Dat vind jij. Ik vind dat deze serie absoluut niet onder hoeft te doen voor een serie als BoB. Op sommige punten overstijgt het BoB zelfs.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
De serie is aardig meer ook niet, toch zijn hier enkele mensen die deze serie overdreven de lucht in prijzen.
Jij hebt seks met je kleren aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sowieso, al dat bloot was nergens voor nodig![]()
Huh? Jij hebt een andere aflevering gezien dan ik? Kroegen afstruinen, escapades met meisjes, verwikkeld raken in barfights, in dronken toestand een wapen trekken met je eigen pelotonscommandant in de buurt noem ik nou niet bepaald het gedrag van een ideale schoonzoon.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef yavanna het volgende:
So far, niet echt waar ik op had gehoopt. Dat ze nu, in de 3e episode dan eindelijk wat aan de karakters willen doen zodat de kijker een soort van feeling met ze kan krijgen, heel fijn, maar geef de karakters dan ook echt iets ipv dit 'romantische' gedoe wat niets zegt over de karakters behalve dat ze type ideale schoonzoon zouden zijn.
Eens!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Een snelle Medal of Honor.Als er één iemand een Medal of Honor verdient, is dat Dick Winters wel. Maar nee hoor.
Al die neukpartijen uit EP3, mocht er van mijn part wel uit.
Maak het of een vrij korte romantische scene waar we niet alles hoeven te zien. Of ga er vol voor. Deze soft-core shit is nergens goed voorquote:
Beter opletten knul.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef ASroma het volgende:
Zou trouwens geweldig zijn als Speirs in een keer opduikt![]()
aangezien hij ook de pacific tour heeft gedaan
En die dubbelaar van Eastwood (Iwo Jima). En Enemy at the Gates (wordt een lang weekendquote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En The thin red line. Sommige mensen vonden het helemaal niks, maar ik vond het echt een indrukwekkende film.
quote:
quote:Although Speirs had enough points to go home after the end of the European Campaign, he chose to remain with Easy Company. Japan surrendered after the atomic bombings of Hiroshima and Nagasaki, before Speirs and Easy were transferred to the Pacific Theater.
Ik wil zo'n auto.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef FrankRicard het volgende:
Ik vond het al goed lijken, maar ze hebben dus gewoon een van de drukste straten van Melbourne een paar dagen afgesloten om te filmen.
character building... who caresquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind dat deze serie absoluut niet onder hoeft te doen voor een serie als BoB. Op sommige punten overstijgt het BoB zelfs.
Voor sommigen is het nooit goed. Eerst wordt er geklaagd dat het alleen maar knallen is en te weinig identificatie is met de karakters. Dan wordt een hele aflevering genomen voor character building, en dan wordt er weer geklaagd dat er te weinig Jappen afgeknald worden... Tsja.
Nogmaals, als je alleen maar knokken wil zien, moet je niet naar BoB of Pacific kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef pberends het volgende:
[..]
character building... who cares.
95% kijkt toch met name voor de authentieke oorlogsvoering, who cares dat meneer soldaat 3 zussen en 4 moeders heeft, I don't get it. Of zitten er alleen maar vrouwen in dit topic?
Oeeeeeeeeee ze doen het met Australische sletjes, wat een character building toch! Nu kan ik opeens meer identificeren met de acteurs. Ik snap echt niet dat men dit belangrijk kan vinden.
Tuurlijk is dat belangrijk.. het is toch veel leuker om te kijken als je met de karakters meeleeft. Ik vind je posts behoorlijk vervelend in dit topic moet ik zeggen, als je het niet leuk vindt kijk je het toch niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef pberends het volgende:
[..]
95% kijkt toch met name voor de authentieke oorlogsvoering, who cares dat meneer soldaat 3 zussen en 4 moeders heeft, I don't get it. Of zitten er alleen maar vrouwen in dit topic?
Oeeeeeeeeee ze doen het met Australische sletjes, wat een character building toch! Nu kan ik opeens meer identificeren met de acteurs. Ik snap echt niet dat men dit belangrijk kan vinden.
Als je 24/7 oorlog wilt zien en niet een HEEL jaar in Melbourne in een aflevering moet je gewoon John Rambo kijken. Maar niet deel 2, want daar heeft hij een chick en dat vind je vast niet leuk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind The Pacific prima, behalve EP3 dan. Die heb ik dan ook gedeeltelijk doorgespoeld. Zal ik ook doen als er weer van die onzinnig zoetsappige onzin uitkomt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat belangrijk.. het is toch veel leuker om te kijken als je met de karakters meeleeft. Ik vind je posts behoorlijk vervelend in dit topic moet ik zeggen, als je het niet leuk vindt kijk je het toch niet?
Rambo heeft weinig met authentieke oorlogsvoering te maken, dus geen idee waarom iedereen hier Rambo erbij haalt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je 24/7 oorlog wilt zien en niet een HEEL jaar in Melbourne in een aflevering moet je gewoon John Rambo kijken. Maar niet deel 2, want daar heeft hij een chick en dat vind je vast niet leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |