon van internetten zonder dat ze extra kosten in rekening gaan brengen. is het wel gewoon mogelijk internetverbinding alleen actief te laten zijn als ik dit daadwerkelijk wil?

m.a.w. is de internetverbinding makkelijk te activeren en deactiveren?
    pi_79787581
    Welke Android toestellen zijn eigenlijk helemaal het einde tegenwoordig? Afgezien van de, mij te prijzige, Nexus.
    HÆLP.
    pi_79787595
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef ehqo. het volgende:
    Welke Android toestellen zijn eigenlijk helemaal het einde tegenwoordig? Afgezien van de, mij te prijzige, Nexus.
    Desire (opvolger van de Hero).
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      woensdag 31 maart 2010 @ 14:12:13 #291
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_79787691
    Droid.
    pi_79787795
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Die ziet er wel kek uit. En beter betaalbaar, hij komt half april uit begrijp ik? Dat zou mooi uitkomen want mijn huidige abonnement is bijna afgelopen.
    HÆLP.
    pi_79787860
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De legend is de opvolger van de Hero
    pi_79787997
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Die ook ja .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_79788024
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Betaal je voor een Desire meer omdat het scherm groter is? Of is er meer dan dat?
    HÆLP.
    pi_79788092
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Die ook ja .
    Nee de Desire is geen opvolger van iets... Die staat los van die lijn
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Betaal je voor een Desire meer omdat het scherm groter is? Of is er meer dan dat?
    Hij is sneller, en groter... Maar de legend is mooier en unibody is
    pi_79788251
    Dan moet ik ze toch maar eens gaan voelen.
    HÆLP.
      woensdag 31 maart 2010 @ 14:33:25 #298
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_79788636
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee de Desire is geen opvolger van iets... Die staat los van die lijn
    [..]

Hij is sneller, en groter... Maar de legend is mooier en unibody is
    Bij unibody moet ik me voorstellen dat ze met een aantal fabrikanten een standaard formaat hebben afgesproken?
    Life is what you make it.
    pi_79789156
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Bij unibody moet ik me voorstellen dat ze met een aantal fabrikanten een standaard formaat hebben afgesproken?
    Nee, dat de hele body van één stuk is gemaakt, in dit geval aluminium
      FOK!fotograaf woensdag 31 maart 2010 @ 14:49:24 #300
    145146 Andyy
    pi_79789323
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Whaha! Moet je de Closed Captions eens aanzetten .
    Soviet missiles
    pi_79790064
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef ehqo. het volgende:
    De desire is kort door de bocht de OEM versie van de Google Nexus. Beiden komen uit de fabrieken van HTC ,en hebben dezelfde hardware onder de motorkap. (3,7 inch OLED-scherm, 1Ghz snapdragon processor)

De Legend is meer de opvolger van de Hero, zelfde formaat scherm, maar nu OLED, iets snellere processor en Eclair (Android 2.1). En natuurlijk dat unibody design..
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')