SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Mhoah eerlijk gezegd wel blij mee dat het bijna afgelopen isquote:
Daar zit Eloise gewoon in hoor. Wat te breien of een potje te patiencen of zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil Des & Penny! Ze moeten maar snel die geheime deur in de sub open maken...
Tja, niet echt mee eens eigenlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mhoah eerlijk gezegd wel blij mee dat het bijna afgelopen is![]()
![]()
Echt super-gaaf-WTFOMGBBQEINZ vind ik het niet meer eigenlijkSowieso vind ik S6 tot op heden niet om over naar huis te schrijven. Het on-eiland verhaal blijft (redelijk) interessant maar die alt tijdslijn kan mij nog steeds niet boeien. Al was het vorige week wel redelijk moet ik zeggen. En dan mag het wellicht belangrijk zijn voor het verhaal en zien we hoe de alt tijdslijn en de eiland tijdslijn in elkaar vloeien (of iets dergelijks): okeeeee en dus??! Tot op heden interesseert die alt tijdslijn me geen ene malle moer
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar zit Eloise gewoon in hoor. Wat te breien of een potje te patiencen of zo.
Bedoel je de jonge variant of de variant met geweer?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
Eloise![]()
[ afbeelding ]
Wel in deze variant dan he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal je zien dat we woensdag nog steeds geen antwoorden hebben en dan vindt iedereen het een kutafleveringquote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik word treurig van de OT.
Aankomende woensdag wordt de beste Lost aflevering ever.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik word treurig van de OT.
Aankomende woensdag wordt de beste Lost aflevering ever.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
zal je zien dat we woensdag nog steeds geen antwoorden hebben en dan vindt iedereen het een kutaflevering
Ik ben gewoon een normale, Hollandse jongen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:32 schreef tralalala het volgende:
Ik denk elke keer dat Bragi een Lesbo is die op Kate geilt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Rossdale het volgende:Het is alweer bijna woensdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel de jonge variantquote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Bedoel je de jonge variant of de variant met geweer?
Chicks with guns heb ik helemaal niks mee. Dat is zo'n rare Amerikaanse fetisj die ik graag eens uitgelegd zou zien.
Lijkt mij niet maar zou wel episch zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verwacht dat hij zo gaat tegenvallen dat er vrijwel niemand meer gaat kijken, waardoor Lost uiteindelijk net voor de slotaflevering wordt gecancelled en de makers zo pissed zijn dat die aflevering nooit wordt uitgebracht.
Ja, dat lijkt me wel waarschijnlijk.
idd, hopelijk komen er wat stevige en vooral duidelijke antwoorden. No more questions please!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef Jivis het volgende:
Als die aflevering van morgen niet episch is ben ik erg boos.
Gelijk heb jequote:Op maandag 22 maart 2010 23:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een normale, Hollandse jongen.
... Die op Kate geilt.
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Bramaldo11 het volgende:
Dilemma morgenochtend:
- nog even tentamenstof doornemen
- Lost kijken
Eensch, alleen de hysterische 2 hour-finale van S5 was goed te pruimen. Vooral het hilarische moment waarop Mevrouw Zuurtje (Juliet) de put in wordt gezogen. Ik kan er nog om gieren als ik het me weer voor de geest haal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Nee, ik vond seizoen 5 verreweg het minste seizoen. Vooral de eerste helft, met al dat tijdreizen, haalt het niet bij dit seizoen.
Hier dus mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:39 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind seizoen 6 tot zo ver een beetje tegenvallen in tegenstelling tot seizoen 5. Vinden jullie dat ook?
Whehe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.harkavagrant.com
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoek is het gifje van Locke die met zijn rolstoel een jumpie uit de auto maakt...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef LastClick het volgende:
Laatste aflevering wordt jack wakker en het was maar een droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef Waaghals2010 het volgende:
Btw, waar en hoe, en hoelaat is de livestream te zien?
hmm zit wel te twijfelen nu, maar kan beter fatsoenlijk morgen op werk verschijnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:18 schreef criminal_mind het volgende:
Ja nu binnen ga hem kijken erg benieuwd
1 keertje een nachtje iets later moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm zit wel te twijfelen nu, maar kan beter fatsoenlijk morgen op werk verschijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stond niet bol van de actie idd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:37 schreef multiv het volgende:
Wow, deze (richard's aflevering) vond ik zo slecht, dat het de allereerste aflevering van 6 seizoenen is die ik fastforward/doorgespoeld heb bekeken. Wat een slappe bullshit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |