Je moet ook niet doorlezen als er heel groot Iwo Jima staat, waar nog een aflevering over komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die schedel voor de kantine ja.
Die wikipedia-link over John Basilone bevat wel een flinke spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet verder gelezen als Guatacanal. Wel leuk om zo een beetje wat achtergrond info te lezen.
[ Bericht 15% gewijzigd door Mike op 24-03-2010 09:44:02 ]An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
Ja, herhaal de spoiler nog even...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
*spoiler*
Ik heb niet verder gelezen als Guatacanal. Wel leuk om zo een beetje wat achtergrond info te lezen.
Gebruik spoiler tags de volgende keer, dankje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
**SPOILER**
Ik heb niet verder gelezen als Guatacanal. Wel leuk om zo een beetje wat achtergrond info te lezen.
Spoiler-ban, godverdommequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Pro_Shifty het volgende:
-edit-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |