Uhm, ja ik vind het wel vrij zwart, maar ik vind het bij alle telefoons wel zwart.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel volgens mij. Als je het zeker wilt weten, ga naar het menu en kijk of zwart echt zwart is.
Ik heb hem zonder abo, dus zal de prijs denk ik niet heel snel naar beneden gaan voor een los toestel. M'n abo kan ik altijd nog een sim-only voor nemen als de tijd daar is. Scheelt vaak veel als er een leuke aanbieding voorbij komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een relatief duur abonnement, als ik het zo bekijk.
Ahzo, misschien idd wat zuur dan. Maar het zal er niet minder om worden als je 'm hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een relatief duur abonnement, als ik het zo bekijk.
Tering! Duur!quote:De Motorola Milestone gaat in Nederland verkocht worden voor een adviesprijs van ¤ 549,- . Dit is relatief hoog vergeleken met bijvoorbeeld de HTC Desire of de Sony Xperia X10. De Motorola Milestone geleverd worden met Android 2.1 out of the box. Wellicht dat Motorola wat aan de late kant is, maar wie weet is dit goed nieuws voor de toekomstige toestellen van deze fabrikant.
Weet iemand of je bij gsmweb ook een abo kan verlengen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef svefn het volgende:
Ik denk trouwens dat ik morgen maar eens een abbo ga afsluitenzoals al eerder gepost wordt het deze http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/mrt3.htm en dan Vodafone BSW 150 2-jarig. Kost me om precies te zijn 25,81 per maand en verder niets
![]()
Lijkt me stug dat het ergens nog goedkoper wordt, of ze moeten wel de maandelijke kosten nog verder kunnen verlagen, maar dat lijkt me sterk.
Ja kan ook gewoon, staat op een pagina. Abo verlengen of abo+toestel. Beiden per provider.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Weet iemand of je bij gsmweb ook een abo kan verlengen?
Heb 'm aangevraagdquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon, staat op een pagina. Abo verlengen of abo+toestel. Beiden per provider.
eBay is je vriendquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef lekzzz het volgende:
hmm wilde eigenlijk 16 Gb maar moet je dan die prijzen eens zien
Persoonlijk heb ik altijd zeer goede ervaring met gsmweb. M'n zwager laatst een legend besteld, was de volgende dag in huis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heb 'm aangevraagd
Werkt dat een beetje goed bij GSMweb?
't Kan in de meeste gevallen in zo'n bubbeltjes enveloppe verstuurd wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:46 schreef lekzzz het volgende:
M'n geheugenkaartje is onderweg, staat er bij gewicht 545gr
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kan hem cancellen, maar ik doe het niet
Dit is best interessant!
*kuch*quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Question
Ik heb een Magic met 1.6, ik zie hier dat er al 2 nieuwe updates zijn, echter als ik software versie check, zegt hij dat ik up to date ben...
How come?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind die voorwaarden van Unigarant toch niet echt heel geweldig hoor...
Bij een dagwaarde van minder dan 50% van de nieuwwaarde gaan ze bij totaalverlies al over op dagwaarde. Als herstel mogelijk is wordt in het geval de herstelkosten hoger zijn dan 50% van de vastgestelde waarde (lees: dagwaarde) al uitgegaan van totaalverlies. Maar er staat nergens hoe ze de dagwaarde van je telefoon berekenen. (Welke verwachte levensduur houden ze dan aan?)
Bovendien kun je de verzekering wel schorsen als je de telefoon verkoopt of als hij gestolen wordt, maar dan blijft je premie van hun; en als je niet binnen 3 jaar een nieuwe telefoon ter verzekering aanbiedt ben je die premie kwijt. En oke, het is maar 21 euro op jaarbasis... Maar toch...
De dekking is overigens wel weer zeer redelijk.
Maar goed, ik heb me nooit zo in telefoonverzekeringen verdiept, dus misschien is dit wel heel gebruikelijk allemaal.
Maar mijn grootste probleem als de foon gestolen zou worden, is mijn adressenbestand (hoewel dat nu natuurlijk wel gekoppeld is aan mijn gmail dus eenvoudiger te herstellen dan met WM-foons), en vooral de toegang tot mijn mailboxen. Daar zou ik veel meer van balen! En natuurlijk ineens een keihoge rekening vanwege vage telefoongesprekken met nog vagere telefoonnummers.
(Hoewel ze dan wel weer mijn toegangscode moeten kraken, maar ik vermoed dat echte pro's daar ook wel weg mee weten)
Erg redelijkquote:
Nou, vertel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb volgens mij een manier gevonden waardoor ik Apps gratis uit de appstore kan halen
Vertel. Lijkt me sterk dat je de eerste bent die slimmer is dan Google.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb volgens mij een manier gevonden waardoor ik Apps gratis uit de appstore kan halen
Ja, met 80% minder reflectie oid?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Dionysiou het volgende:
..de Samsung i9000 die heeft een 4 inch touchscreen met Super Amoled screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |