Menu > View, sla je slag.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:10 schreef makkie88 het volgende:
Sinds kort draai ik Sense op mijn magic,
maar nu heb ik bij mijn contacten altijd ook alle SIM contacten er tussen staan, kan ik dit ook weghalen? alles staat er dubbel in!
Daarom stel ik het er mee puzzelen zeker uit tot na mijn tentamensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
Heb vandaag de HTC Legend gehaald, icm KPN abo. Erg tevreden mee tot nu toe, nog wel beetje puzzelen
Volgens mij zijn daar problemen met de wetgeving... Je mag namelijk niet zomaar een telefoongesprek opnemen (zonder dat je het eerst vermeld) heb ik ooit begrepenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat ik nog steeds mis op android is callrecording. Als je dit ook mist kun je een vinkje zetten op
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117
Hoe meer vinkjes hoe eerder ze het gaan oppakken is het idee
Nopes dat is niet het issue (google voice ondersteunt bv ook het opnemen van gesprekken). Daarbij is het op zeer veel plekken toegestaan ook zonder dat van te voren dit kenbaar wordt gemaakt aan de tweede partij.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar problemen met de wetgeving... Je mag namelijk niet zomaar een telefoongesprek opnemen (zonder dat je het eerst vermeld) heb ik ooit begrepen
Verhip, da's waar. Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat ik nog steeds mis op android is callrecording.
427 people starred this issue.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verhip, da's waar. Was me nog helemaal niet opgevallen. Lijkt me idd wel een nuttige functionaliteit in sommige situaties
.
Is 't er niet als losse app?
ah ok, ik had het laatst ook nodig en kon geen app vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nopes dat is niet het issue (google voice ondersteunt bv ook het opnemen van gesprekken). Daarbij is het op zeer veel plekken toegestaan ook zonder dat van te voren dit kenbaar wordt gemaakt aan de tweede partij.
Is het enige dat ik echt mis (en op elke basistelefoon die ik gehad heb ondersteund werd)
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117 dus
Er is nog geen officiele reactie geweest van google, wel gissingen. Juridische argumenten zijn niet zo waarschijnlijk, wellicht dat het technisch onmogelijk is (gescheiden pda/telefoonfunctie met te beperkte interface)quote:Op zondag 28 maart 2010 10:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ah ok, ik had het laatst ook nodig en kon geen app vindenToen kwam ik die regelgeving tegen, dus dacht dat het daaraan lag
Top. Hopelijk pakken ze hem binnenkort officieel een keer op of komt er een android toestel uit die het wel kan (hoop stiekem op de NEXUS IIquote:
Thxquote:Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef svefn het volgende:
Ook maar even gestemd, alhoewel ik niet denk dat ik het ooit zou gebruiken. Maar een extra functionaliteit is natuurlijk nooit weg
Wat denk je zelf, ik denk dat het gewoon 9 april blijft hoor. Al die geruchten maken het alleen maar lastig.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:56 schreef Renesite het volgende:
9 april stays 9 april vooralsnog?
Ik kan hem pas 12 april ophalen, maar ga het daadwerkelijk pas 13april doen, denk ikJa, of zaterdag de 10e, maar da's niet goed voor mij
!!!
Ik hoop eigenlijk later, stiekem, ik heb gewoonweg geen tijd om hele dagen ermee te spelen terwijl ik 5 tentamens hebquote:Op zondag 28 maart 2010 12:03 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, ik denk dat het gewoon 9 april blijft hoor. Al die geruchten maken het alleen maar lastig.
hahaha ik ken het, 6 april laatste tentamen dus ik heb hopelijk gelukquote:Op zondag 28 maart 2010 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk later, stiekem, ik heb gewoonweg geen tijd om hele dagen ermee te spelen terwijl ik 5 tentamens heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |