abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79740407
Gare kuttroll.
pi_79740626
Beetje wennen deze aflevering, maar wel mooi geschoten Zou hij na de oorlog nog terug gaan naar Melbourne?
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als je 24/7 oorlog wilt zien en niet een HEEL jaar in Melbourne in een aflevering moet je gewoon John Rambo kijken. Maar niet deel 2, want daar heeft hij een chick en dat vind je vast niet leuk!
Deel 3?
Where facts are few, experts are many.
pi_79740647
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Rambo heeft weinig met authentieke oorlogsvoering te maken...
Dan heb jij Rambo 4 zeker nog niet gezien.
pi_79740654
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Rambo heeft weinig met authentieke oorlogsvoering te maken, dus geen idee waarom iedereen hier Rambo erbij haalt.
Blijkbaar houd jij helemaal niet van authentieke oorlogsvoering.
pi_79740749
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Atreidez het volgende:
Beetje wennen deze aflevering, maar wel mooi geschoten Zou hij na de oorlog nog terug gaan naar Melbourne?
[..]

Deel 3?
Nee 2, daar heeft hij dat vietnamese meisje. deel 3 is met alle paarden tegen tanks enzo
pi_79741707
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee 2, daar heeft hij dat vietnamese meisje. deel 3 is met alle paarden tegen tanks enzo
Oh, je bedoelde Rambo 2
Where facts are few, experts are many.
pi_79741971
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nogmaals, als je alleen maar knokken wil zien, moet je niet naar BoB of Pacific kijken
BoB was anders een stuk sterker qua karakters dan dat Pacific tot dusverre is. Het komt allemaal zo romantisch en zoetsappig over BoB was veel rauwer.

Maar wat niet is kan nog komen ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_79742389
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

BoB was anders een stuk sterker qua karakters dan dat Pacific tot dusverre is. Het komt allemaal zo romantisch en zoetsappig over BoB was veel rauwer.

Tja ik snap het dilemma wel hoor.
Zoals ze het nu doen krijgen ze soms kritiek dat er nog te weinig sterke karakters zijn, maar filmen ze eerst een hele trainingsepisode krijgen kijkers het idee dat ze het al een keer gezien hebben.
pi_79746549
Ik vind het een prima serie tot nu toe, en afl 3 ondanks het gebrek aan actie ook gewoon een erg degelijke aflevering. Nu ze weer terug gaan naar de oorlog zal er zeker nog genoeg actie komen en zo'n aflevering als deze zorgt gewoon voor wat character building waardoor juist dat herkennen van personage's en meeleven wat makkelijker wordt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:51:17 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79747038
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Aflevering 1 en 2 waren ook echt geen reet inderdaad, geen lijk gezien. Zoetsappige zooi ook...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:58:24 #236
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_79747334
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Aflevering 1 en 2 waren ook echt geen reet inderdaad, geen lijk gezien. Zoetsappige zooi ook...
Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel lijken bij elkaar gezien in een film als the Pacific....... Meer dode japanners op het strand dan zandkorrels
pi_79753445
We zijn gewoon verpest door Band of Brothers. FACT.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:12:50 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79754833
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:33 schreef =HellFire= het volgende:
We zijn gewoon verpest door Band of Brothers. FACT.
Misschien wel. Heb het zelf nooit meer gezien, nadat het op TV is geweest. Misschien maar weer eens gaan kijken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79755333
Epi 3 gister gezien.
Na de eerste 2 zeer matiige epi's vond ik deze inderdaad beter en goed gefilmd.
Echter dat geneuzel met dat wijf ging me toch iets te snel hoor.

Ze ontmoeten elkaar, neuken, overdreven verliefd, moeder doet alsof ze al getrouwd zijn, dan flipt ze en kan het allemaal niet meer, geen kinderen met elkaar, ik kan mn moeder het niet aandoen blablabla.

Ging me allemaal te vlug en te clichematig af.

Verder dat medal of honor gedoe

Band of brothers toch wel stukje beter dan dit.

Maar niks boven Generation Kill
pi_79755940
Volgens mij (weet het niet zeker), zitten ze daar een jaar. Dus dan kan ik het me voorstellen dat ze aardig verliefd worden. Ik weet het niet 100% zeker hoor, en ze hadden het inderdaad iets duidelijker kunnen laten merken.
pi_79756236
Voor de geïnteresseerden, Canvas zendt vanavond om 21.10 uur deel 4 van de documentaire Apocalypse World War 2 uit.
Die bestaat uit nooit eerder vertoonde ingekleurde beelden uit de WW2.

Vanavond komen onder meer Pearl Harbor, Midway en de strijd op Guadalcanal aan bod.
Zie ook [NGC] Apocalyps: World War II
pi_79757172
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:38 schreef StinsonB het volgende:
Volgens mij (weet het niet zeker), zitten ze daar een jaar. Dus dan kan ik het me voorstellen dat ze aardig verliefd worden. Ik weet het niet 100% zeker hoor, en ze hadden het inderdaad iets duidelijker kunnen laten merken.
Wordt gewoon verteld door Tom Hanks in de intro dat ze er bijna een jaar zitten.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Enige jammere was dat ik het soms moeilijk kon volgen vanwege het soms zware Australische accent,
Voor de mensen die het niet helemaal kunnen volgen: Engelse subs
Wordt door wat beunhazen ook naar NL vertaald, maar das zo slecht vertaald, niet aan beginnen.

Bij sommige dialogen inderdaad wel fijn om met aparte uitspraken mee te kunnen lezen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:48:53 #243
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_79761989
vond het een prima aflevering!!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_79764647
Ik vond deze ook erg lekker. Tenminste iets meer dan alleen maar knallen op Jappen. Nu krijg je tenminste een beetje een band met de mensen, wat de eerste twee episodes toch mistte.
pi_79771236
Ik vond aflevering 3 ook gewoon goed en zeer lekker wegkijken...de eerste aflevering waar ik eindelijk een gelijkenis tussen BoB en the Pacific zag.
pi_79772081
Aflevering 3 is binnen, morgen- of donderdagavond maar eens kijken. Als ik de trailer mag geloven, gaat aflevering 4 trouwens weer heftig worden!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_79790687
Aflevering 3 was wat saai, nix geen schieten. Toch vond ik 'm erg mooi, wat erg voor die soldaten dat ze uit de hemel worden weggehaald en nu weer moeten doodgaan.....
pi_79796083
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef kreuk050 het volgende:
Aflevering 3 was wat saai, nix geen schieten. Toch vond ik 'm erg mooi, wat erg voor die soldaten dat ze uit de hemel worden weggehaald en nu weer moeten doodgaan.....
Soms heb ik het idee dat de redactie van Opzij massaal kloontjes heeft op FOK.
pi_79812739
Als je deze serie vet vind moet je ook de 10 delige docuserie WW 2 in HD bekijken, erg goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')