Nee tuurlijk nietquote:
Er staat dat er op 20/3/2010 de order was verzondenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat raar, op de Hi-site staat gewoon dat hij verzonden is?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:36 schreef Sodeju het volgende:
Android 2.1 draaiend op mijn Milestone incl. Nederlandse taal ondersteuning
Dat is voordeliger dan de 10 EU per maand die ik nu moet betalen. Hoe zit het met het eigen risico?quote:
20 euro.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is voordeliger dan de 10 EU per maand die ik nu moet betalen. Hoe zit het met het eigen risico?
http://www.androidplanet.(...)zou-moeten-proberen/quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat zijn de Android must have apps?
no thanksquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
20 EU eigen risico.. ik zit met mijn bromfiets al bij Unigarant. Dit is veel cheaper dan dat ik nu hebt. Even CoolBlue bellen en de verzekering uit mijn pakket gooien
Die ik nu heb is 10 EU premie per maand en 75 EU eigen risico.
Rene thanx.
TVPquote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Rom:
Cyanogenmod
Mijn musthave apps:
Klaxon (Heerlijke wekker!)
Dolphin Browser (Owned de normale browser keihard)
Camera ZOOM! (Toffere camera, met kekke effectjes)
Google Skymaps (Weet ik waar de sterren staan)
Better Keyboard (Beter toetsenbord dan de normale)
CM Updater (Voor het updaten van mijn Cyanogenmod)
Advanced Task Killer (Voor het vermoorden van mijn apps)
Weather widget donate (voor mijn klok en het weer Hero style)
Games:
Shoot U!
Totemo
Radiant
Robo Defense
Blow UpHups!
Dan ben je alles kwijt?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)gt-nederlands-howto/
Ik heb geen idee, want ik heb dat toestel niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dan ben je alles kwijt?Hmm, dan ga ik toch twijfelen. Wat vindt jij er beter aan?
Dan maak je een Nandroid backup?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dan ben je alles kwijt?Hmm, dan ga ik toch twijfelen. Wat vindt jij er beter aan?
Zo vanzelfsprekend is dat toch niet. Ik zit op fok forum om oa over Android te praten. Ik stel de vraag hier, omdat ik jullie ervaringen wil horen. Toch bedankt voor de link, is een prima lijstje.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://www.androidplanet.(...)zou-moeten-proberen/
lees anders ff het topic door
Ik heb geen G1, maar een Milestone, en het maakt alleen een image van je telefoon zo te zien, voor als er iets fout gaat, niet dat je in 1 klap al je programma's, foto's en instellingen enzo kan opslaan en verplaatsen.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan maak je een Nandroid backup?
Met een image kan je toch alles in 1 keer verplaatsenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik heb geen G1, maar een Milestone, en het maakt alleen een image van je telefoon zo te zien, voor als er iets fout gaat, niet dat je in 1 klap al je programma's, foto's en instellingen enzo kan opslaan en verplaatsen.
Maar er zal vast wel zoiets zijn, ga ik even op googlen.
er staat niet voor niets eenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:36 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Zo vanzelfsprekend is dat toch niet. Ik zit op fok forum om oa over Android te praten. Ik stel de vraag hier, omdat ik jullie ervaringen wil horen. Toch bedankt voor de link, is een prima lijstje.
edit: die van DutchErrorist ook! bedankt.
Mailtje gestuurd ^^.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind die voorwaarden van Unigarant toch niet echt heel geweldig hoor...
Bij een dagwaarde van minder dan 50% van de nieuwwaarde gaan ze bij totaalverlies al over op dagwaarde. Als herstel mogelijk is wordt in het geval de herstelkosten hoger zijn dan 50% van de vastgestelde waarde (lees: dagwaarde) al uitgegaan van totaalverlies. Maar er staat nergens hoe ze de dagwaarde van je telefoon berekenen. (Welke verwachte levensduur houden ze dan aan?)
Bovendien kun je de verzekering wel schorsen als je de telefoon verkoopt of als hij gestolen wordt, maar dan blijft je premie van hun; en als je niet binnen 3 jaar een nieuwe telefoon ter verzekering aanbiedt ben je die premie kwijt. En oke, het is maar 21 euro op jaarbasis... Maar toch...
De dekking is overigens wel weer zeer redelijk.
Maar goed, ik heb me nooit zo in telefoonverzekeringen verdiept, dus misschien is dit wel heel gebruikelijk allemaal.
Maar mijn grootste probleem als de foon gestolen zou worden, is mijn adressenbestand (hoewel dat nu natuurlijk wel gekoppeld is aan mijn gmail dus eenvoudiger te herstellen dan met WM-foons), en vooral de toegang tot mijn mailboxen. Daar zou ik veel meer van balen! En natuurlijk ineens een keihoge rekening vanwege vage telefoongesprekken met nog vagere telefoonnummers.
(Hoewel ze dan wel weer mijn toegangscode moeten kraken, maar ik vermoed dat echte pro's daar ook wel weg mee weten)
Contact personen bleven bij mij gewoon in tact, dat ik een aantal apps opnieuw moest downloaden vond ik niet ergquote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik heb geen G1, maar een Milestone, en het maakt alleen een image van je telefoon zo te zien, voor als er iets fout gaat, niet dat je in 1 klap al je programma's, foto's en instellingen enzo kan opslaan en verplaatsen.
Maar er zal vast wel zoiets zijn, ga ik even op googlen.
Dat is een lijstje van een jaar oud. Heb je niet zo veel aan dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://www.androidplanet.(...)zou-moeten-proberen/
lees anders ff het topic door
Oh jaquote:
Hoi. Ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh jaDan kan ik google talk gebruiken ipv sms (vriendin krijgt mijn magic)
Heeft iemand hier al de legend trouwens?
Ja, maar dan heb ik de update toch niet meer..quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Met een image kan je toch alles in 1 keer verplaatsen
Ja dat dacht ik al, die synchoniseert 'ie gewoon weer met Gmail.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Contact personen bleven bij mij gewoon in tact, dat ik een aantal apps opnieuw moest downloaden vond ik niet erg
Is dat design serieus?quote:
N82 begin ik nu ook verdrietig van te worden. Derhalve is mijn desire al besteldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Is dat design serieus?En ik kan niet veel langer dan een paar weekjes wachten. Ik word gek van m'n N82.
Ja precies, dat dacht ik dus ook al. Die N82... wat gaat er sinds de laatste tijd mis:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
N82 begin ik nu ook verdrietig van te worden. Derhalve is mijn desire al besteld!
Sowieso, wat een lelijk ding is die incredible
Flash is sowiesoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:28 schreef DennisMoore het volgende:
Legend heeft/krijgt geen Flash toch?
Wel mooier dan de Desire is ie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |