Uhm, ja ik vind het wel vrij zwart, maar ik vind het bij alle telefoons wel zwart.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel volgens mij. Als je het zeker wilt weten, ga naar het menu en kijk of zwart echt zwart is.
Ik heb hem zonder abo, dus zal de prijs denk ik niet heel snel naar beneden gaan voor een los toestel. M'n abo kan ik altijd nog een sim-only voor nemen als de tijd daar is. Scheelt vaak veel als er een leuke aanbieding voorbij komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een relatief duur abonnement, als ik het zo bekijk.
Ahzo, misschien idd wat zuur dan. Maar het zal er niet minder om worden als je 'm hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een relatief duur abonnement, als ik het zo bekijk.
Tering! Duur!quote:De Motorola Milestone gaat in Nederland verkocht worden voor een adviesprijs van ¤ 549,- . Dit is relatief hoog vergeleken met bijvoorbeeld de HTC Desire of de Sony Xperia X10. De Motorola Milestone geleverd worden met Android 2.1 out of the box. Wellicht dat Motorola wat aan de late kant is, maar wie weet is dit goed nieuws voor de toekomstige toestellen van deze fabrikant.
Weet iemand of je bij gsmweb ook een abo kan verlengen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef svefn het volgende:
Ik denk trouwens dat ik morgen maar eens een abbo ga afsluitenzoals al eerder gepost wordt het deze http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/mrt3.htm en dan Vodafone BSW 150 2-jarig. Kost me om precies te zijn 25,81 per maand en verder niets
![]()
Lijkt me stug dat het ergens nog goedkoper wordt, of ze moeten wel de maandelijke kosten nog verder kunnen verlagen, maar dat lijkt me sterk.
Ja kan ook gewoon, staat op een pagina. Abo verlengen of abo+toestel. Beiden per provider.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Weet iemand of je bij gsmweb ook een abo kan verlengen?
Heb 'm aangevraagdquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon, staat op een pagina. Abo verlengen of abo+toestel. Beiden per provider.
eBay is je vriendquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef lekzzz het volgende:
hmm wilde eigenlijk 16 Gb maar moet je dan die prijzen eens zien
Persoonlijk heb ik altijd zeer goede ervaring met gsmweb. M'n zwager laatst een legend besteld, was de volgende dag in huis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heb 'm aangevraagd
Werkt dat een beetje goed bij GSMweb?
't Kan in de meeste gevallen in zo'n bubbeltjes enveloppe verstuurd wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:46 schreef lekzzz het volgende:
M'n geheugenkaartje is onderweg, staat er bij gewicht 545gr
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kan hem cancellen, maar ik doe het niet
Dit is best interessant!
*kuch*quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Question
Ik heb een Magic met 1.6, ik zie hier dat er al 2 nieuwe updates zijn, echter als ik software versie check, zegt hij dat ik up to date ben...
How come?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind die voorwaarden van Unigarant toch niet echt heel geweldig hoor...
Bij een dagwaarde van minder dan 50% van de nieuwwaarde gaan ze bij totaalverlies al over op dagwaarde. Als herstel mogelijk is wordt in het geval de herstelkosten hoger zijn dan 50% van de vastgestelde waarde (lees: dagwaarde) al uitgegaan van totaalverlies. Maar er staat nergens hoe ze de dagwaarde van je telefoon berekenen. (Welke verwachte levensduur houden ze dan aan?)
Bovendien kun je de verzekering wel schorsen als je de telefoon verkoopt of als hij gestolen wordt, maar dan blijft je premie van hun; en als je niet binnen 3 jaar een nieuwe telefoon ter verzekering aanbiedt ben je die premie kwijt. En oke, het is maar 21 euro op jaarbasis... Maar toch...
De dekking is overigens wel weer zeer redelijk.
Maar goed, ik heb me nooit zo in telefoonverzekeringen verdiept, dus misschien is dit wel heel gebruikelijk allemaal.
Maar mijn grootste probleem als de foon gestolen zou worden, is mijn adressenbestand (hoewel dat nu natuurlijk wel gekoppeld is aan mijn gmail dus eenvoudiger te herstellen dan met WM-foons), en vooral de toegang tot mijn mailboxen. Daar zou ik veel meer van balen! En natuurlijk ineens een keihoge rekening vanwege vage telefoongesprekken met nog vagere telefoonnummers.
(Hoewel ze dan wel weer mijn toegangscode moeten kraken, maar ik vermoed dat echte pro's daar ook wel weg mee weten)
Erg redelijkquote:
Nou, vertel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb volgens mij een manier gevonden waardoor ik Apps gratis uit de appstore kan halen
Vertel. Lijkt me sterk dat je de eerste bent die slimmer is dan Google.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb volgens mij een manier gevonden waardoor ik Apps gratis uit de appstore kan halen
Ja, met 80% minder reflectie oid?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Dionysiou het volgende:
..de Samsung i9000 die heeft een 4 inch touchscreen met Super Amoled screen.
Bij nader inzien zoek zelf maar op, ik wil geen problemen krijgenquote:
Tuurlijk is het al vet lang bekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Vertel. Lijkt me sterk dat je de eerste bent die slimmer is dan Google.
In ieder geval indirect: Android synct met Gmail, en je kan zelf je Outlook ook laten syncen met Gmail. Dus met de "tussenstop" van Gmail kan het sowieso. Of het ook rechtstreeks kan? Volgens mij wel, maar heb het nog niet nodig gehad dus niet uitgezocht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
- Is het mogelijk met Android je contacten, afspraken, taken etc te synchroniseren met Outlook?
In principe is dat geen probleem. Het liefst wel direct, dat als ik m'n telefoon aan m'n laptop hang dat hij gelijk synct.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In ieder geval indirect: Android synct met Gmail, en je kan zelf je Outlook ook laten syncen met Gmail. Dus met de "tussenstop" van Gmail kan het sowieso. Of het ook rechtstreeks kan? Volgens mij wel, maar heb het nog niet nodig gehad dus niet uitgezocht.
Oeh binnen. Invullen en opsturen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteravond bestelling gedaan mij GSMWeb, maar vandaag nog niets in de bus of mailbox..... aargh wachten!
helaas heb ik mijn vertrouwen in samsung al heeeeeel lang geleden kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, met 80% minder reflectie oid?
Je kan sowieso ook syncen met Exchange servers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
In principe is dat geen probleem. Het liefst wel direct, dat als ik m'n telefoon aan m'n laptop hang dat hij gelijk synct.
Dus als iemand nog suggesties heeft.. Niet dat ik al Android heb, maar ik ben er bijna van overtuigt dat ik de X10 ga halen.
haha heb er gratis een grote bus met screenwipes bijgekregen, dat verklaard hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Kan in de meeste gevallen in zo'n bubbeltjes enveloppe verstuurd worden. Sommige winkels doen dat helaas ook niet, dus dan gewoon 6-7 euro verz. kosten
Lijkt me wat omslachtig om te maken, tenzij FOK! hier een API voor aanbiedt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens nog een idee voor de devvers hier, een Fok! Pm notifier.
Ik gebruik nu al Syncmate, werkt wel lekker en je kan allerlei syncjes toevoegenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
In principe is dat geen probleem. Het liefst wel direct, dat als ik m'n telefoon aan m'n laptop hang dat hij gelijk synct.
Dus als iemand nog suggesties heeft.. Niet dat ik al Android heb, maar ik ben er bijna van overtuigt dat ik de X10 ga halen.
Welke app kocht je dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik probeerde net app te kopen uit de app store, maar na het invoeren van mijn creditcardgegevens kreeg ik een melding dat mijn gegevens incorrect waren.. Alles 10x gechecked maar de melding bleef.. Iemand een oplossing? Google leverde niets op.
Menu > View, sla je slag.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:10 schreef makkie88 het volgende:
Sinds kort draai ik Sense op mijn magic,
maar nu heb ik bij mijn contacten altijd ook alle SIM contacten er tussen staan, kan ik dit ook weghalen? alles staat er dubbel in!
Daarom stel ik het er mee puzzelen zeker uit tot na mijn tentamensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
Heb vandaag de HTC Legend gehaald, icm KPN abo. Erg tevreden mee tot nu toe, nog wel beetje puzzelen
Volgens mij zijn daar problemen met de wetgeving... Je mag namelijk niet zomaar een telefoongesprek opnemen (zonder dat je het eerst vermeld) heb ik ooit begrepenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat ik nog steeds mis op android is callrecording. Als je dit ook mist kun je een vinkje zetten op
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117
Hoe meer vinkjes hoe eerder ze het gaan oppakken is het idee
Nopes dat is niet het issue (google voice ondersteunt bv ook het opnemen van gesprekken). Daarbij is het op zeer veel plekken toegestaan ook zonder dat van te voren dit kenbaar wordt gemaakt aan de tweede partij.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar problemen met de wetgeving... Je mag namelijk niet zomaar een telefoongesprek opnemen (zonder dat je het eerst vermeld) heb ik ooit begrepen
Verhip, da's waar. Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat ik nog steeds mis op android is callrecording.
427 people starred this issue.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verhip, da's waar. Was me nog helemaal niet opgevallen. Lijkt me idd wel een nuttige functionaliteit in sommige situaties
.
Is 't er niet als losse app?
ah ok, ik had het laatst ook nodig en kon geen app vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nopes dat is niet het issue (google voice ondersteunt bv ook het opnemen van gesprekken). Daarbij is het op zeer veel plekken toegestaan ook zonder dat van te voren dit kenbaar wordt gemaakt aan de tweede partij.
Is het enige dat ik echt mis (en op elke basistelefoon die ik gehad heb ondersteund werd)
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117 dus
Er is nog geen officiele reactie geweest van google, wel gissingen. Juridische argumenten zijn niet zo waarschijnlijk, wellicht dat het technisch onmogelijk is (gescheiden pda/telefoonfunctie met te beperkte interface)quote:Op zondag 28 maart 2010 10:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ah ok, ik had het laatst ook nodig en kon geen app vindenToen kwam ik die regelgeving tegen, dus dacht dat het daaraan lag
Top. Hopelijk pakken ze hem binnenkort officieel een keer op of komt er een android toestel uit die het wel kan (hoop stiekem op de NEXUS IIquote:
Thxquote:Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef svefn het volgende:
Ook maar even gestemd, alhoewel ik niet denk dat ik het ooit zou gebruiken. Maar een extra functionaliteit is natuurlijk nooit weg
Wat denk je zelf, ik denk dat het gewoon 9 april blijft hoor. Al die geruchten maken het alleen maar lastig.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:56 schreef Renesite het volgende:
9 april stays 9 april vooralsnog?
Ik kan hem pas 12 april ophalen, maar ga het daadwerkelijk pas 13april doen, denk ikJa, of zaterdag de 10e, maar da's niet goed voor mij
!!!
Ik hoop eigenlijk later, stiekem, ik heb gewoonweg geen tijd om hele dagen ermee te spelen terwijl ik 5 tentamens hebquote:Op zondag 28 maart 2010 12:03 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, ik denk dat het gewoon 9 april blijft hoor. Al die geruchten maken het alleen maar lastig.
hahaha ik ken het, 6 april laatste tentamen dus ik heb hopelijk gelukquote:Op zondag 28 maart 2010 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk later, stiekem, ik heb gewoonweg geen tijd om hele dagen ermee te spelen terwijl ik 5 tentamens heb![]()
Verstandigquote:Op zondag 28 maart 2010 10:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom stel ik het er mee puzzelen zeker uit tot na mijn tentamens
Vind hem er een beetje goedkoop uit zien imho. Al heb ik nog uberhaupt geen messenger achtige meuk geprobeert op mn telefoon. Kheb net ebuddy van de market getrokken, online ziet die er prima uit, ging er van uit dat die als app dan zelfs beter zijn werk moet doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef lekzzz het volgende:
Vandaag even wat apps bekeken, kon helaas geen msn vinden die aan mijn verwachtingen voldeed. Gebruik geen msn/live account dus kon geen live-messenger gebruiken, hierdoor zie je namelijk de mensen die online zijn niet. Ik ga straks deze zeker gebruiken, beter en sneller dan fring, ebuddy e.d.
Ja, prima programma verder maar ken letterlijk 3 en een half mensen die daar op te vinden zijn.quote:
Zo'n iets moet aanslaan en hard ook spontaan. Tis een prima IM protocol maar het kan niet echt de concurrentie aangaan met MSN.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Als nou straks effe 25% van de mensen een Android heeft, zou dan eindelijk GTalk aanslaan?
Vreemd wel.. want je zou denken dat bijna iedereen wel ergens een Gmail of een Youtube account heeft...
Ja ziet er wel wat goedkoop uit maar ik kan er wel alles mee. Ik moet zeggen heb hem vandaag een tijdje op de Legend kunnen proberen, als straks m'n Desire binnen is ga ik eens verder kijken.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vind hem er een beetje goedkoop uit zien imho. Al heb ik nog uberhaupt geen messenger achtige meuk geprobeert op mn telefoon. Kheb net ebuddy van de market getrokken, online ziet die er prima uit, ging er van uit dat die als app dan zelfs beter zijn werk moet doen.
Niet op mijn Hero, ik had altijd disconnects om de 30 seconden waardoor ik niks kon versturen en vrijwel niks ontving, daarnaast ergerden mensen zich dood omdat ik toen zo vaak online kwam. En het lag echt niet aan mij netwerk, zelfs met Wifi deed die het.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Hagelkaas het volgende:
eBuddy werkt perfect op mijn legend hoor, ook super handig dat je je facebook chat er aan kunt koppelen
Mijn vriendin heeft ook android dus dat is heerlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, prima programma verder maar ken letterlijk 3 en een half mensen die daar op te vinden zijn.
Niet? Layar heeft inderdaad problemen met de Market, zoals je hier kan zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef McKillem het volgende:
Is het overigens enigsinds logisch dat ik in de market het programma layar kan vinden? (HTC Hero van t-mob)
Dit ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Niet? Layar heeft inderdaad problemen met de Market, zoals je hier kan zien.
Misschien dat je vanaf de Layar site zelf het .apk bestandje kan downloaden ofzo, moet je even zoeken.
Mits je het dus inderdaad het niet kan vinden.
Google talkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook android dus dat is heerlijk
ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Pandora73 het volgende:
* Pandora73 wacht nog steeds op aanbiedingen van Desire icm T-Mobile...
Op de grote shops nog niks en die minder bekende durf ik dan weer niet aan (*watje is*)
Ach, als meisje heb je daar misschien problemen mee, maar als jongen toch niet? Ik gooi iig altijd vanalles in m'n broekzakquote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Flappekz het volgende:
Ik vind de Desire wel groot van formaat....jammer
Ik ook, maar ben niet gewend aan grote telefoons. Heb ze eigenlijk altijd zo klein mogelijk gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef svefn het volgende:
[..]
Ach, als meisje heb je daar misschien problemen mee, maar als jongen toch niet? Ik gooi iig altijd vanalles in m'n broekzak
Das ook wel weer zoquote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef svefn het volgende:
Denk het ook idd, bovendien is-ie niet echt dik
Kan ik dan ook weer inkomen, heb zelf alleen het geduld er niet voor aangezien ik me na de positieve reviews niet kan voorstellen dat ik 'm niet fijn vind.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo
Toch moet ik m eerst ff echt in mn handen hebben voor ik besluit om m te halen. Mn vriendin heeft sinds zaterdag de Legend, en dat vind ik wel een mooi maatje eigenlijk. En een heerlijke telefoon
Netjes, wanneer heb je de brief aangevraagd/ontvangen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef svefn het volgende:
Mailtje zes is inmiddels binnen, weer dezelfde PDF als de vorige twee keren; ik krijg bijna het idee dat iemand van gsmweb hier mee zit te lezen en me nu uitlacht![]()
![]()
quote:
Of alles waar in de afzender "extra aanbieding" staat direct naar de prullenbak laten knallen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Devolution het volgende:
Note to self: Nooit bij GSMWeb bestellen.
ik ook geen problemen, eerste keer dat ik ergens anders bestel.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat raar! Ik heb zelf meerdere telefoons via GSMWeb gehad en dat ging altijd perfect
Echt wel dat Apple er langzamerhand van begint te balen. Daarom hebben ze laatst ook die rechtszaak tegen HTC aangespannen lijkt me.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Clucking bell... [ afbeelding ].
http://www.engadget.com/2(...)-web-space-but-andr/
Gaat wel om advertenties... maar toch.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Echt wel dat Apple er langzamerhand van begint te balen. Daarom hebben ze laatst ook die rechtszaak tegen HTC aangespannen lijkt me.
Kijk eens op deze site. Daar staat dat die simkaartnummers een soort voorvoegsel hebben, misschien dat je die moet weglaten? Ik zou gewoon even bellen of mailen met gsmweb, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Er is iets mis gegaan bij gsmweb. Invulformulier van GSMweb moet ik simkaart nummer invullen. Er zijn 15 invoervelden, maar mijn simkaart heeft 26 cijfers (ofzoiets)..... iemand idee hoe ik dit moet verwerken?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Kijk eens op deze site. Daar staat dat die simkaartnummers een soort voorvoegsel hebben, misschien dat je die moet weglaten? Ik zou gewoon even bellen of mailen met gsmweb, dan weet je het zeker.
Whaha! Moet je de Closed Captions eens aanzettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:03 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn favoriete video reviewer van CoolBlue heeft de HTC Desire ge reviewed
Maar wel een Dummy
Ik heb voor m'n Legend net 1 besteld, hier dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:05 schreef svefn het volgende:
Zo, weer eens drie pdf'jes van gsmweb later (volgens mij zit ik nu op 11) heb ik dan ook het fysieke formulier ontvangendalijk maar eens invullen en opsturen. En dan maar hopen dat ze per ongeluk ook meerdere Desire's á ¤0,00 opsturen natuurlijk.
Oh, heeft niemand trouwens al screenprotectors gekocht? Is imo iig veel belangrijker en praktischer dan cases. Ik heb in ieder geval deze besteld.
Heb eens wat gegoogled, ziet er goed uit idd! Is wel nergens te vinden voor de HTC Desire dus (nu iig) nog geen optie voor mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga die van Zagg kopen, full body protection als ze die hebben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Heb eens wat gegoogled, ziet er goed uit idd! Is wel nergens te vinden voor de HTC Desire dus (nu iig) nog geen optie voor mij.
Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n Legend net 1 besteld, hier dus.
Maar heb ook vandaag een mooi wit hoesje gekregenWil dat prachtige scherm niet vernielen!
Nee idd, maar gewoon voor de zekerheid. Doe m'n mobiel over het algemeen altijd in m'n tas, en je weet maar nooit wat er dan kan gebeurenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef svefn het volgende:
[..]
[..]
NiceAlhoewel dat hoesje natuurlijk niet perse nodig is om het scherm tegen krassen etc te beschermen, daar is een screenprotector voor.
Normaal gesproken gooide ik ook altijd hoesjes in een hoek, maar vond het dit keer wel handigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef svefn het volgende:
Klopt inderdaad, dan zou ik het misschien ook doen. Maar heb 'm altijd in m'n zak dus vind een hoesje dan niet zo praktisch en sowieso niet mooi. Heb sowieso nooit hoesjes om m'n spullen eigenlijk
Wel raar dat de X10 dit niet kan..quote:I am having a hard time believing this, but SlashGear is reporting that the Xperia X10 will never support multitouch. We already expected the device to ship with Android 1.6, but Sony Ericsson is planning to update the firmware to Android 2.1 (which includes the multitouch APIs). ‘
Unfortunately, even Android 2.1 will not add multitouch functionality to the X10. It appears the X10 suffers from a hardware limitation and will only allow input from a single finger.
Bron: http://androidandme.com/2(...)ger-2-not-supported/
Je kan wel via andere sites verlengen, en dan kan je vast ook wel de desire nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef Salatrel het volgende:
vanaf vandaag mag ik verlengen bij T-mobile![]()
helaas staat de Desire nog niet in het lijstje![]()
Desire (opvolger van de Hero).quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef ehqo. het volgende:
Welke Android toestellen zijn eigenlijk helemaal het einde tegenwoordig? Afgezien van de, mij te prijzige, Nexus.
Die ziet er wel kek uit. En beter betaalbaar, hij komt half april uit begrijp ik? Dat zou mooi uitkomen want mijn huidige abonnement is bijna afgelopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Desire (opvolger van de Hero).
De legend is de opvolger van de Heroquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Desire (opvolger van de Hero).
Die ook jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De legend is de opvolger van de Hero
Betaal je voor een Desire meer omdat het scherm groter is? Of is er meer dan dat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De legend is de opvolger van de Hero
Nee de Desire is geen opvolger van iets... Die staat los van die lijnquote:
Hij is sneller, en groter... Maar de legend is mooier en unibody isquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Betaal je voor een Desire meer omdat het scherm groter is? Of is er meer dan dat?
Bij unibody moet ik me voorstellen dat ze met een aantal fabrikanten een standaard formaat hebben afgesproken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee de Desire is geen opvolger van iets... Die staat los van die lijn
[..]
Hij is sneller, en groter... Maar de legend is mooier en unibody is![]()
Nee, dat de hele body van één stuk is gemaakt, in dit geval aluminiumquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij unibody moet ik me voorstellen dat ze met een aantal fabrikanten een standaard formaat hebben afgesproken?
Soviet missilesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whaha! Moet je de Closed Captions eens aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |