Deel 3?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als je 24/7 oorlog wilt zien en niet een HEEL jaar in Melbourne in een aflevering moet je gewoon John Rambo kijken. Maar niet deel 2, want daar heeft hij een chick en dat vind je vast niet leuk!
Dan heb jij Rambo 4 zeker nog niet gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Rambo heeft weinig met authentieke oorlogsvoering te maken...
Blijkbaar houd jij helemaal niet van authentieke oorlogsvoering.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Rambo heeft weinig met authentieke oorlogsvoering te maken, dus geen idee waarom iedereen hier Rambo erbij haalt.
Nee 2, daar heeft hij dat vietnamese meisje. deel 3 is met alle paarden tegen tanks enzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Atreidez het volgende:
Beetje wennen deze aflevering, maar wel mooi geschotenZou hij na de oorlog nog terug gaan naar Melbourne?
[..]
Deel 3?
Oh, je bedoelde Rambo 2quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee 2, daar heeft hij dat vietnamese meisje. deel 3 is met alle paarden tegen tanks enzo
BoB was anders een stuk sterker qua karakters dan dat Pacific tot dusverre is. Het komt allemaal zo romantisch en zoetsappig overquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, als je alleen maar knokken wil zien, moet je niet naar BoB of Pacific kijken
Tja ik snap het dilemma wel hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
BoB was anders een stuk sterker qua karakters dan dat Pacific tot dusverre is. Het komt allemaal zo romantisch en zoetsappig overBoB was veel rauwer.
Maar wat niet is kan nog komen ..
Aflevering 1 en 2 waren ook echt geen reet inderdaad, geen lijk gezien. Zoetsappige zooi ook...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
BoB was anders een stuk sterker qua karakters dan dat Pacific tot dusverre is. Het komt allemaal zo romantisch en zoetsappig overBoB was veel rauwer.
Maar wat niet is kan nog komen ..
Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel lijken bij elkaar gezien in een film als the Pacific....... Meer dode japanners op het strand dan zandkorrelsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 2 waren ook echt geen reet inderdaad, geen lijk gezien. Zoetsappige zooi ook...
Misschien wel. Heb het zelf nooit meer gezien, nadat het op TV is geweest. Misschien maar weer eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:33 schreef =HellFire= het volgende:
We zijn gewoon verpest door Band of Brothers. FACT.
Wordt gewoon verteld door Tom Hanks in de intro dat ze er bijna een jaar zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:38 schreef StinsonB het volgende:
Volgens mij (weet het niet zeker), zitten ze daar een jaar. Dus dan kan ik het me voorstellen dat ze aardig verliefd worden. Ik weet het niet 100% zeker hoor, en ze hadden het inderdaad iets duidelijker kunnen laten merken.
Voor de mensen die het niet helemaal kunnen volgen: Engelse subsquote:Op maandag 29 maart 2010 15:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Enige jammere was dat ik het soms moeilijk kon volgen vanwege het soms zware Australische accent,
Soms heb ik het idee dat de redactie van Opzij massaal kloontjes heeft op FOK.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef kreuk050 het volgende:
Aflevering 3 was wat saai, nix geen schieten. Toch vond ik 'm erg mooi, wat erg voor die soldaten dat ze uit de hemel worden weggehaald en nu weer moeten doodgaan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |