Gebruik spoiler tags de volgende keer, dankje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
**SPOILER**
Ik heb niet verder gelezen als Guatacanal. Wel leuk om zo een beetje wat achtergrond info te lezen.
Spoiler-ban, godverdommequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
-edit-
Ik heb niet verder gelezen als Guatacanal. Wel leuk om zo een beetje wat achtergrond info te lezen.
Wat ben jij een gore kutkneus!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
*spoiler*
Ja. BoB begon de eerste twee afleveringen ook met de training, terwijl hier in de eerste aflevering gelijk naar Guadalcanal werd gegaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Zojuist 2e aflevering gekeken. Zeer aangrijpend en waanzinnig spectaculair, maar ik mis wel de sympathie voor de hoofdpersonen... Ik weet na 2 afleveringen nog steeds geen enkele naam van een hoofdpersonage. Dat was in BoB sterker.
Interessant. Ik vond ze al ouderwets WW1-achtig uitzien. Maar dat zijn ze dus ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
http://www.ww2gyrene.org/weapons_m1917a1.htm
toen hadden ze het oude spul al allemaal naar de west gescheeptquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef Haushofer het volgende:
Ja. Je ziet ze ook nog aardig wat M1903 .30 wapens gebruiken in de serie; volgens mij werden die in Europa veel minder gebruikt en waren ze toen grotendeels vervangen door M1 Garands.
Wat dan weer "subtiel" opgemerkt wordt in aflevering 2, wanneer de mariniers de voorraadkist met een verse voorraad wapens openbreken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
toen hadden ze het oude spul al allemaal naar de west gescheept
Voor de mensen die zeuren over gebrek aan verhaal en identificatie/herkenning met/van de hoofdpersonen hebben na die aflevering geen recht van klagen meer...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:49 schreef Zipportal het volgende:
Preview part 3:
http://www.hbo.com/#/the-(...)laayMXIyMgIAacUXOA==
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |