Wat het gelijk van Wilders dus aangeeft. Bedankt voor je bevestiging.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Christian Action Network!
Erg geloofwaardig allemaal, ik wens hen verder veel succes. Geen moslim die er minder moslim van wordt, eerder andersom.
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat het gelijk van Wilders dus aangeeft. Bedankt voor je bevestiging.
Lijkt me niet zo moeilijk. De zionistische media gunnen de zionistenpuppet Wilders media-aandacht. En nee, niet alle media zijn in handen van de zionisten. Maar wel enkele grote mediamaatshappijen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Waarom krijgt die man toch steeds weer aandacht
Jaja de Westerse normen en waarden (?) zoals bij die Christelijke homofoob en founder van Christian Action Network?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
... christelijk geloof = westerse normen & waarden. ...
Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen? Christelijk geloof is superieur aan het islamitische geloof vol haat & geweld. Simpel.
Er staat een linkje achter ieder gebod naar het bijbehorende koranvers.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Die elke dorpsgek op wikipedia kan aanpassen.
Of bijvoorbeeld de financiele stromen richting de PVV.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jaja de Westerse normen en waarden (?) zoals bij die Christelijke homofoob en founder van Christian Action Network?![]()
Het zou overigens interessant zijn als een journalist eens onderzoekt met welke lui Geert allemaal in aanraking komt en dan vooral de Amerikanen die hem steunen. Waar die lui eigenlijk voor staan (zoals deze total freak), welke normen en waarden etc. Zou best een interessant artikel kunnen worden
laat ook maarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Die elke dorpsgek op wikipedia kan aanpassen.
Bali is toch meer Hindoeïsme gezind dan islam gezind.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja en de aanslagpleger van Bali bijvoorbeeld is in hetzelfde islamtische land ter dood veroordeeld.
Bali is geen land.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Bali is toch meer Hindoeïsme gezind dan islam gezind.
Hm dit soort onzin kunnen 2 dingen betekenen, je bent een kaalkopje, of een Turk..... Kaalkopjes hebben het ook altijd over zionisten en iets tegen Joden, en ach dat laatste hoef ik je neit uit te leggen he?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk. De zionistische media gunnen de zionistenpuppet Wilders media-aandacht. En nee, niet alle media zijn in handen van de zionisten. Maar wel enkele grote mediamaatshappijen.
De zionist:
[ afbeelding ]
En nee, zionist is geen synoniem voor jood. Want genoeg joden die tegen zionisme (politieke stroming) zijn:
[ afbeelding ]
Is iemand die op Texel woont nog een echte Nederlander? Aangezien Bali opeens ook onafhankelijk is in jouw wereld ....quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hm dit soort onzin kunnen 2 dingen betekenen, je bent een kaalkopje, of een Turk..... Kaalkopjes hebben het ook altijd over zionisten en iets tegen Joden, en ach dat laatste hoef ik je neit uit te leggen he?
Goed, wanneer reageren échte Nederlanders hier nou eens?
Tot ziens troll, of heb je liever dat ik je Whiskey_Tango noem.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ach ja, whatever, veel plezier met het verdedigen van een geloof dat haat zaait en geweld goedkeurt tegen alles wat niet-islamitisch is. Ik ga het echt niet verdedigen, sorry.
1 mei Islam Risingen Fitna 2 wellicht in september
Ik ben er trots op Europeaan te zijn die nog westerse normen & waarden kent, en ik voel me superieur t.o.v. het islamitische midden-oosten dat een achterhaald barbaars geloof kent. Laat dat even gezegd zijn.
Wilders: Het is mijn boodschap. Ik vermoed dat het religieuze conservatisme zoals van de Republikeinen een steeds belangrijkere rol gaat spelen bij Wilders. Hij wil natuurlijk al de Joods-Christelijke oorsprong in de grondwet zeten, als vervanging van het non-discriminatiebeginsel. Hirsi Ali hoorde je onlangs ook dwepen over Christelijke tegenwicht bieden. Geert Wilders verandert steeds meer in George W Bush. Het duurt niet lang of we gaan zaken horen over abortus, de doodstraf en wapenwetgeving.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Aloulou het volgende:
Christian Action Network die een film maakt over "rising Islam"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |