abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 18:02:10 #41
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79455882
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef FIFA2010 het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo moeilijk. De zionistische media gunnen de zionistenpuppet Wilders media-aandacht. En nee, niet alle media zijn in handen van de zionisten. Maar wel enkele grote mediamaatshappijen.

De zionist:

[ afbeelding ]

En nee, zionist is geen synoniem voor jood. Want genoeg joden die tegen zionisme (politieke stroming) zijn:

[ afbeelding ]
Hm dit soort onzin kunnen 2 dingen betekenen, je bent een kaalkopje, of een Turk..... Kaalkopjes hebben het ook altijd over zionisten en iets tegen Joden, en ach dat laatste hoef ik je neit uit te leggen he?

Goed, wanneer reageren échte Nederlanders hier nou eens?
Scheer je weg!
pi_79455912
Een echte Nederlander, is dat net zoiets als een echte Schot?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79456002
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Hm dit soort onzin kunnen 2 dingen betekenen, je bent een kaalkopje, of een Turk..... Kaalkopjes hebben het ook altijd over zionisten en iets tegen Joden, en ach dat laatste hoef ik je neit uit te leggen he?

Goed, wanneer reageren échte Nederlanders hier nou eens?
Is iemand die op Texel woont nog een echte Nederlander? Aangezien Bali opeens ook onafhankelijk is in jouw wereld ....
pi_79456324
Eigenlijk richt het moslimterrorisme zich ook meer op moslims. Moslimterroristen vinden dat zij de "echte" islam prediken, en de andere moslims moeten "gestraft" worden omdat ze van die "pure islam" af zouden wijken.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:16:42 #45
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79456372
Ach ja, whatever, veel plezier met het verdedigen van een geloof dat haat zaait en geweld goedkeurt tegen alles wat niet-islamitisch is. Ik ga het echt niet verdedigen, sorry.

1 mei Islam Rising en Fitna 2 wellicht in september

Ik ben er trots op Europeaan te zijn die nog westerse normen & waarden kent, en ik voel me superieur t.o.v. het islamitische midden-oosten dat een achterhaald barbaars geloof kent. Laat dat even gezegd zijn.
Scheer je weg!
pi_79456419
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ach ja, whatever, veel plezier met het verdedigen van een geloof dat haat zaait en geweld goedkeurt tegen alles wat niet-islamitisch is. Ik ga het echt niet verdedigen, sorry.

Ik ben er trots op Europeaan te zijn die nog westerse normen & waarden kent, en ik voel me superieur t.o.v. het islamitische midden-oosten dat een achterhaald barbaars geloof kent. Laat dat even gezegd zijn.
Tot ziens troll, of heb je liever dat ik je Whiskey_Tango noem.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:23:18 #47
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79456570
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 22-03-2010 19:22:49 ]
Scheer je weg!
  maandag 22 maart 2010 @ 18:28:15 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79456712
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Aloulou het volgende:
Christian Action Network die een film maakt over "rising Islam"
Wilders: Het is mijn boodschap. Ik vermoed dat het religieuze conservatisme zoals van de Republikeinen een steeds belangrijkere rol gaat spelen bij Wilders. Hij wil natuurlijk al de Joods-Christelijke oorsprong in de grondwet zeten, als vervanging van het non-discriminatiebeginsel. Hirsi Ali hoorde je onlangs ook dwepen over Christelijke tegenwicht bieden. Geert Wilders verandert steeds meer in George W Bush. Het duurt niet lang of we gaan zaken horen over abortus, de doodstraf en wapenwetgeving.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 22 maart 2010 @ 18:28:53 #49
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79456732
Je hebt ze niet bepaald alle vijf op een rijtje hè?
  maandag 22 maart 2010 @ 18:34:51 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79456955
Ja, dat moet ik inderdaad bekennen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_79457004
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef Montov het volgende:
Ja, dat moet ik inderdaad bekennen.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:37:40 #52
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79457064
-kap eens-

[ Bericht 97% gewijzigd door remlof op 22-03-2010 18:43:51 ]
Scheer je weg!
pi_79457266
De grootste en meest venijinige islamisering komt van binnenuit.

Niet de islam, maar de PvdA (en SPD/Labour etc.) is de boosdoener.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79457389
quote:

Wel leuk om de founder van Christian Action Network even onder de loep te nemen. Dan weet je gelijk met welk soort je te maken hebt en of je daar uberhaupt wel wat mee te maken wil hebben:
[..]

Nog even de bron netjes vermelden natuurlijk: http://www.splcenter.org/(...)mighty-army?page=0,2

Wilders laat zich ook voor elk karretje spannen. Overigens haal je direct de boodschap van de film onderuit. Als je deze laat maken door mensen die net zo erg zijn als extremistische moslims, dan heb je natuurlijk geen poot om op te staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79458225
Wilders krijgt geld uit de Amerikaanse conservatieve hoek. Dezelfde mensen die vandaag tegen zorgverzekeringshervormingen stemden en Democraten babymoordenaars noemen.

Zijn anti-drugs beleid zal ook wel door die mensen ingefluisterd zijn...
pi_79460949
Tijd voor een lijstbinding met de SGP, en de CU als die wat minder linksig wordt. Op naar de jaren '50!
  maandag 22 maart 2010 @ 21:57:48 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79467971
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Wilders krijgt geld uit de Amerikaanse conservatieve hoek. Dezelfde mensen die vandaag tegen zorgverzekeringshervormingen stemden en Democraten babymoordenaars noemen.

Zijn anti-drugs beleid zal ook wel door die mensen ingefluisterd zijn...
]Rechts conservatief liberalisme

En dan het liefste op z'n Republikeins
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_79470329
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Whut?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_79470337
quote:

[..]

als dat soort mensen het woordje 'liberaal' en 'liberalisme' horen lopen ze rood aan en roepen meestal dat dat nóg erger is dan een moslim... 'eng liberalisme'... daar moeten ze helemaal niks van hebben...

en geert wilders waarschijnlijk ook al langer helemaal niet, die doet het liberalisme graag in de uitverkoop als hij denkt daarmee de 'moslims' een loer te draaien (die echter evenzeer gniffelen van de wetten die bijna direkt afgekeken lijken te zijn van landen als Marokko, Saoedie Arabie en Turkije, welke Wilders graag voorstelt... waar men als belangrijkste eigenschap heeft dat men het ook evenmin opheeft met dat enge westerse liberalisme)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_79470416
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als dat soort mensen het woordje 'liberaal' en 'liberalisme' horen lopen ze rood aan en roepen meestal dat dat nóg erger is dan een moslim... 'eng liberalisme'... daar moeten ze helemaal niks van hebben...

en geert wilders waarschijnlijk ook al langer helemaal niet, die doet het liberalisme graag in de uitverkoop als hij denkt daarmee de 'moslims' een loer te draaien (die echter evenzeer gniffelen van de wetten die bijna direkt afgekeken lijken te zijn van landen als Marokko, Saoedie Arabie en Turkije, welke Wilders graag voorstelt... waar men als belangrijkste eigenschap heeft dat men het ook evenmin opheeft met dat enge westerse liberalisme)
Kan je niet even RM-rf doen op phpmystyle?
pi_79470898
quote:

[..]

En ook graag nog wat links monarchistisch minarchistisch communisme d'r bij, met een vleugje anarchisme a.u.b.
pi_79470982
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

En ook graag nog wat links monarchistisch minarchistisch communisme d'r bij, met een vleugje anarchisme a.u.b.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79475213
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik zet de popcorn alvast klaar.
Verrek joh op 0:44/0:45 in die trailer zegt Wilders 'Islam is the communism of today'. .
Ik dacht de Islam het fascisme van tegenwoordig was.
Wat is nou? Communisme of fascisme?
I´m back.
pi_79475697
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
De grootste en meest venijinige islamisering komt van binnenuit.

Niet de islam, maar de PvdA (en SPD/Labour etc.) is de boosdoener.
Interessant, dat denk ik ook steeds als ik Wilders hoor.
Maar leg eens uit, waarom denk jij dat de grootste vijand niet de Islam is maar de PvdA.
I´m back.
pi_79476821
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar leg eens uit, waarom denk jij dat de grootste vijand niet de Islam is maar de PvdA.
De jankmoslims roepen wel een hoop, maar daar moet je niet naar luisteren. Als rechtgeaard, liberaal en seculier land moet je gewoon schijt hebben aan perverse imams, onwillige mannen die hun vrouw niet bij een mannelijke arts in 1 ruimte willen laten en dat soort onzin.

Maar nee, Allah Vogelaar buigt voor de goorste moslim die er maar bestaat (en ook wordt uitgekotst door de overgrote meerderheid van de Nederlandse moslims), moslima's krijgen speciale plekjes vooraan in het theater (Rosa Parks draait zich om in haar graf) en de ooit zo progressieve feministen zwijmelen nu bij de eerste de slechste woestijnrover die zijn vrouw op islamitische wijze tuchtigt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79478004

Goed gedaan.

pi_79478642
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

Goed gedaan.
Goed gedaan? Ik dacht dat Wilders je grote held is, waarom vind je het goed dat hij hier met een nazi wordt vergeleken?
pi_79478811
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:48 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Goed gedaan? Ik dacht dat Wilders je grote held is, waarom vind je het goed dat hij hier met een nazi wordt vergeleken?
Inderdaad
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:23:23 #69
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79479384
quote:

[..]

Nee, voor Matador zijn ClowntjeWilders/PvdA/moslims/Hitler allemaal één pot nat. Hij is meer van een kosmopolitisch neoliberaal iets dat daar ver boven staat .
pi_79480629
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Is ie wel 3d? Om er op die manier nog 'enige' diepte in te krijgen....
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:25:06 #71
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79481225
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef Gillette_M5 het volgende:

Je kan het niet verdedigen, dat is wat anders. Net als je grote geblondeerde vriend, die alle kritiek van de hand doet met: "de vrijheid van meningsuiting". Leuk hoe jij gebrainwashed bent door deze spindoctor, want wat je nu zegt is precies wat Wilders heeft gezegd:

1. “Nieuw artikel 1 van de grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland
dominant blijven.”

Leuk hoe Wilders hier de joodse cultuur ertussen duwt, terwijl deze nooit dominant is geweest in Nederland.

2. “De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam. of Ik geloof niet dat Culturen gelijkwaardig zijn. Onze cultuur is veel beter dan de achterlijke
islamitische cultuur.””

Als jij denkt dat je superieur bent t.o.v. een ander of andere cultuur, sorry maar dat zegt genoeg over hoe zielig jij mensen in hokjes duwt en denkt. Daar is dus niks superieurs aan.

Hier ben jij het dus mee eens, want wat hij zegt is waar..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_79481499
de nederlandse cultuur is superieur tegenover de islam
yeah right, in je dromen mischien
pi_79483550
quote:

[..]

Ik weet niet hoe je daarbij komt.

Lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf?

pi_79483594
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee, voor Matador zijn ClowntjeWilders/PvdA/moslims/Hitler allemaal één pot nat. Hij is meer van een kosmopolitisch neoliberaal iets dat daar ver boven staat .
Niet 1 pot nat.

Ik heb een hekel aan maakbaarheidsdenken. En dat vind je vooral bij links, de gristenen en in iets mindere mate, maar niet minder irritant bij Wilders.

dinsdag 23 maart 2010 @ 12:57:43 #75
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79486791
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is wel wat sterk gesteld, maar ik wil hier toch neerleggen dat ik het uiterst merkwaardig vind als Job Cohen stelt dat integratie het beste via het geloof zou kunnen verlopen.
Op het eerste gezicht lijkt mij het faciliteren van een zuil waarin het welzijn van het individu ondergeschikt wordt gemaakt aan de groep.
Merkwaardig omdat zulke geluiden (ook bijvoorbeeld het pleidooi voor een moslimstadsdeel) je niet zou verwachten binnen een seculiere partij als de PvdA.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:31:26 #76
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_79488034
Weer een nieuwe powerpoint presentatie
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:43:10 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79488486
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef ptb het volgende:
de nederlandse cultuur is superieur tegenover de islam
yeah right, in je dromen mischien
wat is dit voor bespottelijke post?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79488641
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is dit voor bespottelijke post?
de werkelijkheid
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:48:30 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79488687
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

de werkelijkheid
bron?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79490476
quote:

Wel leuk om de founder van Christian Action Network even onder de loep te nemen. Dan weet je gelijk met welk soort je te maken hebt en of je daar uberhaupt wel wat mee te maken wil hebben:
[..]

Nog even de bron netjes vermelden natuurlijk: http://www.splcenter.org/(...)mighty-army?page=0,2
Lekkere club radicalen. Soort zoekt soort.

An effort by a small Religious Right group to circulate rumors that First Lady and Senate candidate Hillary Rodham Clinton is a lesbian fell flat in September after the national news media declined to pick up the story.

The Christian Action Network (CAN), a Religious Right group based in Forest, Va., held a press conference in New York City Sept. 7 to announce plans to place ads in the New York media suggesting that Clinton is gay. The organization freely admitted that it had no hard evidence for the allegation but cited ongoing "rumors."

Americans United, which has monitored CAN for the past 11 years, said the action was a typically sleazy move by the group and its president, Martin Mawyer, a former employee of the Rev. Jerry Falwell's now-defunct Moral Majority.

"The Christian Action Network's rhetoric is so extreme that people may be tempted to dismiss the entire organization as a joke," said Barry W. Lynn, executive director of Americans United. "But there's nothing funny about hatemongering. Religious groups should elevate political discourse, not drag it down into the gutter. I call on all responsible Christian leaders to condemn this organization's vitriol and smear tactics."

Waarom zou je naar zo'n club radicalen toe gaan om er samen een film mee te maken als het je niet te doen is om de moslims/Islam maar alleen om enkelingen die problemen maken in NL. Niet echt een geschikte keuze.
Tis de moeite waar om dat hele netwerk eens goed te bekijken. Als je zoekt naar de oprichter van CAN kom je bij een paar akelig vrienden uit waarvan de US commentaren uiteenlopen van:

" Robert Spencer and his Christian supremacist friends. *rollseyes* Spencer is without a doubt a Christian supremacist as well. Read his writings on the Crusades."

tot

Martin Mawyer and CAN really are a scary Christian organization, who, if they had their way would implement a theocratic vision in the United States.

Nog wat aanvullende info over Spencer (en Wilders)

Spencer really should go through our website, especially the articles relating to him. He will see that all we do is report the facts — his instances of Islamophobia and anti-Muslimism. Like when he joined the genocidal Facebook group which called for the reconquista of modern day Turkey and its transformation through ethnic cleansing of the whole peninsula; driving out its Muslim Turkish inhabitants and replacing them with Christians.

We don’t have time to go through a detailed list of the odious friends and individuals of a very anti-Muslim bent that Spencer calls allies, but they include: Michelle Malkin of In Defense of Internment fame, Geert Wilders a neo-Fascist European politician (though Spencer thinks he is not a “genuine” neo-fascist) who wants to ban the Qur’an, Muslim immigration and deny religious freedom to Muslims, Serge Trifkovic one of the leaders of the Bosnian Serbs during the ethnic cleansing of Bosnian Muslims, the Gates of Vienna website which advocates an end to Muslim immigration and the dominance of the original indigenous White Europeans, and more. One day we will list all his buddies but just this small oeuvre should be a chilling reminder of who Spencer is: a biased, self proclaimed scholar who does not view Islam from a dispassionate and objective lens

twee vriendjes:

Thumbs op voor Wilders. Lekker transparant

[ Bericht 11% gewijzigd door dramatiek op 23-03-2010 14:58:55 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')