Hm dit soort onzin kunnen 2 dingen betekenen, je bent een kaalkopje, of een Turk..... Kaalkopjes hebben het ook altijd over zionisten en iets tegen Joden, en ach dat laatste hoef ik je neit uit te leggen he?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk. De zionistische media gunnen de zionistenpuppet Wilders media-aandacht. En nee, niet alle media zijn in handen van de zionisten. Maar wel enkele grote mediamaatshappijen.
De zionist:
[ afbeelding ]
En nee, zionist is geen synoniem voor jood. Want genoeg joden die tegen zionisme (politieke stroming) zijn:
[ afbeelding ]
Is iemand die op Texel woont nog een echte Nederlander? Aangezien Bali opeens ook onafhankelijk is in jouw wereld ....quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hm dit soort onzin kunnen 2 dingen betekenen, je bent een kaalkopje, of een Turk..... Kaalkopjes hebben het ook altijd over zionisten en iets tegen Joden, en ach dat laatste hoef ik je neit uit te leggen he?
Goed, wanneer reageren échte Nederlanders hier nou eens?
Tot ziens troll, of heb je liever dat ik je Whiskey_Tango noem.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ach ja, whatever, veel plezier met het verdedigen van een geloof dat haat zaait en geweld goedkeurt tegen alles wat niet-islamitisch is. Ik ga het echt niet verdedigen, sorry.
1 mei Islam Risingen Fitna 2 wellicht in september
Ik ben er trots op Europeaan te zijn die nog westerse normen & waarden kent, en ik voel me superieur t.o.v. het islamitische midden-oosten dat een achterhaald barbaars geloof kent. Laat dat even gezegd zijn.
Wilders: Het is mijn boodschap. Ik vermoed dat het religieuze conservatisme zoals van de Republikeinen een steeds belangrijkere rol gaat spelen bij Wilders. Hij wil natuurlijk al de Joods-Christelijke oorsprong in de grondwet zeten, als vervanging van het non-discriminatiebeginsel. Hirsi Ali hoorde je onlangs ook dwepen over Christelijke tegenwicht bieden. Geert Wilders verandert steeds meer in George W Bush. Het duurt niet lang of we gaan zaken horen over abortus, de doodstraf en wapenwetgeving.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Aloulou het volgende:
Christian Action Network die een film maakt over "rising Islam"![]()
Wilders laat zich ook voor elk karretje spannen. Overigens haal je direct de boodschap van de film onderuit. Als je deze laat maken door mensen die net zo erg zijn als extremistische moslims, dan heb je natuurlijk geen poot om op te staan.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Aloulou het volgende:
Wel leuk om de founder van Christian Action Network even onder de loep te nemen. Dan weet je gelijk met welk soort je te maken hebt en of je daar uberhaupt wel wat mee te maken wil hebben:
[..]
Nog even de bron netjes vermelden natuurlijk: http://www.splcenter.org/(...)mighty-army?page=0,2
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Wilders krijgt geld uit de Amerikaanse conservatieve hoek. Dezelfde mensen die vandaag tegen zorgverzekeringshervormingen stemden en Democraten babymoordenaars noemen.
Zijn anti-drugs beleid zal ook wel door die mensen ingefluisterd zijn...
Whut?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
]Rechts conservatief liberalisme
![]()
En dan het liefste op z'n Republikeins
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet even RM-rf doen op phpmystyle?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dat soort mensen het woordje 'liberaal' en 'liberalisme' horen lopen ze rood aan en roepen meestal dat dat nóg erger is dan een moslim... 'eng liberalisme'... daar moeten ze helemaal niks van hebben...
en geert wilders waarschijnlijk ook al langer helemaal niet, die doet het liberalisme graag in de uitverkoop als hij denkt daarmee de 'moslims' een loer te draaien (die echter evenzeer gniffelen van de wetten die bijna direkt afgekeken lijken te zijn van landen als Marokko, Saoedie Arabie en Turkije, welke Wilders graag voorstelt... waar men als belangrijkste eigenschap heeft dat men het ook evenmin opheeft met dat enge westerse liberalisme)
En ook graag nog wat links monarchistisch minarchistisch communisme d'r bij, met een vleugje anarchisme a.u.b.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
En ook graag nog wat links monarchistisch minarchistisch communisme d'r bij, met een vleugje anarchisme a.u.b.
Verrek joh op 0:44/0:45 in die trailer zegt Wilders 'Islam is the communism of today'.quote:
Interessant, dat denk ik ook steeds als ik Wilders hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
De grootste en meest venijinige islamisering komt van binnenuit.
Niet de islam, maar de PvdA (en SPD/Labour etc.) is de boosdoener.
De jankmoslims roepen wel een hoop, maar daar moet je niet naar luisteren. Als rechtgeaard, liberaal en seculier land moet je gewoon schijt hebben aan perverse imams, onwillige mannen die hun vrouw niet bij een mannelijke arts in 1 ruimte willen laten en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessant, dat denk ik ook steeds als ik Wilders hoor.
Maar leg eens uit, waarom denk jij dat de grootste vijand niet de Islam is maar de PvdA.
Goed gedaan? Ik dacht dat Wilders je grote held is, waarom vind je het goed dat hij hier met een nazi wordt vergeleken?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Goed gedaan? Ik dacht dat Wilders je grote held is, waarom vind je het goed dat hij hier met een nazi wordt vergeleken?
Nee, voor Matador zijn ClowntjeWilders/PvdA/moslims/Hitler allemaal één pot nat. Hij is meer van een kosmopolitisch neoliberaal iets dat daar ver boven staat .quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Goed gedaan? Ik dacht dat Wilders je grote held is, waarom vind je het goed dat hij hier met een nazi wordt vergeleken?
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
Is ie wel 3d? Om er op die manier nog 'enige' diepte in te krijgen....
Je kan het niet verdedigen, dat is wat anders. Net als je grote geblondeerde vriend, die alle kritiek van de hand doet met: "de vrijheid van meningsuiting". Leuk hoe jij gebrainwashed bent door deze spindoctor, want wat je nu zegt is precies wat Wilders heeft gezegd:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ach ja, whatever, veel plezier met het verdedigen van een geloof dat haat zaait en geweld goedkeurt tegen alles wat niet-islamitisch is. Ik ga het echt niet verdedigen, sorry.
1 mei Islam Risingen Fitna 2 wellicht in september
Ik ben er trots op Europeaan te zijn die nog westerse normen & waarden kent, en ik voel me superieur t.o.v. het islamitische midden-oosten dat een achterhaald barbaars geloof kent. Laat dat even gezegd zijn.
Ik weet niet hoe je daarbij komt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Niet 1 pot nat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, voor Matador zijn ClowntjeWilders/PvdA/moslims/Hitler allemaal één pot nat. Hij is meer van een kosmopolitisch neoliberaal iets dat daar ver boven staat .
Dit is wel wat sterk gesteld, maar ik wil hier toch neerleggen dat ik het uiterst merkwaardig vind als Job Cohen stelt dat integratie het beste via het geloof zou kunnen verlopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessant, dat denk ik ook steeds als ik Wilders hoor.
Maar leg eens uit, waarom denk jij dat de grootste vijand niet de Islam is maar de PvdA.
wat is dit voor bespottelijke post?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef ptb het volgende:
de nederlandse cultuur is superieur tegenover de islam
yeah right, in je dromen mischien
de werkelijkheidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is dit voor bespottelijke post?
bron?quote:
Lekkere club radicalen. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Aloulou het volgende:
Wel leuk om de founder van Christian Action Network even onder de loep te nemen. Dan weet je gelijk met welk soort je te maken hebt en of je daar uberhaupt wel wat mee te maken wil hebben:
[..]
Nog even de bron netjes vermelden natuurlijk: http://www.splcenter.org/(...)mighty-army?page=0,2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |