abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 14:50:38 #1
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79448206
quote:
Beste PVV-stemmer
David Pinto, 22-03-2010
volkskrant

Mij is gevraagd wat mijn reactie zou zijn als iemand tegen mij zegt dat hij of zij op de PVV wil stemmen. Mijn reactie zou zijn:
Ik kan me goed voorstellen waarom je op PVV wilt stemmen. Niet om mijn gelijk te halen. Ik heb namelijk ruim 20 jaar via de media ervoor gewaarschuwd dat de typisch Nederlandse aanpak, wat ik ‘doodknuffelen’ van migranten heb genoemd, alleen maar verliezers oplevert.

Migranten worden afhankelijk gemaakt van softe maar wel z.g. ‘progressieve lieden’, à la Job Cohen. En de autochtone bevolking moet met lede ogen dagelijks zien wat en hoeveel zij voortdurend moet inleveren dankzij deze aanpak. Materieel en immaterieel. De langzaam opgebouwde belangrijk goed van de vrijheid van meningsuiting, moet definitief wijken voor de angst om zich kritisch te uiten over moslims en hun religie. De tijd dat je in dit landje overal en in welk tunnel dan ook veilig kon fietsen zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden, is definitief voorbij.

Deze softe progressieve politici zijn ook laf. Als iemand zich bikkelhard opstelt tegen zijn eigen moslimbroeders, dan wordt hij op handen gedragen en krijgt een mooie baan. Al gaat het om een volkomen middelmatig figuur, in alle opzichten.

Of is dat juist een extra aanbeveling? Nederland is immers wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid. Zijn naam moet echter geen Jan of Kees zijn. Nee, hij moet wel Ahmed heten, zoals Ahmed Marcouch en Ahmed Aboutaleb.

En zolang de oude politiek doorgaat en de vertrouwde figuren een prominente rol daarbinnen blijven spelen, is de kans voor verbetering nihil. Daarom zal ik jouw stem op PVV begrijpen.

Natuurlijk roept Geert Wilders soms onverstandige en onuitvoerbare zaken (daarom zal ik zelf ook niet op hem stemmen). Dat weet ik heel goed. Maar welke politicus doet dat niet? De ergste dingen worden met de mantel der liefde bedekt.

Wat te zeggen van de volkomen oneerlijke stap van Wim Kok naar de club bankiers die hij eerst verfoeide? En van de enorme blunders van Cohen met de exorbitant dure Noord-Zuidlijn en de Diamantbuurt waarbij hij misdragingen en het wegpesten van bewoners ongestraft liet passeren? Hoor je de overwegend linkse media hierover morren? Wat moet er nog gebeuren voordat de goegemeente in de Lage Landen wakker wordt geschut en zich verlost van de naïeve, softe elite die de groep verliezers steeds groter en verbitterder maakt?

Als diverse therapieën niet helpen, kent de psychologie er altijd nog één: de schoktherapie.

Wat een ongelofelijk raak stuk.
pi_79448288
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

...voor middelmatige borrelpraat bedoel je?
pi_79448313
quote:
En van de enorme blunders van Cohen met de exorbitant dure Noord-Zuidlijn en de Diamantbuurt waarbij hij misdragingen en het wegpesten van bewoners ongestraft liet passeren? Hoor je de overwegend linkse media hierover morren?
Ja. Iedereen die beweert van niet, moet eens vaker kranten gaan lezen.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:54:39 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_79448347
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

QFT
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_79448484
Het zoveelste betoog van Pinto waarbij je je af moet vragen over de beweringen allemaal wel juist zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:58:45 #6
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_79448509
quote:
De tijd dat je in dit landje overal en in welk tunnel dan ook veilig kon fietsen zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden, is definitief voorbij.

Populistisch gebral en suggestieve bangmakerij.
Dit kon in 1912 ook al niet.
Boeven en straatrovers zijn van alle tijden, meneer Pinto!
Dat verandert alles
pi_79448518
wel een paar goeie punten, maar dan dit
quote:
overwegend linkse media
  maandag 22 maart 2010 @ 15:00:48 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_79448574
Ah, de cognitief dissonante Versalonfähigkeitiserung van David Pinto.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_79448674
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:58 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Populistisch gebral en suggestieve bangmakerij.
Dit kon in 1912 ook al niet.
Boeven en straatrovers zijn van alle tijden, meneer Pinto!
Hehe, ik vroeg me ook al af wanneer dat wel kon ja.

Ik weet in ieder geval dat mijn moeder (nu in de 50) toen ze jong was ook al niet onbevreesd door donkere tunneltjes fietste.
pi_79448681
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het zoveelste betoog van Pinto waarbij je je af moet vragen over de beweringen allemaal wel juist zijn.
Je moet eens op de "weblog" van meneer Pinto kijken (en nee, ik doe 'm geen plezier met gratis reclame, gewoon de eerste link via Google als je op David Pinto zoekt), je lacht je dood.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:09:37 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_79448899
"Lage Landen wakker wordt geschut"
  maandag 22 maart 2010 @ 15:10:51 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79448945
David Pinto, zo'n prachtige definitie van kortzichtigheid
pi_79448995
quote:
Deze softe progressieve politici zijn ook laf. Als iemand zich bikkelhard opstelt tegen zijn eigen moslimbroeders, dan wordt hij op handen gedragen en krijgt een mooie baan. Al gaat het om een volkomen middelmatig figuur, in alle opzichten.

Of is dat juist een extra aanbeveling? Nederland is immers wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid. Zijn naam moet echter geen Jan of Kees zijn. Nee, hij moet wel Ahmed heten, zoals Ahmed Marcouch en Ahmed Aboutaleb
Wát een jaloezie.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 maart 2010 @ 15:12:05 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_79449003
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:09 schreef remlof het volgende:
...door een Volkert zus of zo, denk ik.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:18:42 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_79449263
Met zulke 'vrienden' heeft Wilders geen vijanden meer nodig.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 22 maart 2010 @ 15:20:40 #16
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79449328
Wheheheh. Wat een rare knakker, die meneer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79449390
!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 22 maart 2010 @ 15:23:40 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79449428
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:09 schreef remlof het volgende:
Met grof geschut ja!
Makkers!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79449691
lol @ één van die reacties op de website:
quote:
@David Pinto (13:24u) -

1. 'De langzaam opgebouwde belangrijk goed van de vrijheid...' moet zijn: 'Het langzaam opgebouwde belangrijke goed van de vrijheid...'.

2. '...overal en in welk tunnel dan ook...' is krom Nederlands, maar in elk geval had er '...in welke tunnel dan ook...' moeten staan.

3. '...zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden...' moet zijn: '...zonder gevaar (voor of om) van de fiets gesleurd,
uitgekleed en beroofd te worden...'.

4. 'volkomen middelmatige figuren' krijgen een mooie baan, als ze zich maar hard tegen hun medemoslems opstellen. Want volgens U is Nederland 'wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid'. U wil me toch niet met droge ogen vertellen dat Wilders, Brinkman, Agema, de Roon, Graus en de Mos al die mooie eigenschappen wel in huis hebben?

5. Een deskundig politicus mag van U eigenlijk geen Ahmed heten, wel Jan of Kees. Kan het nog flauwer? Ik roep toch ook niet dat een goed leider beter niet Moshe of Itzhak moet heten, maar liever Arie of Klaas? Waarom roept U zulke onzin? Kritiek op namen werd mij op mijn vijfde al afgeleerd. U niet?

6. Voortbordurend op het vorige: noemt U mij dan eens de bijzondere kwaliteiten van de PVV (bijv. op het gebied van het klimaat, theologie, economie, juridisch terrein, en ga zo maar door - Wilders heeft enkele brevetjes rechten, maar is al vroeg daarmee gestopt).

7. '...kans voor verbetering...': dit moet zijn: '...kans op verbetering...'.

8. '...jouw stem op PVV...': dit moet zijn: '...jouw stem op de PVV...'.

9. Men roept eerder 'dingen' dan 'zaken'. Kwestie van aanvoelen.

10. De stap van Kok naar ING mag dan veel geweest zijn, hij was zeer zeker niet oneerlijk (= in strijd met de waarheid). Dit is een grote betekenisfout.

11. Cohen kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor alle ellende rondom de Noord-Zuidlijn. Hij heeft geen vetorecht, en dat project is geentameerd door wethouder Geert Dales (VVD, leest U dit?).

12. '...overwegend linkse media...'. Ja ja, als je het maar vaak genoeg roept... dat wist Goebbels ook. Nederland kent ook de Telegraaf, GeenStijl, Elsevier, HP/deTijd, de AVRO, de TROS, de EO, de KRO, en alle RTL-netten. Linkse media? Kom nou!

13. '...wakker wordt geschut...': dit moet zijn: '...wakker wordt geschud...'.

14. De psychologie kent geen schoktherapie. De psychiatrie kent 'electro-convulsive therapy', ofwel ECT: gedoseerde stroomschokken verhogen de niveaus van neurotrofe substanties in de hersenen, waardoor depressie verminderd kan worden. De psychologie kent hooguit confrontatietherapie, je zou kunnen denken aan cognitieve gedragstherapie, waarbij iemand met een angststoornis blootgesteld wordt aan datgene wat hem/haar zo bang maakt; dit heet ook wel 'flooding'. Maar dit heeft U zeker niet bedoeld.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 maart 2010 @ 15:46:32 #20
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_79450246
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
lol @ één van die reacties op de website:
[..]
Wat een ongelooflijk raak stuk.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_79450693
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Je moet eens op de "weblog" van meneer Pinto kijken (en nee, ik doe 'm geen plezier met gratis reclame, gewoon de eerste link via Google als je op David Pinto zoekt), je lacht je dood.
Erg vermakelijk
pi_79450951
Hij heeft wel gelijk over de linkse media; het feit dat de volkskrant zijn brief heeft gepubliceerd maakt van dergelijke PVV stemmers natuurlijk weer een lachertje...
  maandag 22 maart 2010 @ 16:16:13 #23
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79451659
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef zatoichi het volgende:
Hij heeft wel gelijk over de linkse media; het feit dat de volkskrant zijn brief heeft gepubliceerd maakt van dergelijke PVV stemmers natuurlijk weer een lachertje...
Wil je nu zeggen dat als iemand een belachelijke brief/mail/column naar de Volkskrant stuurt die wordt geplaatst, het vervolgens de schuld is van de Linkse Media dat die brief PVV stemmers belachelijk maakt?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79451860
Linkse media die zulke dingen plaatsen! Het moet niet gekker worden natuurlijk.
pi_79453457
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat als iemand een belachelijke brief/mail/column naar de Volkskrant stuurt die wordt geplaatst, het vervolgens de schuld is van de Linkse Media dat die brief PVV stemmers belachelijk maakt?
Precies! Ik was alleen even een sarcasme smiley als posticoon te plaatsen...
  maandag 22 maart 2010 @ 16:57:26 #26
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79453526
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
Linkse media die zulke dingen plaatsen! Het moet niet gekker worden natuurlijk.
Idd, dat dit kan in Nederland, het moet niet gekker worden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:57:42 #27
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79453536
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies! Ik was alleen even een sarcasme smiley als posticoon te plaatsen...
Die is wel nodig ja, je weet het tegenwoordig maar nooit op dit forum. Genoeg mensen die zoiets serieus zouden zeggen.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:02:06 #28
268409 voice-over
pi_79453713
Jullie moeten niet zo zeuren over het Nederlands van de schrijver van het Volkskrantstuk. Pinto is een Marokkaanse jood die slechts 43 jaar in Nederland woont.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:07:35 #29
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_79453956
Raak stuk.. Mwah, ik vind het vrij middelmatig.
Rake stukken zijn wars van excelleren

populist
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_79453989
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wát een jaloezie.
Het is kort door de bocht, maar ik begrijp zijn punt wel. Zijn Marcouch en Aboutaleb zo bijzonder? Volgens mij heeft hun afkomst ze nogal geholpen. Daarom heb ik zo'n problemen met de PvdA: het is een discriminatoir zooitje. Geforceerd mannen en vrouwen om en om op de lijst, alsof geslacht (of afkomst, wat dat betreft) ertoe doet in de politiek. Albayrak vind ik een bijzonder goed politica, maar zij is toch een van de weinige kundige allochtone en/of vrouwelijke politici die er bij de PvdA rondlopen. Lieden als Marcouch en Hamer kunnen op basis van hun kwaliteiten absoluut geen aanspraak maken op een prominente functie binnen de partij, maar op basis van hun afkomst en geslacht blijkbaar wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2010 17:10:20 ]
pi_79454240
Laatst stond er hier vlakbij een clubje hangjongeren in het park, ik kon niet zien welke afkomst, maar dat doet er ook niet toe.

Dan de politie, rijdt met de auto en al, het fiets/voetpad op om die jongeren aan te spreken. Nog te lam om ff uit te stappen. Dat vind ik pas shockerend. Geen zwaailicht, er gebeurde ook helemaal niks bijzonders. Die jongeren waren daar alleen maar aan het hangen, ja, om het hangen waarschijnlijk. Wat een ontzettende stel lamballen, die agenten. Als ik daar bijstond, ik kan je nu al zeggen, ik zou mijn mond niet houden. Dat wil dan respect afdwingen
pi_79454290
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef OeJ het volgende:
Laatst stond er hier vlakbij een clubje hangjongeren in het park, ik kon niet zien welke afkomst, maar dat doet er ook niet toe.

Dan de politie, rijdt met de auto en al, het fiets/voetpad op om die jongeren aan te spreken. Nog te lam om ff uit te stappen. Dat vind ik pas shockerend. Geen zwaailicht, er gebeurde ook helemaal niks bijzonders. Die waren daar alleen maar aan het hangen, ja, om het hangen waarschijnlijk. Wat een ontzettende stel lamballen. Als ik daar bijstond, ik kan je nu al zeggen, ik zou mijn mond niet houden. Dat wil dan respect afdwingen
Wat deden die jongeren verkeerd dan?
pi_79454317
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat maakt dat nu uit! Denk eens aan wat ze hadden kunnen doen!
pi_79454332
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niks. Zou je als burger eens moeten doen, met je auto en al het voetpad oprijden om een praatje te maken. Dan zijn de rapen gaar.

Wat een klootviolen. Daar kan ik dus kwaad om worden.
pi_79454391
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Wat maakt dat nu uit! Denk eens aan wat ze hadden kunnen doen!
Yeah right, een groepje jongeren zien agenten, trekken direct hun wapens, en beginnen om zich heen te schieten. Zie je het voor je! Uh-huh. Bovendien, ze waren nog met tweeen ook, wat is er nou zoveel moeite om met je luie donder uit die wagen te stappen.
  maandag 22 maart 2010 @ 17:21:35 #36
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79454520
Dit is er weer een in de categorie:

-niet nodig-

[ Bericht 18% gewijzigd door remlof op 22-03-2010 17:51:46 ]
Scheer je weg!
  maandag 22 maart 2010 @ 17:21:36 #37
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79454522
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk raak stuk.
pi_79455348
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is kort door de bocht, maar ik begrijp zijn punt wel. Zijn Marcouch en Aboutaleb zo bijzonder? Volgens mij heeft hun afkomst ze nogal geholpen. Daarom heb ik zo'n problemen met de PvdA: het is een discriminatoir zooitje. Geforceerd mannen en vrouwen om en om op de lijst, alsof geslacht (of afkomst, wat dat betreft) ertoe doet in de politiek. Albayrak vind ik een bijzonder goed politica, maar zij is toch een van de weinige kundige allochtone en/of vrouwelijke politici die er bij de PvdA rondlopen. Lieden als Marcouch en Hamer kunnen op basis van hun kwaliteiten absoluut geen aanspraak maken op een prominente functie binnen de partij, maar op basis van hun afkomst en geslacht blijkbaar wel.
Marcouch en Aboutaleb zijn net zo bijzonder als een willekeurige ander politicus. Ze zijn uiteraard aan de top gekomen door te lobbyen en door op de voorgrond te treden. Daarbij hebben ze kunnen inspelen op tendensen die juist tegen hen ageren, dat hebben ze goed om weten te draaien er voordeel mee weten te pakken. Heeft niks met "discriminatoir" zooitje te maken, maar gewoon slim de kansen pakken die er liggen. Het lijkt haast zo dat jij van mening bent dat elke allochtoon en vrouw doormiddel van positieve discriminatie aan de top is gekomen. Waarschijnlijk hangt het samen met wat ik al eerder zei: jaloezie - de aanname is immers nergens op gebaseerd verder.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 maart 2010 @ 17:48:56 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79455445
De Volkskrant heeft eindelijk het licht gezien en hemelen de pvv de hemel in!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 22 maart 2010 @ 17:50:59 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79455517
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
nou nee. Een blogger doet dat. Pas als er een hoofdredactioneel stuk komt die de PVV de hemel in prijst kan je het stellen.
pi_79455525
quote:
Jij mag nog niet eens stemmen
pi_79455543
Ik kan ook niet bepaald zeggen dat Wilders zijn kamerleden selecteert op vermogen tot excelleren. Ik zie het eerder als positieve discriminatie van mentaal minder bedeelden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79455589
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marcouch en Aboutaleb zijn net zo bijzonder als een willekeurige ander politicus. Ze zijn uiteraard aan de top gekomen door te lobbyen en door op de voorgrond te treden. Daarbij hebben ze kunnen inspelen op tendensen die juist tegen hen ageren, dat hebben ze goed om weten te draaien er voordeel mee weten te pakken. Heeft niks met "discriminatoir" zooitje te maken, maar gewoon slim de kansen pakken die er liggen. Het lijkt haast zo dat jij van mening bent dat elke allochtoon en vrouw doormiddel van positieve discriminatie aan de top is gekomen. Waarschijnlijk hangt het samen met wat ik al eerder zei: jaloezie - de aanname is immers nergens op gebaseerd verder.
Heb je mijn stukje over Albayrak gelezen? Ik was al bang dat je je er gemakkelijk vanaf zou maken door die kaart te spelen.

Dit is de kandidatenlijst van de PvdA voor de Kamerverkiezingen van 2006:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Kandidatenlijst/PvdA

# Wouter Bos
# Nebahat Albayrak
# Aleid Wolfsen
# Jet Bussemaker
# Ton Heerts *
# Sharon Dijksma
# Bert Koenders
# Mariëtte Hamer
# Martijn van Dam
# Marianne Besselink *

De top 10, en zo gaat het verder. Man-vrouw-man-vrouw etc. Is verdere onderbouwing nodig of begrijp je mijn punt?

In het geval van Aboutaleb en Marcouch is positieve discriminatie natuurlijk moeilijk te bewijzen, dus het heeft weinig zin om daar verder over te discussiëren. Laat ik wel zeggen dat Leefbaar Rotterdam (jammer genoeg) gelijk lijkt te hebben gekregen, want Aboutaleb doet het niet al te best als burgemeester. Liep er bij de PvdA nu echt niemand rond die wel 'zwaar' genoeg was voor de functie?
  maandag 22 maart 2010 @ 17:52:58 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79455590
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Jij mag nog niet eens stemmen
Alsof ik dat zei
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79455665
quote:
Ik vind dat: "best PVV-stemmer" al een verkeerd begin. Ik was zelf begonnen met: "Debiele PVV-stemmer, hallo, leuk dat je dit leest, stuk onbenul dat je daar bent...Vroeger waarschuwden mensen ook dat je 's nachts niet onder tunneltjes door moest rijden."

Nou, trek ik me daar niks van aan. Ik ga en sta waar ik maar zin in heb. Als je zo moet gaan denken kun je niks meer doen. En daarbij, dat overdreven gedoe, alsof je in Nederland nergens kunt komen, als je nou in Joegoslavie langs zo'n controlepost moet, dan zeg ik: "JA", ok, daar heb je wellicht een puntje, maar kom nou! De angst regeert hier, van zo'n stel lompe oma's, die zich laten leiden door berichtgeving in die TeringTelegraaf, met hun stigmatiserende kulteksten. Flikker toch op zeg!
pi_79455847
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Alsof ik dat zei
Nee maar we weten het wel
pi_79455884
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee maar we weten het wel
Een zegen. Al genoeg PVV-debielen in dit land. TE VEEL. VEEL TE VEEL, naar mijn smaak.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:05:27 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79455982
Zouden er dan PVV-stemmers zijn die de VK lezen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79456131
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zouden er dan PVV-stemmers zijn die de VK lezen?
Dat maakt toch ook niks uit wat ze lezen, maar gewoon, dat stel josti's wat elkaar maar loopt na te blaten, het stel infantiele schapen, ingegeven door ongegronde angsten, hetgeen resulteert in nog veel belachelijker standpunten, zoals daar zijn: een verbod op dit, en een verbod op dat. Als iemand zo graag voor lul wil lopen met een hoofddoek: LAAT HET! GEWOON. LAAT HET! Maar nee, daar moet weer een regeltje voor bedacht worden, anders kunnen we het allemaal niet overzien.

Nou, je leert er maar mee leven.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:11:03 #50
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79456185
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:09 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat maakt toch ook niks uit wat ze lezen, maar gewoon, dat stel josti's wat elkaar maar loopt na te blaten, het stel infantiele schapen, ingegeven door ongegronde angsten, hetgeen resulteert in nog veel belachelijker standpunten, zoals daar zijn: een verbod op dit, en een verbod op dat. Als iemand zo graag voor lul wil lopen met een hoofddoek: LAAT HET! GEWOON. LAAT HET! Maar nee, daar moet weer een regeltje voor bedacht worden, anders kunnen we het allemaal niet overzien.

Nou, je leert er maar mee leven.
Komt je uitkering in het gedrang??
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79456207
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Komt je uitkering in het gedrang??
Je bevestigt direct je domheid. Ik heb niet eens een uitkering. Was het maar zo'n feest!
pi_79456237
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is kort door de bocht, maar ik begrijp zijn punt wel. Zijn Marcouch en Aboutaleb zo bijzonder? Volgens mij heeft hun afkomst ze nogal geholpen.
Zijn andere politici zo bijzonder dan? Je kunt moeilijk volhouden dat met name die twee bleek afsteken tegen al die andere overweldigend getalenteerde politici in Nederland.

Zo'n Aboutaleb doet het -voorzover ik dat kan beoordelen- altijd nog een stuk beter dan die slappe zak die zich burgemeester van Utrecht mag noemen.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:13:42 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79456272
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:11 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je bevestigt direct je domheid. Ik heb niet eens een uitkering. Was het maar zo'n feest!
Waarom meteen die ad hominem?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79456328
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom meteen die ad hominem?
Hahahaha, ik maar denken dat je er zelf mee begon. Wat dom.
pi_79456364
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Zijn andere politici zo bijzonder dan? Je kunt moeilijk volhouden dat met name die twee bleek afsteken tegen al die andere overweldigend getalenteerde politici in Nederland.

Zo'n Aboutaleb doet het -voorzover ik dat kan beoordelen- altijd nog een stuk beter dan die slappe zak die zich burgemeester van Utrecht mag noemen.
Nee, maar ze worden wel overladen met lof binnen de PvdA, en gezien als grote politieke talenten. Maar je hebt gelijk: in het land der blinden...

Wolfsen zit in Utrecht toch? Daar kan ik weinig over zeggen.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:17:11 #56
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79456387
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Hahahaha, ik maar denken dat je er zelf mee begon. Wat dom.
Gebrek aan cognitieve vaardigheden?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79456452
Ik zal het jullie wel eens ff vertellen hoe het zit: politici zijn debielen, net als een groot deel van de bevolking, maar Geert Wilders die valt in de categorie: UBERDEBIEL. En dat willen ze hier dan nog aan aan de macht krijgen.

Een groter rampscenario kan ik mij werkelijk waar niet voorstellen. Je mag van mij alles vinden hoor, zolang ik daar maar geen last van heb. En met die Geert Wilders GA ik daar last van krijgen. Ik weet de PVV-stemmers te vinden als het zover komt, uitkafferen zal ik ze. Het zal ze spijten dat ze er ooit voor gekozen hebben.
pi_79456502
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gebrek aan cognitieve vaardigheden?
Je kunt wel vragen blijven stellen, poppedop, maar een inhoudelijke reactie blijft vooralsnog uit. Da's dan weer een beetje jammer.
pi_79456726
Geert W. zit voor mij in de categorie: Saddam H. Een categorie waarbij je zegt: mis je niks aan. Dat je je afvraagt: "Goh, hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat god zo'n miscreatie op de wereld heeft gezet."

Dat er debielen rondlopen, ok, da's niks nieuws. Maar Geert Wilders . En dan zwijg ik nog over de aanhang.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:28:50 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79456731
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je kunt wel vragen blijven stellen, poppedop, maar een inhoudelijke reactie blijft vooralsnog uit. Da's dan weer een beetje jammer.
Ik heb tot op heden nog geen enkele inhoudelijk reactie van jouw kunnen lezen op dit forum, dat in tegenstelling tot mij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 22 maart 2010 @ 18:29:18 #61
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79456743
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef OeJ het volgende:
Geert W. zit voor mij in de categorie: Saddam H. Een categorie waarbij je zegt: mis je niks aan. Dat je je afvraagt: "Goh, hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat god zo'n miscreatie op de wereld heeft gezet."

Dat er debielen rondlopen, ok, da's niks nieuws. Maar Geert Wilders . En dan zwijg ik nog over de aanhang.
Wen er maar aan dat het straks ook jouw vice-premier zal zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79456796
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En dan kies ik jou als mijn slachtoffer. Dek je maar alvast. Het zal je berouwen, vriend.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:32:10 #63
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79456833
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:31 schreef OeJ het volgende:

[..]

En dan kies ik jou als mijn slachtoffer. Dek je maar alvast. Het zal je berouwen, vriend.
Ik zit hier te sidderen, ik ga kijken als ik nog aan volmachten kan komen, ook die stemmen zullen dan naar de pvv gaan, speciaal voor jou
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79456843
Ik ben jouw Geert Wilders, wat hij is voor buitenlanders, maar dan in het kwadraat.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:33:16 #65
248844 Bowlingbal
pi_79456889
Kunnen we het even fatsoenlijk houden?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_79456890
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik zit hier te sidderen,
Snap-ik.
pi_79456957
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik zal me proberen in te houden, maar als je er expliciet om vraagt(!), is het lastig.

[ Bericht 2% gewijzigd door OeJ op 22-03-2010 18:40:28 ]
pi_79456970
Nou nou, poeh poeh, wat een raak stuk Bonte verzameling retoriek waar zelfs Wilders nog wat kan opsteken. Als dit de intellectuelen zijn die 'rechts' voortbrengt, dan zie ik het somber in. Ooh nee, aan de rechterzijde hebben we natuurlijk ook nog figuren als Bart-Jan Spruyt en Amanda Kluveld
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 22 maart 2010 @ 18:36:08 #69
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79457001
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Die jongen heeft mij zojuist bedreigd, gaarne hem te bannen, dergelijke uitlating zijn ongewenst op dit forum dacht ik zo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 22 maart 2010 @ 18:36:36 #70
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79457019
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
Nou nou, poeh poeh, wat een raak stuk Bonte verzameling retoriek waar zelfs Wilders nog wat kan opsteken. Als dit de intellectuelen zijn die 'rechts' voortbrengt, dan zie ik het somber in. Ooh nee, aan de rechterzijde hebben we natuurlijk ook nog figuren als Bart-Jan Spruyt en Amanda Kluveld
Allah Vogelaar heeft een nieuw boek uitgebracht, allicht interessant voor je.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79457124
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Die jongen heeft mij zojuist bedreigd, gaarne hem te bannen, dergelijke uitlating zijn ongewenst op dit forum dacht ik zo.
Grappig, ik zou mensen bannen met de mededeling: "Te dom voor dit forum, Tot over een jaar". Maar goed, meningen verschillen, nietwaar?
  maandag 22 maart 2010 @ 18:39:48 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79457151
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef OeJ het volgende:

[..]

Grappig, ik zou mensen bannen met de mededeling: "Te dom voor dit forum, Tot over een jaar". Maar goed, meningen verschillen, nietwaar?
Is dit weer een van je vele hypotheses?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79457218
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is dit weer een van je vele hypotheses?
Nou, als je PVV stemt, vind ik je per definitie een uilskuiken, ontzettend dom.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:42:04 #74
248844 Bowlingbal
pi_79457238
Vanaf nu on-topic, posts over verder gekissebis tussen OeJ en phpmysyle worden gewist.
- Donald Love
pi_79457253
Als je niet inziet wat voor een xenofobe droeftoeter Geert Wilders ( ) is, dan ben je gewoon een droeftoeter.
pi_79457262
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou, als je PVV stemt, vind ik je per definitie een uilskuiken, ontzettend dom.
Hij mag nog niet stemmen, dus dat is dan weer een meevaller.
pi_79457283
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
Vanaf nu on-topic, posts over verder gekissebis tussen OeJ en phpmysyle worden gewist.
Ok, ik houd nu echt op. Vergeef me. *smekende hondenoogjes*
  maandag 22 maart 2010 @ 18:46:23 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79457414
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef OeJ het volgende:
Als je niet inziet wat voor een xenofobe droeftoeter Geert Wilders ( ) is, dan ben je gewoon een droeftoeter.
Zoek je nog posters van Mohammed Volkerts van der G of Stalin?

O, ik zal niet meer op deze stumper reageren, sorry mod
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 22 maart 2010 @ 18:46:43 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79457422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij mag nog niet stemmen, dus dat is dan weer een meevaller.
Toch telkens weer ''even'' reageren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79457676
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef voice-over het volgende:
Jullie moeten niet zo zeuren over het Nederlands van de schrijver van het Volkskrantstuk. Pinto is een Marokkaanse jood die slechts 43 jaar in Nederland woont.
Als je een stuk wilt publiceren in een taal die je niet zo goed machtig bent dan laat je dat eerst even door iemand met taalgevoel lezen en verbeteren voor je het ter publicatie aanbiedt lijkt mij.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79458403
Had ik dat al gezegd: Geert Wilders, een laag bij de grond stuk vreten.

Ja, voor het geval het niet duidelijk was, je kunt je niet helder genoeg uitdrukken.
pi_79458431
Dat is het. En niet anders.
pi_79458887
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef Sloggi het volgende:
Heb je mijn stukje over Albayrak gelezen? Ik was al bang dat je je er gemakkelijk vanaf zou maken door die kaart te spelen.
Jij begon met de afkomst en de positieve discriminatiekaart, vriend.
quote:
Dit is de kandidatenlijst van de PvdA voor de Kamerverkiezingen van 2006:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Kandidatenlijst/PvdA

# Wouter Bos
# Nebahat Albayrak
# Aleid Wolfsen
# Jet Bussemaker
# Ton Heerts *
# Sharon Dijksma
# Bert Koenders
# Mariëtte Hamer
# Martijn van Dam
# Marianne Besselink *

De top 10, en zo gaat het verder. Man-vrouw-man-vrouw etc. Is verdere onderbouwing nodig of begrijp je mijn punt?
Nee. Omdat er een bepaalde volgorde wordt gehanteerd is er sprake van positieve discriminatie?
quote:
In het geval van Aboutaleb en Marcouch is positieve discriminatie natuurlijk moeilijk te bewijzen, dus het heeft weinig zin om daar verder over te discussiëren. Laat ik wel zeggen dat Leefbaar Rotterdam (jammer genoeg) gelijk lijkt te hebben gekregen, want Aboutaleb doet het niet al te best als burgemeester. Liep er bij de PvdA nu echt niemand rond die wel 'zwaar' genoeg was voor de functie?
Want hij heeft ook zo veel kans gehad om zich te bewijzen als een goede burgemeester. Hij zit er ook zó lang. Maar als jij het moeilijk te bewijzen vindt dat hij doormiddel van positieve discriminatie zo aan de macht is gekomen, dan moet je er ook niet over beginnen natuurlijk - want dan krijg je dit soort backfire reacties. Ik ageer tegen de onderbuik - en jouw post zit vol met onderbuikgevoelens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79459184
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je kan alleen vice-premier worden als je in de regering komt.
Geert Wilders blijft na de verkiezingen in de oppositie, dus ik zie niet in hoe hij MP of VP zou worden.
pi_79459270
Ik walg, walg van die vent. Blègh.
pi_79459294
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee. Omdat er een bepaalde volgorde wordt gehanteerd is er sprake van positieve discriminatie?
Wel als die volgorde zo aan wordt gehouden om de emancipatie te bevorderen. Mannen en vrouwen om de beurt op de lijst. Het is zo geforceerd allemaal.
quote:
Dat vrouwen in de Nederlandse politiek beter vertegenwoordigd zijn, is voor een belangrijk deel te danken aan de inzet van de Rooie Vrouwen, en de Socialist International Women, waarvan de Nederlandse Marlène Haas secretaris-generaal is. Door hun inspanningen heeft de PvdA tien jaar geleden besloten om bij de vaststelling van de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer om en om een man en een vrouw te kandideren.
http://mijn.pvda.nl/rende(...)10/instanceId/37429/

Voila. Positieve discriminatie. Iets waar een PvdA-minister als Ter Horst ook een groot voorstander van is, om maar een voorbeeld te noemen. Geef hoge functies maar aan vrouwen en allochtonen, al zijn er geschiktere mensen. Zo komen we er wel.
quote:
[..]

Want hij heeft ook zo veel kans gehad om zich te bewijzen als een goede burgemeester. Hij zit er ook zó lang. Maar als jij het moeilijk te bewijzen vindt dat hij doormiddel van positieve discriminatie zo aan de macht is gekomen, dan moet je er ook niet over beginnen natuurlijk - want dan krijg je dit soort backfire reacties. Ik ageer tegen de onderbuik - en jouw post zit vol met onderbuikgevoelens.
Hij heeft al aardig wat fouten weten te maken in de korte tijd dat hij er zit - wat uiteraard los staat van zijn afkomst. Een onderscheid dat Leefbaar Rotterdam niet weet te maken.

Verder is mijn eerste reactie niet zwak omdat hij 'vol zit met onderbuikgevoelens'. Daar heb ik gelukkig doorgaans geen last van. Hij is zwak omdat ik een aantal aannames doe die ik niet kan onderbouwen. Iets dat ik zelf al aangaf.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2010 19:32:05 ]
pi_79459509
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef Sloggi het volgende:
Wel als die volgorde zo aan wordt gehouden om de emancipatie te bevorderen. Mannen en vrouwen om de beurt op de lijst. Het is zo geforceerd allemaal.
Dat zegt niets over de competentie of non-competentie van de personen die er op staan.
quote:
Hij heeft al aardig wat fouten weten te maken in de korte tijd dat hij er zit - wat uiteraard los staat van zijn afkomst. Een onderscheid dat Leefbaar Rotterdam niet weet te maken.
Hij heeft aardig wat fouten moeten OPRUIMEN bedoel je. De wan-organisatie bij het Rotterdamse korps kwam allemaal voor zijn kiezen.
quote:
Verder is mijn eerste reactie niet zwak omdat hij 'vol zit met onderbuikgevoelens'. Daar heb ik gelukkig doorgaans geen last van. Hij is zwak omdat ik een aantal aannames doe die ik niet kan onderbouwen. Iets dat ik zelf al aangaf.
Aannames - op niets gebaseerd, tja dat noem ik onderbuikgevoelens. Als je wil gaan definitieneuken moet je dat vooral doen, maar dat verandert niets aan (zoals je al zelf gelukkig zegt) de enorme zwakheid van je betoog. Maar ik vind het vooral laf, dit soort aannames - er zou maar zo over je gesproken worden, terwijl jij met bloed, zeet en tranen aan de top bent gekomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79460567
Ik vind Geert Wilders een misbaksel, een misbaksel van de natuur.
pi_79460585
pi_79461115
Dat je daar op kunt stemmen?!Nog liever neem ik de verkeerde afslag als ik schaats, nog liever hak ik mijn lul eraf, nog liever dans ik de Rumba met Patty Brard, nog liever laat ik mij anaal nemen door een neger met een lul van 24 cm, nog liever sluit ik mij op in een kluis, 25 meter onder de zeespiegel, nog liever verhang ik mij, nog liever voer ik een serieus gesprek met Karin bloemen, nog liever...
pi_79461321
Dat van mijn: "nog liever hak ik mijn lul eraf", neem ik terug. hihi.
pi_79461446
Maar dat is dan ook het enige!
pi_79461460
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef OeJ het volgende:
Dat je daar op kunt stemmen?!Nog liever neem ik de verkeerde afslag als ik schaats, nog liever hak ik mijn lul eraf, nog liever dans ik de Rumba met Patty Brard, nog liever laat ik mij anaal nemen door een neger met een lul van 24 cm, nog liever sluit ik mij op in een kluis, 25 meter onder de zeespiegel, nog liever verhang ik mij, nog liever voer ik een serieus gesprek met Karin bloemen, nog liever...
Wat is er mis met Karin Bloemen?
pi_79461509
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is er mis met Karin Bloemen?
Niks, maar ik zou te geobsedeerd zijn door haar blonde krulletjes, om nog naar haar te kunnen luisteren.
pi_79464373
WAT. EEN. MONGO(O)L!!!
  maandag 22 maart 2010 @ 21:00:55 #96
248844 Bowlingbal
pi_79464419
OeJ, kun je wat rustiger en fatsoenlijker gaan posten? Na 10 van dat soort posts op een rij is de boodschap wel duidelijk.
- Donald Love
pi_79464480
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef Bowlingbal het volgende:
OeJ, kun je wat rustiger en fatsoenlijker gaan posten? Na 10 van dat soort posts op een rij is de boodschap wel duidelijk.
Ok, ik zal het nu ècht niet meer doen. Beloofd.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:34:36 #98
268409 voice-over
pi_79477580
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef OeJ het volgende:
Wat dacht je van Job Cohen: laat gewoon burgers de buurt uitpesten door Marokkanen en heeft van de NZ-lijn een puinhoop gemaakt. Dus of je nou door de hond of de kat gebeten wordt ....
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:39:21 #99
268409 voice-over
pi_79477589
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef OeJ het volgende:
Had ik dat al gezegd: Geert Wilders, een laag bij de grond stuk vreten.
De PvdA is nog erger. Dankzij die afschuwelijke politici bestaat het fenomeen Wilders.
pi_79477894
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:39 schreef voice-over het volgende:

[..]

De PvdA is nog erger. Dankzij die afschuwelijke politici bestaat het fenomeen Wilders.
!
pi_79477961
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat dacht je van Job Cohen: laat gewoon burgers de buurt uitpesten door Marokkanen en heeft van de NZ-lijn een puinhoop gemaakt. Dus of je nou door de hond of de kat gebeten wordt ....
Ik hoef Job Cohen niet per se te verdedigen hoor, en ik weet om eerlijk te zijn ook niet precies hoe dat allemaal is gegaan met die NZ-lijn, maar die grondverzakkingen - waar ik wel over gehoord heb - dat kun je hem niet echt aanrekenen, maar eerder de "experts".

Ik zou toch nog eerder voor Job Cohen kiezen dan voor Wilders, omdat hij de betrekkingen met andere landen niet zo op scherp zet. Hij, voor zover bekend, niet xenofoob is. Er niet de bizarre gedachte op nahoudt dat zwaarder straffen de criminaliteit automatisch gaat terugdringen. Hij niet van zinnen is de moslims nog meer in een hoek te drijven, hetgeen haast onvermijdelijk een averechts effect zou hebben, als zij bijvoorbeeld, nog meer dan nu al gebeurt, door portiers in discotheken worden geweigerd. Hij laat mensen zelf beslissen wat ze aan willen trekken (ook voor mensen met een baan op het gemeentehuis, zou ook te gek zijn, want dat heeft nog nooit tot problemen geleid).
Verder heb ik liever Cohen omdat hij geen allochtone criminelen het land wil uitzetten, waarbij zij dus anders gestraft worden dan autochtone criminelen, en je dan ook maar af moet wachten hoe de politie dat oppakt - Leuk, als je dezelfde toestanden krijgt zoals je die wel eens uit Amerika hoort, hoe 'niggers' behandeld worden, wat een vooruitgang zou dat betekenen!

Niet zaligmakend, absoluut niet, maar je hebt er in ieder geval minder last van.
pi_79478095
Stel dat onder Wilders de moslims minder geaccepteerd worden in de samenleving, wat best mogelijk is, dan komen zij minder makkelijk aan een baan, komen zij eerder in het criminele circuit terecht, vooroordelen gaan zichzelf nog meer bevestigen, de 2-deling wordt alleen maar groter, kosten stijgen, etc... Heb je alles wat je juist wilde voorkomen.
pi_79478298
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:08 schreef OeJ het volgende:
Stel dat onder Wilders de moslims minder geaccepteerd worden in de samenleving, wat best mogelijk is, dan komen zij minder makkelijk aan een baan, komen zij eerder in het criminele circuit terecht, vooroordelen gaan zichzelf nog meer bevestigen, de 2-deling wordt alleen maar groter, kosten stijgen, etc... Heb je alles wat je juist wilde voorkomen.
Daar heeft Geertje ook een oplossing voor: je schiet ze in hun knie en zet ze met familie en al uit!
pi_79478334
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Daar heeft Geertje ook een oplossing voor: je schiet ze in hun knie en zet ze met familie en al uit!
Precies, en hij mag dat dan wel "niet zo bedoeld" hebben, maar hij geeft dat ondertussen wel mee als boodschap aan het politiekorps.
pi_79478339
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:39 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ach, kweenie. Al die chronisch ontevreden Nederlanders hadden dan vast wel een ander gevonden om achter aan te lopen.
pi_79478979
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wethouders dragen verantwoordelijkheid voor dergelijke projecten, niet burgemeesters. Het zijn namelijk de wethouders die de gesprekken voeren met de aannemer en weet ik het allemaal wat.
pi_79480888
Was ie stom dronken toen hij het stuk schreef?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:42:52 #108
268409 voice-over
pi_79490818
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:53 schreef OeJ het volgende:

Ik zou toch nog eerder voor Job Cohen kiezen dan voor Wilders, omdat hij de betrekkingen met andere landen niet zo op scherp zet. Hij, voor zover bekend, niet xenofoob is.
Cohen is zeker niet xenofoob, een groot pluspunt ....... maar helaas is hij geen daadkrachtige bestuurder. Hij praat, hij overlegt, hij vergadert, drinkt een kopje thee .... maar hij slaat nooit eens met zijn vuist op de tafel en zegt tegen de kutmarokkanen: EN NOU IS HET GENOEG!!!!

Ik ben er dus niet van overtuigd dat Cohen beter voor het land is dan Wilders. Ik vind aan beiden grote bezwaren kleven.
pi_79491046
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

Cohen is zeker niet xenofoob, een groot pluspunt ....... maar helaas is hij geen daadkrachtige bestuurder. Hij praat, hij overlegt, hij vergadert, drinkt een kopje thee .... maar hij slaat nooit eens met zijn vuist op de tafel en zegt tegen de kutmarokkanen: EN NOU IS HET GENOEG!!!!
Toen er weer eens ambulancepersoneel aangevallen werd door kutmarokkaantjes zei hij dat wel degelijk.
quote:
Ik ben er dus niet van overtuigd dat Cohen beter voor het land is dan Wilders. Ik vind aan beiden grote bezwaren kleven.
Ik vind 'een zwakke bestuurder zijn' wel een bezwaar van een heel andere orde dan een losgeslagen xenofobe randdebiel met semi-fascistische ideeën zijn.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:29:01 #110
268409 voice-over
pi_79492767
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:48 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Toen er weer eens ambulancepersoneel aangevallen werd door kutmarokkaantjes zei hij dat wel degelijk.
[..]

Ik vind 'een zwakke bestuurder zijn' wel een bezwaar van een heel andere orde dan een losgeslagen xenofobe randdebiel met semi-fascistische ideeën zijn.
Ik vind van niet. Ik vind beide typen politici levensgevaarlijk.
pi_79497169
Kan ook centraal
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')