kan wel maar ben te luiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat mensen die zelf wel kunnen vinden
trademarksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef -J-D- het volgende:
Androidworld.nl binnenkort ‘MobielOSvandiegrotezoekmachineworld.nl’?
I have a Dream....quote:
Over 9 dagen zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef -J-D- het volgende:
Androidworld.nl binnenkort ‘MobielOSvandiegrotezoekmachineworld.nl’?
Bij een abonnement voel je er niet veel vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een klein beetje een dubbel gevoel. HTC Desire is super vet enzo maar 450 is echt best veel geld eigenlijk.
Het probleem is, ik betaal wel een tientje per maand voor internet. Dan moet je dat wel een beetje fatsoenlijk kunnen doen anders gooi je 120 EU in een jaar weg omdat je op een toestel wilt bezuinigen waarbij het rete sloom is of niet te doen is. Al had ik nou geen internet had ik gewoon een toestel van 250 genomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij een abonnement voel je er niet veel van
Ah, de twijfels slaan bij jou ook al toe. Zit zelf ook steeds meer te denken of het het wel waard isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:01 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een klein beetje een dubbel gevoel. HTC Desire is super vet enzo maar 450 is echt best veel geld eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef svefn het volgende:
[..]
Ah, de twijfels slaan bij jou ook al toe. Zit zelf ook steeds meer te denken of het het wel waard is. Nu ik ipv Hi denk ik voor vodafone ga (25 -> 30 euro pm) begint het toch wel redelijk wat te worden.Maar het staat vast dat mocht ik een nieuwe gsm kopen, het de Desire wordt.
Marreuhm, jij had 'm al besteld toch?
Sure, this is where the magic happens!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef Smijn. het volgende:
Mag ik hier zometeen ook komen geilen als ik DE's oude telefoon heb?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef svefn het volgende:
[..]
Ah, de twijfels slaan bij jou ook al toe. Zit zelf ook steeds meer te denken of het het wel waard is. Nu ik ipv Hi denk ik voor vodafone ga (25 -> 30 euro pm) begint het toch wel redelijk wat te worden.Maar het staat vast dat mocht ik een nieuwe gsm kopen, het de Desire wordt.
Marreuhm, jij had 'm al besteld toch?
Dat ¤ 450,- veel geld is klopt helemaal. Bedenk wel dat als je gewoon een aantal jaar geleden een N95 kocht je nog meer kwijt was he, kostte toentertijd (2 jaar geleden) ook ¤ 549,-quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mja, ik kan het geld wel missen.. maar 450 EU is gewoon ontzettend veel eigenlijk.. daar kan je hartstikke veel mee doen.
Nog even goed nachtje over slapen.
Heb inderdaad al besteld ja.
Supersonic is lelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef Firenzo het volgende:
http://www.androidplanet.(...)ic-vandaag-verwacht/
supersonic FTW. Touch HD maar dan met Android
Het lijkt me logisch dat de resolutie geen verschil maakt qua snelheid van het opstarten van applicaties, maar de processor ook niet echt, dat wordt meer bepaald door de snelheid van het geheugen. Hoewel beide toestellen een GPU hebben is dat in dit geval irrelevant omdat Android (nog) geen hardware-acceleratie van de GUI ondersteunt waardoor alles softwarematig gerenderd moet worden. En dan telt de verhouding tussen het aantal pixels en de snelheid van de CPU wél mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhh de resolutie gaat echt geen verschil maken wat betreft snelheid in opstarten van applicaties. Daar heeft de cpu niks mee te maken. Sowieso beschikken beide gewoon over een gpu die dat afhandelt. Kortom de Desire zal gewoon een bak sneller zijn. Of je dat bij normaal gebruik ook merkt is een tweede.
Ik had nog een vraagje. Weet iemand of Vodafone de Legend branded gaat verkopen? Want dat haaaat ik. En zo ja, kan je android gewoon standaard flashen met bv een normale HTC rom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |