Bill Guarnere schoot die Duitsers neer in de tunnel.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ok, maar de echte actie begint in deel 3Moet ze maar weer es terugkijken, weet het nou ook niet meer zeker
Idd, maar ik wacht eerst tot Pacific klaar is. Dan maar weer eens een weekendje BoB met matenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ok, maar de echte actie begint in deel 3Moet ze maar weer es terugkijken, weet het nou ook niet meer zeker
En The thin red line. Sommige mensen vonden het helemaal niks, maar ik vond het echt een indrukwekkende film.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Idd, maar ik wacht eerst tot Pacific klaar is. Dan maar weer eens een weekendje BoB met maten(plakken we ws. Saving Private Ryan er achteraan)
The Brotherhood of War is ook ubervet (geen ww2)quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En The thin red line. Sommige mensen vonden het helemaal niks, maar ik vond het echt een indrukwekkende film.
Jij ziet zo'n zoetsappige aflevering als vandaag gewoon met maten te bekijken? Motherfuckers....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Idd, maar ik wacht eerst tot Pacific klaar is. Dan maar weer eens een weekendje BoB met maten(plakken we ws. Saving Private Ryan er achteraan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen grote spoiler, en al helemaal geen spoiler als je tm afl 3 al hebt gezien.
[ Bericht 6% gewijzigd door FrituurVetPet op 29-03-2010 21:17:42 ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Wouter2006 het volgende:
je spoiler tag heb je nie goed afgesloten
Eens!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
Tering jantje, ik kan iedereen aanraden om deze soap-aflevering over te slaan. Wat een zoetsappig gedoe allemaal. Ik heb geen dooie Jap gezien, godverdomme.
Eensquote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
The Brotherhood of War is ook ubervet (geen ww2)
Mijn favo oorlogsfilm denk ik.
Mits ze niet de obvious troll uithangen of dat ze zeiken dat ze commentaar krijgen om hun 'sterke' argumenten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:36 schreef nietzman het volgende:
Ik denk dat enkele mensen zelf ook wel lekker mogen weten wat ze wel en niet de lucht in prijzen.
Iets met Ban enzo..... naja laat ook maar ...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
Tering jantje, ik kan iedereen aanraden om deze soap-aflevering over te slaan. Wat een zoetsappig gedoe allemaal. Ik heb geen dooie Jap gezien, godverdomme.
Hij vloekt misschien wat overdadig maar hij heeft wel degelijk een puntquote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Iets met Ban enzo..... naja laat ook maar ...
Ik vond die van BoB (Kamen) eigenlijk een stuk mooierquote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef ASroma het volgende:
het enige waar het BofB op verslaat is die geweldige openingstune.
Ik ook, veel mooier zelfs.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond die van BoB (Kamen) eigenlijk een stuk mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |